Cus-freetimev 1 i 2, czyli rozpierd*ka!

Pojedyńcze mapy tylko naszych użytkowników i rodzące się zestawy map.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Piroziom
ServerAdmin
ServerAdmin
Posty: 1680
Rejestracja: 23 mar 2012, 02:16
Lokalizacja: Pomorskie

26 mar 2012, 23:24

Mapka przesłana tak jakby na próbę ;)
Pakiet kilku drobnych mapek połączonych tunelami w jednej mapie, która jest w dwóch wersjach. Duuużo ludzi do rozwałki stojących przy beczkach z materiałami wybuchowymi :diabeł:
Obrazek
Obrazek
Wersja 1 wymaga trochę modów, ale większa zabawa: Karma Gun (osobno, czyli nie z KW2), KW2, Super Weapons, Virtual Weapon, Dark PS
https://w84.wrzuta.pl/plik/8G6ow6DjV0i/cus-freetimev1
Wersja 2 wymaga mniej modów- tylko Karma Gun (także osobno) oraz Super Weapons
https://w84.wrzuta.pl/plik/30rx20106su/cus-freetimev2
Jak się pobawicie to już od was zależy :P
Można strzelać do beczek, do ludzi, rzucać beczkami z pomocą KGuna i strzelać kiedy beczka jest w powietrzu ;)
Podpowiedź : beczki na minimapce z pochylnią są dosyć odporne na strzały ze względów bezpieczeństwa (najwyższa beczka ma tyle pkt "życia" co koleś ) Jeżeli ktoś chce rzucać tymi beczkami a następnie rozwalać w powietrzu (polecam- super zabawa :D) niech strzela do tej beczki aż wybuchnie no i liczy strzały( oczywiście zapisać grę przed strzałami). Wystarczy potem wczytać, strzelić kilka razy (1 mniej), daleeeko rzucić no i strzelić. Można również rzucić w wielkie ognisko na dole :D . Radzę uważać, bo raczej mocno wybuchają :lol:
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony 26 mar 2012, 23:26 przez Piroziom, łącznie zmieniany 1 raz.


Piro is back ;>
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

27 mar 2012, 08:38

Zrób to na MP i usuń mody to sobie pogram.


8=======D
Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 14:24

27 mar 2012, 10:02

Dokładnie. Na przyszłość: Gdy robisz jakąś mapę nie dodawaj na nią rzeczy z modów. Ktoś sam sobie może to zrobić już po pobraniu mapki. Takie dodawanie 20 różnych rzeczy tylko utrudnia całą sprawę. Nie każdy ma zainstalowaną każdą modyfikację. Nie mówiąc już o tym, że czym więcej modów na mapkę dodasz, tym mniejsza jest szansa, że u kogoś ruszy.


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
Piroziom
ServerAdmin
ServerAdmin
Posty: 1680
Rejestracja: 23 mar 2012, 02:16
Lokalizacja: Pomorskie

27 mar 2012, 12:10

Okej, dzięki za uwagi.
Mam jeszcze w pakiecie 7 map z przejściami, ale zastanawiam się czy wrzucić, trochę byłoby usuwania tych modów no i nie wiem czy się spodobają.
Rycho3D pisze:Zrób to na MP i usuń mody to sobie pogram.
Co do MP to masz świetny pomysł, tylko wg mnie ta mapa byłaby zdecydowanie za duża. Proponowałbym coś mniejszego, bo chyba nikomu nie chciałoby się latać po tych wszystkich kanałach. Spróbuję zrobić jakąś mniejszą wersję do MP.


