Myślę, że nadszedł już najwyższy czas, aby ten temat założyć.
Tytuł informuje nas o najprawdopodobniejszym tytule dzieła, nad którym ostatnio prowadzę zaawansowane prace.
A pierwsze screeny pojawią się tu najpewniej zanim jeszcze pójdę dzisiaj lulać.
[ Dodano: 2008-07-12, 02:53 ]
Oto i doczekaliśmy się screenów.
Miłego oglądania:
[MAPA] Cus_LBW-BattleZone
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- prawdziwy 666
- Master of Dead & Hell
- Posty: 2182
- Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
- Lokalizacja: Apocalyptic City
no no no zapowiada się nieźle,
czekam na więcej informacji o mapie
czekam na więcej informacji o mapie
I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Ok, oprócz mało mówiących ton obrazków zamieszczam tu efekt mojej dzisiejszej godzinnej pracy. Mam nadzieję, że wywrze na was jakiekolwiek wrażenie.
- Załączniki
-
- LBW_Crane-Sample.zip
- (5.91 KiB) Pobrany 339 razy
Ostatnio zmieniony 12 lip 2008, 11:28 przez Spoonman, łącznie zmieniany 1 raz.
Speed means freedom of the soul
Nowy nius z placu budowy. Geometria i StaticMeshe są już prawe gotowe.
Tak by to wyglądało z góry:
Teraz nadszedł czas na jakiś ładny SkyBox.
Tak by to wyglądało z góry:
Teraz nadszedł czas na jakiś ładny SkyBox.
Ostatnio zmieniony 13 lip 2008, 14:39 przez Spoonman, łącznie zmieniany 1 raz.
Speed means freedom of the soul
Powodzenia, nie mogę się już doczekać, gdy zagram w Twoje nowe dzieło.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
To wygląda naprawdę bardzo obiecująco! Takie otwarte miasta najbardziej lubię. A widzę po skrinach też dodatkowo, że z tego może być świetna mapa multi!
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
WYPAS!!! Bardzo mi się podoba, też lubie sieczke na otwartym terenie. będzie fajna zabawa z twoja mapka.
"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Otwarta mapa, ulice, jakieś palmy... Przyjemnie w takim otoczeniu walczyć w pełnym słońcu, gdy ptaki śpiewają. Niezbyt mi odpowiada ponurość nad głową, gdy takie otoczenie. To ogólnie.
Niebo, jakie przedstawiłeś wymaga jeszcze sporo roboty, bo teraz nie wygląda naturalnie. Jedynie ostatni skrin prezentuje coś ciekawszego. Jeśli taki skybox jest niezbędny dla atmosfery całej rozgrywki, to spoko, your decision. Polecam spojrzeć na koniec AW, na mapę z mostem, tam zachód słońca zrobiony jest najlepiej. Choć chętniej widziałbym to miasto w pełnym słońcu.
Niebo, jakie przedstawiłeś wymaga jeszcze sporo roboty, bo teraz nie wygląda naturalnie. Jedynie ostatni skrin prezentuje coś ciekawszego. Jeśli taki skybox jest niezbędny dla atmosfery całej rozgrywki, to spoko, your decision. Polecam spojrzeć na koniec AW, na mapę z mostem, tam zachód słońca zrobiony jest najlepiej. Choć chętniej widziałbym to miasto w pełnym słońcu.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Pragnę zwrócić uwagę na to, iż tekstura nieba jest właśnie z mapy Bridge. Chodziło mi właśnie o zachód słońca. Fakt, iż chmury znajdujące się na pierwszym planie mogą wydawać się trochę nienaturalne.
Ale zdarza się w rzeczywistości, że chmury znajdujące się niżej wyglądają jak kiepski fotomontaż na tle chmur powyżej, ponieważ są inaczej oświetlone. Wtedy niebo wygląda najfajniej. Chciałem coś takiego właśnie uzyskać na tej mapie.
Ale zdarza się w rzeczywistości, że chmury znajdujące się niżej wyglądają jak kiepski fotomontaż na tle chmur powyżej, ponieważ są inaczej oświetlone. Wtedy niebo wygląda najfajniej. Chciałem coś takiego właśnie uzyskać na tej mapie.
Speed means freedom of the soul
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Właśnie ustawienie chmur jest najtrudniejsze. Ich gęstość, prędkość, wysokość, wielkość i oświetlenie. Dzienne łatwo zrobić, nocne jeszcze łatwiej, ale zmierzch i świt nie wychodzą tak łatwo. Sam próbowałem i powiem tyle: długo wychodziły mi koszmarki, a nie naturalne niebo.
Sugerując mapę z mostem, miałem na myśli, prócz tekstury, także a może i przede wszystkim, owe szczegóły, które zadecydowały o naturalności nieba.
Sugerując mapę z mostem, miałem na myśli, prócz tekstury, także a może i przede wszystkim, owe szczegóły, które zadecydowały o naturalności nieba.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Na mapie z mostem niebo jest nieruchome, a tu chyba o ruch chodzi
BTW: Mapa ciekawie się zapowiada
BTW: Mapa ciekawie się zapowiada
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
Racja, zastosowałem animację. Mam nadzieję, że się Wam spodoba.Silver Dragon pisze:Na mapie z mostem niebo jest nieruchome, a tu chyba o ruch chodzi
Już niedługo ją ujrzycie. Właśnie skończyłem oświetlanie mapy oraz dodawanie ścieżek. To straszne zajęcie, ale na szczęście już za mną. Już tylko przechodnie i skrypty.
A żeby nie było nudno, oto screen z edytora ukazujący dynamicznie oświetloną mapę oraz naniesione ścieżki:
Speed means freedom of the soul