Mapka przesłana tak jakby na próbę
Pakiet kilku drobnych mapek połączonych tunelami w jednej mapie, która jest w dwóch wersjach. Duuużo ludzi do rozwałki stojących przy beczkach z materiałami wybuchowymi ł:
Wersja 1 wymaga trochę modów, ale większa zabawa: Karma Gun (osobno, czyli nie z KW2), KW2, Super Weapons, Virtual Weapon, Dark PS
https://w84.wrzuta.pl/plik/8G6ow6DjV0i/cus-freetimev1
Wersja 2 wymaga mniej modów- tylko Karma Gun (także osobno) oraz Super Weapons
https://w84.wrzuta.pl/plik/30rx20106su/cus-freetimev2
Jak się pobawicie to już od was zależy
Można strzelać do beczek, do ludzi, rzucać beczkami z pomocą KGuna i strzelać kiedy beczka jest w powietrzu
Podpowiedź : beczki na minimapce z pochylnią są dosyć odporne na strzały ze względów bezpieczeństwa (najwyższa beczka ma tyle pkt "życia" co koleś ) Jeżeli ktoś chce rzucać tymi beczkami a następnie rozwalać w powietrzu (polecam- super zabawa ) niech strzela do tej beczki aż wybuchnie no i liczy strzały( oczywiście zapisać grę przed strzałami). Wystarczy potem wczytać, strzelić kilka razy (1 mniej), daleeeko rzucić no i strzelić. Można również rzucić w wielkie ognisko na dole . Radzę uważać, bo raczej mocno wybuchają
Cus-freetimev 1 i 2, czyli rozpierd*ka!
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
Dokładnie. Na przyszłość: Gdy robisz jakąś mapę nie dodawaj na nią rzeczy z modów. Ktoś sam sobie może to zrobić już po pobraniu mapki. Takie dodawanie 20 różnych rzeczy tylko utrudnia całą sprawę. Nie każdy ma zainstalowaną każdą modyfikację. Nie mówiąc już o tym, że czym więcej modów na mapkę dodasz, tym mniejsza jest szansa, że u kogoś ruszy.
"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Okej, dzięki za uwagi.
Mam jeszcze w pakiecie 7 map z przejściami, ale zastanawiam się czy wrzucić, trochę byłoby usuwania tych modów no i nie wiem czy się spodobają.
Mam jeszcze w pakiecie 7 map z przejściami, ale zastanawiam się czy wrzucić, trochę byłoby usuwania tych modów no i nie wiem czy się spodobają.
Co do MP to masz świetny pomysł, tylko wg mnie ta mapa byłaby zdecydowanie za duża. Proponowałbym coś mniejszego, bo chyba nikomu nie chciałoby się latać po tych wszystkich kanałach. Spróbuję zrobić jakąś mniejszą wersję do MP.Rycho3D pisze:Zrób to na MP i usuń mody to sobie pogram.
Piro is back
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Mi by się chciało, pod warunkiem że nie będzie nudno.Piroziom pisze: Proponowałbym coś mniejszego, bo chyba nikomu nie chciałoby się latać po tych wszystkich kanałach.
Lubie ogromne wypasione mapy z mnóstwem zawijasów ,skrótów i pułapek.
Zrób tak ,żebym za każdym razem jak zagram ,odkrył coś nowego.
8=======D
Spoko, każda rozpierd* ma w sobie coś innego, jednak są krótko mówiąc za duże no i zbyt monotonne.Rycho3D pisze:Mi by się chciało, pod warunkiem że nie będzie nudno.
Lubie ogromne wypasione mapy z mnóstwem zawijasów ,skrótów i pułapek.
Zrób tak ,żebym za każdym razem jak zagram ,odkrył coś nowego.
Jeżeli lubisz labirynty to mam tutaj coś takiego:
To fragment rozpier*ki części drugiej, niestety dla SP.
