Patrząc na to, że Twórca tego projektu nie logował się na forum od Lutego 2010 roku, oraz na to, że na stronie do której prowadzi link z Jego podpisu, miała dodanego newsa ostatni raz w 2008 roku, to raczej prawdopodobieństwo tego, że projekt będzie kontynuowany jest znikome.
Możesz spróbować Osobiście spytać Nikasa na GG, albo też poprzez dane podane w kontakcie na stronce, ale nie sądzę, żeby odpowiedź nie będzie inna niż taka, że projekt nie będzie kontynuowany, oczywiście gdyby był, to byłoby miło, ale po takim czasie, no cóż osobiście wątpię.
Butcher Pete!
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- postal III
- Miłośnik broni
- Posty: 139
- Rejestracja: 08 lip 2009, 11:15
- Lokalizacja: Olsztyn
Cóż jak odzyskam swoje GG to do niego napisze ^^
Jem dżem
Sądząc po tym, co wykopałem na wszystkich znalezionych stronach i profilach autora - projekt raczej zaginął gdzieś w otchłani HDD, a jego miejsce zajął Top Hat. Jak chcesz, mogę podać linki, może uda Ci się nawiązać jakiś kontakt.
Nobody Expects The Spanish Inquisition!
- postal III
- Miłośnik broni
- Posty: 139
- Rejestracja: 08 lip 2009, 11:15
- Lokalizacja: Olsztyn
Sponio ^_^
Jem dżem
Cześć drodzy forumowicze!
Trochę czasu minęło, ale niedawno mi się przypomniało, że pisałem tutaj na tym forum. No cóż, projekt niestety upadł, brakło umiejętności. Ale wiecie, czasy się zmieniają, ludzie trenują i jest lepiej. Nie napisałbym tutaj, bo po co ciągnąć temat, jednak widzę, że są tu nawet posty z końcówki 2012 roku i wzmianka o moim najnowszym projekcie, który będzie już moją pierwszą komercyjną grą - mowa o Top Hat. Wszystkich chętnych zapraszam na pejsbukową stronę, gdzie znajdziecie więcej informacji o projekcie ( chociaż nie jest on w chorych klimatach Postala ) oraz do najnowszego gameplay'u ( gameplay'a? ) na którym będziecie mogli zobaczyć o co biega.
Ahhh, dawno mnie nie było w miasteczku Paradise...
https://www.facebook.com/N94Games
PS. tym razem mogę przysiąc wszystkim zainteresowanym, że moją obecną produkcję na pewno dociągnę do końca
PS2. jeśli ktoś jest z warszawy, to zapraszam na Pixel Heaven 15 i 16 czerwca, gdzie będę miał własne stanowisko, na którym będzie można pogierzyć w najnowszą wersję, której jeszcze świat nie widział
Pozdrawiam, Nikas
Trochę czasu minęło, ale niedawno mi się przypomniało, że pisałem tutaj na tym forum. No cóż, projekt niestety upadł, brakło umiejętności. Ale wiecie, czasy się zmieniają, ludzie trenują i jest lepiej. Nie napisałbym tutaj, bo po co ciągnąć temat, jednak widzę, że są tu nawet posty z końcówki 2012 roku i wzmianka o moim najnowszym projekcie, który będzie już moją pierwszą komercyjną grą - mowa o Top Hat. Wszystkich chętnych zapraszam na pejsbukową stronę, gdzie znajdziecie więcej informacji o projekcie ( chociaż nie jest on w chorych klimatach Postala ) oraz do najnowszego gameplay'u ( gameplay'a? ) na którym będziecie mogli zobaczyć o co biega.
Ahhh, dawno mnie nie było w miasteczku Paradise...
https://www.facebook.com/N94Games
PS. tym razem mogę przysiąc wszystkim zainteresowanym, że moją obecną produkcję na pewno dociągnę do końca
PS2. jeśli ktoś jest z warszawy, to zapraszam na Pixel Heaven 15 i 16 czerwca, gdzie będę miał własne stanowisko, na którym będzie można pogierzyć w najnowszą wersję, której jeszcze świat nie widział
Pozdrawiam, Nikas
Szok, wreszcie się odezwałeśNikas pisze:Cześć drodzy forumowicze!
