[Mapa] Christmas District in Suburbs

Pojedyńcze mapy tylko naszych użytkowników i rodzące się zestawy map.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
BloodLogin
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2310
Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
Lokalizacja: Rzadkochowa ?

27 gru 2014, 00:47

Z menu oczywiście i wywaliło ,
potem sprawdziłem w Edytorze jak to wygląda z góry.

error
Chamelon... numer ... interaction x1000000
Jutro zrobie edit posta i będziesz wiedział dokładnie.


"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

27 gru 2014, 02:37

chmm... u mnie działa jak należy. Spróbuje rano coś pokombinować przy tych bystkach i dam poprawioną wersję mapy.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

27 gru 2014, 03:01

Dobra, ale nie usuwaj starego linka. Chcę mieć obie wersje mapy. ;)


Dokupiłem transfer, bo za dużo potrzeb było. To i pobrałem starą wersję (historia edycji posta xD ) i obecne wersje. Jutro pewno będzie czas pograć.
Ostatnio zmieniony 28 gru 2014, 01:58 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

29 gru 2014, 22:22

Christmas TANTRUM! O ła, co za nazwa! :D To najlepsza rzecz jaką dotąd zrobiłeś. Czemu? Bo nie mam się nijak przyczepić do czegoś konkretnie. Wreszcie! :faja: Nic nie jest niedokończone, wszystko działa, nic na odwał. Miałem ponad dwie godziny super gry! Misja z piłą na talibów by brody im przystrzyc, bo syringe nieskuteczne. Zwalisko rur chroni przed talibem z wyrzutnią. Potem wojsko rozprawia się z nimi gorąco. To tylko fragmenty świetnej gry. Mapa dobrze rozplanowana, tunele, tory. Bajera!

Najpierw ta pierwsza wersja. Mnie odpaliła się spokojnie (da się dwuklikiem w oknie Eksploratora na mapie ją wystartować bez obawy o błąd "Runaway loop detected (over 1000000 iterations)" (dla niewtajemniczonych, to nie błąd mapy tylko gry) - ale wtedy, kiedy gra już na innej mapie jest uruchomiona). Stara odpaliła, to odpalam nowszą wersję, tą testować. Facet, to praktycznie mapa do AVPC a nie do StP, tyle stuffu z AVPC dodałeś do mapy. Szczęśliwie w nowszej wersji plików jest aż o 240 MB mniej.

Nie da się ukryć, że ta mapa bardzo przypomina mapę mpDGT-Fing_Xmas (jedna z moich ulubionych!) i ma podobny klimat jak AVPC (nawet Construction Time zamajaczyło!). Ale czy to źle, że duch Oagha unosi się nad tą mapą? Nie, dobrych wzorów nie trzeba się wstydzić. Z jednym przegiąłeś tylko, to terma i psie żarcie za domem, to już zbyt zerżnięte. 8-) (A przy okazji: W środku zimy zielone liście lilii pływające? Ej...). Ale dobra, miałem znacznie większą dawkę moich ukochanych klimatów i dźwięków, sentymenty wróciły. A co do misji, to ja bym dał triggery wyświetlające napisy, co robić, a nie odzywki po podniesieniu benzyny...

Potem pojawiają się tory i wszystko nabiera nowego klimatu, już własnego. I wtedy zaczyna się właściwa gra! Misje wypełnione, z całą starannością. Mapa 9/10. A jak wydajność? Stat FPS na czerwono, ale przy tak rozległej i bogatej mapie osiągnąć płynność gry to prawdziwy sukces. Udało się! A rozległe mapy to ja uwielbiam. Mało takich. :spoko:


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

29 gru 2014, 23:45

Tiquill pisze:To najlepsza rzecz jaką dotąd zrobiłeś. Czemu? Bo nie mam się nijak przyczepić do czegoś konkretnie.
Całą noc siedziałem nad tą mapą z włączoną muzyką i żarciem, żeby każde szczegóły dopracować, poprawić, usunąć, i co najważniejsze "TESTOWAĆ" na bieżąco mój stan mapki (nie to co było z LIRemake, lub szpital strachu że było bugów i niedociągnięć od zarąbania) I widzę że wszystko nie poszło na marne :diabeł: .
Tiquill pisze: Z jednym przegiąłeś tylko, to terma i psie żarcie za domem, to już zbyt zerżnięte.
Ups o tym właśnie zapomniałem :D

Naprawdę dzięki za ocenę mapki :) To wiele dla mnie znaczy i bardzo mnie motywuje do dalszej pracy (choć nie ukrywam, że to jest dla mnie czysta przyjemność tworzyć takie mapki a zwłaszcza jak nie mam co robić w domu :) )

PS:Niedługo wrócę do odrestaurowania Szpitalu strachu i LIRemake i może wydam je na ferie zimowe, czyli jakoś w Lutym ;)


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

30 gru 2014, 04:07

Dev4ever pisze:Całą noc siedziałem nad tą mapą z włączoną muzyką i żarciem, żeby każde szczegóły dopracować, poprawić, usunąć, i co najważniejsze "TESTOWAĆ" na bieżąco mój stan mapki (nie to co było z LIRemake, lub szpital strachu że było bugów i niedociągnięć od zarąbania)
Samokrytyka i wytrwałość - cenne są. ;)
Dev4ever pisze:Niedługo wrócę do odrestaurowania Szpitalu strachu i LIRemake i może wydam je na ferie zimowe, czyli jakoś w Lutym ;)
I kolejna dobra wiadomość. No i o to chodzi! :ok:


