To są właśnie smaczki ED. Ale na to też jest rada, która może pomóc. Prawdopodobne jest, że shorty tego pliczka wymaga (gdy nie ma wszystkich plików ED), ale z niego nie korzysta. Zrób jakiś lipny. Nie wiadomo tylko jakie rozszerzenie. Weź może jakiś plik tekstur, skopiuj go i nazwij SS-tom1t.utx i wrzuć do folderu Textures. A może .usx w StaticMeshes... Próbuj.mrv pisze:Eeh..
Jeżeli to tak wygląda, to trochę kijowo...
Mi to pokazuje, że nie ma pliku z paczką 'SS-tom1t", a co to jest, to ja nie wiem...
W takim razie, może łatwiej byłoby to właśnie zamienić jakoś...
Bronie w modzie AWP
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- prawdziwy 666
- Master of Dead & Hell
- Posty: 2182
- Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
- Lokalizacja: Apocalyptic City
-> ED"Nie można znazeźć pliku dla paczki 'SS-tom1t'".
Byłoby OK, tylko tej paczki nigdzie nie ma
-> StaticMeshes
-> SS-tom1l.usx
naprawdę nigdzie niema
I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Najlepiej skopiować wszystkie
Ja miejsce mam
[ Dodano: 2008-08-07, 19:07 ]
No to tak:
znalazłem ten plik 'SS-tom1t' w Textures z ED (nawet nie wiem skąd się plik wziął, bo przeszukiwałem katalogi kilkakrotnie - ale jak jest to się cieszyć trzeba ).
Więc zabrałem tego Shotguna i jest OK. Można strzelać itd.
Kiedy jednak schowałem broń (domyślnie [E]), to po wyjęciu jej z powrotem Koleś pokazuje mi zapałki (to chyba problem wspomniany wcześniej... ).
No dobra, trudno - testuję dalej...
Wystrzelałem broń z pistoletu, to Koleś wyjmuje nowego Shotguna. OK.
Zmieniam broń. Potem wystrzelałem amunicję ze zwykłrego Shotguna i Koleś wyjmuje znowu nowego...
I tak sobie wpisałem kod na amunicję i zacząłem strzelać raz za razem, czyli szybko.
To mi wyskoczył wtedy Critical Error
oto treść:
"Failed to find function PlayWeaponReload in AW7PostalDude aw7_suburbs-1.AW7PostalDude4
Historia: UObject::ProcessEvent <- (ShortyWeapon aw7_suburbs-1.ShortyWeapon1, Function Engine.Weapon.Reloading.BeginState) <- UObject::GotoState <- UObject::ProcessEvent <- (ShortyWeapon aw7_suburbs-1.ShortyWeapon1, Function Engine.Weapon.NormalFire.AnimEnd) <- UpdateAnimation <- AActor::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop"
A kod:
IWant Shorty.ShortyWeapon
nie działa mi.
Z tego klomunkikatu, to wynika, że nie ma jakiejś animacji, czy paczki chyba, no nie?
I replacer też by się przydał z zapałkami...
Zamiast zwykłych zawsze można użyć dużej, czyli Koktajl Mołotowa
A z misją w więzieniu to damy radę, bo jak cheatować, to NA MAXXX'A
Ja miejsce mam
[ Dodano: 2008-08-07, 19:07 ]
No to tak:
znalazłem ten plik 'SS-tom1t' w Textures z ED (nawet nie wiem skąd się plik wziął, bo przeszukiwałem katalogi kilkakrotnie - ale jak jest to się cieszyć trzeba ).
Więc zabrałem tego Shotguna i jest OK. Można strzelać itd.
Kiedy jednak schowałem broń (domyślnie [E]), to po wyjęciu jej z powrotem Koleś pokazuje mi zapałki (to chyba problem wspomniany wcześniej... ).
No dobra, trudno - testuję dalej...
Wystrzelałem broń z pistoletu, to Koleś wyjmuje nowego Shotguna. OK.
Zmieniam broń. Potem wystrzelałem amunicję ze zwykłrego Shotguna i Koleś wyjmuje znowu nowego...
