A może te durne rozmowy, za które gotów jesteś wybić całą mapkę są właśnie po to, byś był gotów za nie wybić całą mapkę...Punisher pisze:Te durne rozmowy przechodniów są śmieszne ale tak na dłuższą metę to może znudzić i za taką rozmowę jestem gotowy zabić ludzi z całej mapki !!!
Co mi się nie podoba w Postalu 2
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Urozmaicenie w postaci deszczu, śniegu czy nocy (choć ta już to nie pogoda) jest tylko w sieciowych mapach do P2. Jako usprawiedliwienie braku tychże efektów w singlu można wziąć to, że P2 nie jest grą liniową. W liniowej grze na daną lokację wchodzimy w grze tylko raz, więc czas i pogoda mogą się zmienić. Zaś w P2 zawsze mamy dostęp do każdej lokacji, trudno więc byłoby pogodę uwarunkować chronologią zdarzeń.
Choć to już nie usprawiedliwia AW, tam jest liniowo, a zmian pogody nie zaznasz...
Choć to już nie usprawiedliwia AW, tam jest liniowo, a zmian pogody nie zaznasz...
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- prawdziwy 666
- Master of Dead & Hell
- Posty: 2182
- Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
- Lokalizacja: Apocalyptic City
mały off-topTiquill pisze:Choć to już nie usprawiedliwia AW, tam jest liniowo, a zmian pogody nie zaznasz...
w niedziele wieczorem po wydostaniu się z bazy wojskowej trafiamy na burzowe chmury z błyskawicami a dwie mapy dalej (czyli w odmóżdżarni) już pada deszcz wiec niemów że zmian pogody nie było
poza tym AW to tylko dwa dni
Ostatnio zmieniony 23 sty 2009, 20:58 przez prawdziwy 666, łącznie zmieniany 1 raz.
I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Fakt, prawdziwy 666, zapomniałem o deszczu w Odmóżdżarni. Mój błąd.
Co do samych chmur i koloru nieba. W samym P2 niebo też przybiera różny wygląd, zależnie od dnia tygodnia. Niewiele to, ale zawsze coś.
Co do samych chmur i koloru nieba. W samym P2 niebo też przybiera różny wygląd, zależnie od dnia tygodnia. Niewiele to, ale zawsze coś.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
A ja na to:
1. kiepska stabilność gry
2. podział miasta na oddzielne mapy, zamiast jednego wielkiego obszaru (engine by to spokojnie uciągnął, wystarczy choćby rzucić okiem na Lineage II - też Unreal Engine)
3. brak "używalnych" pojazdów
4. mimo wszystko nieduża swoboda
5. niewykorzystany potencjał engine'u fizycznego
6. kiepska interakcja z otoczeniem
7. wszelkie "decals" (krew, benzyna itp.) za szybko znikają (mod który to poprawia mi nie działa )
8. średnie tryby multiplayer (w sumie nic nowatorskiego. A śmiem twierdzić, że każdy świetnie by się bawił w team'owym mordowaniu mieszkańców paradise na czas, albo czymś w stylu policjantów i złodziei )
1. kiepska stabilność gry
2. podział miasta na oddzielne mapy, zamiast jednego wielkiego obszaru (engine by to spokojnie uciągnął, wystarczy choćby rzucić okiem na Lineage II - też Unreal Engine)
3. brak "używalnych" pojazdów
4. mimo wszystko nieduża swoboda
5. niewykorzystany potencjał engine'u fizycznego
6. kiepska interakcja z otoczeniem
7. wszelkie "decals" (krew, benzyna itp.) za szybko znikają (mod który to poprawia mi nie działa )
8. średnie tryby multiplayer (w sumie nic nowatorskiego. A śmiem twierdzić, że każdy świetnie by się bawił w team'owym mordowaniu mieszkańców paradise na czas, albo czymś w stylu policjantów i złodziei )
Nobody Expects The Spanish Inquisition!
