[DEMO] AW Freeroam

Bronie i bardziej rozbudowane projekty tworzone tylko przez naszych użytkowników.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

jak oceniasz to demo/beta?

Całkiem niezłe, czekam na pełną wersję
3
38%
Na razie nie pobieram poczekam na pełną wersję.
1
13%
Średnie ale to beta więc ok.
4
50%
To jest beta? wygląda strasznie słabo!
0
Brak głosów
Do dupy! do dupy! do dupy!
0
Brak głosów
 
Liczba głosów: 8
Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

21 paź 2016, 17:00

Tak jak obiecałem z okazji 10 rocznicy wrzucam to co mam.. co prawda spóźniłem się 7 dni ale nie miałem czasu wcześniej :P
Chciałem dać niedokończone mapy ale zmieniłem zdanie były zbyt zbugowane.

Wymagania: Apocalypse Weekend lub P2C lub AWP

W demie jest łącznie 12 map (7 lokacji):
- Lower Paradise
- Baza wojskowa (cz. 1,2 i 3)
- Obóz Terrorystów (cz. 1,2,3 i 4)
- Bullfish Interactive
- Parking Bullfish Interactive
- Dom Vince'a
- Rezerwat Słoni

Screenów brak, wrzucę później :P

Edit:
Dodałem ankietę możecie oceniać jak bardzo słaby/dobry jest ten "mod" xD
Załączniki
AW_FreeroamDemo.rar
(12.25 MiB) Pobrany 159 razy
Ostatnio zmieniony 21 paź 2016, 17:13 przez Pan Szatan, łącznie zmieniany 1 raz.


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

21 paź 2016, 18:14

Pobiorę i przetestuję w najbliższym czasie :)


Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

21 paź 2016, 22:51

A więc tak: Jak na pierwszą wersję jest nieźle, Ciekawie połączyłeś te mapy ze sobą :) Bonusowa skrzynka z granatami przed odwiedzinami z brodatymi przyjaciółmi jak najbardziej ok :@=:

Jest parę błędów:
-Na mapie Lower paradise ludzie nie chcą chodzić tylko stoją w miejscu.
-Na mapie z biurem wydawcy także ludzie stoją w miejscu.
-Chcąc przejść do mapy (chyba z pastwiskiem) Hud znika, nie słyszę dźwięków i następna mapa się nie wczytuje.
-Na mapie z domem Vince'a nie zawsze chciało mnie wczytać do mapy LP. Przydało by się zwiększyć zasięg wczytywania

Na razie tyle, nie zwiedziłem wszystkich map ;)


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

22 paź 2016, 01:28

Ha, a więc ktoś taki mod zrobił. Pobrałem, pogram w wolnym czasie. Takie przeróbki robi się zwykle na początku drogi kariery albo - kiedy nie można wytrzymać. :) Która opcja u ciebie?


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

22 paź 2016, 09:48

Bartosz pisze:Jest parę błędów:
-Na mapie Lower paradise ludzie nie chcą chodzić tylko stoją w miejscu.
-Na mapie z biurem wydawcy także ludzie stoją w miejscu.
-Chcąc przejść do mapy (chyba z pastwiskiem) Hud znika, nie słyszę dźwięków i następna mapa się nie wczytuje.
-Na mapie z domem Vince'a nie zawsze chciało mnie wczytać do mapy LP. Przydało by się zwiększyć zasięg wczytywania

Na razie tyle, nie zwiedziłem wszystkich map ;)
1, 2. Znowu ci ludzienie chcą ruszyć tyłka? Jak nie na jednej mapie to na dróguej się psuje xD

3. Nie wiem dlaczego tak jest wszystko dobrze wpisałem.
Jest jeszcze 2 droga do pastwiska powinna działasć: Jak wychodzisz z tunelu to wejdź po schodach kawałek dalej po lewej tam będzie budynek z drzwiami wchodzisz i przenosi cię na pastwisko.

