[MAPA] Cus_LBW-FirstMap

Pojedyńcze mapy tylko naszych użytkowników i rodzące się zestawy map.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Spoonman
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 319
Rejestracja: 30 lip 2007, 12:29
Lokalizacja: zza węgła

01 paź 2007, 22:02

Ta mapa to efekt mojej nauki obsługi Unreal'owego edytora map. Owszem, nie jest to nic rewelacyjnego, zarówno pod względem wielkości jak i niekonwencjonalnych rozwiązań, jednak jest to moje dzieło, którym chciałbym się podzielić.
Jej prawdopodobna nazwa zawarta jest w temacie. Muszę co prawda jeszcze ją dopracować, tj. spróbować użyć plików ogg zamiast wave'ów w uax'ach, pokompresować grafikę, po to, by zmniejszyć rozmiar paczki, dodać jakiś opis i myślę, że jutro ujrzy całość światło dzienne.


Speed means freedom of the soul
Awatar użytkownika
Mixer
Noob Killer
Noob Killer
Posty: 2203
Rejestracja: 11 gru 2006, 19:40

01 paź 2007, 22:06

no i bardzo dobrze popieramy rozwijanie polskiego moddingu xP
jak zrobisz to daj screeny ;)
hmm i jeszcze jedno pytanie do czego ta mapka?? do AWP?? czy zwyklego??


Awatar użytkownika
Spoonman
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 319
Rejestracja: 30 lip 2007, 12:29
Lokalizacja: zza węgła

01 paź 2007, 22:35

Mapa wykorzystuje elementy AWP. Porobiłem kilka shotów niedaleko playerstaru, zaraz je powrzucam.

[ Dodano: 2007-10-01, 23:04 ]
Oto ScreenShoty:
Załączniki
Overview pokoju, w którym zaczynamy grę.
Overview pokoju, w którym zaczynamy grę.
Tu widzimy jak Vince pocina w Duke'a, a Dave... No cóż, trochę przesadził ostatniej nocy!
Tu widzimy jak Vince pocina w Duke'a, a Dave... No cóż, trochę przesadził ostatniej nocy!
Screen z Edytora.<br />Tu pragnę zwrócić uwagę na obiekt znajdujący się w kolorowym kółku. Otóż w AWP nie ma modelu amunicji do obrzyna, więc postanowiłem samemu go zrobić, przy pomocy... UnrealED'a!
Screen z Edytora.
Tu pragnę zwrócić uwagę na obiekt znajdujący się w kolorowym kółku. Otóż w AWP nie ma modelu amunicji do obrzyna, więc postanowiłem samemu go zrobić, przy pomocy... UnrealED'a!
Niektóre światła (właściwie większość) są światłami dynamicznymi, co choć poprawia efekt wizualny, strasznie odbija się na wydajności silnika. Na mojej maszynerii przy włączonym Edytorze mapa się niemiłosiernie zacina, ale zobaczymy, jak będzie u was...
Niektóre światła (właściwie większość) są światłami dynamicznymi, co choć poprawia efekt wizualny, strasznie odbija się na wydajności silnika. Na mojej maszynerii przy włączonym Edytorze mapa się niemiłosiernie zacina, ale zobaczymy, jak będzie u was...
fEditor1.jpg (12.76 KiB) Przejrzano 13892 razy


Speed means freedom of the soul
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

01 paź 2007, 23:42

Mapa zapowiada się ciekawa wizualnie! :) Zaś co do świateł - zaryzykuj dynamic, najwyżej edytujesz. ;)

Co to jest LBW w nazwie fuka? Może niech sama mapa po wczytaniu wyświetli pełną nazwę. No i te 'FirstMap' sugeruje pierwszą mapę z serii LBW? ;)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Spoonman
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 319
Rejestracja: 30 lip 2007, 12:29
Lokalizacja: zza węgła

01 paź 2007, 23:55

LBW to prawie moje inicjały. A FirstMap oznacza, że nigdy wcześniej nie próbowałem tworzyć mapy do Postala. A czy ta mapa zapoczątkuje serię... We'll see...

Niestety (a może właśnie stety) nie będzie Kroczego na mapie, ze względu na zbyt dużą siekaninę. Gra skasztania się nawet przy poprawkach z AWP, które rzekomo miały zapobiec (faktycznie działały) częstym crashom.


