Witam, niestety mi też nie działa kod Sweet. Załączam INI.
[ Dodano: 2011-11-04, 23:00 ]
Już wiecie co było nie tak z moim INI?
Jeśli tak to wstawcie poprawną wersję.
[ Dodano: 2011-11-06, 21:45 ]
Mógłby ktoś wrzucić poprawione INI.
I przy okazji napisać co było nie tak?
AWPMod - konfiguracja
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Po przerwie wróciłem do tego problemu, niestety na razie nie znajduję odpowiedzi, bo w obecnych warunkach u mnie działa. Ale nie wiem, czy warto już nad tym siedzieć. Jest nowa wersja AWPModa i nowy sposób konfiguracji. Opisać na nowo całość zejdzie się, ale to co najważniejsze, a tym jest kod sweet, teraz uległo zmianie. Konfigurujemy go w najnowszym AWPMod już nie w pliku AWPMod.ini ale w pliku List.ini - kto ma jaką wersję AWPMod może łatwo sprawdzić. Jeśli jest w folderze System w AWP pliczek List.ini - jest najnowsza wersja. Która działa i którą bardzo polecam. Poza tym, co już było powiedziane w temacie o samym AWPMod, jest jeszcze takie cudeńko:
To nic innego jak konfiguracja AWPModa w opcjach samej gry i podczas gry. Było to i wcześniej, ale teraz jest to fajne okienko z trzema zakładkami. Na pierwszej konfigurujemy zawartość broni w kodach Sweet i ArmednDangerous przesuwając z kilku list broni po prawo na lewą stronę. Bez grzebania w samym ini! Proste jak drut.
Na trzeciej zakładce można włączać inne kody, zaś bardzo ciekawą zawartość kryje druga zakładka. Główna jej atrakcja to możliwość zmiany stopnia trudności gry w trakcie gry - czyli bez zaczynania gry od początku.
Ale można i grzebać w samym INI. Podaję, jako przykład, w załączniku mój aktualny List.ini - nieco zmieniony niż oryginalny, uzupełniony również. Jeśli podejrzycie jego zawartość, to zobaczycie, że do kodu przywołującego DarkPS dodałem dwie inne bronie, TommyGuna i pepeszę. Kto ma zacięcie może edytować sobie każdy taki kod przywołujący bronie i zrobić sobie ze wszystkich nic innego jak masę własnych wersji kodu sweet. Miłej zabawy!
To nic innego jak konfiguracja AWPModa w opcjach samej gry i podczas gry. Było to i wcześniej, ale teraz jest to fajne okienko z trzema zakładkami. Na pierwszej konfigurujemy zawartość broni w kodach Sweet i ArmednDangerous przesuwając z kilku list broni po prawo na lewą stronę. Bez grzebania w samym ini! Proste jak drut.
Na trzeciej zakładce można włączać inne kody, zaś bardzo ciekawą zawartość kryje druga zakładka. Główna jej atrakcja to możliwość zmiany stopnia trudności gry w trakcie gry - czyli bez zaczynania gry od początku.
Ale można i grzebać w samym INI. Podaję, jako przykład, w załączniku mój aktualny List.ini - nieco zmieniony niż oryginalny, uzupełniony również. Jeśli podejrzycie jego zawartość, to zobaczycie, że do kodu przywołującego DarkPS dodałem dwie inne bronie, TommyGuna i pepeszę. Kto ma zacięcie może edytować sobie każdy taki kod przywołujący bronie i zrobić sobie ze wszystkich nic innego jak masę własnych wersji kodu sweet. Miłej zabawy!
- Załączniki
-
- List.ini_Tv1.zip
- Moja propozycja kodu sweet i innych zmian
- (2.47 KiB) Pobrany 280 razy
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- coediedonovan
- Wstydliwy morderca
- Posty: 4
- Rejestracja: 14 maja 2012, 16:06
Mam pytanie bo pierwszy raz gram w postal 2. Przeszedłem juz stp i aw. Ściągnąłem AWP i mam pytanie jak zrobic zeby AWP MOD zadziałał co trzeba zrobic bo nie wiem jak sie instaluje mody do gry.
