To tak, odpalam P2, wchodzę w opcje audio no i widzę 3 opcje:
-Software 3D
-Hardware 3D
-Bezpieczny Tryb
Następujące pytanie brzmi: Czym się te opcje różnią?
Czym się różnią opcje audio?
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Lolistatrolista
- Niedorobiony bandzior
- Posty: 29
- Rejestracja: 13 cze 2017, 21:16
- Lokalizacja: Cocietoobchodzi
Ostatnio zmieniony 18 cze 2017, 17:35 przez Lolistatrolista, łącznie zmieniany 1 raz.
Jasna cholera, to apokalipsa! Znowu...
Hardware - Wykorzystuje procesor karty dźwiękowej (albo muzycznej) i DirectX. Czysty i dokładny dźwięk.
Software - Dźwięk jest emulowany, przez co dźwięk może być niedokładny i może się psuć.
Bezpieczny Tryb - O tym nic nie wiem. Być może dostosowuje odpowiednią opcję do komputera (?).
Z tych wszystkich polecam Hardware.
Software - Dźwięk jest emulowany, przez co dźwięk może być niedokładny i może się psuć.
Bezpieczny Tryb - O tym nic nie wiem. Być może dostosowuje odpowiednią opcję do komputera (?).
Z tych wszystkich polecam Hardware.
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Tryb bezpieczny jest dla słabych komputerów, chyba nawet nie ma odgłosów stereo
Odpalałem w tym trybie P2 na starym kompie by zredukować lagi gry
Odpalałem w tym trybie P2 na starym kompie by zredukować lagi gry
Ostatnio zmieniony 18 cze 2017, 18:56 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 2 razy.
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
Tak a propo dźwięków w grze, to jest jakaś możliwość zwiększenia limitu odpalanych dźwięków naraz (nawet kosztem zmniejszenia wydajności) Często na mapach AVPC niektóre dźwięki tła są przerywane przez inne, co na dłuższą metę może denerwować. Problem najczęściej występuje na mapie z jeziorkiem. Ten sam problem występuje m.in na mapie ze sklepem Habiba
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
- Lolistatrolista
- Niedorobiony bandzior
- Posty: 29
- Rejestracja: 13 cze 2017, 21:16
- Lokalizacja: Cocietoobchodzi
Spróbuj zmienić opcję "Inne dialogi" z wartości 2 na 1.
Jasna cholera, to apokalipsa! Znowu...
W P2C nie ma takiej opcji, ale i tak ona odpowiada za zróżnicowanie dialogów npców i kolesia, nie za limit odtwarzanych dźwięków na raz
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
- Lolistatrolista
- Niedorobiony bandzior
- Posty: 29
- Rejestracja: 13 cze 2017, 21:16
- Lokalizacja: Cocietoobchodzi
W PX też nachodzą na siebie dźwięki czasami i chyba wiem o co ci chodzi z tym sklepem Habiba. Czy nie chodzi o to, że muzyka się rozpoczyna/zapętla w randomowym miejscu?
Jasna cholera, to apokalipsa! Znowu...
To chodzi o to że np: Jest dźwięk podmuchu wiatru, śpiewających ptaków itp. i kiedy jest ich dużo na mapie, to niektóre dźwięki siebie nawzajem "wyłączają" tak jakby było jakieś ograniczenie na ilość odpalonych dźwięków naraz. I dlatego pytam, czy jest możliwość zwiększenia tej bariery, po której kolejne dźwięki będą przerywane przez drugie, czy jest to zapisane w samym silniku gry, tak jak ograniczona ilość karma actorów, po której przekroczeniu wywala z gryLolistatrolista pisze:W PX też nachodzą na siebie dźwięki czasami i chyba wiem o co ci chodzi z tym sklepem Habiba. Czy nie chodzi o to, że muzyka się rozpoczyna/zapętla w randomowym miejscu?
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
- Lolistatrolista
- Niedorobiony bandzior
- Posty: 29
- Rejestracja: 13 cze 2017, 21:16
- Lokalizacja: Cocietoobchodzi
I dlatego pytam, czy jest możliwość zwiększenia tej bariery, po której kolejne dźwięki będą przerywane przez drugie, czy jest to zapisane w samym silniku gry, tak jak ograniczona ilość karma actorów, po której przekroczeniu wywala z gry
Na moje oko, to jest błąd w kodzie gry, ale ze względu na to, że gra ma swoje lata, może też być ten limit, o którym Ty mówisz.
Ostatnio zmieniony 19 cze 2017, 21:43 przez Lolistatrolista, łącznie zmieniany 1 raz.
Jasna cholera, to apokalipsa! Znowu...