Piro is back ;>
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

27 mar 2012, 13:40

Piroziom pisze: Proponowałbym coś mniejszego, bo chyba nikomu nie chciałoby się latać po tych wszystkich kanałach.
Mi by się chciało, pod warunkiem że nie będzie nudno.
Lubie ogromne wypasione mapy z mnóstwem zawijasów ,skrótów i pułapek.
Zrób tak ,żebym za każdym razem jak zagram ,odkrył coś nowego. ;)


8=======D
Awatar użytkownika
Piroziom
ServerAdmin
ServerAdmin
Posty: 1680
Rejestracja: 23 mar 2012, 02:16
Lokalizacja: Pomorskie

27 mar 2012, 13:59

Rycho3D pisze:Mi by się chciało, pod warunkiem że nie będzie nudno.
Lubie ogromne wypasione mapy z mnóstwem zawijasów ,skrótów i pułapek.
Zrób tak ,żebym za każdym razem jak zagram ,odkrył coś nowego. ;)
Spoko, każda rozpierd* ma w sobie coś innego, jednak są krótko mówiąc za duże no i zbyt monotonne.
Jeżeli lubisz labirynty to mam tutaj coś takiego:
Obrazek
To fragment rozpier*ki części drugiej, niestety dla SP.
Właściwie jeszcze nie robiłem map do MP, bo ostatni w MP grywałem jakieś 2 lata temu, kiedy zaczynałem tworzyć pierwsze mapy.
Mam też gdzieś mapę(ukończoną jakieś w 80%) z rozległą siecią kanałów, ale lepiej zbuduję jakieś nowsze.
Jako że uwielbiam budować dosyć skomlikowane mapy to z chęcią coś takiego zbuduję. :D


Piro is back ;>
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

27 mar 2012, 14:04

Dasz link, czy mam grać palcem po ekranie? :D


8=======D
Awatar użytkownika
Piroziom
ServerAdmin
ServerAdmin
Posty: 1680
Rejestracja: 23 mar 2012, 02:16
Lokalizacja: Pomorskie

27 mar 2012, 14:07

Na razie to drugie :diabeł:
Wpierw usunę mody które tam wrzuciłem no i trochę tekstur które mam w osobnej paczce. Szczerze mówiąc ta mapa jest kompletnie surowa i trzeba ją obrobić, ale abyś ją wypróbował tylko usunę mody i prześlę ;)

[ Dodano: 2012-03-27, 14:41 ]
Już wrzuciłem:
https://w673.wrzuta.pl/plik/13Wxr870Lzs/ ... time2_test
Bez modów gra jest trochę bardziej pusta, bo ma mniej broni, tak wyglądały fragmenty mapy kiedy urządzałem polowanie :mgun:
Obrazek
(te beczki to tylko mesh do kanistra Tn )

Obrazek


Piro is back ;>
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

27 mar 2012, 15:47

Piroziom pisze:Mam jeszcze w pakiecie 7 map z przejściami, ale zastanawiam się czy wrzucić, trochę byłoby usuwania tych modów
Nikogo chyba już nie bawi odnalezienie na mapie drogocennego pickupa broni czy amunicji, gdy takie ma przywołane sweet'em. Dawaj to co standardowe w AWP plus to co nie da się dodać przez sweet i inny kod. Dodatkowo jakiś popularny mod, ale tak ewentualnie. ;)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Piroziom
ServerAdmin
ServerAdmin
Posty: 1680
Rejestracja: 23 mar 2012, 02:16
Lokalizacja: Pomorskie

27 mar 2012, 16:31

Tiquill pisze:Nikogo chyba już nie bawi odnalezienie na mapie drogocennego pickupa broni czy amunicji, gdy takie ma przywołane sweet'em.
Mnie się już po prostu znudziło całe to cheatowanie, pyk i masz już wszystko. Zazwyczaj wolałem porozmieszczać w różnych zakamarkach mapy bronie i inne pickupy, pobawić się trochę w szukanie, a następnie zabawić się :D
A jak broń się kończy biorę następną.
Mimo to jeżeli chodzi o MP to uważam że bronie powinny głównie do szukania.
Tiquill pisze:Dodatkowo jakiś popularny mod, ale tak ewentualnie.
Problem w tym że nie wiem jakie są popularne.