4. Poprawię to ;)
Tiquill pisze:Ha, a więc ktoś taki mod zrobił. Pobrałem, pogram w wolnym czasie. Takie przeróbki robi się zwykle na początku drogi kariery albo - kiedy nie można wytrzymać. :) Która opcja u ciebie?
W tych mapach nie było za bardzo co zmieniać więc się nie dziw :P
Jest ich więcej szpital będzie jeszcze większy i nie liniowy. Dodałem wiele nowych pomieszczeń i miejsc.
Muszę jeszcze pododawać NPC i poprawić błędy :)

Tam gdzie zablokowałem deogę znakiem nieczynne do czwartku (albo wtorku) jest nowa (prawie) mapa oraz przejście na znany most i schronisko oraz całkiem nowy hotel ;)

Tam gdzie jest tunel i przenosi nas na mapę z domem Vince'a będzie kilka map m.in. Kanion, przedmieścia z domami do zwiedzania i moooożeee Fabryka Krotchyego :D

Zastanawiam się też czy nie połączyć tego moda z mapami z mojego nie skończonego moda Fucking Monday?
Ostatnio zmieniony 31 paź 2016, 11:15 przez Pan Szatan, łącznie zmieniany 1 raz.


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
BloodLogin
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2310
Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
Lokalizacja: Rzadkochowa ?

22 paź 2016, 12:01

Pan Szatan pisze: 1, 2. Znowu ci ludzienie chcą ruszyć tyłka? Jak nie na jednej mapie to na dróguej się psuje xD
PathNotes to najgorsza robota, trzeba łączyć z teleportem.
Ludzie nie mają w opcji ustawionej możliwości przejscia między poziomami bo takowych w AW nie ma.
Pan Szatan pisze:
Jest jeszcze 2 droga do pastwiska powinna działasć: Jak wychodzisz z tunelu to wejdź po schodach kawałek dalej po lewej tam będzie budynek z drzwiami wchodzisz i przenosi cię na pastwisko.
Tiquill pisze:Ha, a więc ktoś taki mod zrobił.
Mam nadzieje że nikt nie uzna mnie za Xero , gdyż też takie tunele i przejścia coś robiłem...
Tylko dysk byłem zmuszony wymienić, o ile się nie uszkodził leżąc w szufladzie, to kilka tygodni pracy z głowy.
Pan Szatan pisze:
Tam gdzie jest tunel i przenosi nas na mapę z domem Vince'a będzie kilka map m.in. Kanion, przedmieścia z domami do zwiedzania i moooożeee Fabryka Krotchyego :D
Nowe mapki a nie tylko tunele, to juź lepiej.
[/quote]
W takich chwilach żałuje że nie mam sprawnego kompa, byle do wypłaty jak to się mówi :D :D


"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

22 paź 2016, 14:45

Tiquill pisze:Ha, a więc ktoś taki mod zrobił.
Pewnie chodzi o tego moda ;)
Pan Szatan pisze:Nie wiem dlaczego tak jest wszystko dobrze wpisałem.
Jest jeszcze 2 droga do pastwiska powinna działasć: Jak wychodzisz z tunelu to wejdź po schodach kawałek dalej po lewej tam będzie budynek z drzwiami wchodzisz i przenosi cię na pastwisko.
Wiem czemu nie działa. Nie dodałeś mapy z pastwiskiem i dlatego nie chce mi go wczytać.
Ostatnio zmieniony 22 paź 2016, 14:47 przez Dev4ever, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
BakenS
Miłośnik broni
Posty: 249
Rejestracja: 20 sty 2015, 22:27
Lokalizacja: Koszalin

23 paź 2016, 09:43

Jeśli bym chciał zainstalować i przetestować mod na P2C, to muszę go wpierw zdowngradeować do tej wersji 1409 tak?


Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

23 paź 2016, 09:53

BakenS pisze:Jeśli bym chciał zainstalować i przetestować mod na P2C, to muszę go wpierw zdowngradeować do tej wersji 1409 tak?
Nie, nie ma takiej potrzeby wszystkie mapy i mappacki z 1409 działają bez problemu na P2C zaś do np. Eternal Damnation czy AVPC musisz mieć v1409.

Sam testowałem na P2C działa bez zarzutu ;)


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

23 paź 2016, 11:45

Poza usuniętymi misjami nie widzę większych zmian.
Chciałbym zobaczyć coś nowego.


