Błędy na forum! Prosze o pomoc

Ważne ogłoszenia dotyczące bieżącego życia strony i forum.

Moderatorzy: Admini, Moderatorzy

Awatar użytkownika
Iquid
Założyciel PostalSite
Założyciel PostalSite
Posty: 667
Rejestracja: 14 paź 2006, 11:06
Lokalizacja: GRS
Kontakt:

27 mar 2007, 21:46

Jak pewnie zauważyliście od jakiegoś czasu na forum pokazują się błędy wynikają one z ograniczeń serwera na jakim się znajdujemy (max. 3 połączenia do bazy w tym samym czasie). Postanowiłem, że zwiększę liczbę reklam na stronie jednak to może być za mało :/. Mam pytanie czy istniałyby takie osoby, które były w stanie wspomóż nas jakąś kwotą potrzeba jest około 100zł. Jeśli znalazłoby się kilka osób chętnych na takie wpłaty to może wspólnymi siłami coś uzbieramy. Każdą wpłatę będziemy nagradzać rangą VIP na forum i e-mailem w naszej domenie (a także kasacją wszelkich warnów). Deklarujcie w tym temacie lub na forum. Pozdrawiam i dziękuje.
Ostatnio zmieniony 21 kwie 2007, 14:35 przez Iquid, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14457
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

27 mar 2007, 22:18

Podaj nr konta. Wpłacę, jeśli o takiej dotacji już zadecydujesz. :-)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Iquid
Założyciel PostalSite
Założyciel PostalSite
Posty: 667
Rejestracja: 14 paź 2006, 11:06
Lokalizacja: GRS
Kontakt:

27 mar 2007, 22:22

Ja chciałem zrobić tak każdy mi na pm napisze ile może wpłacić jeśli uzbiera sie kwota to napisze wam że wpłacamy i wtedy każdy wpłaci. Bo tak to nie ma sensu żebym trzymał wasza kasę tak mi sie wydaje.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14457
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

27 mar 2007, 22:25

Słusznie. Więc na pm piszę.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Iquid
Założyciel PostalSite
Założyciel PostalSite
Posty: 667
Rejestracja: 14 paź 2006, 11:06
Lokalizacja: GRS
Kontakt:

27 mar 2007, 22:48

Wpłatę zadeklarowały 2 osoby jak na razie mamy

27% Potrzebnych pieniędzy.

Chcesz nam pomóc? Zrezygnuj z piwek lub czegoś innego i zadeklaruj swoją wpłatę każda kwota się liczy.


Awatar użytkownika
Iquid
Założyciel PostalSite
Założyciel PostalSite
Posty: 667
Rejestracja: 14 paź 2006, 11:06
Lokalizacja: GRS
Kontakt:

28 mar 2007, 09:35

Wpłatę zadeklarowały 3 osoby jak na razie mamy:

44% Potrzebnych pieniędzy.


Awatar użytkownika
Iquid
Założyciel PostalSite
Założyciel PostalSite
Posty: 667
Rejestracja: 14 paź 2006, 11:06
Lokalizacja: GRS
Kontakt:

28 mar 2007, 19:35

Kolejna osoba sie zadeklarowała mała pomyłka w liczeniu procentów i mam już 46% :)


Awatar użytkownika
Iquid
Założyciel PostalSite
Założyciel PostalSite
Posty: 667
Rejestracja: 14 paź 2006, 11:06
Lokalizacja: GRS
Kontakt:

29 mar 2007, 07:18

Już 5 osób chce nam pomóc i mam już 50% funduszy. ;-)


Awatar użytkownika
Luigi
Seryjny zabójca
Posty: 394
Rejestracja: 05 lis 2006, 00:16
Kontakt:

29 mar 2007, 08:00

Mnie interesuję jak przyjdzie co do czego to ile osób wpłaci :-> Nawet sam nie wiem czy jak przyjdzie co do czego to ja bedę mial ta kasę :shock: Ale postaram sie jej nie wydac. 8-)


Obrazek
Awatar użytkownika
Iquid
Założyciel PostalSite
Założyciel PostalSite
Posty: 667
Rejestracja: 14 paź 2006, 11:06
Lokalizacja: GRS
Kontakt:

29 mar 2007, 14:13

No może i masz racje już 6 osób zadeklarowało wpłatę i mamy 70% kasy wiec dziś do wieczorem podam wszystkim co zadeklarowali wpłaty numer konta i oczywiście zachęcamy nowe osoby do deklaracji


Awatar użytkownika
Mixer
Noob Killer
Noob Killer
Posty: 2203
Rejestracja: 11 gru 2006, 19:40

29 mar 2007, 14:26

jak podasz ten numer konta to bedzie mozna juz wplacac?? bo w sobote ide na balety i nie chcial bym tego przepic(zartuje oczywiscie ze ich nie przepije) :lol:


Awatar użytkownika
Iquid
Założyciel PostalSite
Założyciel PostalSite
Posty: 667
Rejestracja: 14 paź 2006, 11:06
Lokalizacja: GRS
Kontakt:

29 mar 2007, 14:33

Tak dzis wieczorem moze troche wczesniej każdy dostanie pm z numerem konta


Awatar użytkownika
Mixer
Noob Killer
Noob Killer
Posty: 2203
Rejestracja: 11 gru 2006, 19:40

31 mar 2007, 07:42

mam pytanie jak juz kupisz ta domene to adres strony glownej jak i form sie zmieni??


Awatar użytkownika
Iquid
Założyciel PostalSite
Założyciel PostalSite
Posty: 667
Rejestracja: 14 paź 2006, 11:06
Lokalizacja: GRS
Kontakt:

31 mar 2007, 08:39

Przetransferuje domenę postalsite.info na nowy serwer i adres będzie ten sam.


Awatar użytkownika
Mixer
Noob Killer
Noob Killer
Posty: 2203
Rejestracja: 11 gru 2006, 19:40

02 kwie 2007, 18:38

Iquid mam pytanie ile masz juz pieniedzy na nowy serwer??


Zablokowany