Błędy na serwerach

Dział w pełni poświęcony grze w necie. Miejsce na ustawki, propozycje i pomoc.
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, ServerAdmin

Awatar użytkownika
Radzik
Administrator
Administrator
Posty: 2111
Rejestracja: 13 gru 2008, 18:46
Lokalizacja: Warszawa
Postawił piwo: 7 razy
Otrzymał  piwo: 5 razy

29 mar 2015, 08:27

Cześć. Tak jak powiedziałem zakładam temat dotyczący błędów pojawiających się na serwerach MP.

Z wykrytych błędów na razie jestem wstanie wymienić nastepujące:

Mapy

DM17_Quake3[Q3Weapons]
DM17_Quake3[Q3Mod]
Suburban-Warfare[SW]


Uniemozliwiają połączenie się z serwerem. Prawdopodobnie nie wszystkie pliki, których wymagają do działania znajdują się na serwerze.

Mapy

TheDeadPark2
HighwayStar[PM]


Powoduja Mismatch. Proponuję u siebie usunąć pliki tych map, aby pobrały się ich poprawne wersje.

smallcubev3

Powoduje wyrzucanie gracza z serwera, ale nie crashuje serwera. Musze odnaleźć i wrzucić wersję v4, która pozbawiona jest błędów.

Z innych błędów. Bystanderzy z modu Massacre, po podłaczeniu się gracza do serwera, wyglądają jak postacie w PostED. Uproszczone tekstury, sztywne poruszanie się na mapie.
Już od dawna znam ten problem, ale ciężko jest mi powiedzieć, w jaki sposób jest on do rozwiązania. Prawdopodobnie taki wygląd bystków, jest elementem optymalizacyjnym dla serwera i klienta gry.
Ostatnio zmieniony 29 mar 2015, 09:33 przez Radzik, łącznie zmieniany 1 raz.


Niepoważny admin
Awatar użytkownika
Radzik
Administrator
Administrator
Posty: 2111
Rejestracja: 13 gru 2008, 18:46
Lokalizacja: Warszawa
Postawił piwo: 7 razy
Otrzymał  piwo: 5 razy

11 kwie 2015, 22:51

Słuchajcie niestety ale przez pewien czas serwer będzie niedostępny... Nie wiem ile to potrwa, ale mam nadzieję, że jak najkrócej. Pracuję nad tym aby przywrócić Go do życia, ale problem jest poważny i nie wiem, po jakim czasie mi się uda. Oczywiście poinformuję o tym, że zaczał działać.
Ostatnio zmieniony 11 kwie 2015, 22:51 przez Radzik, łącznie zmieniany 1 raz.


Niepoważny admin
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

12 kwie 2015, 19:42

A miało być tak pięknie...


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Radzik
Administrator
Administrator
Posty: 2111
Rejestracja: 13 gru 2008, 18:46
Lokalizacja: Warszawa
Postawił piwo: 7 razy
Otrzymał  piwo: 5 razy

12 kwie 2015, 22:37

Serwery zostały przywrócone do życia :)
Silver Dragon pisze:A miało być tak pięknie...
Jeszcze będzie, nie poddamy się tak łatwo!
Ostatnio zmieniony 12 kwie 2015, 22:38 przez Radzik, łącznie zmieniany 1 raz.


Niepoważny admin
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

12 kwie 2015, 22:50

W końcu dobra wiadomość :)


8=======D
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

16 kwie 2015, 22:12

TheDeapark2 mismatch


8=======D
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

17 kwie 2015, 02:24

Rycho3D pisze:TheDeapark2 mismatch
Usuń mapę (schowaj) by twoja gra jej nie widziała. Pobierze ją wtedy jako swoje cache *.uxx

Mismatche najlepiej trzymać tylko w cache gry. Bo gra ma wtedy KAŻDĄ wersję pliku i wczytuje tą używaną przez serwer.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

24 kwie 2015, 22:26

General protection fault!

History: FCollisionHash::ActorLineCheck <- CheckWithActors <- ULevel::MultiLineCheck <- ULevel::SingleLineCheck <- FCoronaRender::RenderCoronas <- RenderLevel <- FLevelSceneNode::Render <- FCameraSceneNode::Render <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
Mapa: Camp


8=======D
Awatar użytkownika
rigstudio
Modder
Modder
Posty: 584
Rejestracja: 03 maja 2011, 20:37
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

24 kwie 2015, 22:37

Ja mam spec z mapy gdy inni już grają na następnej :)


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

22 cze 2015, 21:36

Mała uwaga. Niby mapy lecą losowo, ale ciągle widzę te same i jak się nie zagłosuje to są podstawowe.
Można to jakoś zmienić ?


8=======D
Awatar użytkownika
rigstudio
Modder
Modder
Posty: 584
Rejestracja: 03 maja 2011, 20:37
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

22 cze 2015, 22:25

Czy można usunąć podstswowe


Awatar użytkownika
Ryuq
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
Lokalizacja: Galicja
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

14 lip 2016, 20:51

Nie wiem czy ten temat sie nada do tego, ale ostatnie lagi dla mnie sprawiają że nie da sie grać, pal jeszcze licho z graczami bo ich trapi to samo i da sie jeszcze jakoś powalczyć o tyle boty to masakra. Dawniej miałem z 30 czy 60 pingu a teraz po wejściu na serwer mam... 2000 i stopniowo spada aż zatrzymuje sie na ok 130. Da się coś z tym zrobić?


Awatar użytkownika
ShaQ
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2230
Rejestracja: 25 mar 2016, 16:04

14 lip 2016, 20:54

Dołączam się. Na początku myślałem że wina leżała po stronie mojego internetu, ale okazało się, że Ryuq miał ten sam problem. W ogóle grać się nie dało. Miałem nawet problem z zmianą broni.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

15 lip 2016, 01:07

$haq pisze:Miałem nawet problem z zmianą broni.
To nie wina serwera, a modów dodających broń.


8=======D
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

15 lip 2016, 02:57

Ostatnio, czyli od ilu dni?


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
ODPOWIEDZ