[TUTORIAL] Budowanie podstawowej mapy w POSTed

Zbiór wszystkich tematów poświęconych tutorialom.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Robseßed
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4985
Rejestracja: 14 paź 2006, 13:33
Lokalizacja: Lodsch
Kontakt:

08 lis 2009, 14:07

Gryhol pisze:Kurcze, mam postal X ale tam nie ma edytora map:/
W folderze /System jest plik z edytorem. Poszukaj.


Obrazek
Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 14:24

08 lis 2009, 14:08

Uprzedzam Twoje pytanie- nazywa się on UnrealEd.


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
Gryhol
Początkujący morderca
Posty: 55
Rejestracja: 05 lis 2009, 21:19
Lokalizacja: Śląsk/Bytom
Kontakt:

08 lis 2009, 15:12

Dobra zrobiłem mapke zapisałem ale jedynie można nią grać w singlr player

Jest jakiś sposób na multi?


Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

08 lis 2009, 16:48

Najlepiej jest odpalić mapkę Multi w edytorze i podpatrzeć, Polecam poszukać w level properties , i MPObjectives [Actor classes]


Awatar użytkownika
Gryhol
Początkujący morderca
Posty: 55
Rejestracja: 05 lis 2009, 21:19
Lokalizacja: Śląsk/Bytom
Kontakt:

09 lis 2009, 13:38

Niestety nie mam pojęcia jak to zrobić :/


Awatar użytkownika
Pangia
Koleś
Koleś
Posty: 3710
Rejestracja: 20 lip 2009, 11:06

09 lis 2009, 14:19

To po prostu się za to nie zabieraj. I zmień avka, bo jest zwyczajnie okropny.


Awatar użytkownika
Gryhol
Początkujący morderca
Posty: 55
Rejestracja: 05 lis 2009, 21:19
Lokalizacja: Śląsk/Bytom
Kontakt:

09 lis 2009, 15:21

Specjalnie dla ciebie zmieniłem avka a teraz może ktoś napisze jak mam to zrobić ?


Awatar użytkownika
Lothar
Pierwsi PSI
Pierwsi PSI
Posty: 2570
Rejestracja: 30 kwie 2007, 15:10
Lokalizacja: Lublin

09 lis 2009, 15:54

Gryhol pisze:Specjalnie dla ciebie zmieniłem avka a teraz może ktoś napisze jak mam to zrobić ?
On zna odpowiedzi na większość pytań: SEARCH
A poza tym - dodaj na mapie więcej niż 1 PlayerStart, oraz odpowiednio nazwij plik z mapą, dodając przedrostek np.: mpDGT-. I to cała tajemnica 8-)


Nobody Expects The Spanish Inquisition! :biskup:
Awatar użytkownika
Gryhol
Początkujący morderca
Posty: 55
Rejestracja: 05 lis 2009, 21:19
Lokalizacja: Śląsk/Bytom
Kontakt:

09 lis 2009, 18:29

Dziekuje ci za pomoc :D


Awatar użytkownika
TheMiki470
Niedorobiony bandzior
Posty: 34
Rejestracja: 20 paź 2010, 19:41

20 paź 2010, 19:56

Witam,to mój pierwszy post! :)
Otóż bardzo mi się podoba twój poradnik. Planuje już swoją pierwszą mapę :D .
Ale mam problem : jak obracać obiekty?? Używałem opcji szukaj i nic nie znalazłem,a ta informacja bardzo by mi się przydała.
Z góry dzięki.


Mówić, że Postal 2 nie byłby taki fajny bez brutalności to tak, jakby powiedzieć, że Dead Space nie byłby taki fajny, gdyby nie był straszny.
Awatar użytkownika
Edek
Modder
Modder
Posty: 116
Rejestracja: 30 paź 2007, 13:46
Lokalizacja: Rapture

20 paź 2010, 22:08

Obrazek
Wybierz kwadrat ze strzałkami .Obracasz przedmiot ctrl+lewy lub prawy przycisk myszy


Awatar użytkownika
mati22336
Wnerwiony urzędas
Posty: 13
Rejestracja: 30 lis 2010, 20:00

03 gru 2010, 18:07

ja jestem trochę zielony w tych sprawach , ale jak (jeśli się da) zrobić żeby jakiś ludek leżał jak martwy? (np.tak jak ten policjant w rurze do tora bora)


((((((((mati22336))))))))
Awatar użytkownika
Deadly Jake
Miłośnik broni
Posty: 140
Rejestracja: 17 wrz 2010, 07:47

03 gru 2010, 18:44

Sprawdź w jego właściwościach? Albo skopiuj go i tylko zmień model?


Why don't you give a damn?
Obrazek
Awatar użytkownika
Reality Master
Modder
Modder
Posty: 1094
Rejestracja: 07 lis 2007, 19:41
Kontakt:

03 gru 2010, 19:43

Deadly Jake pisze:Sprawdź w jego właściwościach? Albo skopiuj go i tylko zmień model?
A może jak nie znasz odpowiedzi, to się nie udzielaj i nie dawaj 'rad' na siłę?

Co do pytania: stawiasz 'ludka' na mapie, po czym klikasz dwa razy na nim lewym przyciskiem myszy. W menu rozwijasz zakładkę PawnAttributies, a tam znajdujesz opcję PawnInitialState - zmieniasz jej wartość z EP_Think na EP_Dead i tyle.


Awatar użytkownika
mati22336
Wnerwiony urzędas
Posty: 13
Rejestracja: 30 lis 2010, 20:00

03 gru 2010, 20:08

ok dzięki


((((((((mati22336))))))))
ODPOWIEDZ