Speed means freedom of the soul
Awatar użytkownika
Mixer
Noob Killer
Noob Killer
Posty: 2203
Rejestracja: 11 gru 2006, 19:40

02 paź 2007, 08:29

WoW!! screeny zapowiadaja ze bedzie to swietna mapka ;) juz sie nie moge doczekac. kiedy ja ukonczysz??


Awatar użytkownika
kazik
Forumowy Inkwizytor
Forumowy Inkwizytor
Posty: 2236
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:40
Lokalizacja: Greenbelt

02 paź 2007, 13:18

Smakowity kąsek się szykuje. Wygląda milutko :): Nie mogę się doczekać, kiedy skończysz.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

03 paź 2007, 13:36

Spoonman pisze:Gra skasztania się nawet przy poprawkach z AWP, które rzekomo miały zapobiec (faktycznie działały) częstym crashom.
Nie tyle patrz na poprawki AWP. Więcej zależy od tego, czy zoptymalizujesz samą mapę. ;)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Spoonman
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 319
Rejestracja: 30 lip 2007, 12:29
Lokalizacja: zza węgła

03 paź 2007, 22:19

Toż moja optymalizacja polegała na zrezygnowaniu z Krotchy'ego.
Wybaczcie, że to tak długo trwa, jednak studia to już nie to tamto.
Ale to już prawie koniec. Jeszcze obczaję, jak tu sensownie używać Emmiterów i będzie gotowe.


Speed means freedom of the soul
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

03 paź 2007, 22:52

Spoko. ;) Rób tyle czasu ile trzeba.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
ALCRD
Agressive Vampire
Agressive Vampire
Posty: 1324
Rejestracja: 18 wrz 2007, 16:24
Lokalizacja: Coldharbour

03 paź 2007, 23:50

Zawsze mi brakowalo modów mapy do AWP :( ale nie umiem robic map :P
Ostatnio zmieniony 03 paź 2007, 23:51 przez ALCRD, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Mixer
Noob Killer
Noob Killer
Posty: 2203
Rejestracja: 11 gru 2006, 19:40

04 paź 2007, 21:59

ALCRD pisze:Zawsze mi brakowalo modów mapy do AWP :(
taaak mi tez...
ALCRD pisze:ale nie umiem robic map :P
no to moze mini pomoc?? https://forum.postalsite.info/t ... -t352.html


Awatar użytkownika
Spoonman
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 319
Rejestracja: 30 lip 2007, 12:29
Lokalizacja: zza węgła

08 paź 2007, 21:07

Dość dawno mnie tu nie było.
Ale cóż, studia to nie żarty, a jak mówi nasze przysłowie: życie nie je bajka, nie głaszcze cię po jajkach.
Ale rzeczywistość rzeczywistością, parę dni temu, z pomocą mojego Kolegi z grupy przypomniałem sobie, co zacząłem prawie rok temu i postanowiłem to skończyć.
Jeżeli kogoś to jeszcze interesi, postanawiam zamieścić na forum efekty mojej nauki silnika UnrealEngine jako mapę stworzoną, jak to się mówi "from scratch". Może coś jeszcze z tego będzie... Ocenicie sami!

[ Dodano: 2008-07-02, 23:11 ]
Oto nadeszła chwila, w której to moja mapa ujrzała światło dzienne!
Pobieramy ją z tej lokalizacji<https://wyslijplik.pl/download.php?sid=nhLdEmEk>
Zapytani o hasło wpisujemy "SsiPae" i dalej wiemy co robić.
Życzę (może i krótkiej to jednak) miłej zabawy. Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 02 lip 2008, 23:19 przez Spoonman, łącznie zmieniany 1 raz.


Speed means freedom of the soul
Awatar użytkownika
Robseßed
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4986
Rejestracja: 14 paź 2006, 13:33
Lokalizacja: Lodsch
Kontakt:

02 lip 2008, 23:16

Pobieram.
Ostatnio zmieniony 02 lip 2008, 23:17 przez Robseßed, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek
Awatar użytkownika
SovietPolska
Zabójca na sterydach
Zabójca na sterydach
Posty: 525
Rejestracja: 18 sie 2007, 01:36

02 lip 2008, 23:29

moderator i archeolog w jednym, super xD

Nawet nie widziałem tego tematu bo stary, więc też pobiore :)


ODPOWIEDZ