Cus-Suburbs-5, Mine1, Mine2- mapkowy triplepack

Pojedyńcze mapy tylko naszych użytkowników i rodzące się zestawy map.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Piroziom
ServerAdmin
ServerAdmin
Posty: 1680
Rejestracja: 23 mar 2012, 02:16
Lokalizacja: Pomorskie

23 wrz 2014, 18:16

W końcu po długiej bo trwającej prawie 3 lata zabawie z tworzeniem kolejnych mapek są już gotowe :) ( w zasadzie zamierzałem je wypuścić już rok temu ale mniejsza z tym :P ) Mowa o 3 dużych mapkach tym razem tryb singleplayer oraz podmieniona mapka Greenbelt 1 z przejściem na owe mapki. Nazwy mapek to cus-Suburbs-5 ("Inne przedmieścia"), Mine1 ("Zadupie") oraz Mine2 ( "Kryjówka talibów" ) A żeby nie było nudno dodałem kilka ciekawych akcji, kilka kryjówek , ale nie będę zdradzał szczegółów aby nie psuć nikomu zabawy, podpowiem tylko że warto zajrzeć do domku wsiórów, szczególnie w czwartek, jest tam coś ciekawego :) W razie ewentualnych problemów z przejściem z cus-Suburbs-5 na Mine 1 podpowiem że trzeba szukać za domem książkowych pikietowców. Wymagania mapek to mod
SUPER WEAPONS
Mapki są jakby kontynuacją normalnych mapek- przez przejście na mapce Greenbelt1 przechodzimy na nie- niektóre bronie, pickupy i inne są ustawione tak, że pojawiają się określonego dnia. Można również dostać się przez wczytanie mapki z własnych mapek w menu gry cus-Suburbs-5. Radzę tylko uważać na talibów, zwłaszcza w piątek. Na cus-Suburbs-5 możliwe zamachy bombowe xD
Błędy- za wysokie góry raz, na Mine1 dziwne niebo dwa, nie mam pewności czy każdemu zadziałają trzy itd.
Screeny:

cus-Suburbs-5
Mine1
Mine2
Test mapek miesiąc wcześniej:
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
Załączniki
Cus-suburbs_Mine1_Mine2_Greenbelt1MAPS.zip
(17.27 MiB) Pobrany 217 razy


Piro is back ;>
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

23 wrz 2014, 18:26

Wygląda profesjonalnie :ok:
Jak będę miał czystego STP, to na pewno zagram.


8=======D
Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 14:24

23 wrz 2014, 19:02

Przypomina rozległe mapki ze Sztopora.

Dobra robota. :ok:


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
Tiszer
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1144
Rejestracja: 30 lis 2008, 18:55

23 wrz 2014, 19:22

Na filmiku widze full profeska, gratulacje na pewno przetestuje :ok:


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

23 wrz 2014, 23:37

Spoko mapki. Szczególnie ta pierwsza
Gratz :ok:


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

23 wrz 2014, 23:44

Wow! Nareszcie wydałeś! :) Postalowy świat, kolory, teren, roślinność, wszystko. Wreszcie ktoś wydał mapy, które faktycznie wyglądają jak rozszerzenie samego Paradise. :spoko:

Miło grać. No i te ukształtowanie terenu bogate, parowy, góry, świetne. Specjalista od multiplayerowych map objawił się w singlu. A widząc ile czasu to robiłeś - singla trudniej się robi, nie? ;)
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Piroziom
ServerAdmin
ServerAdmin
Posty: 1680
Rejestracja: 23 mar 2012, 02:16
Lokalizacja: Pomorskie

24 wrz 2014, 01:19

Dzięki :)
Pomysł wypuszczenia mapki cus-Subrbs-5 pojawił się już rok temu, ale zawsze coś w niej brakowało. To teren, to mało akcji, nic się nie dzieje. I wtedy odkopałem dwie pozostałe mapki Mine1 i Mine2. Sklejałem wszystko do kupy po troszeczku no i udało się :D
Tiquill pisze: A widząc ile czasu to robiłeś - singla trudniej się robi, nie? ;)
Przy multi nie ma bystków (chyba że sami ich dodamy), pickupy które mogą ewentualnie pojawiać się każdy innego dnia, wkur%$jące patche które olewają zakazane ścieżki, protestorzy niechcący schować giwery przy ognisku ;) nie wspominając o znacznie większym terenie niż w multi oraz godzinami spędzonymi przy wyszukiwaniu błędów, które trzeba wyłapać, zapisać na kartkach i zasypać nimi biurko :P


