
Dla potrzebujących wersja tekstowa zamiast screena:
Kod: Zaznacz cały
BloodFlowTrail Save9.BloodFlowTrail270 (Function BaseFX.Fluid.SetCanBeDamaged:0000) Infinite script recursion (250 calls) detected Historia: FFrame::Serialize <- UObject::ProcessEvent <- (BloodFlowTrail Save9.BloodFlowTrail24, Function BaseFX.Fluid.Destroyed) <- ULevel::DestroyActor <- (BloodFlowTrail Save9.BloodFlowTrail24) <- AEmitter::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
Dodam, że jest to moment w którym trzeba przejść te trzy "młoty" (wybaczcie, ale mi uciekła nazwa tego czegoś, ale jak zwał, tak zwał) do zgniatania, pomiędzy którymi są zombie, zapisałem dokładnie po tym, ale przed "dziurą z kolcami".
Mam nadzieję, że kojarzycie i będziecie w stanie mi pomóc!