AWPMod - konfiguracja

Tylko o P2: AW, AW7/AWP oraz AWPMod - i o żadnych innych modach.
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Darnok15
Seryjny zabójca
Posty: 261
Rejestracja: 26 sty 2010, 11:30

02 sty 2011, 15:03

Tiquill mówił żeby podać swoje ustawienia oto moje:

Kod: Zaznacz cały

[AW7Game.AW7Mutator]
ReplaceClass=(OldClass=PistolWeapon,NewClass="awpmodinventory.berettaweapon")
ReplaceClass=(OldClass=MachineGunWeapon,NewClass="awpmodinventory.m16weapon")
ReplaceClass=(OldClass=MachineGunammopickup,NewClass="awpmodinventory.m16ammopickup")
ReplaceClass=(OldClass=ShotGunWeapon,NewClass="awpmodinventory.shortyweapon")
;ReplaceClass=(OldClass=MaDBombWeapon,NewClass="AWPModInventory.BombWeapon")
ReplaceClass=(OldClass=ChainsawWeapon,NewClass="AWPModInventory.EDChainsawWeapon")
ReplaceClass=(OldClass=FlameWeapon,NewClass="AWPModInventory.StynxWeapon")
ReplaceClass=(OldClass=Flamepickup,NewClass="AWPModInventory.Stynxpickup")
ReplaceClass=(OldClass=DustersWeapon,NewClass="AWPModInventory.NucklesWeapon")
ReplaceClass=(OldClass=MeatCleaverWeapon,NewClass="AWPModInventory.CleaverWeapon")
ReplaceClass=(OldClass=MeatCleaverpickup,NewClass="AWPModInventory.Cleaverpickup")
ReplaceClass=(OldClass=SawnOffWeapon,NewClass="AWPModInventory.SawedOffWeapon")
ReplaceClass=(OldClass=Batonweapon,NewClass="RiotMod.ExpandableBatonweapon")
ReplaceClass=(OldClass=Batonpickup,NewClass="RiotMod.ExpandableBatonpickup"
ReplaceClass=(OldClass=PistolPickup,NewClass="awpmodinventory.glockpickup")
ReplaceClass=(OldClass=MaDSPistolPickup,NewClass="cdinventory.cdsdepickup")
;ReplaceClass=(OldClass=PistolPickup,NewClass="AWPModInventory.berettaPickup")
ReplaceClass=(OldClass=ShotGunPickup,NewClass="awpmodinventory.shortypickup")
ReplaceClass=(OldClass=Chainsawpickup,NewClass="AWPModInventory.EDChainsawpickup")
ReplaceClass=(OldClass=Riflepickup,NewClass="awpmodinventory.awppickup")
ReplaceClass=(OldClass=Rifleweapon,NewClass="awpmodinventory.awpweapon")
;ReplaceClass=(OldClass=madssniperweapon,NewClass="awpmodinventory.awpweapon")
;ReplaceClass=(OldClass=madssniperpickup,NewClass="awpmodinventory.awppickup")
;ReplaceClass=(OldClass=launcherweapon,NewClass="AWPModInventory.RPG7weapon")
;ReplaceClass=(OldClass=launcherpickup,NewClass="AWPModInventory.RPG7pickup")
ReplaceClass=(OldClass=launcherAMMOpickup,NewClass="AWPModInventory.RPG7ammopickup")
ReplaceClass=(OldClass=Rifleammopickup,NewClass="awpmodinventory.awpammopickup")
ReplaceClass=(OldClass=ShotGunammoPickup,NewClass="awpmodinventory.shortyammopickup")
ReplaceClass=(OldClass=PistolPickup,NewClass="awpmodinventory.berettapickup")
ReplaceClass=(OldClass=PistolammoPickup,NewClass="awpmodinventory.berettaammopickup")
ReplaceClass=(OldClass=MaDSPistolammoPickup,NewClass="cdinventory.cdsdeammopickup")
ReplaceClass=(OldClass=ShotGunpickup,NewClass="awpmodinventory.shortypickup")
ReplaceClass=(OldClass=MachineGunpickup,NewClass="awpmodinventory.m16pickup")
ReplaceClass=(OldClass=MachineGunammopickup,NewClass="awpmodinventory.m16ammopickup")
ReplaceClass=(OldClass=MaDSPistolammoPickup,NewClass="cdinventory.cdsdeammopickup")
ReplaceClass=(OldClass=smegPickup,NewClass="awpmodinventory.ingrampickup")
ReplaceClass=(OldClass=smegweapon,NewClass="awpmodinventory.ingramweapon")
ReplaceClass=(OldClass=smegammopickup,NewClass="awpmodinventory.ingramammopickup")
ReplaceClass=(OldClass=scissorspickup,NewClass="awpmodinventory.knifepickup")
ReplaceClass=(OldClass=scissorspickupsingle,NewClass="awpmodinventory.knifepickupsingle")
ReplaceClass=(OldClass=scissorsweapon,NewClass="awpmodinventory.knifeweapon")
bEDGore=True