Ale i tak jest zajebistyNikas pisze:chociaż nie jest on w chorych klimatach Postala
No ja myślę, bo osobiście bardzo mi Top Hat przypadło do gustu. Pixelart pierwsza klasa, poziom trudności też wydaje się ostry, ale nie przesadzony (jak to miało miejsce w Meatboy'u ). Ogólnie trzymam kciuki i obyś sprzedał kilka milionów kopii.Nikas pisze:PS. tym razem mogę przysiąc wszystkim zainteresowanym, że moją obecną produkcję na pewno dociągnę do końca
Swoją drogą - dalej siedzisz na Game Maker'ach wszelkiej maści, czy jakiś autorski kodzik poskładałeś?
Ostatnio zmieniony 21 maja 2013, 05:37 przez Lothar, łącznie zmieniany 1 raz.
Nobody Expects The Spanish Inquisition!
To ja zamawiam port na Android-a
A gdzie planujesz sprzedaż? STEAM, Desura, jakiś własny mini-sklepik w necie? Przez jakiegoś pośrednika, czy osobiście? Tak wypytuję, bo w naszym pokracznym kraju zakładanie działalności gospodarczej to udręka, samych papierków do wypełnienia jest tyle, że nie mam ich gdzie w biurku pomieścić i byłbym wdzięczny za jakąś alternatywę (bo z tego co wiem, STEAM i Apple AppStore działają zasadzie, że oni sprzedają produkty i Tobie odpalają należną działkę, co można spokojnie podpiąć jako przychód z innych źródeł, a nie działalność gospodarczą jako taką). Google Play z kolei każe już zakładać działalność, bo oni tylko udostępniają platformę sprzedaży, więc sprzedającym de facto jesteś Ty. Nie wiem jeszcze jak Desura ma się do tego, ale jeśli tak samo jak AppStore i STEAM to chyba sam się nimi zainteresuję).
A gdzie planujesz sprzedaż? STEAM, Desura, jakiś własny mini-sklepik w necie? Przez jakiegoś pośrednika, czy osobiście? Tak wypytuję, bo w naszym pokracznym kraju zakładanie działalności gospodarczej to udręka, samych papierków do wypełnienia jest tyle, że nie mam ich gdzie w biurku pomieścić i byłbym wdzięczny za jakąś alternatywę (bo z tego co wiem, STEAM i Apple AppStore działają zasadzie, że oni sprzedają produkty i Tobie odpalają należną działkę, co można spokojnie podpiąć jako przychód z innych źródeł, a nie działalność gospodarczą jako taką). Google Play z kolei każe już zakładać działalność, bo oni tylko udostępniają platformę sprzedaży, więc sprzedającym de facto jesteś Ty. Nie wiem jeszcze jak Desura ma się do tego, ale jeśli tak samo jak AppStore i STEAM to chyba sam się nimi zainteresuję).
Nobody Expects The Spanish Inquisition!
Na początek wydaję tylko na windowsa. W polsce mam ciekawą opcję, ale jeszcze nie mogę pisać o niej tak ogólnie. Za granicą uderzam w greenlight, będę miał małą pomoc ze strony polskich mediów. Jak się nie uda to desura, ew. gog.com.
Myślę, że news może Ci się spodobać: https://appygamer.mobilesrepublic.com/We ... id=9872856
A tak z innej beczki - w czym robisz grafikę? Bo aktualnie do pixelart-ów używałem Grafx2, ale może masz jakieś lepsze/wydajniejsze rozwiązania?
A tak z innej beczki - w czym robisz grafikę? Bo aktualnie do pixelart-ów używałem Grafx2, ale może masz jakieś lepsze/wydajniejsze rozwiązania?
Nobody Expects The Spanish Inquisition!