Co było, a nie jest - czyli co nam wycięli z P2?

Rozmowy o P2: Share the Pain i podstawowym Postalu 2.
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 14:24

09 sie 2011, 17:19

Zasysać z załącznika. Zdążyłem nagrać tylko końcówkę, ale powinniście wiedzieć o co mi chodzi. ;)
Załączniki
234.rar
Alternatywna Animacja Śmierci
(1.68 MiB) Pobrany 269 razy


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
Quaker
Miłośnik broni
Posty: 128
Rejestracja: 08 lis 2010, 20:58

10 sie 2011, 17:31

tej animacji śmierci nigdy nie widziałem. szkoda, że w grze nie ma przeładowywania, naprawdę fajnie wygląda.
Ostatnio zmieniony 10 sie 2011, 17:32 przez Quaker, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

10 sie 2011, 22:42

Czyli mi się nie przywidziało
Widziałem ją parę razy, nie zwracałem na to jednak zbytniej uwagi

EDIT:
Zerknijcie sobie w animacje kota. Niektóre z nich nigdy nie zostały wykorzystane. Jest tam nawet stawianie kociego grzbietu. Mam takie wrażenie, że pierwotnie koty nie miały być wyłącznie 'mięsem armatnim'
Ostatnio zmieniony 10 sie 2011, 22:43 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 1 raz.


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Radzik
Administrator
Administrator
Posty: 2111
Rejestracja: 13 gru 2008, 18:46
Lokalizacja: Warszawa
Postawił piwo: 7 razy
Otrzymał  piwo: 5 razy

11 sie 2011, 00:41

Silver Dragon pisze:Czyli mi się nie przywidziało
Widziałem ją parę razy, nie zwracałem na to jednak zbytniej uwagi

EDIT:
Zerknijcie sobie w animacje kota. Niektóre z nich nigdy nie zostały wykorzystane. Jest tam nawet stawianie kociego grzbietu. Mam takie wrażenie, że pierwotnie koty nie miały być wyłącznie 'mięsem armatnim'
Jak to? Przecież jak obsikasz kota, to własnie wtedy(choć nie zawsze) postawi grzbiet przy tym "prychnie" i potem ucieknie.


Niepoważny admin
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

11 sie 2011, 09:08

Jak to? Przecież jak obsikasz kota, to własnie wtedy(choć nie zawsze) postawi grzbiet przy tym "prychnie" i potem ucieknie.
O proszę. Tego żem nie wiedział
Trzeba to testnąć ;)

No ale animacji skradania, ataku i skoku raczej w grze nie ma, w przeciwieństwie do postED (a może jestem mało spostrzegawczy i ktoś mnie oświeci)


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Radzik
Administrator
Administrator
Posty: 2111
Rejestracja: 13 gru 2008, 18:46
Lokalizacja: Warszawa
Postawił piwo: 7 razy
Otrzymał  piwo: 5 razy

11 sie 2011, 19:13

Quaker pisze:tej animacji śmierci nigdy nie widziałem. szkoda, że w grze nie ma przeładowywania, naprawdę fajnie wygląda.
Ja również tej animacji śmierci nie widziałem, natomiast animacje przeładowywania M16 i pistoletu zostały wykorzystane w AVPC.


Niepoważny admin
Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 14:24

13 sie 2011, 14:59

Ta animacja jest pewnie gdzieś w edytorze dostępna do obejrzenia, ale nie mam pojęcia gdzie.

Co do Twojego filmiku, Radzik136, tak, masz rację. Te animacje zostały użyte w AVPC. Oagh poszedł na łatwiznę, bo po co robić coś nowego, skoro mamy wszystko w grze gotowe, niewykorzystane przez twórców dobra. Ale te animacje miały być początkowo w Postalu, w becie. Ciekawe dlaczego je ostatecznie usunięto?


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
Pangia
Koleś
Koleś
Posty: 3710
Rejestracja: 20 lip 2009, 11:06

13 sie 2011, 16:41

Może RWS uznał, że na wyższych poziomach trudności gra będzie za trudna przy wszechobecnej masakrze? Kto w końcu myślałby o tym, żeby przeładować.


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

13 sie 2011, 17:55

Mr Minio pisze:Ta animacja jest pewnie gdzieś w edytorze dostępna do obejrzenia, ale nie mam pojęcia gdzie.
Przeglądnąłem sobie animacje bystanderów z podstawy (characters.ukx). Ta animacja to p_death3 czy jakoś tak. jest tam jeszcze wiele innych których nie udało mi się zobaczyć w grze. Tu parę najciekawszych, sprawdzicie sobie sami:

c_death >> Kolejna interesująca animacja śmierci
p_death2 >> Ta została raczej częściowo wykorzystana w grze
p_rollover >> Przetaczanie się z pleców na brzuch. Ciekawe
s_beg >> Animacja wycofywania się bystandera
s_explosion (wszystkie) >> Odrzut bystandera po eksplozji
s_suicide1 (wszystkie), sc_suicide >> Dwie alternatywne animacje samobójstwa niewykorzystane w grze. A szkoda
Ostatnio zmieniony 13 sie 2011, 17:56 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 1 raz.


