Moje dzieło zdaj'się jest nareszcie skończone.
O ile niczego nie przeoczyłem, mapa powinna być już gotowa.
[ Dodano: 2008-07-07, 23:23 ]
Oto poprawki, jakie wprowadziłem od ostatniego releasu:
- Zrobiłem SkyBox (nie wiem, czy tak wygląda lepiej czy gorzej; wygląda innaczej; nie ma żadnych bajerów w tym SkyBoxie, więc wygląda to dość drętwo; sami zdecydujecie, czy taki wygląd jest lepszy).
- Dodałem PhysicsVolume na samym dole mapy, tak że jakby ktoś był nazbyt ciekawski i chciał obczaić co jest poza stadionem, czeka go tam zasłużona "nagroda".
- Poprawiłem PivotPoint dla pokrywy skrzynki z bezpiecznikami, jednak nadal lata ona w dziwny sposób na wszystkie strony; cóż, taka już natura niektórych KarmaObjectów.
- Dodałem ze dwa dodatkowe AmbientSoundy, żeby się milej czołgało po kanale wentylacyjnym.
- Powiększyłem znacznie główny sześcian mapy (mam nadzieję, że nie będzie to miało wpływu na i tak już kiepską wydajność silnika).
- Zmieniłem właściwości Movera - słupa podnoszącego platformę: tak, że nie blokuje on Playera; podyktowane to było tym, że spadając z kanału wentylacyjnego, dotknąwszy tegoż słupa, Player blokował się, po czym zostawał przeniesiony na zewnątrz silosa; nie podobało mi się to, a rozwiązanie z BlockingVolume też by nie wyszło, bo obiekt ten nie poruszałby się razem z Moverami; zatem takie rozwiązanie jakiego użyłem uznałem za najlepsze.
To chyba wszystko. Nie zrealizowałem jeszcze jednego pomysłu, który byłby pomocą dla marnotrawców, którym nie wystarczyłyby środki dostępne na mapie do zabicia bossa. Jeżeli jednak nie będziecie mieć problemów z ukończeniem jej bez kodów, chyba zrezygnuję z tego rozwiązania.
Dobra, dość gadania. Link do DL pojawi się tu za niedługo.
PS.:
Mr Minio pisze:Popracuj jeszcze nad nią i ją ulepsz a będzie za co dać 10/10 na razie "tylko" 8/10
Rozumiem,
Mr Minio, że teraz ocena mapy wynosi "10/10"...