[AVPC] Brakuje pliku, nie mogę uruchomić

Tu pomagamy początkującym i całkiem zaawansowanym w ich kłopotach i błędach z P2, StP i AW.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
cooles
Niedorobiony bandzior
Posty: 38
Rejestracja: 05 maja 2008, 13:46

10 maja 2008, 12:23

Prosze o pomoc, niemoge uruchomić AVPC... zainstalowałem go w "postal 2 pl/a very postal christmans"
Postal jest napewno w wersji STP oryginał z clicka =)
zaraz po uruchomieniu gry (tzn widać tylko tą tabliczke) wychodzi błąd

Kod: Zaznacz cały

Failed to enter Entry: Can't find file for package 'MPfx'

History&#58; UGameEngine&#58;&#58;Init <- InitEngine

Wie ktoś jak to kurr** naprawić? Mam zaintsalowanego AWP ale jest w osobnym folderze więc niepowinien mieszać sie z avpc......
Oczywiście instalke ściągnąłem z waszej stronki
Ostatnio zmieniony 10 maja 2008, 12:50 przez cooles, łącznie zmieniany 3 razy.


Awatar użytkownika
kazik
Forumowy Inkwizytor
Forumowy Inkwizytor
Posty: 2236
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:40
Lokalizacja: Greenbelt

10 maja 2008, 12:48

Od problemów jet dział 'POMOC'. Na przyszłość dawaj bardziej czytelne nazwy tematów. Ankieta nie jest potrzebna.

Co do problemu to brakuje Ci pliku MPfix. Ponowna instalacja powinna rozwiązać problem, być może instalator wypakował ten plik nie tak jak powinien.


Awatar użytkownika
cooles
Niedorobiony bandzior
Posty: 38
Rejestracja: 05 maja 2008, 13:46

10 maja 2008, 13:26

Trzykrotnie reinstalowałem i dalej pojawia sie ten sam błąd... móglby ktoś zahostować ten plik na jakiejś stronce? TYLKO NIE NA RAPID, tylko nie rapid! xD


Awatar użytkownika
Karpiu
Zabójca na sterydach
Zabójca na sterydach
Posty: 516
Rejestracja: 20 lis 2007, 21:24
Lokalizacja: Eichenbruck

10 maja 2008, 13:28

a spróbuj ponownie pobrać instalatora? albo poszukaj jego odpowiednika w Apocalypse Weekend


Awatar użytkownika
Reality Master
Modder
Modder
Posty: 1094
Rejestracja: 07 lis 2007, 19:41
Kontakt:

10 maja 2008, 13:34

Rozwiązanie jest łatwe. Wejdź w folder Postala, a potem w Textures. Potem skopiuj plik MPfx i wklej go do folderu Textures w AVPC.
Ostatnio zmieniony 10 maja 2008, 13:34 przez Reality Master, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
cooles
Niedorobiony bandzior
Posty: 38
Rejestracja: 05 maja 2008, 13:46

10 maja 2008, 13:43

Skopiowałem mpfx, wysżła tabliczka że brakuje innego mp-cośtam.. skopiowałem nadstpęny plik, i znowu tabliczka... wkońcu skopiowałem cały fodler textures i teraz gra sie domaga mp_annoncer z sounds.... i teraz pytanie: czy avpc niepowinno być zainstalowe a folderze apocalypse weekend? Bu wszystkie w/w pliki kopiuje z folderu aw.......


Awatar użytkownika
Reality Master
Modder
Modder
Posty: 1094
Rejestracja: 07 lis 2007, 19:41
Kontakt:

10 maja 2008, 13:47

Najlepiej skopiuj zawartość tych wszystkich folderów: Sounds, Textures, Animations i StaticMeshes


Awatar użytkownika
cooles
Niedorobiony bandzior
Posty: 38
Rejestracja: 05 maja 2008, 13:46

10 maja 2008, 14:10

Chyba można sobie pozwoliść na mały offtop, może mi ktoś powiedzieć czy plik ~GLH0004.TMP jest w moim postalu przypadkiem czy on naprawde do czegoś służy? On zajmuje doprawdy dużo miejsca.... 2.67 GB!!!


