AWPMod - konfiguracja

Tylko o P2: AW, AW7/AWP oraz AWPMod - i o żadnych innych modach.
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Dawid01
Wstydliwy morderca
Posty: 5
Rejestracja: 22 kwie 2008, 15:45

01 lis 2011, 21:21

Witam, niestety mi też nie działa kod Sweet. Załączam INI.

[ Dodano: 2011-11-04, 23:00 ]
Już wiecie co było nie tak z moim INI?
Jeśli tak to wstawcie poprawną wersję. ;)

[ Dodano: 2011-11-06, 21:45 ]
Mógłby ktoś wrzucić poprawione INI.
I przy okazji napisać co było nie tak? ;)
Załączniki
AWPMod.zip
(2.72 KiB) Pobrany 310 razy


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

25 mar 2012, 18:15

Po przerwie wróciłem do tego problemu, niestety na razie nie znajduję odpowiedzi, bo w obecnych warunkach u mnie działa. Ale nie wiem, czy warto już nad tym siedzieć. Jest nowa wersja AWPModa i nowy sposób konfiguracji. Opisać na nowo całość zejdzie się, ale to co najważniejsze, a tym jest kod sweet, teraz uległo zmianie. Konfigurujemy go w najnowszym AWPMod już nie w pliku AWPMod.ini ale w pliku List.ini - kto ma jaką wersję AWPMod może łatwo sprawdzić. Jeśli jest w folderze System w AWP pliczek List.ini - jest najnowsza wersja. Która działa i którą bardzo polecam. Poza tym, co już było powiedziane w temacie o samym AWPMod, jest jeszcze takie cudeńko:
Obrazek
To nic innego jak konfiguracja AWPModa w opcjach samej gry i podczas gry. Było to i wcześniej, ale teraz jest to fajne okienko z trzema zakładkami. Na pierwszej konfigurujemy zawartość broni w kodach Sweet i ArmednDangerous przesuwając z kilku list broni po prawo na lewą stronę. Bez grzebania w samym ini! Proste jak drut.

Na trzeciej zakładce można włączać inne kody, zaś bardzo ciekawą zawartość kryje druga zakładka. Główna jej atrakcja to możliwość zmiany stopnia trudności gry w trakcie gry - czyli bez zaczynania gry od początku.

Ale można i grzebać w samym INI. Podaję, jako przykład, w załączniku mój aktualny List.ini - nieco zmieniony niż oryginalny, uzupełniony również. Jeśli podejrzycie jego zawartość, to zobaczycie, że do kodu przywołującego DarkPS dodałem dwie inne bronie, TommyGuna i pepeszę. Kto ma zacięcie może edytować sobie każdy taki kod przywołujący bronie i zrobić sobie ze wszystkich nic innego jak masę własnych wersji kodu sweet. Miłej zabawy! :)
Załączniki
List.ini_Tv1.zip
Moja propozycja kodu sweet i innych zmian
(2.47 KiB) Pobrany 277 razy


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
coediedonovan
Wstydliwy morderca
Posty: 4
Rejestracja: 14 maja 2012, 16:06

14 maja 2012, 16:17

Mam pytanie bo pierwszy raz gram w postal 2. Przeszedłem juz stp i aw. Ściągnąłem AWP i mam pytanie jak zrobic zeby AWP MOD zadziałał co trzeba zrobic bo nie wiem jak sie instaluje mody do gry.
Z góry dziekuje


Awatar użytkownika
Jaro111
Początkujący morderca
Posty: 56
Rejestracja: 10 sty 2011, 21:02

14 maja 2012, 21:37

Najpierw instalujesz AWP w folderze Postal2STP (domyślnie C/ProgramFiles/Postal2STP). Następnie instalujesz AWPMod do katalogu AWP i tyle.
Ostatnio zmieniony 14 maja 2012, 21:40 przez Jaro111, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

14 maja 2012, 21:55

Jaro111, nie tak, zapomniałeś o czymś. Więc jeszcze raz:

coediedonovan, skoro masz SP i AW, to masz to, co trzeba, by zainstalować AWP i AWPModa. Oba instalujesz do katalogu AW, czyli domyślnie C:\Program Files\Postal2STP\Apocalypse Weekend. Najpierw AWP a potem AWPMod, którym nadpisujesz wszystkie pliki. Zadziała.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
coediedonovan
Wstydliwy morderca
Posty: 4
Rejestracja: 14 maja 2012, 16:06

15 maja 2012, 21:40

Bardzo dziekuje za pomoc ale nie mogłem sie doczekac jak mi ktos odpisze i sam to ogarnołem (znaczy modowanie)
ale i tak dziekuje i mam tylko takie małe pytanie ten mod FlaFster napisane jest ze jest ciężki w modowaniu czyli co tam trzeba zrobic