- prawdziwy 666
- Master of Dead & Hell
- Posty: 2182
- Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
- Lokalizacja: Apocalyptic City
odpowiedź na punkt 2. niestety nieuciągnął by (próbowałem połączyć wszystkie mamy (skopiowałem tak ogólnie rzeczy z map jak próbowałem dołożyć do tego mall to dochodziło do crashu))
odpowiedź na punkt 3. w 2002/03 nie było pojazdów w unrealu pierwsze pojawiły się dopiero w 04
a co mi się nie podoba w P2 i AW
liniowość w AW nienawidzę jej
lenistwo RWSu takie rzeczy jak cięcie które dodali w AW mogli dać od razu a mod ED pokazał parę rozwiązań które za pewne mogli zrobić ale im się nie chciało albo na to nie wpadli np. przeładowywanie
odpowiedź na punkt 3. w 2002/03 nie było pojazdów w unrealu pierwsze pojawiły się dopiero w 04
a co mi się nie podoba w P2 i AW
liniowość w AW nienawidzę jej
lenistwo RWSu takie rzeczy jak cięcie które dodali w AW mogli dać od razu a mod ED pokazał parę rozwiązań które za pewne mogli zrobić ale im się nie chciało albo na to nie wpadli np. przeładowywanie
Ostatnio zmieniony 24 sty 2009, 02:17 przez prawdziwy 666, łącznie zmieniany 1 raz.
I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Gdyby tylko zrobili to profesjonalnie, to by uciągnął (powtarzam - patrz Lineage II)prawdziwy 666 pisze:odpowiedź na punkt 2. niestety nieuciągnął by (próbowałem połączyć wszystkie mamy (skopiowałem tak ogólnie rzeczy z map jak próbowałem dołożyć do tego mall to dochodziło do crashu))
Jakoś w modach doń nie było problemów by je stworzyć. Nawet do Quake I robili pojazdy. Wystarczy chciećprawdziwy 666 pisze:odpowiedź na punkt 3. w 2002/03 nie było pojazdów w unrealu pierwsze pojawiły się dopiero w 04
Nobody Expects The Spanish Inquisition!
- prawdziwy 666
- Master of Dead & Hell
- Posty: 2182
- Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
- Lokalizacja: Apocalyptic City
trochę za bardzo nie rozumiem tego zdaniaLothar pisze:Jakoś w modach doń nie było problemów by je stworzyć.
zupełnie inny silnik równie dobrze można by porównywać lotnie z jambojetemLothar pisze:Nawet do Quake I robili pojazdy.
kiedy postal powstawał nie istniała działająca funkcja pojazdów do unreala dopiero od UT04 są działające pojazdy na tym silniku
I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Dobra, powiem to prościej - stworzenie działających pojazdów dla Unreal Engine (nawet wersji przed UT04) to jakieś 2 dni roboty. Niezależnie, czy były one zaimplementowane w silniku czy nie.prawdziwy 666 pisze:trochę za bardzo nie rozumiem tego zdaniaLothar pisze:Jakoś w modach doń nie było problemów by je stworzyć.
zupełnie inny silnik równie dobrze można by porównywać lotnie z jambojetemLothar pisze:Nawet do Quake I robili pojazdy.
kiedy postal powstawał nie istniała działająca funkcja pojazdów do unreala dopiero od UT04 są działające pojazdy na tym silniku
Innymi słowy - modderzy nie mieli problemów ze stworzeniem pojazdów dla UT03.prawdziwy 666 pisze:trochę za bardzo nie rozumiem tego zdaniaLothar pisze:Jakoś w modach doń nie było problemów by je stworzyć.
Nobody Expects The Spanish Inquisition!
- prawdziwy 666
- Master of Dead & Hell
- Posty: 2182
- Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
- Lokalizacja: Apocalyptic City
w UT03 to rzeczywiście nie było trudne a to dlatego że był tam jeden pojazd (Bulldog był to prototypowy pojazd) wiec stworzenie pojazdu nie było dużą sztukąLothar pisze:Innymi słowy - modderzy nie mieli problemów ze stworzeniem pojazdów dla UT03.prawdziwy 666 pisze:trochę za bardzo nie rozumiem tego zdaniaLothar pisze:Jakoś w modach doń nie było problemów by je stworzyć.
wiesz co zakończmy te dyskusje RWS zrobiło źle że nie dało pojazdów i tyle ok
Ostatnio zmieniony 24 sty 2009, 20:25 przez prawdziwy 666, łącznie zmieniany 1 raz.
I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
- DJ Pudzianos
- Miłośnik broni
- Posty: 208
- Rejestracja: 04 lut 2008, 17:06
Mi nie podobają się:
1. Małe mapy, z punktami ładowania - przez co brak samochodów, bo nie opłaca się jeździć nimi w te i wewtę na dystansie 10 m...