Piro is back ;>
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

27 mar 2012, 19:43

Piroziom pisze:Mnie się już po prostu znudziło całe to cheatowanie, pyk i masz już wszystko. Zazwyczaj wolałem porozmieszczać w różnych zakamarkach mapy bronie i inne pickupy, pobawić się trochę w szukanie, a następnie zabawić się :D
Jeśli ja chcę coś szukać, to tajne przejścia, swoim pojawieniem się uruchamiać różne skrypty, akcje, nowych przeciwników, otwierać tajne drzwi itd. Albo tracić czas bawiąc się w stylu map, jakie tu prezentujesz. Potrzebna jakaś broń do ciekawej akcji - nie ma gadania, jest. Ale gdy niepotrzebna - to niepotrzebna. To jest jednak przede wszystkim Twoja mapa, rób po swojemu. ;)

A popularne mody? Obecnie są to DarkPS i DarkFire, oba wystarczą na mnóstwo zabawy i znajdziek. Popularny jest też oczywiście AWPMod, ale ten ulega zmianom i za jakiś czas nowa wersja tego moda może nie być zgodna z mapą, jaką zrobiłeś.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

27 mar 2012, 20:48

Jak na mapę bez broni ,zabiłem sporo ludzi biegając podpalony :)
Tiquill pisze:DarkPS i DarkFire

te dwa tylko mam
Co do broni, to wolę je znaleźć penetrując mapkę ,niż wpisać kod zabić wszystkich i wcisnąć "K"
Szukanie alternatywy na zabicie przeciwnika ,może być bardzo ciekawe . A uwierzcie mi jest ich wiele ;)
Po wpisaniu kodu na broń ,to już nie gra ,a egzekucja .
Ale każdy gra jak lubi .


8=======D
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

27 mar 2012, 21:20

Rycho3D pisze:Ale każdy gra jak lubi
Można grać też na dwa sposoby. Serio, czyli tylko niezbędne rzeczy jakie oferuje mapa. Wchodzę wtedy na mapę z menu Custom Maps, czysty, bez apteczek, kodów, broni. I drugi, gdy wchodzę przez goto, w pełni uposażony w swoje zabawki, i żadna niespodzianka na mapie mi nie podskoczy, mogę wszystko! :D Gram na oba sposoby, oba dobre, oba dają inny smak rozrywce.

W swym poprzednim poście wspomniałem o AWPMod. Należy dodać, że praktycznie wszystkie mody do P2 są dedykowane grze Share the Pain, najczęściej w trybie multi. Takie mody i mapy z nimi wszędzie uruchomi. I łatwo można zmienić wersję multi na single i odwrotnie. Tak też lepiej robić.

Z liczących się dużych modów tylko dwa nie są dla STP. To EAInventory, beta która jest dla Eternal Damnation oraz AWPMod, wiadomo do czego. Kiedy zrobisz swoją mapę pod AWPMod to nie uruchomisz jej na żadnej wersji StP. I o łatwej późniejszej konwersji do trybu multi zapomnij. Odsiać wszystkie elementy z AW, AWP i AWPMod (tekstury, meshe, dźwięki, bystanderów, skrypty) z takiej mapy to - lepiej zacząć ją od nowa.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 2 razy.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Piroziom
ServerAdmin
ServerAdmin
Posty: 1680
Rejestracja: 23 mar 2012, 02:16
Lokalizacja: Pomorskie

27 mar 2012, 22:02

No to muszę zrobić 20 wersji mapy, aby każdy był zadowolony :D
Oczywiście żartuję ;)
Mam trochę map, nad którymi pracowałem wcześniej, zdecydowanie więcej akcji, jedna z dodatkiem soundtracka z Alien Shootera 2, no tylko problem w tym że niedokończone i trochę mi to zajmie :|
Co do tajnych przejść- na pewno gdzieś zrobię i gwarantuję niejedno :)


Piro is back ;>
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

28 mar 2012, 01:42

Powodzenia! Acha, czy ja mówiłem, że wolę tryb single? Już powiedziałem. :P

Przede wszystkim mapy robisz dla siebie. Inaczej nie ma sensu cała robota. Ciebie muszą cieszyć. A jak spodobają się ludziom na dodatek - to dopiero... katastrofa! xD
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
ODPOWIEDZ