Awatar użytkownika
Jaro111
Początkujący morderca
Posty: 56
Rejestracja: 10 sty 2011, 21:02

15 maja 2012, 21:58

Ściągasz FlaFsteR Weapons (FlaFster Weapons), rozpakowujesz, następnie kopiujesz pliki z moda do właściwych folderów gry, instalujesz patcha FWnoDR (podmieniając pliki)(FWnoDR ) i wszystko :) Bronie powinieneś mieć pod cheatem sweet gdy skopiowałeś wszystko z patcha FWnoDR.
Ostatnio zmieniony 15 maja 2012, 22:00 przez Jaro111, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
coediedonovan
Wstydliwy morderca
Posty: 4
Rejestracja: 14 maja 2012, 16:06

15 maja 2012, 22:48

ale gdzie podmieniam pliki z tego FWnoDR


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

15 maja 2012, 23:10

W archiwum FWnoDR jest plik czytajto.txt gdzie wyjaśniłem. Jest tam napisane między innymi to:
==== Jak to zainstalować?

Wypakuj te pliki do domyślnych folderów twojej instalki AWP. Zależnie od wersji foldery mają różne nazwy, więc musisz sobie sam to odnaleźć. I tak wszystkie pliki danego rodzaju wrzucasz do odpowiedniego folderu:

*.UTX do \Textures
*.USX do \StaticMeshes
*.U do \System
Podmiana plików nastąpi automatycznie. Wersje dotychczasowe AWP i FW zostaną nadpisane wersjami z FWnoDR.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
coediedonovan
Wstydliwy morderca
Posty: 4
Rejestracja: 14 maja 2012, 16:06

16 maja 2012, 16:27

No niby wszystko fajnie ale tam jest napisane ze jak ktos ma AWPMOD to wystarczy wpisac ,,sweet" a jak ja wpisuje to mam tak jakby różne budowle i takie tam no ogólnie do tworzenia. A nie mam ani jednej broni. A i jeszcze jedno jaki kod przywołuje te wszystkie bronie w FlaFsterze
z góry dziekuje

[ Dodano: 2012-05-16, 16:34 ]
A i jeszcze mi pisze że nie znalezono Edweaponsounds


Awatar użytkownika
Jaro111
Początkujący morderca
Posty: 56
Rejestracja: 10 sty 2011, 21:02

16 maja 2012, 17:20

Tu masz kody IWant na bronie z poszczególnych modów (do FlaFster Weapons też są).


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

16 maja 2012, 18:05

A tu masz link do wersji FW nie wymagającej patcha noDR ;)


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

17 maja 2012, 23:56

coediedonovan pisze:No niby wszystko fajnie ale tam jest napisane ze jak ktos ma AWPMOD to wystarczy wpisac ,,sweet" a jak ja wpisuje to mam tak jakby różne budowle i takie tam no ogólnie do tworzenia. A nie mam ani jednej broni.
Ani FlafsterWeapons, ani FWnoDR ani żadna inna wersja FW sama z siebie nie zmieni Ci pliku konfiguracyjnego, musisz to zrobić sam. W paczce FWnoDR masz plik SWEET=Flafster Weapons Beta.txt - wystarczy skopiować całą jego zwartość i wkleić w swój plik konfiguracji AWPModa. W najnowszej wersji AWPModa jest to sekcja

[AW7Lists.Sweet]
w pliku List.ini

W naszym downloadzie jest od teraz najnowsza wersja AWPModa, czyli 1.3-Beta2. Wersja na starym porządku (bez pliku List.ini) jest niniejszym już u nas niedostępna.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Plebs
Miłośnik broni
Posty: 100
Rejestracja: 02 lip 2011, 11:47

01 sie 2012, 11:48

Jaki był kod (o ile w ogóle był) na to że wszyscy przechodnie są wrogo nastawieni względem siebie?

edit> i dlaczego po nowym AWPmodzie ciała przenikają przez wszystkie obiekty.
Ostatnio zmieniony 01 sie 2012, 12:30 przez Plebs, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

01 sie 2012, 17:13

Plebs pisze:edit> i dlaczego po nowym AWPmodzie ciała przenikają przez wszystkie obiekty.
Od kiedy pamiętam, ciała zawsze mi nawet w samym AWP przenikały przez meshe. Przyzwyczaiłem się w sumie. Nie mniej jednak zaciągnij patcha do najnowszej wersji jeśli go nie masz. Może pomoże ;)


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
ODPOWIEDZ