Z góry dziekuje
Z góry dziekuje
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Jaro111, nie tak, zapomniałeś o czymś. Więc jeszcze raz:
coediedonovan, skoro masz SP i AW, to masz to, co trzeba, by zainstalować AWP i AWPModa. Oba instalujesz do katalogu AW, czyli domyślnie C:\Program Files\Postal2STP\Apocalypse Weekend. Najpierw AWP a potem AWPMod, którym nadpisujesz wszystkie pliki. Zadziała.
coediedonovan, skoro masz SP i AW, to masz to, co trzeba, by zainstalować AWP i AWPModa. Oba instalujesz do katalogu AW, czyli domyślnie C:\Program Files\Postal2STP\Apocalypse Weekend. Najpierw AWP a potem AWPMod, którym nadpisujesz wszystkie pliki. Zadziała.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- coediedonovan
- Wstydliwy morderca
- Posty: 4
- Rejestracja: 14 maja 2012, 16:06
Bardzo dziekuje za pomoc ale nie mogłem sie doczekac jak mi ktos odpisze i sam to ogarnołem (znaczy modowanie)
ale i tak dziekuje i mam tylko takie małe pytanie ten mod FlaFster napisane jest ze jest ciężki w modowaniu czyli co tam trzeba zrobic
ale i tak dziekuje i mam tylko takie małe pytanie ten mod FlaFster napisane jest ze jest ciężki w modowaniu czyli co tam trzeba zrobic
Ściągasz FlaFsteR Weapons (FlaFster Weapons), rozpakowujesz, następnie kopiujesz pliki z moda do właściwych folderów gry, instalujesz patcha FWnoDR (podmieniając pliki)(FWnoDR ) i wszystko Bronie powinieneś mieć pod cheatem sweet gdy skopiowałeś wszystko z patcha FWnoDR.
Ostatnio zmieniony 15 maja 2012, 22:00 przez Jaro111, łącznie zmieniany 1 raz.
- coediedonovan
- Wstydliwy morderca
- Posty: 4
- Rejestracja: 14 maja 2012, 16:06
ale gdzie podmieniam pliki z tego FWnoDR
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
W archiwum FWnoDR jest plik czytajto.txt gdzie wyjaśniłem. Jest tam napisane między innymi to:
Podmiana plików nastąpi automatycznie. Wersje dotychczasowe AWP i FW zostaną nadpisane wersjami z FWnoDR.==== Jak to zainstalować?
Wypakuj te pliki do domyślnych folderów twojej instalki AWP. Zależnie od wersji foldery mają różne nazwy, więc musisz sobie sam to odnaleźć. I tak wszystkie pliki danego rodzaju wrzucasz do odpowiedniego folderu:
*.UTX do \Textures
*.USX do \StaticMeshes
*.U do \System
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- coediedonovan
- Wstydliwy morderca
- Posty: 4
- Rejestracja: 14 maja 2012, 16:06
No niby wszystko fajnie ale tam jest napisane ze jak ktos ma AWPMOD to wystarczy wpisac ,,sweet" a jak ja wpisuje to mam tak jakby różne budowle i takie tam no ogólnie do tworzenia. A nie mam ani jednej broni. A i jeszcze jedno jaki kod przywołuje te wszystkie bronie w FlaFsterze
z góry dziekuje
[ Dodano: 2012-05-16, 16:34 ]
A i jeszcze mi pisze że nie znalezono Edweaponsounds
z góry dziekuje
[ Dodano: 2012-05-16, 16:34 ]
A i jeszcze mi pisze że nie znalezono Edweaponsounds
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Ani FlafsterWeapons, ani FWnoDR ani żadna inna wersja FW sama z siebie nie zmieni Ci pliku konfiguracyjnego, musisz to zrobić sam. W paczce FWnoDR masz plik SWEET=Flafster Weapons Beta.txt - wystarczy skopiować całą jego zwartość i wkleić w swój plik konfiguracji AWPModa. W najnowszej wersji AWPModa jest to sekcjacoediedonovan pisze:No niby wszystko fajnie ale tam jest napisane ze jak ktos ma AWPMOD to wystarczy wpisac ,,sweet" a jak ja wpisuje to mam tak jakby różne budowle i takie tam no ogólnie do tworzenia. A nie mam ani jednej broni.
[AW7Lists.Sweet]
w pliku List.ini
W naszym downloadzie jest od teraz najnowsza wersja AWPModa, czyli 1.3-Beta2. Wersja na starym porządku (bez pliku List.ini) jest niniejszym już u nas niedostępna.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Jaki był kod (o ile w ogóle był) na to że wszyscy przechodnie są wrogo nastawieni względem siebie?
edit> i dlaczego po nowym AWPmodzie ciała przenikają przez wszystkie obiekty.
edit> i dlaczego po nowym AWPmodzie ciała przenikają przez wszystkie obiekty.
Ostatnio zmieniony 01 sie 2012, 12:30 przez Plebs, łącznie zmieniany 1 raz.
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Od kiedy pamiętam, ciała zawsze mi nawet w samym AWP przenikały przez meshe. Przyzwyczaiłem się w sumie. Nie mniej jednak zaciągnij patcha do najnowszej wersji jeśli go nie masz. Może pomożePlebs pisze:edit> i dlaczego po nowym AWPmodzie ciała przenikają przez wszystkie obiekty.
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew