[Zabawa] Co Ty wiesz o Postalu?

Rozmowy o P2: Share the Pain i podstawowym Postalu 2.

Moderatorzy: Admini, Moderatorzy

Awatar użytkownika
Lothar
Pierwsi PSI
Pierwsi PSI
Posty: 2565
Rejestracja: 30 kwie 2007, 14:10
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

07 wrz 2007, 21:00

Kmieciu pisze:Świetne pytanie, Lothar :P - tyle razy widziałem ten teledysk i nigdy nie zwróciłem uwagi na Postala :D. Prawda jest taka, że jeszcze wtedy go nie znałem, ale co tam - naprawdę fajnie się o czymś takim dowiedzieć.
Hehe, dzięki :D Teraz pora, żeby Silver Dragon nas czymś zaskoczył 8-)


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7040
Rejestracja: 11 sie 2007, 22:28
Lokalizacja: East Mayberry

07 wrz 2007, 21:26

Moje pytanie jest raczej proste.
Gdzie w spatchowanym AWP znajduje się urna do głosowania?


Awatar użytkownika
Mixer
Noob Killer
Noob Killer
Posty: 2203
Rejestracja: 11 gru 2006, 19:40

07 wrz 2007, 21:34

Silver Dragon mowilem ze pytania zadajemy tylko z P2 i AW bez modyfikacji wiec prosze ciebie abys zmienil pytanie


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7040
Rejestracja: 11 sie 2007, 22:28
Lokalizacja: East Mayberry

07 wrz 2007, 21:51

OK. Czym się różni rzeczywista mapa od mapy przedstawionej w budynku koło wariatkowa (Przynajmniej 5 różnic)


Awatar użytkownika
Ma57
Seryjny zabójca
Posty: 414
Rejestracja: 01 lip 2007, 12:07
Lokalizacja: Giżycko
Kontakt:

08 wrz 2007, 08:02

1 Jest kolorowa
2 Niema tam nazw budynków
3 Jest większa
4 Nie jest przenośna
5 Nie pokazuje całego Paradise

Moje pytanie wymień wszystkie miejsca gdzie koleś ma jakieś zadanie


Obrazek Kenny
Obrazek
Cartman
Awatar użytkownika
eddie
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1345
Rejestracja: 19 kwie 2007, 16:18
Lokalizacja: Breslau

08 wrz 2007, 14:35

Lucky Ganesh (kupić mleko), bank (wymienić czek), RWS (odebrać czek), biblioteka (oddać książkę), kościół i cmentarz (wyspowiadać się, obsikać tatę), wschodnia część Paradise Mall (autograf Gary'ego), zachodnia część Paradise Mall (Krotchy), Cock Asian (wybory), las (choinka), pralnia Laundromat (odebrać pranie), fabryka napalmu (napalm), komisariat (mandat), Meatworld (steki), złomowisko Mike'a (alternator), Paradise Parcell Center (paczka), dzielnica (urodziny wujka Dave'a), i klinika (wyleczyć kiłę)

Nie mam pomysłu na pytanie


Awatar użytkownika
Mixer
Noob Killer
Noob Killer
Posty: 2203
Rejestracja: 11 gru 2006, 19:40

08 wrz 2007, 15:16

to ja zadam za ciebie ;)
jakiego koloru jest koszulka kolesia??


Awatar użytkownika
Lothar
Pierwsi PSI
Pierwsi PSI
Posty: 2565
Rejestracja: 30 kwie 2007, 14:10
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

08 wrz 2007, 20:12

W jedynce - biała
W dwójce - czarna z szaro-biało-ubrudzonym UFO!
Na okładce Apocalypse Weekend - jakieś takie niebiesko-błękitno-szare ogrodniczko-podobne coś :P
W Postal III - aktualnie czarna 8-)
Dobra odpowiedź? ;>


Awatar użytkownika
Mixer
Noob Killer
Noob Killer
Posty: 2203
Rejestracja: 11 gru 2006, 19:40

08 wrz 2007, 20:26

tak teraz ty zadajesz swoje ;)


Awatar użytkownika
Lothar
Pierwsi PSI
Pierwsi PSI
Posty: 2565
Rejestracja: 30 kwie 2007, 14:10
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

08 wrz 2007, 20:36

Przyczyną strzelaniny w którym koledżu (nazwa) w 2006 roku był (między innymi), według "ekspertów" Postal 2? 8-)


Awatar użytkownika
Robseßed
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4985
Rejestracja: 14 paź 2006, 12:33
Lokalizacja: Lodsch
Kontakt:

28 wrz 2007, 18:23

Zabawa utkwiła w jednym punkcie, więc zadaj nowe pytanie, Lothar ;)


Obrazek
Awatar użytkownika
ALCRD
Agressive Vampire
Agressive Vampire
Posty: 1324
Rejestracja: 18 wrz 2007, 15:24
Lokalizacja: Coldharbour

28 wrz 2007, 18:35

Czy Koleś jest metalowcem? ma glany , koszulke alien , skórzany trench :P

2 pytanie czemu w lucky gamnesh sprzedają pawianie jądra? :|

hehehe


Awatar użytkownika
Mixer
Noob Killer
Noob Killer
Posty: 2203
Rejestracja: 11 gru 2006, 19:40

28 wrz 2007, 18:41

uuu ALCARD pomyliles zasady xD
musisz najpierw odpowiedziec na pytanie poprzednika a potem zadawac swoje
ps
przeczytaj 1 strone tego tematu i tam sie wszystkiego dowiesz ;)


Awatar użytkownika
ALCRD
Agressive Vampire
Agressive Vampire
Posty: 1324
Rejestracja: 18 wrz 2007, 15:24
Lokalizacja: Coldharbour

28 wrz 2007, 18:50

Mixer pisze:uuu ALCARD pomyliles zasady xD
musisz najpierw odpowiedziec na pytanie poprzednika a potem zadawac swoje
ps
przeczytaj 1 strone tego tematu i tam sie wszystkiego dowiesz ;)
Możliwe ;P ok nie ważne :D sorka


Awatar użytkownika
Lothar
Pierwsi PSI
Pierwsi PSI
Posty: 2565
Rejestracja: 30 kwie 2007, 14:10
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

28 wrz 2007, 21:53

Kmieciu pisze:Zabawa utkwiła w jednym punkcie, więc zadaj nowe pytanie, Lothar ;)
Chodziło o Dawson Collage w Montrealu.

Oki pytanko - Jaką nazwę przyjmuje kościół w Paradise, po przejęciu przez terrorystów? 8-)
Ostatnio zmieniony 28 wrz 2007, 21:53 przez Lothar, łącznie zmieniany 1 raz.


ODPOWIEDZ