8=======D
Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

23 paź 2016, 12:08

Rycho3D pisze:Poza usuniętymi misjami nie widzę większych zmian.
Chciałbym zobaczyć coś nowego.
Zobaczymy co da się zrobić ;)


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

24 paź 2016, 01:07

Pan Szatan pisze:Tam gdzie jest tunel i przenosi nas na mapę z domem Vince'a będzie kilka map m.in. Kanion, przedmieścia z domami do zwiedzania i moooożeee Fabryka Krotchyego :D

Zastanawiam się też czy nie połączyć tego moda z mapami z mojego nie skończonego moda Fucking Monday?
Ale to już nie będzie AW Freeroam. Choć jedna nowa mapa to odejście od tytułowej idei.
Bartosz pisze:
Tiquill pisze:Ha, a więc ktoś taki mod zrobił.
Pewnie chodzi o tego moda ;)
Ha, zapomniałem, że tamten mod też miał mapy z AW. :)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

24 paź 2016, 13:03

Tiquill pisze:
Pan Szatan pisze:Tam gdzie jest tunel i przenosi nas na mapę z domem Vince'a będzie kilka map m.in. Kanion, przedmieścia z domami do zwiedzania i moooożeee Fabryka Krotchyego :D

Zastanawiam się też czy nie połączyć tego moda z mapami z mojego nie skończonego moda Fucking Monday?
Ale to już nie będzie AW Freeroam. Choć jedna nowa mapa to odejście od tytułowej idei.
Czyli nie chcesz zwiedzić całego Lower Paradise wedłóg mojej wizji? Wolisz te kilka małych nudnych map połączonych w nielogiczny sposób byle aby można było je wszystkie zwiedzić?


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

24 paź 2016, 13:28

Pan Szatan pisze:Czyli nie chcesz zwiedzić całego Lower Paradise wedłóg mojej wizji? Wolisz te kilka małych nudnych map połączonych w nielogiczny sposób byle aby można było je wszystkie zwiedzić?
Problem polega na tym, że taki mod już powstał, który dawał możliwość odwiedzania map z AW oraz kilka nowych, więc chyba nie ma sensu robić dwa razy tego samego, tylko w innej kolejności ułożenie wczytywań. Jak AW Freeroam to raczej tylko mapy z AW, bo w przeciwnym razie będzie to powiększenie Paradise 2, lub powiększenie Lower Paradise ;)


Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

24 paź 2016, 13:44

Bartosz pisze:
Pan Szatan pisze:Czyli nie chcesz zwiedzić całego Lower Paradise wedłóg mojej wizji? Wolisz te kilka małych nudnych map połączonych w nielogiczny sposób byle aby można było je wszystkie zwiedzić?
Problem polega na tym, że taki mod już powstał, który dawał możliwość odwiedzania map z AW oraz kilka nowych, więc chyba nie ma sensu robić dwa razy tego samego, tylko w innej kolejności ułożenie wczytywań. Jak AW Freeroam to raczej tylko mapy z AW, bo w przeciwnym razie będzie to powiększenie Paradise 2, lub powiększenie Lower Paradise ;)
To są 2 inne mody. ;>
AW Freeroam daje nam otwartość świata w Weekendowym Lower Paradise zupełnie innym miasteczku leżącym na połudnowy wschód od Paradise z podstawki oraz rozszerza je o kilka nowych lokacji żeby nie było nudno i aby połączenia miały sens bo jak niby połączyć Schronisko, Most i Dom Vince'a z główną mapą "Lower Paradise" (ta z knajpą). Po za tym w temacie w Testowisku chcieliście kaniony i burdele... co z wami nie tak xD

Edit: Może będą nawet nowe misje :P

A PPM łączy część map z AW z Paradise i wymaga AWP oraz East MayBerry do działania. Po za tym często crashuje.
Ostatnio zmieniony 24 paź 2016, 14:16 przez Pan Szatan, łącznie zmieniany 2 razy.


I'm fucking insane in the brain. :axe:
ODPOWIEDZ