Właściwie jeszcze nie robiłem map do MP, bo ostatni w MP grywałem jakieś 2 lata temu, kiedy zaczynałem tworzyć pierwsze mapy.
Mam też gdzieś mapę(ukończoną jakieś w 80%) z rozległą siecią kanałów, ale lepiej zbuduję jakieś nowsze.
Jako że uwielbiam budować dosyć skomlikowane mapy to z chęcią coś takiego zbuduję.
Piro is back
Na razie to drugie ł:
Wpierw usunę mody które tam wrzuciłem no i trochę tekstur które mam w osobnej paczce. Szczerze mówiąc ta mapa jest kompletnie surowa i trzeba ją obrobić, ale abyś ją wypróbował tylko usunę mody i prześlę
[ Dodano: 2012-03-27, 14:41 ]
Już wrzuciłem:
https://w673.wrzuta.pl/plik/13Wxr870Lzs/ ... time2_test
Bez modów gra jest trochę bardziej pusta, bo ma mniej broni, tak wyglądały fragmenty mapy kiedy urządzałem polowanie
(te beczki to tylko mesh do kanistra Tn )
Wpierw usunę mody które tam wrzuciłem no i trochę tekstur które mam w osobnej paczce. Szczerze mówiąc ta mapa jest kompletnie surowa i trzeba ją obrobić, ale abyś ją wypróbował tylko usunę mody i prześlę
[ Dodano: 2012-03-27, 14:41 ]
Już wrzuciłem:
https://w673.wrzuta.pl/plik/13Wxr870Lzs/ ... time2_test
Bez modów gra jest trochę bardziej pusta, bo ma mniej broni, tak wyglądały fragmenty mapy kiedy urządzałem polowanie
(te beczki to tylko mesh do kanistra Tn )
Piro is back
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Nikogo chyba już nie bawi odnalezienie na mapie drogocennego pickupa broni czy amunicji, gdy takie ma przywołane sweet'em. Dawaj to co standardowe w AWP plus to co nie da się dodać przez sweet i inny kod. Dodatkowo jakiś popularny mod, ale tak ewentualnie.Piroziom pisze:Mam jeszcze w pakiecie 7 map z przejściami, ale zastanawiam się czy wrzucić, trochę byłoby usuwania tych modów
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Mnie się już po prostu znudziło całe to cheatowanie, pyk i masz już wszystko. Zazwyczaj wolałem porozmieszczać w różnych zakamarkach mapy bronie i inne pickupy, pobawić się trochę w szukanie, a następnie zabawić sięTiquill pisze:Nikogo chyba już nie bawi odnalezienie na mapie drogocennego pickupa broni czy amunicji, gdy takie ma przywołane sweet'em.
A jak broń się kończy biorę następną.
Mimo to jeżeli chodzi o MP to uważam że bronie powinny głównie do szukania.
Problem w tym że nie wiem jakie są popularne.Tiquill pisze:Dodatkowo jakiś popularny mod, ale tak ewentualnie.
Piro is back
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Jeśli ja chcę coś szukać, to tajne przejścia, swoim pojawieniem się uruchamiać różne skrypty, akcje, nowych przeciwników, otwierać tajne drzwi itd. Albo tracić czas bawiąc się w stylu map, jakie tu prezentujesz. Potrzebna jakaś broń do ciekawej akcji - nie ma gadania, jest. Ale gdy niepotrzebna - to niepotrzebna. To jest jednak przede wszystkim Twoja mapa, rób po swojemu.Piroziom pisze:Mnie się już po prostu znudziło całe to cheatowanie, pyk i masz już wszystko. Zazwyczaj wolałem porozmieszczać w różnych zakamarkach mapy bronie i inne pickupy, pobawić się trochę w szukanie, a następnie zabawić się
A popularne mody? Obecnie są to DarkPS i DarkFire, oba wystarczą na mnóstwo zabawy i znajdziek. Popularny jest też oczywiście AWPMod, ale ten ulega zmianom i za jakiś czas nowa wersja tego moda może nie być zgodna z mapą, jaką zrobiłeś.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Jak na mapę bez broni ,zabiłem sporo ludzi biegając podpalony
te dwa tylko mam
Co do broni, to wolę je znaleźć penetrując mapkę ,niż wpisać kod zabić wszystkich i wcisnąć "K"
Szukanie alternatywy na zabicie przeciwnika ,może być bardzo ciekawe . A uwierzcie mi jest ich wiele
Po wpisaniu kodu na broń ,to już nie gra ,a egzekucja .