Piro is back ;>
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

25 wrz 2014, 17:08

A może byś to nazwał ładnie, jakieś chwytliwe hasło. Bo taka paczka w downloadzie mówi wszystko, ale jak wygląda: Cus-suburbs_Mine1_Mine2_Greenbelt1MAPS.zip :): Coś co by przykuło uwagę. Albo choć ładnie. Potrzebne mi. ;)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

25 wrz 2014, 17:16

lost district ;)


8=======D
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

25 wrz 2014, 17:28

Rycho3D pisze:lost district ;)
:headbang:
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
EvilYeah
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lut 2014, 18:56

26 wrz 2014, 17:02

a może triplepack by Piroziom


Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Piroziom
ServerAdmin
ServerAdmin
Posty: 1680
Rejestracja: 23 mar 2012, 02:16
Lokalizacja: Pomorskie

28 wrz 2014, 14:33

Cóż, przyznam że w nazywaniu już u mnie gorzej :P Sugerowałem coś w stylu The paradise extention, Paradise- 3 new maps etc. Czy tak dobrze?

Jeżeli nasuwają wam sie jakieś uwagi odnośnie terenu, głupiego nieba, akcji, ew. błędów na mapkach bo takowe też się trafiają to nie bójcie się pisać. Może mi to pomóc w przyszłości kiedy zaświeci się żarówka z pomysłem na nową mapkę :D


Piro is back ;>
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

28 wrz 2014, 15:51

Suburbs-5 to piękna mapa, mam wrażenie jakbym znał ją od dawna. Nie, nie z tych filmików, ale wcześniej. Wspaniale zagospodarowany kanion. Ale. Ale testowałem i pora na ból, panie Piroziom. ;)

Jest za ciemna. Tak wyglądają mapy Paradise, gdy im zabrać parę SunLightów. Przejście z Greenbelt (które fajnie wymyśliłeś, ale wciąłeś się w góry zbyt ostro, zbyt one są strome względem drogi - no i przynajmniej dwa kaktusy wiszą w powietrzu, korekty barwy gruntu też by się przydało) na twoją mapę i od razu dostrzegam różnicę. Ciemniej, matowiej, kolory niby są, ale gdzieś to wszystko ucieka, zwłaszcza wewnątrz domów i na teksturach o nieskomplikowanej fakturze. Jakoś smutniej. A ta mapa powinna skrzyć się kolorami jak rajska dolina. Z mnóstwem ptasiego śpiewu. To raz.

Dwa, to ty się weź porządnie za jakiś kurs designu mieszkań. :P Ustawiasz często dla wnętrz budynków paskudne tekstury. Dość ładny pokój - a ze starych spróchniałych desek ściany? Elewacja domu to tekstura betonu wylanego na fundamenty, nosząca ślady olbrzymich desek szalunku. Nawet fajny pokój (ten z przeźroczystym stolikiem) popsułeś fatalnym sufitem. Jakieś liście, pakuły i filce? :): Choć czasem wychodzi ci bardzo fajnie, jak ta kamienna komnata. Dziwaczne są też te okna w które "wchodzą" ściany działowe. Zdecyduj się, albo ściana albo okno. Już pierwszy dom ma złą teksturę, po środku bardzo szeroki szlaczek. Jak wszedłem, to myślałem, że taki niski jest sufi i trzeba się pochylać. Ta betonowa ściana sklepu bardzo szpeci całą okolicę od strony ulicy, w dodatku przy tym świetle. Zmień na jakąś lepszą teksturę, cegłę jakąś czy coś. Bo i schody i ściana takie same... niewidoczne w tym świetle. No a kto ci podsunął pomysł stawiać sklep tyłem do ulicy, otoczony korytarzami jak jaki bastion, to ja nie wiem. :D

No i za wysoko te mieszkania, ich poziomy, wygląda nienaturalnie. To chyba nie jest problem obniżyć sufity, co?

