C&C Tiberian Wars

Rozmowy o innych grach wszelakiego rodzaju.

Moderatorzy: Admini, Moderatorzy

Awatar użytkownika
Kariko
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1227
Rejestracja: 28 gru 2006, 16:51
Lokalizacja: Bydgoszcz / Gdańsk

04 mar 2007, 11:12

Grałem już w demko tej gierki i jest niezła. Bardzo szybka akcja, trzeba kontrolować kilka rzeczy na raz. 3 rasą są faktycznie Scrinowie (kosmici). Są klasyczne jednostki ( np. mammoth tank, buggy, motorek, orca)

Minusy: ludzie nie mogą chodzić po tiberium (koniec mutacji :/) i brak ponurego klimatu z Tiberian Suna, GDI nie ma mechów, tylko czołgi, jak w C&C1

[ Dodano: 2007-04-06, 06:37 ]
Dopiszę wrażenia po obcowaniu z wersją pełną.

W grze nie podoba mi się - zmiany w GDI (nie ma mechów, brak Firestorm Wall Defence, wydaje się, że techonolgia im się cofnęła), brak "ponurości" i klimatu znanego z Tiberian Suna, ludzie jednak mogą po tiberium chodzić, ale niestety nie mutują, niewykorzystany potencjał Firestorma i TS (rózne zmutowane rośliny i zwierzęta, CABAL, tiberium veins), brak podziemnych jednostek.

Podoba mi się - Zmiany w NOD (bardzo charakterystyczna architektura, w końcu widać, że to zła frakcja, dodatkowo większość jednostek z ich arsenału to stare, zmodyfikowane pojazdy, wygląd tiberium (nareszcie widać, że to kryształy, a nie kwiatki), bardzo szybka akcja i po prostu samo to, że kontynuuje (dla mnie) lepszą sagę Command and Conquerów, fabuły Red Alertów zawsze mnie mniej wciągały, choć grało się bardzo przyjemnie.


ODPOWIEDZ