[MAPA] Cus_LBW-BattleZone

Pojedyńcze mapy tylko naszych użytkowników i rodzące się zestawy map.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Spoonman
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 319
Rejestracja: 30 lip 2007, 12:29
Lokalizacja: zza węgła

12 lip 2008, 00:56

Myślę, że nadszedł już najwyższy czas, aby ten temat założyć.

Tytuł informuje nas o najprawdopodobniejszym tytule dzieła, nad którym ostatnio prowadzę zaawansowane prace.
A pierwsze screeny pojawią się tu najpewniej zanim jeszcze pójdę dzisiaj lulać.


[ Dodano: 2008-07-12, 02:53 ]
Oto i doczekaliśmy się screenów.
Miłego oglądania:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony 12 lip 2008, 03:32 przez Spoonman, łącznie zmieniany 2 razy.


Speed means freedom of the soul
Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

12 lip 2008, 04:26

no no no zapowiada się nieźle,

czekam na więcej informacji o mapie ;)


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
Awatar użytkownika
Spoonman
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 319
Rejestracja: 30 lip 2007, 12:29
Lokalizacja: zza węgła

12 lip 2008, 11:19

Ok, oprócz mało mówiących ton obrazków zamieszczam tu efekt mojej dzisiejszej godzinnej pracy. Mam nadzieję, że wywrze na was jakiekolwiek wrażenie.
Załączniki
LBW_Crane-Sample.zip
(5.91 KiB) Pobrany 339 razy
Ostatnio zmieniony 12 lip 2008, 11:28 przez Spoonman, łącznie zmieniany 1 raz.


Speed means freedom of the soul
Awatar użytkownika
Linka
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: 08 cze 2007, 21:53
Lokalizacja: Lublin

12 lip 2008, 11:32

ciekawie się zapowiada ;)


Awatar użytkownika
Spoonman
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 319
Rejestracja: 30 lip 2007, 12:29
Lokalizacja: zza węgła

13 lip 2008, 14:38

Nowy nius z placu budowy. Geometria i StaticMeshe są już prawe gotowe.
Tak by to wyglądało z góry: Obrazek
Teraz nadszedł czas na jakiś ładny SkyBox.
Ostatnio zmieniony 13 lip 2008, 14:39 przez Spoonman, łącznie zmieniany 1 raz.


Speed means freedom of the soul
Awatar użytkownika
Robseßed
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4986
Rejestracja: 14 paź 2006, 13:33
Lokalizacja: Lodsch
Kontakt:

13 lip 2008, 18:19

Powodzenia, nie mogę się już doczekać, gdy zagram w Twoje nowe dzieło. :)


Obrazek
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

13 lip 2008, 19:23

To wygląda naprawdę bardzo obiecująco! :) Takie otwarte miasta najbardziej lubię. A widzę po skrinach też dodatkowo, że z tego może być świetna mapa multi!


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Spoonman
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 319
Rejestracja: 30 lip 2007, 12:29
Lokalizacja: zza węgła

14 lip 2008, 05:12

Oto efekt mojej pracy nad SkyBoxem.
Co o nim sądzicie? Jest ładny, brzydki? Coś tu zmienić, dodać, może coś wywalić? Czy może wygląda to niebo całkiem dobrze?
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Czekam na opinie.


Speed means freedom of the soul
Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 14:24

14 lip 2008, 10:32

WYPAS!!! Bardzo mi się podoba, też lubie sieczke na otwartym terenie. będzie fajna zabawa z twoja mapka.


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

14 lip 2008, 19:16

Otwarta mapa, ulice, jakieś palmy... Przyjemnie w takim otoczeniu walczyć w pełnym słońcu, gdy ptaki śpiewają. Niezbyt mi odpowiada ponurość nad głową, gdy takie otoczenie. To ogólnie.

Niebo, jakie przedstawiłeś wymaga jeszcze sporo roboty, bo teraz nie wygląda naturalnie. Jedynie ostatni skrin prezentuje coś ciekawszego. Jeśli taki skybox jest niezbędny dla atmosfery całej rozgrywki, to spoko, your decision. Polecam spojrzeć na koniec AW, na mapę z mostem, tam zachód słońca zrobiony jest najlepiej. Choć chętniej widziałbym to miasto w pełnym słońcu. ;)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Spoonman
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 319
Rejestracja: 30 lip 2007, 12:29
Lokalizacja: zza węgła

14 lip 2008, 19:35

Pragnę zwrócić uwagę na to, iż tekstura nieba jest właśnie z mapy Bridge. Chodziło mi właśnie o zachód słońca. Fakt, iż chmury znajdujące się na pierwszym planie mogą wydawać się trochę nienaturalne.
Ale zdarza się w rzeczywistości, że chmury znajdujące się niżej wyglądają jak kiepski fotomontaż na tle chmur powyżej, ponieważ są inaczej oświetlone. Wtedy niebo wygląda najfajniej. Chciałem coś takiego właśnie uzyskać na tej mapie.


Speed means freedom of the soul
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

14 lip 2008, 19:48

Właśnie ustawienie chmur jest najtrudniejsze. Ich gęstość, prędkość, wysokość, wielkość i oświetlenie. Dzienne łatwo zrobić, nocne jeszcze łatwiej, ale zmierzch i świt nie wychodzą tak łatwo. Sam próbowałem i powiem tyle: długo wychodziły mi koszmarki, a nie naturalne niebo.

Sugerując mapę z mostem, miałem na myśli, prócz tekstury, także a może i przede wszystkim, owe szczegóły, które zadecydowały o naturalności nieba.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

14 lip 2008, 19:53

Na mapie z mostem niebo jest nieruchome, a tu chyba o ruch chodzi

BTW: Mapa ciekawie się zapowiada


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Spoonman
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 319
Rejestracja: 30 lip 2007, 12:29
Lokalizacja: zza węgła

16 lip 2008, 00:40

Silver Dragon pisze:Na mapie z mostem niebo jest nieruchome, a tu chyba o ruch chodzi
Racja, zastosowałem animację. Mam nadzieję, że się Wam spodoba.
Już niedługo ją ujrzycie. Właśnie skończyłem oświetlanie mapy oraz dodawanie ścieżek. To straszne zajęcie, ale na szczęście już za mną. Już tylko przechodnie i skrypty.

A żeby nie było nudno, oto screen z edytora ukazujący dynamicznie oświetloną mapę oraz naniesione ścieżki:
Obrazek


Speed means freedom of the soul
Awatar użytkownika
Gazer
Miłośnik broni
Posty: 171
Rejestracja: 16 lip 2008, 16:18
Lokalizacja: Sępólno Kraj.

17 lip 2008, 19:07

Ej Spoonman może zrobisz coś w stylu East_Mayberry takie z mapy do mapy :)


ODPOWIEDZ