Awatar użytkownika
kazik
Forumowy Inkwizytor
Forumowy Inkwizytor
Posty: 2236
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:40
Lokalizacja: Greenbelt

10 maja 2008, 14:14

Na pewno masz oryginała? Pierwsze słyszę, żeby Postal był w Clicku, i ten plik tymczasowy. Poza tym, 'zdrowy' Postal ma te wszystkie pliki w swoich folderach, więc albo źle zainstalowałeś P2, albo nie masz zainstalowane pirata z tych plików tymczasowych. :haha:
Ostatnio zmieniony 10 maja 2008, 14:15 przez kazik, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
cooles
Niedorobiony bandzior
Posty: 38
Rejestracja: 05 maja 2008, 13:46

10 maja 2008, 14:24

W playu, znaczy sie... instalowałem go z pół roku temu i zapomniałem skąd miałem...

[ Dodano: 2008-05-10, 15:15 ]
CO ZA POJ*B TO PROJEKTOWAŁ!

Kod: Zaznacz cały

Failed to enter startup.fuk&#58; Can't find file for package 'P2LookAndFeel'  History&#58; UGameEngine&#58;&#58;Init <- InitEngine
Skąd moge to wziąść? Czy może mam podmienić ta fuked startup mapke?


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

10 maja 2008, 15:42

Czy ty aby na pewno masz STP?
Z tego co widzę masz podstawowego P2 v.1337 (Bez multiplayera)
cooles pisze:...Can't find file for package 'P2LookAndFeel'...
Teraz chodzi o ten plik. Wszystko jest w AW. Wystarczy poszukać.
Ostatnio zmieniony 10 maja 2008, 15:49 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 1 raz.


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
cooles
Niedorobiony bandzior
Posty: 38
Rejestracja: 05 maja 2008, 13:46

10 maja 2008, 15:51

Postal 2 z PLAY numer 5/2004

więc gdzie ten pliczek jest, huh?

mam już =)
Ostatnio zmieniony 10 maja 2008, 15:57 przez cooles, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

10 maja 2008, 15:56

cooles pisze:Postal 2 z PLAY numer 5/2004
Tak myślałem. Mam to samo.
cooles pisze:więc gdzie ten pliczek jest, huh?
...\Apocalypse Weekend\Textures\P2lookandfeel.utx


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
cooles
Niedorobiony bandzior
Posty: 38
Rejestracja: 05 maja 2008, 13:46

10 maja 2008, 18:07

Uruchomiłem gre, ale po kilku minutahc zwiedzania miasta gra sie zwiesiła... potraktowałem pierwszego lepszego przechodnia paralizatorem, a jak już leżał dałem mu spróbować mojego prawego sierpoowego... i pojwaił sie błąd:

Kod: Zaznacz cały

FistsWeapon Save9.FistsWeapon85 &#40;Function Postal2Game.P2Weapon.Active.BeginState&#58;0015&#41; Runaway loop detected &#40;over 1000000 iterations&#41;

History&#58; FFrame&#58;&#58;Serialize <- UObject&#58;&#58;ProcessEvent <- &#40;FistsWeapon Save9.FistsWeapon85, Function Postal2Game.P2Weapon.Active.BeginState&#41; <- UObject&#58;&#58;GotoState <- UObject&#58;&#58;ProcessEvent <- &#40;FistsWeapon Save9.FistsWeapon85, Function Engine.Weapon.DownWeapon.AnimEnd&#41; <- UpdateAnimation <- AActor&#58;&#58;Tick <- TickAllActors <- ULevel&#58;&#58;Tick <- &#40;NetMode=0&#41; <- TickLevel <- UGameEngine&#58;&#58;Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
Da sie to jakoś naprawić?
btw jaki jest defaultowy FOV w postalu 2 stp? Raczej tak między 60-90 ale niepotrafie wybrać odpowiedniego...
i jeszcze jedno, da sie w avpc odcinać kończyny? Jeśli nie bede musiał zmieszać go z awp chyab gdzieś widziałem tu jakiś temat o tym......
Ostatnio zmieniony 10 maja 2008, 18:09 przez cooles, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

10 maja 2008, 18:20

1. Jeżeli to mapa 'plotscite.fuk' to się nie przejmuj. U mnie się też pojawia ten błąd i ratunku póki co nie ma. Radzę nie szaleć na tej mapie.
2. Defaultowy FOV to 80
3. Odrywania kończyn w tej becie nie uraczysz. Trzeba czekać na wersję finalną.
4. Zmieszanie AVPC i AWP nie jest dobrym pomysłem.
Ostatnio zmieniony 10 maja 2008, 19:00 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 3 razy.


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
ODPOWIEDZ