[ED] Blad w Postal 2 Eternal Domination

Tu pomagamy początkującym i całkiem zaawansowanym w ich kłopotach i błędach z P2, StP i AW.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Habib
Wstydliwy morderca
Posty: 6
Rejestracja: 07 wrz 2008, 13:33

08 wrz 2008, 16:35

Zawsze gdy probuje przeładowac pistolet (obojetnie jaki) wyskakuje mi taki błąd i gra sie wyłącza :

Kod: Zaznacz cały

Critical error
Failed to find function PlayWeaponReload in JohnPawn Save10.JohnPawn0

Historia&#58; UObject&#58;&#58;ProcessEvent <- &#40;BerettaWeapon Save10.BerettaWeapon23, Function Engine.Weapon.Reloading.BeginState&#41; <- UObject&#58;&#58;GotoState <- UObject&#58;&#58;ProcessEvent <- &#40;BerettaWeapon Save10.BerettaWeapon23, Function Engine.Weapon.NormalFire.AnimEnd&#41; <- UpdateAnimation <- AActor&#58;&#58;Tick <- TickAllActors <- ULevel&#58;&#58;Tick <- &#40;NetMode=0&#41; <- TickLevel <- UGameEngine&#58;&#58;Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
Pomocy!!!
Ostatnio zmieniony 08 wrz 2008, 16:36 przez Habib, łącznie zmieniany 2 razy.


Awatar użytkownika
Robseßed
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4986
Rejestracja: 14 paź 2006, 13:33
Lokalizacja: Lodsch
Kontakt:

08 wrz 2008, 16:37

Usuń plik EternalDamnation.ini.


Obrazek
Awatar użytkownika
Habib
Wstydliwy morderca
Posty: 6
Rejestracja: 07 wrz 2008, 13:33

08 wrz 2008, 16:50

Robsessed pisze:Usuń plik EternalDamnation.ini.
Nie pomogło. Dalej jest to samo :/


Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

08 wrz 2008, 16:51

w jakim folderze zainstalowałeś ED???


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
Awatar użytkownika
Habib
Wstydliwy morderca
Posty: 6
Rejestracja: 07 wrz 2008, 13:33

08 wrz 2008, 16:55

prawdziwy 666 pisze:w jakim folderze zainstalowałeś ED???
C:/Program Files/Postal2


Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 14:24

08 wrz 2008, 17:25

Habib pisze:
prawdziwy 666 pisze:w jakim folderze zainstalowałeś ED???
C:/Program Files/Postal2
A czy czasem ED nie wymaga STP?


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
Habib
Wstydliwy morderca
Posty: 6
Rejestracja: 07 wrz 2008, 13:33

08 wrz 2008, 17:29

Mr Minio pisze:
Habib pisze:
prawdziwy 666 pisze:w jakim folderze zainstalowałeś ED???
C:/Program Files/Postal2
A czy czasem ED nie wymaga STP?
STP mam w tym samym folderze


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

08 wrz 2008, 17:44

STP razem z P2? Ech, to albo to, albo tamto, nie można dwóch na raz.

ED aby poprawnie działało zainstaluj albo przenieś do takiej lokalizacji:

C:/Program Files/Postal2 STP/EternalDamnaion


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Habib
Wstydliwy morderca
Posty: 6
Rejestracja: 07 wrz 2008, 13:33

08 wrz 2008, 17:51

Tiquill pisze:STP razem z P2? Ech, to albo to, albo tamto, nie można dwóch na raz.

ED aby poprawnie działało zainstaluj albo przenieś do takiej lokalizacji:

C:/Program Files/Postal2 STP/EternalDamnaion
Mam STP z ED bez P2 tylko ze zaistalowalem w folderze o nazwie POSTAL2

[ Dodano: 2008-09-08, 18:00 ]
A tak apropos Istnieje jakis kod do ED taki zeby przejsc do nastepnej planszy?

[ Dodano: 2008-09-08, 18:18 ]
Tiquill, dzięki już działa.


Awatar użytkownika
eddie
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1345
Rejestracja: 19 kwie 2007, 17:18
Lokalizacja: Breslau

08 wrz 2008, 18:34

To jest ten sam problem co był jak robiłem ED weapons in AWP. Trzeba było podmienić plik Postal2Game.u na ten z ED. Tylko było kilka błędów, jak same głowy unoszące się nad ziemią. I nie trzeba do nich strzelać bo gra się wykrzacza


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

08 wrz 2008, 19:21

Habib, cieszę się, że działa. A kod? Tradycyjny dla P2 goto, czyli na przykład:

goto ED-JM-GirlfriendsHouse2


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Habib
Wstydliwy morderca
Posty: 6
Rejestracja: 07 wrz 2008, 13:33

08 wrz 2008, 20:01

Tiquill pisze:Habib, cieszę się, że działa. A kod? Tradycyjny dla P2 goto, czyli na przykład:

goto ED-JM-GirlfriendsHouse2
A jak sie nazywa 2 mapa ta po Happy Hill Basement?


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

08 wrz 2008, 20:59

Nie pamiętam, ale to chyba właśnie ED-JM-GirlfriendsHouse2


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
eddie
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1345
Rejestracja: 19 kwie 2007, 17:18
Lokalizacja: Breslau

08 wrz 2008, 21:11

Basement to ED_ss_basement


Awatar użytkownika
matik7676
Wstydliwy morderca
Posty: 2
Rejestracja: 11 sie 2010, 21:37

11 sie 2010, 21:54

wyskakuje mi taki błąd jak gram w Postal 2 Eternal Domination gdy próbuje ładować broń. Co mam zrobić.
wcześniej kolega napisał że już wie w takim razie niech powie.


Help!!!




Failed to find function PlayWeaponReload in JohnPawn Save7.JohnPawn0

History: UObject::ProcessEvent <- (DoubleBarrelWeapon Save7.DoubleBarrelWeapon0, Function Engine.Weapon.Reloading.BeginState) <- UObject::GotoState <- UObject::ProcessEvent <- (DoubleBarrelWeapon Save7.DoubleBarrelWeapon0, Function Engine.Weapon.NormalFire.AnimEnd) <- UpdateAnimation <- AActor::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
Ostatnio zmieniony 11 sie 2010, 21:54 przez matik7676, łącznie zmieniany 1 raz.


ODPOWIEDZ