Samego moda i dwa inne tego samego autora Postal_Ig50 dodałem do dowloadu, więc tu linki krótki opis, co i jak:
AW7withEDweapons - czyli ten tytułowy dla tematu mod, jeden kod dający w AWP/AW7 wszystkie bronie z ED (te, które nie zostały dodane w AWP/AW7).
Ig50Mod - dwie bronie: Urine Cutter i Shotgun Ig50
AW7addinIG50 - jeszcze jeden dodatek. To mod, który daje swoje pliki do AW7 (pójdzie też na AWP) i z nich starujemy grę. Mod przede wszystkim dodaje nam inwentarz z Ig50Mod (którego to Ig50Mod nie musimy już instalować, bo jest w nim zawarty). Poza tym autor dodaje kilka innych zmian w grze. Grę uruchamiany dwukrotnie klikając na plik PlayIg50addin.bat, bądź odpowiednio konfigurując skrót do samego AW7.
AW7withEDweapons by Ig50
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
A mogę wiedzieć jakie zmiany dokładnie wprowadza ostatni mod, ponieważ nie chce instalować w ciemno.
Ostatnio zmieniony 04 kwie 2008, 13:21 przez Mr Minio, łącznie zmieniany 2 razy.
"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
jak to zrobic gdzie ten ed i awp troche to zrobiłem ale jak jestem na punkcie docelowym pisze to co pisałes i wciskam zastosuj to wyskakuje mi folder,,C:\PROGRA~1\system osreślony w polu Start, jest nieprawidłowy .Upewnij się, czy folder istnieje i czy sciezka jest poprawna. prosze pomusz mi bo oszaleje
POSTAL POSTAL2 POSTAL3
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Wejdź we właściwości skrótu:
Pole czerwone:
"C:\Program Files\Postal 2 STP\Eternal Damnation\ApocalypseWeekend\System\postal2.exe" -ini=AW7withEDweapons.ini
Pole żółte:
"C:\Program Files\Postal 2 STP\Eternal Damnation\ApocalypseWeekend\System"
Tyle
Pole czerwone:
"C:\Program Files\Postal 2 STP\Eternal Damnation\ApocalypseWeekend\System\postal2.exe" -ini=AW7withEDweapons.ini
Pole żółte:
"C:\Program Files\Postal 2 STP\Eternal Damnation\ApocalypseWeekend\System"
Tyle
Ostatnio zmieniony 27 kwie 2008, 22:35 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 1 raz.
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
siema wszystkim mam problem jak zainstalowaleb aw7withedwepons to mi error wyskoczyl Nie uda³o siê wpisaæ Entry: Nie mo¿na znaleæ pliku dla paczki 'Zo_Skies'
Historia: UGameEngine::Init <- InitEngine pomocy !!!!!! z gury dzienki
Historia: UGameEngine::Init <- InitEngine pomocy !!!!!! z gury dzienki
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Użyj najpierw wyszukiwarki. Jest o tym wzmiankowane najwet na 1ej stronie tego tematu - klik - znajdziesz tam, że mod jest trudny i nie każdemu zadziała. Poza tym inne tematy do lektury to:
https://forum.postalsite.info/ed ... t=zo_skies - tu problemy z tym plikiem w ED. A że masz do czynienia z plikami ED, więc może Ci pomóc.
https://forum.postalsite.info/ed ... .html#20658 - tu masz podstawową i krótką odpowiedź:
Czyli w skrócie: plik Zo_Skies.utx musi być w katalogu tekstur w ED... Ewnetulanie w StP.
https://forum.postalsite.info/ed ... t=zo_skies - tu problemy z tym plikiem w ED. A że masz do czynienia z plikami ED, więc może Ci pomóc.
https://forum.postalsite.info/ed ... .html#20658 - tu masz podstawową i krótką odpowiedź:
No i jeszcze ten temat: https://forum.postalsite.info/e ... 41.html#318Silver Dragon pisze:Znajdź więc ten plik ('Zo_Skies') w AW i przekopiuj go do odpowiedniego katalogu w folderze źródłowym StP. I tak z każdym kolejnym plikiem
Czyli w skrócie: plik Zo_Skies.utx musi być w katalogu tekstur w ED... Ewnetulanie w StP.
