[AW] Błąd na końcu mostu
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
po prostu po przejściu mostu już jak się idzie tą drogą pomiędzy nazwijmy to pagórkami i widać jakieś 2 samochody po prostu wychodzi mi z gry i wyskakuje bład:
nie ma przerywników filmowych...AWZombieSpitter Save8.AWZombieSpitter2 moved without proper hashing
Historia: FCollisionHash::RemoveActor <- ULevel::MoveActor <- AWZombieSpitter2 <- APawn::findPathToward <- AController::FindPath <- UObject::ProcessEvent <- (AWZombieController Save8.AWZombieController17, Function AWPawns.AWZombieController.WalkToTarget.BeginState) <- UObject::GotoState <- UObject::ProcessEvent <- (ZombieHead Save8.ZombieHead21, Function AWPawns.ZombieHead.Destroyed) <- ULevel::DestroyActor <- (ZombieHead Save8.ZombieHead21) <- UObject::ProcessEvent <- (AWZombieSpitter Save8.AWZombieSpitter2, Function AWPawns.AWPerson.Destroyed) <- ULevel::DestroyActor <- (AWZombieSpitter Save8.AWZombieSpitter2) <- UObject::ProcessEvent <- (SceneManager Save8.SceneManager1, Function Engine.Actor.TriggerEvent) <- ASceneManager::UpdateViewerFromPct <- ASceneManager::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
Ostatnio zmieniony 01 maja 2008, 13:31 przez Ramesses, łącznie zmieniany 1 raz.
Planet Earth is great to visit, but You wouldn't wanna live there...
mało się znam, ale najprawdopodobniej error wyskoczył, bo nie było przerywnika filmowego. patrząc na historię mogę znaleść przyczynę błędu, ale jak naprawić - to do naszych postalowych geniuszy
a więc tak -
1. wyskakuje tu trochę o save 08, spróbuj grę przejść z innego sejva
2. baardzo dużo jest tu o zombie, najprawdopodomniej nie ma postal wiadmości o bossie, którym jest wielki zombie.
3. duża ilość tu dotyczy przerywnika folmowego, czy jakiś przerywnik filmowy ci dobrze zadziałał?
a więc tak -
1. wyskakuje tu trochę o save 08, spróbuj grę przejść z innego sejva
2. baardzo dużo jest tu o zombie, najprawdopodomniej nie ma postal wiadmości o bossie, którym jest wielki zombie.
3. duża ilość tu dotyczy przerywnika folmowego, czy jakiś przerywnik filmowy ci dobrze zadziałał?
Wygląda na błąd mapy, bądź filmiku. Jakbyś mógł, wstaw tu treść pliku postal2.log z folderu system w folderze Apocalypse Weekend. Tam powinna być podana przyczyna błędu. Możesz też spróbować zainstalować grę od nowa, ale pamietaj o zachowaniu swoich save'ów.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Informacja może wskazywać na błąd sejwa. Najpierw więc zrób to:
A mnie interesuje też taka rzecz: Masz zainstalowane AW7/AWP? Bo może podczas instalacji tego moda uszkodzeniu uległo samo AW? Nie, żeby zaraz wada AWP lub jego instalatora, ale zwykły przypadek... I czy masz świeżo zainstalowane AW, czy już pograne i pomodowane? Twardy dysk zdrowy i zdefragmetnowany? - to tak na dokładkę.
Może to też być błąd mapy lub filmu, co zasugerował kazik.Karpiu pisze:1. wyskakuje tu trochę o save 08, spróbuj grę przejść z innego sejva
A mnie interesuje też taka rzecz: Masz zainstalowane AW7/AWP? Bo może podczas instalacji tego moda uszkodzeniu uległo samo AW? Nie, żeby zaraz wada AWP lub jego instalatora, ale zwykły przypadek... I czy masz świeżo zainstalowane AW, czy już pograne i pomodowane? Twardy dysk zdrowy i zdefragmetnowany? - to tak na dokładkę.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Ramesses, dzięki za przysłanie loga, niestety ja nie bardzo rozumiem. Coś jest pokwaszone z tym 8 sejwem. Wstawię tu najistotniejszą część loga, żeby lepsi ode mnie Ci pomogli.
Warning: AWGameSPFinal Save8.AWGameSPFinal10 (Function Engine.GameInfo.ScoreKill:0037) Accessed None
ScriptLog: Save8.AWDudePlayer11 GetNewRagdollSkel called by Save8.AWZombieSpitter1 length 10
ScriptLog: Save8.AWZombieSpitter1 begin state Dying
Critical: appError called:
Critical: AWZombieSpitter Save8.AWZombieSpitter2 moved without proper hashing
Critical: Windows GetLastError: Operacja ukoczona pomylnie. (0)
Exit: Executing UObject::StaticShutdownAfterError
Exit: Executing UWindowsClient::ShutdownAfterError
Exit: UALAudioSubsystem::ShutdownAfterError
Critical: FCollisionHash::RemoveActor
Critical: ULevel::MoveActor
Critical: AWZombieSpitter2
Critical: APawn::findPathToward
Critical: AController::FindPath
Critical: UObject::ProcessEvent
Critical: (AWZombieController Save8.AWZombieController17, Function AWPawns.AWZombieController.WalkToTarget.BeginState)
Critical: UObject::GotoState
Critical: UObject::ProcessEvent
Critical: (ZombieHead Save8.ZombieHead21, Function AWPawns.ZombieHead.Destroyed)
Critical: ULevel::DestroyActor
Critical: (ZombieHead Save8.ZombieHead21)
Critical: UObject::ProcessEvent
Critical: (AWZombieSpitter Save8.AWZombieSpitter2, Function AWPawns.AWPerson.Destroyed)
Critical: ULevel::DestroyActor
Critical: (AWZombieSpitter Save8.AWZombieSpitter2)
Critical: UObject::ProcessEvent
Critical: (SceneManager Save8.SceneManager1, Function Engine.Actor.TriggerEvent)
Critical: ASceneManager::UpdateViewerFromPct
Critical: ASceneManager::Tick
Critical: TickAllActors
Critical: ULevel::Tick
Critical: (NetMode=0)
Critical: TickLevel
Critical: UGameEngine::Tick
Critical: UpdateWorld
Critical: MainLoop
Localization: No localization: Window.IDDIALOG_CrashBox.IDC_CrashBox (int)
Exit: Exiting.