I tak sobie wpisałem kod na amunicję i zacząłem strzelać raz za razem, czyli szybko.
To mi wyskoczył wtedy Critical Error
oto treść:
"Failed to find function PlayWeaponReload in AW7PostalDude aw7_suburbs-1.AW7PostalDude4
Historia: UObject::ProcessEvent <- (ShortyWeapon aw7_suburbs-1.ShortyWeapon1, Function Engine.Weapon.Reloading.BeginState) <- UObject::GotoState <- UObject::ProcessEvent <- (ShortyWeapon aw7_suburbs-1.ShortyWeapon1, Function Engine.Weapon.NormalFire.AnimEnd) <- UpdateAnimation <- AActor::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop"
A kod:
IWant Shorty.ShortyWeapon
nie działa mi.
Z tego klomunkikatu, to wynika, że nie ma jakiejś animacji, czy paczki chyba, no nie?
I replacer też by się przydał z zapałkami...
Zamiast zwykłych zawsze można użyć dużej, czyli Koktajl Mołotowa
A z misją w więzieniu to damy radę, bo jak cheatować, to NA MAXXX'A
- little_psycho
- Wytrenowany morderca
- Posty: 1074
- Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
- Lokalizacja: Z odbyta
Musisz mieć postal2.ini z ED-a...Bo w nim jest zakodowane przeładowywanie..A jak Ci IWanty nie działają to wpisz : GottaBeFuckingKidding
- prawdziwy 666
- Master of Dead & Hell
- Posty: 2182
- Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
- Lokalizacja: Apocalyptic City
mylisz sięlittle_psycho pisze:Musisz mieć postal2.ini z ED-a...Bo w nim jest zakodowane przeładowywanie..A jak Ci IWanty nie działają to wpisz : GottaBeFuckingKidding
mrv
zamień plik Postal2Game.u na ten z ED to w tym pliku znajduje się kod na przeładowywanie
I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
- little_psycho
- Wytrenowany morderca
- Posty: 1074
- Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
- Lokalizacja: Z odbyta
No kurde wiedziałem ze to któryś z tych plików....Ale nie pamiętałem z których ....
- little_psycho
- Wytrenowany morderca
- Posty: 1074
- Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
- Lokalizacja: Z odbyta
Hmmm.....Ja mam tak że jak mi zniknie ta strzelba to przewijam kółkiem myszki i nagle mi się pojawia czasami.
General protection fault!
Mi wyskoczyło coś takiego.
To znaczy, że grę przeciążyłem?
Chciałbym zzaznaczyć, że dużo flaków było.
Z tym Shotgunem to zabawa jest przednia
Ale się z zapałkami miesza
Ktoś wspomniał, czy można zrobić replacer z zapałkami... ?
Mi wyskoczyło coś takiego.
To znaczy, że grę przeciążyłem?
Chciałbym zzaznaczyć, że dużo flaków było.
Z tym Shotgunem to zabawa jest przednia
Ale się z zapałkami miesza
Ktoś wspomniał, czy można zrobić replacer z zapałkami... ?
- little_psycho
- Wytrenowany morderca
- Posty: 1074
- Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
- Lokalizacja: Z odbyta
Skopiowałeś już ten pliczek z ED postal2game.u do awp ? Jak nie to zrób to.
A jeśli zrobiłeś to to po prostu za duża rozróba , tego nie naprawisz.
A jeśli zrobiłeś to to po prostu za duża rozróba , tego nie naprawisz.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Tak, przeciążyłeś.mrv pisze:General protection fault!
Mi wyskoczyło coś takiego.
To znaczy, że grę przeciążyłem?
Chciałbym zzaznaczyć, że dużo flaków było.
Replacery robi się do trybu multi. W singlu trzeba byłoby ustawić zapałkom możliwość ich wyrzucenia. Ale też bardzo często w takich przypadkach pomaga kółko myszy, jak pisał little_psycho. Klawisz "nie widzi", mysz zaś tak, widzi. Ale nie wiem, czy w tym przypadku to zawsze pomoże.mrv pisze:Ktoś wspomniał, czy można zrobić replacer z zapałkami... ?