Ostatnio zmieniony 25 cze 2008, 15:41 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Dzienx Tiquill Jestes Spoko ziom
[ Dodano: 2008-06-25, 17:40 ]
kurde niema tego pliku
[ Dodano: 2008-06-25, 17:45 ]
a teraz mi wyskoczylo ze niemaNie uda³o siê wpisaæ Entry: Nie mo¿na znaleæ pliku dla paczki 'STV2'
Historia: UGameEngine::Init <- InitEngine kurde
[ Dodano: 2008-06-25, 17:49 ]
Nerwy mnie juz biora z tym postalem bo raz tego niema a raz tamtego
[ Dodano: 2008-06-25, 17:40 ]
kurde niema tego pliku
[ Dodano: 2008-06-25, 17:45 ]
a teraz mi wyskoczylo ze niemaNie uda³o siê wpisaæ Entry: Nie mo¿na znaleæ pliku dla paczki 'STV2'
Historia: UGameEngine::Init <- InitEngine kurde
[ Dodano: 2008-06-25, 17:49 ]
Nerwy mnie juz biora z tym postalem bo raz tego niema a raz tamtego
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Musisz dodać każdy brakujący plik. Albo zrób to hurtowo i wrzuć z StP lub AW do folderów ED to, czego ED nie ma (byle nie nadpisywać co już jest w ED) - ale to trochę roboty. Albo przeinstaluj StP i AW. Albo... masz pirata i brakuje kilku plików. Jeśli wszystkie są i wszystkie dodałeś brakujące - błędy z brakującym plikiem powinny się skończyć.
No i zmień awatar. To jest znak rozpoznawczy Kameka.
P.S. Choć właściwie to ED nie musi mieć tych plików. Wystarczy że ma je StP, ED powinno je widzieć...
No i zmień awatar. To jest znak rozpoznawczy Kameka.
P.S. Choć właściwie to ED nie musi mieć tych plików. Wystarczy że ma je StP, ED powinno je widzieć...
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Zapewne masz P2 w wersji 1337. Katalogi StaticMeshes oraz Textures z AW (bądź z darmowej wersji STP) zmiksuj z tymi które są w podstawowej wersji P2. Nie wolno ci nadpisać żadnego już istniejącego pliku, bo może wyjść z tego 'kaszanka'. Powinno działać.
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
Ja klikam najpierw na Play Awp i mi tam pisze jkie mam pliki skopiowac ale to czasu trzeba miec
[ Dodano: 2008-06-26, 07:30 ]
Nastempny error Assertion failed: Font [File:C:\Projects\Postal2\prog\Warfare\Engine\Src\UnCanvas.cpp] [Line: 441]
Historia: UCanvas::WrappedPrint <- (Copyright 2003 RWS All Rights Reserved) <- UCanvas::WrappedStrLenf <- UCanvas::execStrLen <- UObject::ProcessEvent <- (InteractionMaster Transient.InteractionMaster0, Function Engine.InteractionMaster.Process_PostRender) <- UInteractionMaster::MasterProcessPostRender <- FCameraSceneNode::Render <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop przetlumaczycie mi ten error bo mie to wkurza te errory
[ Dodano: 2008-06-26, 07:36 ]
I co mam zrobic z tym errorem??
[ Dodano: 2008-06-26, 18:46 ]
Pomocy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ Dodano: 2008-06-27, 09:21 ]
odpiscie pls !!!! bo mam formata za 2 tygodnie i se chce troche zassac w aw7withedwepons !!
[ Dodano: 2008-06-26, 07:30 ]
Nastempny error Assertion failed: Font [File:C:\Projects\Postal2\prog\Warfare\Engine\Src\UnCanvas.cpp] [Line: 441]
Historia: UCanvas::WrappedPrint <- (Copyright 2003 RWS All Rights Reserved) <- UCanvas::WrappedStrLenf <- UCanvas::execStrLen <- UObject::ProcessEvent <- (InteractionMaster Transient.InteractionMaster0, Function Engine.InteractionMaster.Process_PostRender) <- UInteractionMaster::MasterProcessPostRender <- FCameraSceneNode::Render <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop przetlumaczycie mi ten error bo mie to wkurza te errory
[ Dodano: 2008-06-26, 07:36 ]
I co mam zrobic z tym errorem??
[ Dodano: 2008-06-26, 18:46 ]
Pomocy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ Dodano: 2008-06-27, 09:21 ]
odpiscie pls !!!! bo mam formata za 2 tygodnie i se chce troche zassac w aw7withedwepons !!
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
To oznacza, że masz duży bałagan i zrób sobie tego formata. Błąd prog\Warfare\ oznacza najczęściej, że dany plik nie jest dla P2, choć nie tylko. Gdy gra nie wie, co zakomunikować, często daje ten błąd właśnie.
Nie chcę przedwcześnie i niesprawiedliwie osądzać, ale taka masa błędów sugeruje, że masz zwyczajnie pirata, a na to nie pomożemy. Dowodu na to nie mam, nie karzę więc ani nie potępiam publicznie.
Nie chcę przedwcześnie i niesprawiedliwie osądzać, ale taka masa błędów sugeruje, że masz zwyczajnie pirata, a na to nie pomożemy. Dowodu na to nie mam, nie karzę więc ani nie potępiam publicznie.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...