2. Zła optymalizacja, przez co niezbyt piękna wizualnie gra tnie się nawet na moim potworze wydajności oraz ilość bugów po szyję.
3. Niekompatybilność Multiplayera
4. W sumie dość krótka gra, niebyt logiczna (albo choć niezbyt wyszukana fabularnie).
5. Brak większej interakcji z otoczeniem.
6. Brak dokładnego przycelowania, znanego choćby z CoDa, oraz przeładowywania magazynków.
7. Inteligencja przeciwników na poziomie zerowym.
Co do dialogów, to powtorzę, to, co już było napisane: budują idiotyczno-kretyński nastrój gry. Przeciez ma być śmiesznie, a nie poważnie. Można powiedzieć, że Postal2 to parodia Ameryki, tak jak film "Poznaj moich Spartan" jest aprodią filmu "300". I to, i to zupełnie co innego, a jednak tak bardzo podobne.
1. Małe mapy, z punktami ładowania - przez co brak samochodów, bo nie opłaca się jeździć nimi w te i wewtę na dystansie 10 m...
2. Zła optymalizacja, przez co niezbyt piękna wizualnie gra tnie się nawet na moim potworze wydajności oraz ilość bugów po szyję.
3. Niekompatybilność Multiplayera
4. W sumie dość krótka gra, niebyt logiczna (albo choć niezbyt wyszukana fabularnie).
5. Brak większej interakcji z otoczeniem.
6. Brak dokładnego przycelowania, znanego choćby z CoDa, oraz przeładowywania magazynków.
7. Inteligencja przeciwników na poziomie zerowym.
Co do dialogów, to powtorzę, to, co już było napisane: budują idiotyczno-kretyński nastrój gry. Przeciez ma być śmiesznie, a nie poważnie. Można powiedzieć, że Postal2 to parodia Ameryki, tak jak film "Poznaj moich Spartan" jest aprodią filmu "300". I to, i to zupełnie co innego, a jednak tak bardzo podobne.
1. Na pierwszym miejscu i przede wszystkim: loadingi. Raz, że denerwują, a dwa, że miasto podzielone na sektory po trzy-cztery budynki idiotycznie wygląda.
2. Brak remizy. Tak wiem, przykład z kosmosu, ale... klinika jest, komisariat jest, nawet pralnia jest. Czyżby w Ameryce nie było pożarów?
3. Brak wylotówek z miasta. Tutaj nawet nie muszę nic mówić.
4. Przy dużych rozróbach gra strasznie się tnie.
5. Brak możliwości pocięcia kogoś jak w AW. ł:
6. Auta eksplodują po jednym strzale ze shotguna. Nawet człowiek nie ginie po jednym. xd
7. Za mało przechodniów na ulicach. Może to tylko mój wymysł, ale w niektórych miejscach Paradise wydaje mi się wymarłe.
2. Brak remizy. Tak wiem, przykład z kosmosu, ale... klinika jest, komisariat jest, nawet pralnia jest. Czyżby w Ameryce nie było pożarów?
3. Brak wylotówek z miasta. Tutaj nawet nie muszę nic mówić.
4. Przy dużych rozróbach gra strasznie się tnie.
5. Brak możliwości pocięcia kogoś jak w AW. ł:
6. Auta eksplodują po jednym strzale ze shotguna. Nawet człowiek nie ginie po jednym. xd
7. Za mało przechodniów na ulicach. Może to tylko mój wymysł, ale w niektórych miejscach Paradise wydaje mi się wymarłe.
Ostatnio zmieniony 19 cze 2010, 17:46 przez Escort, łącznie zmieniany 1 raz.
To taki swój specyficzny smaczek .Escort pisze:ale w niektórych miejscach Paradise wydaje mi się wymarłe.
Mi się nie podoba:
1.Od poziomu "Kopnięty" wszyscy przechodnie mają broń.
2.Gra jest za krótka.
3.Właśnie tak jak napisał Tiquill, brakuje mi tego bicia serca(lub jest tylko nie słysze )
AW:
1.Nie ma możliwości przejścia gry na poziomie-Wszyscy mnie nienawidzą.Liniowość jakoś specjalnie mi nie przeszkadza.To tylko tyle co mi się nie podoba.
Teachin bitches how to swim