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Skopiowałem
Fajnie się ładuje itd.
W jakim pliku są zapałki w AWP (AW)?
Bo nie za bardzo wiem...
Może bym coś spróbował z zamianą.
Chociaż znając tą grę, to będzie trzeba zmienić nie jeden, a kilka lub kilkanaście plików..
[ Dodano: 2008-08-07, 21:29 ]
Aha.
Rozumiem, ale z tymi plikami to i tak wyjdzie prawdopodobnie trochę zmian...
Może animację trzeba będzie zmienić(zrobić nawet)...
[ Dodano: 2008-08-07, 21:42 ]
Animacji nie będzie chyba trzeba robić
Teraz grzebię w PostED, ale nie wiem gdzie opcja wyrzucania jest...
Fajnie by też było coś w tym stylu:
IWant Inventory.TakeOff.MatchBoxWeapon hehe.
[ Dodano: 2008-08-07, 21:48 ]
Ale znowu pomyślałem, że musiałaby być tekstura do zapałek, kiedy sobie leżą, czy może można byłoby pominąć to?
Nie byłoby wtedy błędu jakiegoś?
Tekstura to jest, ale tylko jak Koleś ma je w ręce - w StaticMeshes znalazłem...
Fajnie się ładuje itd.
W jakim pliku są zapałki w AWP (AW)?
Bo nie za bardzo wiem...
Może bym coś spróbował z zamianą.
Chociaż znając tą grę, to będzie trzeba zmienić nie jeden, a kilka lub kilkanaście plików..
[ Dodano: 2008-08-07, 21:29 ]
Aha.
Rozumiem, ale z tymi plikami to i tak wyjdzie prawdopodobnie trochę zmian...
Może animację trzeba będzie zmienić(zrobić nawet)...
[ Dodano: 2008-08-07, 21:42 ]
Animacji nie będzie chyba trzeba robić
Teraz grzebię w PostED, ale nie wiem gdzie opcja wyrzucania jest...
Fajnie by też było coś w tym stylu:
IWant Inventory.TakeOff.MatchBoxWeapon hehe.
[ Dodano: 2008-08-07, 21:48 ]
Ale znowu pomyślałem, że musiałaby być tekstura do zapałek, kiedy sobie leżą, czy może można byłoby pominąć to?
Nie byłoby wtedy błędu jakiegoś?
Tekstura to jest, ale tylko jak Koleś ma je w ręce - w StaticMeshes znalazłem...
Ostatnio zmieniony 07 sie 2008, 21:56 przez mrv, łącznie zmieniany 6 razy.
- little_psycho
- Wytrenowany morderca
- Posty: 1074
- Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
- Lokalizacja: Z odbyta
Już wiem co zrobić aby shorty nie mieszał się z zapałkami.
1.Odpalamy ED
2.Wchodzimy w options
3.Wchodzimy w controls
4.Będzie tam "shorty.sawnoff" z duzych liter
5.Zmieniamy przycisk na zero
6.Skopiuj te pliki z ED : Postal2.INI, User.INI (chyba że odpalałeś EDa z awp , czyli masz zainstalowanego w awp i to w nim dokonales zmiany sterowania)
7.Podnies strzelbe
8.Nacisnij 0
9.Rozwalaj ludzi tak abym był z Ciebie dumny
U mnie tam działa
EDIT:No dobra , nie zawsze....
1.Odpalamy ED
2.Wchodzimy w options
3.Wchodzimy w controls
4.Będzie tam "shorty.sawnoff" z duzych liter
5.Zmieniamy przycisk na zero
6.Skopiuj te pliki z ED : Postal2.INI, User.INI (chyba że odpalałeś EDa z awp , czyli masz zainstalowanego w awp i to w nim dokonales zmiany sterowania)
7.Podnies strzelbe
8.Nacisnij 0
9.Rozwalaj ludzi tak abym był z Ciebie dumny
U mnie tam działa
EDIT:No dobra , nie zawsze....
Ostatnio zmieniony 08 sie 2008, 10:34 przez little_psycho, łącznie zmieniany 1 raz.