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

03 maja 2016, 03:31

Witam. Właśnie niedawno zaktualizowałem mapę do wersji 2.0 link do pobrania mapy w pierwszym poście tego tematu

Zmiany jakie wprowadziłem do mapy:

- Poprawiłem wiele bugów
- Dużo większa optymalizacja poziomu
- Trochę urozmaiciłem mape i dodałem pare drobiazgów
- Dodałem więcej efektów dźwiękowych
- Usunąłem kolizję z drzew i dodałem w ich miejsce "BlockingVolume"
- dodałem trochę więcej pickupów
- poprawiłem oświetlenie w domkach
- dodałem parę kotów
- dałem większą różnorodność policji, ludzi itp...
- poprawiłem misję z talibami
- poprawiłem niektóre dźwięki, które miały zbyt duży "radius" ustawiony
- poprawiłem obrażenia jakie się dostaje po wejściu do jeziora
- usunąłem obrażenia dostawane po wejściu do stawku, gdyż ludzie za bardzo się tam pchali i gineli spowalniając i crashując przy tym grę.
- kilka pomniejszych błędów...

Poradnik jak przejść misje jest zapisany w notatniku, który jest dołączony paczki z mapą. Miłego grania życzę :)


Yossarian
Grabarz
Grabarz
Posty: 6423
Rejestracja: 06 sie 2008, 14:54
Postawił piwo: 6 razy
Otrzymał  piwo: 3 razy

03 maja 2016, 17:54

Zagrałem i muszę przyznać, że klimatyczna mapka. Najbardziej rozwalił mnie pierd przy jednej z trumien xD Mimo wszystko przydałyby się napisy u góry, bo pierwszy raz przechodziłem mapkę na ślepo. Mam dwie propozycje urozmaicenia mapki:
1. Może jakaś interakcja z grubym gościem przy namiocie? Nie wygląda na kogoś przypadkowego, więc może byłby w stanie dać jakąś misję? No i słucha muzyki z P1, więc od razu go polubiłem :)
2. Wieża na wzgórzu prosi się, żeby na nią wejść. Wymarzone stanowisko snajperskie :D


Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

03 maja 2016, 22:48

Rycho3D pisze:Niech działa na podstawce, STP lub AW :)
Nie lubię wgrywać modów by zagrać w mapę.
Rycho, nigdy nie mogę tego zrozumieć dlaczego nie chcesz instalować cudzych modów... No dobra bo masz tam swoje własne mody i nie chcesz aby się mieszały itp. ale np. AWP w ogóle nie przeszkadza ma własny folder i plik .exe (jak AW)
Więc bez problemu możesz swoje mody robić na StP i AW a np. Mapkę Dev4eve... znaczy Dev3coś (jeszcze się nie przyzwyczaiłem do nowego nicku) możesz mieć w osobnym folderze AWP 1.3... (Od tej wersji AWP ma własny folder i pliki niestety w downloandzie mamy przestarzałą wersję ;P)

Co do twojej mapy Dev to zawsze chciałem w nią pograć ale zapomniałem fajnie że ją zaktualizowałeś i mi o niej przypomniałeś :ok:
W najbliższym czasie przetestuję ;)


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

03 maja 2016, 23:03

Yossarian pisze:1. Może jakaś interakcja z grubym gościem przy namiocie? Nie wygląda na kogoś przypadkowego, więc może byłby w stanie dać jakąś misję? No i słucha muzyki z P1, więc od razu go polubiłem
2. Wieża na wzgórzu prosi się, żeby na nią wejść. Wymarzone stanowisko snajperskie
Szczerze to nawet o tym nie pomyślałem, żeby zrobić jakieś stanowisko snajperskie ale to bardzo dobry pomysł :rifle: A co do tego grubasa to zrobię z nim jakąś misje związaną z maryśką w sensie, że on to taki "Diler" jest :ganja: który się ogrzewa przy ognisku i czeka na jakiegoś kupca a Może zrobie z niego sprzedawcę trawki za grubą mamonę to będzie ciekawe :diabeł:

Jak znaleźliście jakieś istotne błędy na mapie to piszcie a w wersji 3.0 je naprawie


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

29 paź 2016, 15:44

W obu paczkach jest tylko mapa, jak próbuje włączyć to nic się nie dzieje. :/
To znaczy, dzieje się nic !


8=======D
Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

29 paź 2016, 16:03

Pobierz "Christmas District (part2).rar" tam jest reszta plików.


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

29 paź 2016, 19:06

W obu paczkach jest tylko mapa, jak próbuje włączyć to nic się nie dzieje.
To znaczy, dzieje się nic !
Pan Szatan pisze:Pobierz "Christmas District (part2).rar" tam jest reszta plików.
Napisz Rycho3D, czy zadziałało (być może pobrałeś dwie te same paczki z mapą)


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

29 paź 2016, 20:14

Już działa. pobierałem 3 razy i za 3 miałem inne pliki w środku paczki.
Coś akurat zmieniałeś, czy coś się powaliło z download-em ?


8=======D
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

29 paź 2016, 20:47

Rycho3D pisze:Coś akurat zmieniałeś, czy coś się powaliło z download-em ?
Chyba coś z downloadem się stało, bo mapy od długiego czasu nie aktualizowałem.


ODPOWIEDZ