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 14:24

13 sie 2011, 18:43

c_death(to przewrócenie się do przodu) działa gdy zabijesz kogoś kto błaga Cię o litość.
sb_turn przy gimpie sobie zobaczcie. Szkoda, że tego nie wykorzystali.
Albo też przy naszym lateksowym przyjacielu: cd_shoveL. Fajne to by było w grze. Niby się poddaje, niby błaga o litość, a tutaj JEB łopatą. :D
cf_beg1 jest bardziej, że tak powiem, dramatyczne.
p_death1 występuje nieraz jak kolo jest spieczony, już się czołga, a my go ugasimy i skopiemy.
p_rollover tak jak pisał SD, bardzo fajne. Szkoda, że tego nie użyli.
Te wszystkie z początekiem sb_ sprawiają, że bystander porusza się jak jakiś robot lub lunatyk(ręce w górze :D)
sd3f_base świetnie wygląda.

Do tego bardzo fajne rzuty, uniki, efekty po eksplozji, samobójstwa.

Chętnie bym zobaczył moda, który sprawia, że za sprawą naciśnięcia K, Koleś strzela sobie w łeb, a nie wsadza do ust granat.


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
Cziko
Stuprocentowy psychol
Stuprocentowy psychol
Posty: 880
Rejestracja: 06 cze 2011, 12:05

04 wrz 2011, 14:19

Znalazłam coś na mapie z wejściem do Meat World. Mianowicie jak wyjdziemy i pójdziemy w prawo, to tam będzie taki płot. Za nim jest bliżej nieokreślony budynek i kawał terenu, z zamkniętą drogą! Zwróćcie uwagę na ten płot. Wygląda trochę w jednym miejscu, jakby były dwa płoty. Może miała być to rozsuwany płot?

Obrazek

A co do budynku, wygląda jakby był połączony jakąś drogą (to jasne cośtam) z pocztą. Ale w środku okazuje się, że nie ma on podłogi, ale ma jakby stryszek, jednak pusty.

To bardzo ciekawe i myślę, że jest to właśnie niedokończony pomysł!
Ostatnio zmieniony 04 wrz 2011, 14:19 przez Cziko, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
MaxiS
Seryjny zabójca
Posty: 399
Rejestracja: 12 sie 2010, 11:56
Lokalizacja: mam to wiedzieć?

04 wrz 2011, 15:43

To magazyn połączony z pocztą w którym naparzasz się ze SWATami. Droga pewnie dla pojazdów z przesyłkami i takie tam.
Ale w środku okazuje się, że nie ma on podłogi, ale ma jakby stryszek, jednak pusty.
W końcu to nie jest część mapy na której zrobiłaś tego screena. To ozdoba więc pusta.


Obrazek
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

18 lut 2012, 23:21

Zabawię się w archeologa, bo przeszukując rosyjskie forum natrafiłem na prawdziwą perełkę:

[youtube][/youtube]

Paradise z filmiku wygląda całkiem inaczej niż Paradise, które znamy. Mapa natomiast to już w ogóle (Tiquill ją kiedyś na forum zapodał bodajże). Niby zadania te same, ale gra wydaje się całkiem inna.

PS: Minuta 9:04: Czy ja widzę refleksy wody, czy mi się zdaje? Czy to też zostało wycięte? A może gdzieś w trzewiach gry tego efektu szukać...


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Quaker
Miłośnik broni
Posty: 128
Rejestracja: 08 lis 2010, 20:58

18 lut 2012, 23:55

Plansze wczytywania znacznie straszniejsze, jak w jedynce. Kanister z benzyną pierwotnie wyglądał fajniej. Wejście do RWS jest chyba w zupełnie innym miejscu, wewnątrz też jest inne. Zastanawiam się, co robi Koleś, kiedy wyciąga obie ręce w przód, czy to miał być atak? Poza tym, o ile się nie mylę, z finalnej wersji zabrali nam plac zabaw i chyba efekt kręgów po strzale w wodę. No nieźle. Wychodzi na to, że ominęło nas sporo naprawdę ciekawych rzeczy.


Awatar użytkownika
Karpiu
Zabójca na sterydach
Zabójca na sterydach
Posty: 516
Rejestracja: 20 lis 2007, 21:24
Lokalizacja: Eichenbruck

19 lut 2012, 04:10

Przy okazji kanistra, zauważyłem też, że Koleś inaczej odpala zapałkę, pocierając o kanister. Niby ta sama gra, a ile smaczków. ^^


ODPOWIEDZ