Awatar użytkownika
ninja666
Seryjny zabójca
Posty: 287
Rejestracja: 21 paź 2010, 19:10

29 sty 2011, 21:08

Sorry za odkop, ale mam pytanie. Podmieniłem wg. standardowych ustawień DEagle'a na Glocka, a karabin maszynowy na M16 z AWPMod, wszystko ładnie, pięknie i w ogóle, ale czy ktoś mi może odpowiedzieć, dlaczego w grze wszyscy, którzy powinni walczyć M16tkami (np. żołnierze, agenci SWAT czy RWSowcy) strzelają Glockami (chociaż po ustrzeleniu ich wypadają z nich i Glocki i M16)?


Awatar użytkownika
Ramesses
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 934
Rejestracja: 30 kwie 2008, 23:38
Lokalizacja: Parczew

29 sty 2011, 21:17

może to zalezy od poziomu trudności, jaki ustawiłeś...


Planet Earth is great to visit, but You wouldn't wanna live there...
Awatar użytkownika
ninja666
Seryjny zabójca
Posty: 287
Rejestracja: 21 paź 2010, 19:10

29 sty 2011, 21:17

Mam Very Hard -.-

EDIT: Jest jeszcze coś. Po wprowadzeniu tych zmian kopnięty przeze mnie żołdak czy RWSowiec nie wyciągają od razu broni tylko krzyczą "You cannot kill me, Psycho Boy" czy "You're not my boss" etc. Dopiero gdy wyciągnie się broń, to oni odpowiadają ogniem.
Ostatnio zmieniony 29 sty 2011, 21:22 przez ninja666, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Ramesses
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 934
Rejestracja: 30 kwie 2008, 23:38
Lokalizacja: Parczew

29 sty 2011, 21:29

W AWP było podobnie z pracownikami RWS..można było ich kopać, strzelać kiedy nie widzą - wtedy nic..ale jesli rzuciłeś granat, strzeliłeś napalmem albo zatrułeś głową krowy czy zyklonem to wtedy byłes już ścigany i faszerowany ostrą amunicją...


Planet Earth is great to visit, but You wouldn't wanna live there...
Awatar użytkownika
Pangia
Koleś
Koleś
Posty: 3710
Rejestracja: 20 lip 2009, 11:06

29 sty 2011, 21:31

A to dziwne, ja tego nie miałem. W ogóle podmiana Desert Eagle'a na Glocka podnosi poziom trudności, bo jak ja grałem, to strzał z Glocka zabierał mi 30 HP.
ninja666 pisze:dlaczego w grze wszyscy, którzy powinni walczyć M16tkami (np. żołnierze, agenci SWAT czy RWSowcy) strzelają Glockami (chociaż po ustrzeleniu ich wypadają z nich i Glocki i M16)?
Może takie uwarunkowania ma AWPMod, ale też chyba na tym poziomie grałem, więc nie wiem. A to z wypadaniem Glocków i M16 to normalne.

Heh, przypomniał mi się fajny błąd ze strzelaniem z Glocka, że gdy rytmicznie zacznie się wciskać klawisz strzału, to nawet po wyczerpaniu magazynka można dalej strzelać, dopóki nie przestaniemy klikać - wtedy normalnie się broń przeładowuje. Ammo jednak normalnie tracimy.


Awatar użytkownika
ninja666
Seryjny zabójca
Posty: 287
Rejestracja: 21 paź 2010, 19:10

29 sty 2011, 21:44

No nic. Chyba na ten problem nic nie poradzę. To teraz mam następne pytania: Da się zamienić Karma Guna? Jeśli tak to jaka jest klasa tej broni? Chcę podmienić go na gołe pięści by Dude nie miał paranormalnych zdolności od początku gry, a nigdzie nie mogę w PostEd wyłapać tej klasy. Byłbym wdzięczny, gdyby mi ktoś podał tą klasę.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

03 mar 2011, 13:00

Spóźnione, ale dopiero dotarłem, sorka. xD
ninja666 pisze:Podmieniłem wg. standardowych ustawień DEagle'a na Glocka, a karabin maszynowy na M16 z AWPMod, wszystko ładnie, pięknie i w ogóle, ale czy ktoś mi może odpowiedzieć, dlaczego w grze wszyscy, którzy powinni walczyć M16tkami (np. żołnierze, agenci SWAT czy RWSowcy) strzelają Glockami (chociaż po ustrzeleniu ich wypadają z nich i Glocki i M16)
Bo podmieniłeś tylko klasę Pickup, zaś klasa Weapon pozostała domyślna. Cała zabawa właśnie polega na tym, czy chcemy pickup czy weapon podmienić. Weapon używamy my i przeciwnicy, gdy zaś weapon upuszczamy, zmienia się w pickup. A dokładnie w to, co określiłeś (lub nie) w AWPMod.ini Wyjaśnię na przykładzie:

Tak będą strzelali pistoletem i upuszczali Glocka (oraz każdy nierzucony pickup pistoletu będzie Glockiem):

Kod: Zaznacz cały

ReplaceClass=(OldClass=PistolPickup,NewClass="AWPModInventory.GlockPickup")
A tak będą strzelali Glockiem i upuszczali Glocka:

Kod: Zaznacz cały

ReplaceClass=(OldClass=PistolWeapon,NewClass="AWPModInventory.GlockWeapon")
ninja666 pisze:Da się zamienić Karma Guna? Jeśli tak to jaka jest klasa tej broni? Chcę podmienić go na gołe pięści by Dude nie miał paranormalnych zdolności od początku gry, a nigdzie nie mogę w PostEd wyłapać tej klasy.
Da się. :) Nie znalazłeś w PostEd, bo KarmaGun nie występuje jako pickup, jest tylko jako klasa weapon. W dodatku w nazwie nie ma przyrostka 'weapon', czyli nie jest to KarmaGunWeapon, a po prostu KarmaGun i tyle. PostEd domyślnie wyświetla tylko klasy takie, które można dodać do mapy, a żeby przeglądać wszystkie, musisz odznaczyć opcję 'Placeable classes Only?' - znajdziesz to tuż nad drzewem klas. Jeśli tego nie widać, to (w przeglądarce klas, rzecz jasna) z menu 'View' wybierz 'Show Packages'.

A do szczęścia potrzeba zrobić tak:

Kod: Zaznacz cały

(OldClass=KarmaGun,NewClass="AWPModInventory.FistsWeapon")


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
BLOOD M@DNESS
Miłośnik broni
Posty: 175
Rejestracja: 11 cze 2010, 16:34

04 lip 2011, 13:14

sory za odświeżanie tematu ale mam problem zamieniłem weapon i pickup pałki na tonfe z riotmod a i tak wciąż policjanci mają zwykłą pałkę proszę o pomoc


Awatar użytkownika
Slaanesh
Zabójca na sterydach
Zabójca na sterydach
Posty: 584
Rejestracja: 16 lut 2009, 16:36
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.

04 lip 2011, 13:21

Powinieneś zmienić nie tylko pickup pałki, ale też samą broń tj. oprócz klasy PałkaPickup również klasę PałkaWeapon (nie pamiętam jaka jest nazwa pałki PostED-dzie).

\/EDIT\/
Sprawdź czy nie zrobiłeś literówki.

\/EDIT2\/
Powinno chyba być RiotMod.Tonfaweapon i RiotMod.Tonfapickup
Ostatnio zmieniony 04 lip 2011, 13:55 przez Slaanesh, łącznie zmieniany 2 razy.


Awatar użytkownika
BLOOD M@DNESS
Miłośnik broni
Posty: 175
Rejestracja: 11 cze 2010, 16:34

04 lip 2011, 13:23

przeczytaj uważnie mojego posta na pisałem że zmieniłem pickup i weapon

EDIT: zrobiłem to tak

ReplaceClass=(OldClass=BatonWeapon,NewClass="riotmod.tonfaweapon")
ReplaceClass=(OldClass=BatonPickup,NewClass="riotmod.tonfapickup")
Ostatnio zmieniony 04 lip 2011, 13:30 przez BLOOD M@DNESS, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

04 lip 2011, 13:52

*Weapon >> Wygląd broni w pierwszej osobie
*Pickup >> Wygląd broni po upuszczeniu
*Attachment >> Wygląd broni w trzeciej osobie

Dodaj jeszcze do iniacza taką linijkę:
ReplaceClass=(OldClass=BatonAttachment,NewClass="riotmod.tonfaattachment")

Powinno grać ;)


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
BLOOD M@DNESS
Miłośnik broni
Posty: 175
Rejestracja: 11 cze 2010, 16:34

04 lip 2011, 13:55

wciąż to samo :/


Awatar użytkownika
Slaanesh
Zabójca na sterydach
Zabójca na sterydach
Posty: 584
Rejestracja: 16 lut 2009, 16:36
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.

04 lip 2011, 13:58

Powinno chyba być RiotMod.Tonfaweapon i RiotMod.Tonfapickup, źle nazwę paczki wpisujesz.


Ten, kto walczy z potworami, powinien zadbać, by sam nie stał się potworem. Gdy długo spoglądamy w otchłań, otchłań spogląda również w nas.
Awatar użytkownika
BLOOD M@DNESS
Miłośnik broni
Posty: 175
Rejestracja: 11 cze 2010, 16:34

04 lip 2011, 14:12

to raczej nie zależy od dużych liter


ODPOWIEDZ