Log: Waiting for file streaming thread to finish...
Uninitialized: Name subsystem shut down
Uninitialized: Log file closed, 05/01/08 13:29:30
AWP jeszcze nie instalowałem...dysk w sumie jest nowy jak cały laptop lecz ostatnio był czyszczony z jakiś spamerskich śmieci...nie wiem czy ma to coś wspólnego z grą...scandisk ostatnio był robiony...AW nie modowałem...Tiquill pisze:Informacja może wskazywać na błąd sejwa. Najpierw więc zrób to:Może to też być błąd mapy lub filmu, co zasugerował kazik.Karpiu pisze:1. wyskakuje tu trochę o save 08, spróbuj grę przejść z innego sejva
A mnie interesuje też taka rzecz: Masz zainstalowane AW7/AWP? Bo może podczas instalacji tego moda uszkodzeniu uległo samo AW? Nie, żeby zaraz wada AWP lub jego instalatora, ale zwykły przypadek... I czy masz świeżo zainstalowane AW, czy już pograne i pomodowane? Twardy dysk zdrowy i zdefragmetnowany? - to tak na dokładkę.
Planet Earth is great to visit, but You wouldn't wanna live there...
ramesses, spróbuj grę z innego sejva, najlepiej save0, czyli autosave, powinno być w okolicach gdzie byłeś. albo zacznij grę na nowo ale z innego sejva i powiedz, co się mogło stać. a jeśli nie pomoże, możliwe że skandisk uznał jakiś fragment sejva 08 albo co gorsza fragment zombiaka za błąd, spróbuj reinstallkę postala. obu wersji. i do tego pytanie- czy masz oryginalnego? bo jak pirat, to niestety nie będziemy mogli pomóc...
Postal 2 był oryginalny, AW to pirat...ale załatwiam sobie oryginalną wersję...być może dlatego wyskakiwał bład...jesli będzie to się powtarzać w oryginale, napiszę o tym...Karpiu pisze:ramesses, spróbuj grę z innego sejva, najlepiej save0, czyli autosave, powinno być w okolicach gdzie byłeś. albo zacznij grę na nowo ale z innego sejva i powiedz, co się mogło stać. a jeśli nie pomoże, możliwe że skandisk uznał jakiś fragment sejva 08 albo co gorsza fragment zombiaka za błąd, spróbuj reinstallkę postala. obu wersji. i do tego pytanie- czy masz oryginalnego? bo jak pirat, to niestety nie będziemy mogli pomóc...
być może chodziło też o kolejność instalacji dodatków...nie wiem co się instaluje jako pierwsze? STP czy AW?
Ostatnio zmieniony 02 maja 2008, 13:00 przez Ramesses, łącznie zmieniany 1 raz.
Planet Earth is great to visit, but You wouldn't wanna live there...
STP to podstawowa wersja Postala 2 + multiplayer, więc instalujesz go, a dopiero później AW. Jeśli to pirat, to wielce prawdopodobnie, że ma uszkodzony instalator i dlatego zespół Ci tą mapkę. Jeśli błąd będzię się powtarzał na oryginalnej wersji AW to pisz śmiało.
Warna nie dostaniesz, ale przypominam, że propagowanie piractwa i rozmowy o nim są tu surowo zakazane.
Temat zamykam, jak problem będzie się powtarzał na oryginalnej wersji to napisz mi PMa, wtedy otworzę temat.
EDIT.
Ramesses napisał mi, że mimo oryginalnej wersji gry błąd się powtarza, wysłał mi również treść błędu, wygląda na to, że nie była to wina sejwa.
Warna nie dostaniesz, ale przypominam, że propagowanie piractwa i rozmowy o nim są tu surowo zakazane.
Temat zamykam, jak problem będzie się powtarzał na oryginalnej wersji to napisz mi PMa, wtedy otworzę temat.
EDIT.
Ramesses napisał mi, że mimo oryginalnej wersji gry błąd się powtarza, wysłał mi również treść błędu, wygląda na to, że nie była to wina sejwa.
Ostatnio zmieniony 05 maja 2008, 21:52 przez kazik, łącznie zmieniany 2 razy.
udało mi się jednak ominąć to idąc dosłownie przy lewej ścianie...podejrzewam że to błąd filmu albo mapy...idąc środkiem ulicy wychodziło mi z gry...więc jeśli komuś też się tak dzieje to polecam omijać wadliwą część planszy...kazik pisze:Ramesses napisał mi, że mimo oryginalnej wersji gry błąd się powtarza, wysłał mi również treść błędu, wygląda na to, że nie była to wina sejwa.
Planet Earth is great to visit, but You wouldn't wanna live there...