Co to za mod??

Wszystkie modyfikacje dla Postala 2, StP, MP oraz AW (oprócz AWP i AWPMod) tworzone poza naszym forum.

Moderatorzy: Admini, Moderatorzy

Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14457
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

29 cze 2007, 01:18

Pochopnie napisałem poprzedniego posta, uwierzywszy na słowo. :| Teraz przyjrzałem się filmowi... Gdzie ten pistolet ze skrinów, hę? Odie, tak argumentujesz swoje racje? Potrzebuję konkretnej odpowiedzi, a nie bosz-sugestii, że to beta... :/
Ostatnio zmieniony 29 cze 2007, 22:56 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Lothar
Pierwsi PSI
Pierwsi PSI
Posty: 2565
Rejestracja: 30 kwie 2007, 14:10
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

29 cze 2007, 10:51

Fakt faktem, że tamte screeny pochodzą z wersji BETA Postal'a 2 8-)


Awatar użytkownika
Odie
Niedorobiony bandzior
Posty: 39
Rejestracja: 13 gru 2006, 19:04
Lokalizacja: Polska

29 cze 2007, 11:04

Fakt faktem, że tamte screeny pochodzą z wersji BETA Postal'a 2
Mi to bardziej wygląda na alphe.

Mmm, ciekawym smaczkiem było wybieranie postaci na początku gry.. :)
Ostatnio zmieniony 29 cze 2007, 11:06 przez Odie, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Robseßed
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4985
Rejestracja: 14 paź 2006, 12:33
Lokalizacja: Lodsch
Kontakt:

29 cze 2007, 11:06

Właśnie, tylko że jakość filmu jest dość kiepska, dlatego zapytam: czym różnił się Dude #1 od Dude'a #2? Wydaje mi się, że chyba mają inne koszulki.


Obrazek
Awatar użytkownika
Odie
Niedorobiony bandzior
Posty: 39
Rejestracja: 13 gru 2006, 19:04
Lokalizacja: Polska

29 cze 2007, 12:11

Raczej wyglądem, no cóz.. może i nie, ale tego się nie dowiemy..


Awatar użytkownika
Lothar
Pierwsi PSI
Pierwsi PSI
Posty: 2565
Rejestracja: 30 kwie 2007, 14:10
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

29 cze 2007, 22:13

Odie pisze:Mi to bardziej wygląda na alphe.
Mmm, ciekawym smaczkiem było wybieranie postaci na początku gry.. :)
Alphy nie pokazuje się publiczności (zazwyczaj... wykradziony Doom 3 się nie liczy) :P Według oznaczeń developerskich alpha to wersja kodu, podczas której autorzy doprowadzają do rzeczywistego działania programu (znaczy gra wreszcie się uruchamia :P), nawet w ograniczonym zakresie. Na GAMESPOT odpisali mi, że to screeny z bety. 8-)
Co do wybierania postaci, to mogli to zostawić... no ale cóż poradzić :P Chociaż dziwi mnie fakt wywalania ciekawych smaczków z gier (vide STALKER X_x... chociaż moim zdaniem gierka i tak bardzo dobra) :P
Ostatnio zmieniony 29 cze 2007, 22:14 przez Lothar, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14457
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

29 cze 2007, 22:25

Lothar pisze:Na GAMESPOT odpisali mi, że to screeny z bety. 8-)
Więc żadna alternatywna, jak chciałem, :roll: a ów pistolet to zaniechany projekt. Nie wiem co to za gun, ale wygląda atrakcyjniej niż desert eagle...


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
kazik
Forumowy Inkwizytor
Forumowy Inkwizytor
Posty: 2236
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:40
Lokalizacja: Greenbelt

29 cze 2007, 22:27

Na trailerze wiele broni wygląda ciekawiej. Jedyne wytłumaczenie, dlaczego te rzeczy nie znalazły się w finalnej wersji jest takie, że te rzeczy musiały powodować błędy. Podobny los spotkał Barb Axe w AW7/AWP :/


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14457
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

29 cze 2007, 22:43

Przez błędy znikł z dema AW choćby ów topór. Ale BarbAxe? Nigdy nie sprawia mi problemów... A może to jedno i to samo?


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Mixer
Noob Killer
Noob Killer
Posty: 2203
Rejestracja: 11 gru 2006, 19:40

30 cze 2007, 12:57

mi sie wydaje ze ten gun byl poprostu niedoprawocany... moze cos spieprzyli przy animacji jego i zrezygnowali. ale jednak widac ze i tak wszystko nie bylo dopracowane chocby reka kolesia trzymajaca tego guna


Awatar użytkownika
kazik
Forumowy Inkwizytor
Forumowy Inkwizytor
Posty: 2236
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:40
Lokalizacja: Greenbelt

30 cze 2007, 16:54

Nalazłem jeszcze jeden filmik z wczesnej wersji P2. O dziwo jest na nim grubaśny szotganik z ED. Link


Awatar użytkownika
eddie
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1345
Rejestracja: 19 kwie 2007, 16:18
Lokalizacja: Breslau

30 cze 2007, 16:57

Ten shotgun jest troszeczkę inny. Szybciej strzela i ma inne (nędzniejsze) dźwięki

[ Dodano: 2007-06-30, 18:01 ]
Na "Postal 2 Movie 2" jest taki fajny karabin. Nie wiem czemu RWS z niego zrezygnowało


Awatar użytkownika
Mixer
Noob Killer
Noob Killer
Posty: 2203
Rejestracja: 11 gru 2006, 19:40

01 lip 2007, 20:48

wiem w jakim pliku sa te bronie ktore nie zostaly zastosowane w grze
StuffSkins.utx w folderze textures
jest tam kilka innych dupereli ktorych w grze nie widzialem


Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 13:24

23 lut 2009, 15:45

Ciekawie wyglądały te weapony z bety. Szkoda, że ich nie dodano, bowiem zabawa z nimi byłaby przednia!
PS: A może jakieś pozostałości po nich zapisane są w kodzie gry?


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14457
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

23 lut 2009, 16:24

W kodzie śladów nie dostrzegłem. W plikach modeli (a może i tekstur) także brak. Ale taki shotgun stamtąd jest w ED, bardzo podobny.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
ODPOWIEDZ