Wskazuję na wady, mało pisząc o zaletach. Zaletą jest sama mapa. Oceniam ją na 8/10 (gdzie 10 to najlepsze mapy RWSu). Popraw jej powyższe mankamenty to będzie bosko. Super jest ten komentarz "To obrzydliwe!" po zakupie łba krowy. Rzeźba terenu wspaniała. Że też miałeś cierpliwość tworzyć te wszystkie górskie ścieżki. Kadłub samolotu jest fajny, widać go z dala, tylko ciekawsze pickupy mogłeś tam postawić. Z terenu nie pasują tylko te wysokie góry, nie, to na pewno nie to. Sam rozkład budynków, ulokowanie w tym parowie, dziury w płocie, ścieżki, dużo łażenia, skakania. Bardziej wykorzystałbym ten wysoki budynek, pierwszy po lewo. A czemu drzwi do sąsiedniego zamknięte? Zacząłem też następną mapę. Ale o tym potem, jak skończę. ;)

Kolizje z drobnymi obiektami są zbyt duże, te fajki w sklepie, drobiazgi na podłodze - albo same zbyt gwałtownie reagują, albo gracz na nie za mocno. Przy bankomatach brak dźwięków, gdy wypada ich zawartość po kopnięciu.

Nazwa? Lost Paradise już było. :D Triplepack jakoś mi się czyta jako Tripleplack. :): Może coś od samej akcji, jak nie od lokacji. Może dodasz jakąś szczególną misję, która da nazwę?
Piroziom pisze:Może mi to pomóc w przyszłości kiedy zaświeci się żarówka z pomysłem na nową mapkę :D
Wolałbym abyś tą poprawił. Za dobra, by tak ją zostawić. Wiem, jak mordercze jest uporanie się z wydaniem wieloletniego projektu. Ale to już masz za sobą. Jego update to już tylko łatwiej. ;)
Ostatnio zmieniony 28 wrz 2014, 21:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 2 razy.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

28 wrz 2014, 18:02

Przydałaby się wersja na AWP


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Piroziom
ServerAdmin
ServerAdmin
Posty: 1680
Rejestracja: 23 mar 2012, 02:16
Lokalizacja: Pomorskie

28 wrz 2014, 21:23

Tiq widzę że wymagania masz naprawde spore, ale dzięki za kluczowe uwagi :D
Budynki- to fakt- tekstury czasem gówniane, ale nie wszystkich budynków. Jako że początki budowania tych mapek sięgają prawie początków mojej zabawy z edkiem to pierwsze budynki budowałem stawiając prostopadłościan, potem o 40pkt wartości mniejszy jako intersect. Pokoje rozdzielałem budując ściany rozdzielające. I przy teksturowaniu wychodziła ściana o jednej teksturze dla wszystkich pokoi np. od północy. Teraz stawiam prostopadłościan i intersectem wydzielam poszczególne pokoje. Wszystkie budynki i stare i nowe buduję oddzielnie jako nowe mapki, eksport do .t3d i na końcu import na daną mapkę. Myślę że modele budynków też gdzieś wrzucę na forum, mogą komuś się przydać :)
Niektóre tekstury budynków chciałem wyeksponować jako podupadłych. Wiadomo- coś się sypie, coś rozwala, wygląda nieładnie. Tak wyeksponowałem m.in. opuszczony budynek po lewej stronie- jako kompletna ruina.
Wysokość wnętrza- cóż- też za bardzo nie dopatrzyłem. Odnoszę dziwne wrażenie że edytorek jest w " centymetrach" Nie pamiętam już czy dałem wartość 300 czy 400. To może być faktycznie za dużo. Z oświetleniem poeksperymentuję. W zasadzie nie patrzyłem na jego olbrzymią szczegółowość- sunlighty dałem w pobliżu domu wsiórów, aby wyeksponować jego wysokie położenie i odosobnienie. Kolizje też w niektórych wypadkach nadają się do poprawy. Chciałem dodać na krzewach by można po nich swobodnie się poruszać, ale zrezygnowałem, bo za dużo roboty. Postaram się poprawić co będę potrafił i na co mi starczy czasu, bo mógłbym ją dopieszczać w nieskończoność, a i praca licencjacka się szykuje, w końcu jestem na 3 roku. Mam tylko nadzieję że znowu wybuja mi wyobraźnia na kolejną mapkę :diabeł:
Silver Dragon pisze:Przydałaby się wersja na AWP
Okej, postaram się :)


Piro is back ;>
ODPOWIEDZ