[ POMOC] Czy da radę zrobić zniszczalny brush?
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
Czy jest możliwość zrobienia brusha, który niszczyłby się po strzeleniu z broni w niego?
Ostatnio zmieniony 27 lut 2016, 18:20 przez ArtekXDPL, łącznie zmieniany 2 razy.
Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
Chodzi ci o Georga Busha?
Prezydenta stanów zjednoczonych?
Więc jest w AWP modzie jakaś tekstura. Może ci pomóc.
Nie wiem o co ci chodzi, ale jeśli chcesz zrobić żeby był niezniszczalny, to się nie da. Musisz mu ustawić jakiś niewyobrażalny poziom życia 99999 chociażby.
A jeśli chcesz zrobić tak, że po strzeleniu w kogoś ci znika ta broń to jest niestety a wykonalne. Chyba, że chce ci się grzebać w scriptach ale to bardzo skomplikowane
Prezydenta stanów zjednoczonych?
Więc jest w AWP modzie jakaś tekstura. Może ci pomóc.
Nie wiem o co ci chodzi, ale jeśli chcesz zrobić żeby był niezniszczalny, to się nie da. Musisz mu ustawić jakiś niewyobrażalny poziom życia 99999 chociażby.
A jeśli chcesz zrobić tak, że po strzeleniu w kogoś ci znika ta broń to jest niestety a wykonalne. Chyba, że chce ci się grzebać w scriptach ale to bardzo skomplikowane
- Załączniki
-
- Niezniszczalny Bush.jpg (6.82 KiB) Przejrzano 1835 razy
Niebawem Mapka Niespodzianka 2!
Czekajcie panowie spokojnie!
Czekajcie panowie spokojnie!
Zacznę od tego, <facepalm>, hahaha, leżałem na podłodze ze śmiechu po przeczytaniu tego posta, nie wiem co ty bierzesz?Tardis pisze:Chodzi ci o Georga Busha?
Prezydenta stanów zjednoczonych?
Więc jest w AWP modzie jakaś tekstura. Może ci pomóc.
Nie wiem o co ci chodzi, ale jeśli chcesz zrobić żeby był niezniszczalny, to się nie da. Musisz mu ustawić jakiś niewyobrażalny poziom życia 99999 chociażby.
A jeśli chcesz zrobić tak, że po strzeleniu w kogoś ci znika ta broń to jest niestety a wykonalne. Chyba, że chce ci się grzebać w scriptach ale to bardzo skomplikowane
Miałem na myśli zwykły oteksturowany sześcian, który stawia się w PostED.
Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
- Pan Szatan
- Modder
- Posty: 6207
- Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
- Lokalizacja: Paradise
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 8 razy
- Kontakt:
Z tego co wiem to raczej nie.
Ale za to możesz zrobić Static Mesha którego można zniszczyć
Ale za to możesz zrobić Static Mesha którego można zniszczyć
I'm fucking insane in the brain.
Rychu, czy ty sobie jaja robisz?Rycho3D pisze:sześciokątny Bush ?ArtekXDPL pisze:Miałem na myśli zwykły oteksturowany sześcian, który stawia się w PostED.
Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
A czy tym Static Meshem może być brush?Pan Szatan pisze:Z tego co wiem to raczej nie.
Ale za to możesz zrobić Static Mesha którego można zniszczyć
Ostatnio zmieniony 27 lut 2016, 18:21 przez ArtekXDPL, łącznie zmieniany 2 razy.
Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
Może być. Każdy koleś o nazwisku Bush może zostać wrzucony do gry po wymodelowaniu W Actor Properies jak ustawisz też możesz go rozwalić jak bystkaArtekXDPL pisze: A czy tym Static Meshem może być brush? (UWAGA: Nie mam na myśli George W. Bush)
Do rzeczy
Jak już wyżej napisali brusha nie rozwalisz. Ale możesz go zamienić na Static Mesh. Zanacz w edytorze brush, otwórz okienko ze static meshami, tam wybierz Edit -> create from selection. W Package wpisujesz "MyLevel", group i name jak tam chcesz (bez spacji i polskich liter).
Potem z paska wybierasz MyLevel i wybierasz zapisany SM.
Z Actor Clesses wybierasz prop->prop breakable. W Prop Breakable Properies ->Display zmieniasz DrawType-> DT_Sprite na DT_Static Mesh. W Static Mesh klikasz use
Ostatnio zmieniony 27 lut 2016, 18:23 przez Piroziom, łącznie zmieniany 1 raz.
Piro is back
- Pan Szatan
- Modder
- Posty: 6207
- Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
- Lokalizacja: Paradise
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 8 razy
- Kontakt:
Ty chyba Rycha nie znasz. Rycho jest takim typem człowiekaArtekXDPL pisze:Rychu, czy ty sobie jaja robisz?
który lubi robić sobię bekę z innych i jednocześnie ich wyśmiać. Większość robi z siebie idiotów np. taki "Bezimienny Szatan"
Gdzieś w Meshach jest taki kwadrat i kula poszukaj może znajdzieszArtekXDPL pisze:A czy tym Static Meshem może być brush? (UWAGA: Nie mam na myśli George W. Bush)Pan Szatan pisze:Z tego co wiem to raczej nie.
Ale za to możesz zrobić Static Mesha którego można zniszczyć
I'm fucking insane in the brain.
Mój post będzie rzeczowy i bez śmieszków. :3
Brusha nie rozwalisz, bo wymaga przebudowania mapy.
Można rozwalić Static Mesha, robisz PropBreakable jak Piroziom napisał wyżej.
Zależy też, co byś chciał rozwalić. Bo np. jakąś ścianę czy coś, to możesz zrobić destrukcje jak w Battlefieldzie.
Może być taki i taki.ArtekXDPL pisze:Chodzi o taki nieoteksturowany?
Brusha nie rozwalisz, bo wymaga przebudowania mapy.
Można rozwalić Static Mesha, robisz PropBreakable jak Piroziom napisał wyżej.
Zależy też, co byś chciał rozwalić. Bo np. jakąś ścianę czy coś, to możesz zrobić destrukcje jak w Battlefieldzie.
- Pan Szatan
- Modder
- Posty: 6207
- Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
- Lokalizacja: Paradise
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 8 razy
- Kontakt:
Tak ale przecież możesz zmieniać jego rozmiary i texturyArtekXDPL pisze:Chodzi o taki nieoteksturowany?
I'm fucking insane in the brain.
Ale rozmiaru i układu tekstur na static meshu już nie zmienisz Dlatego najlepiej stworzyć własny SM po odpowiednim oteksturowaniu brusha.Pan Szatan pisze:Tak ale przecież możesz zmieniać jego rozmiary i textury
Piro is back
Gdzie to znaleźć w edytorze? W StaticMesh properties nie widać.PropBreakable
Ostatnio zmieniony 27 lut 2016, 19:41 przez ArtekXDPL, łącznie zmieniany 1 raz.
Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.