Błąd podczas importu mesh'a

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

12 paź 2014, 20:18

Część. Mam znowu pytanko. ._.
Exportuję model z 3DS Maxa do .ase i gdy chcę zaimportować go do Unreala to mi wywala to:

Kod: Zaznacz cały

General protection fault!

History&#58; UStaticMesh&#58;&#58;Build <- UStaticMeshFactory&#58;&#58;FactoryCreateText <- UFactory&#58;&#58;StaticImportObject <- UEditorEngine&#58;&#58;Exec_StaticMesh <- UEditorEngine&#58;&#58;Exec <- &#40;STATICMESH IMPORT FILE="C&#58;\Users\User\Desktop\aatest\WeaponModel.ASE" NAME="mark&#41;.. <- UUnrealEdEngine&#58;&#58;Exec <- WDlgImportStaticMesh&#58;&#58;ImportFile <- WDlgImportStaticMesh&#58;&#58;OnOk <- WButton&#58;&#58;InterceptControlCommand <- WWindow&#58;&#58;WndProc <- WWindow&#58;&#58;StaticProc <- WWindow&#58;&#58;WndProc <- WWindow&#58;&#58;StaticProc <- WDialog&#58;&#58;DoModal <- WDlgImportStaticMesh&#58;&#58;DoModal <- WBrowserStaticMesh&#58;&#58;OnCommand <- WWindow&#58;&#58;WndProc <- WWindow&#58;&#58;StaticProc <- WBrowserMaster&#58;&#58;OnCommand <- WWindow&#58;&#58;WndProc <- WWindow&#58;&#58;StaticProc <- DispatchMessage <- 00050B58 273 <- MessagePump <- MainLoop
Dzieje się tak raz na jakiś czas i nie wiem jak to naprawić.
Material mam nałożony, podczas exportu zaznaczam wszystko (Normals'y, Map Coordinaties itp. ).


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

12 paź 2014, 20:31

Nie można importować z pulpitu, bo lokalizacja zawiera niedozwolone znaki.
Zmień lokalizację przed importem ;)


8=======D
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

12 paź 2014, 20:47

Przeniosłem model nawet do samego C:\ i dalej to samo. ;/


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

13 paź 2014, 06:40

Przy exporcie zaznacz tylko Geometry i materials


8=======D
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

13 paź 2014, 21:11

Nadal nic. :/
Dam Ci jeden z problematycznych modeli, jak będziesz miał czas to możesz coś pokombinować z tym.

@Edit:

Dobra, posiedziałem nad tym ponad 2 godziny i jakoś udało mi się to zaimportować.
Temat chyba już można zamknąć. :)

(PS. Postaram się na następny raz pierw posiedzieć nad czymś 2h a potem dopiero pisać temat,
żeby spamu nie było, że czegoś nie wiem jak zrobić a potem rozwiązuję kłopot. :p )
Załączniki
PntBall.rar
(17.23 KiB) Pobrany 67 razy
Ostatnio zmieniony 14 paź 2014, 18:46 przez seebeek17, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

14 paź 2014, 21:01

Sprawdziłem . Wystarczyło włączyć teksturę na obiekcie przy exporcie ;)


8=======D
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

14 paź 2014, 23:52

Serio to było takie łatwe? xD
Ja zrobiłem chyba co innego, niż to po Twojemu i też działa. :)

A tak btw. to ładuję ręce od wolve'a, wkładam broń w łapy, i Max - nie wiedzieć czemu - co chwilę mi resetuje pozycje rąk. ;/
Da się coś z tym zrobić?


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

15 paź 2014, 06:30

Chyba trzeba coś włączyć na dole przy pasku animacji. :drapanie:


8=======D
ODPOWIEDZ