Ale każdy gra jak lubi .
Tiquill pisze:DarkPS i DarkFire
te dwa tylko mam
Co do broni, to wolę je znaleźć penetrując mapkę ,niż wpisać kod zabić wszystkich i wcisnąć "K"
Szukanie alternatywy na zabicie przeciwnika ,może być bardzo ciekawe . A uwierzcie mi jest ich wiele
Po wpisaniu kodu na broń ,to już nie gra ,a egzekucja .
Ale każdy gra jak lubi .
8=======D
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Można grać też na dwa sposoby. Serio, czyli tylko niezbędne rzeczy jakie oferuje mapa. Wchodzę wtedy na mapę z menu Custom Maps, czysty, bez apteczek, kodów, broni. I drugi, gdy wchodzę przez goto, w pełni uposażony w swoje zabawki, i żadna niespodzianka na mapie mi nie podskoczy, mogę wszystko! Gram na oba sposoby, oba dobre, oba dają inny smak rozrywce.Rycho3D pisze:Ale każdy gra jak lubi
W swym poprzednim poście wspomniałem o AWPMod. Należy dodać, że praktycznie wszystkie mody do P2 są dedykowane grze Share the Pain, najczęściej w trybie multi. Takie mody i mapy z nimi wszędzie uruchomi. I łatwo można zmienić wersję multi na single i odwrotnie. Tak też lepiej robić.
Z liczących się dużych modów tylko dwa nie są dla STP. To EAInventory, beta która jest dla Eternal Damnation oraz AWPMod, wiadomo do czego. Kiedy zrobisz swoją mapę pod AWPMod to nie uruchomisz jej na żadnej wersji StP. I o łatwej późniejszej konwersji do trybu multi zapomnij. Odsiać wszystkie elementy z AW, AWP i AWPMod (tekstury, meshe, dźwięki, bystanderów, skrypty) z takiej mapy to - lepiej zacząć ją od nowa.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 2 razy.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
No to muszę zrobić 20 wersji mapy, aby każdy był zadowolony
Oczywiście żartuję
Mam trochę map, nad którymi pracowałem wcześniej, zdecydowanie więcej akcji, jedna z dodatkiem soundtracka z Alien Shootera 2, no tylko problem w tym że niedokończone i trochę mi to zajmie
Co do tajnych przejść- na pewno gdzieś zrobię i gwarantuję niejedno
Oczywiście żartuję
Mam trochę map, nad którymi pracowałem wcześniej, zdecydowanie więcej akcji, jedna z dodatkiem soundtracka z Alien Shootera 2, no tylko problem w tym że niedokończone i trochę mi to zajmie
Co do tajnych przejść- na pewno gdzieś zrobię i gwarantuję niejedno
Piro is back
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Powodzenia! Acha, czy ja mówiłem, że wolę tryb single? Już powiedziałem.
Przede wszystkim mapy robisz dla siebie. Inaczej nie ma sensu cała robota. Ciebie muszą cieszyć. A jak spodobają się ludziom na dodatek - to dopiero... katastrofa!
Przede wszystkim mapy robisz dla siebie. Inaczej nie ma sensu cała robota. Ciebie muszą cieszyć. A jak spodobają się ludziom na dodatek - to dopiero... katastrofa!
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...