AVPC mocno tnie, widok FOV i brak śniegu
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Pablo Abruzzi
- Seryjny zabójca
- Posty: 398
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 11:45
- Lokalizacja: Niedaleko Katowic
Ok. Wersja 1300 działa o niebo lepiej szkoda, że nie ma nowych broni, ale i tak jest dobra .
Ostatnio zmieniony 26 paź 2008, 17:21 przez Pablo Abruzzi, łącznie zmieniany 2 razy.
Si vis pacem, para bellum - Jeśli chcesz pokoju, przygotuj się do wojny
Wegecjusz
Wegecjusz
- The Iceman
- V.I.P.
- Posty: 1485
- Rejestracja: 27 gru 2008, 12:06
- Lokalizacja: بيروت
Jest to Bożonarodzeniowy napój pochodzący z Ameryki. Dokładna nazwa: eggnog, czyli mało szkodliwy ajerkoniak. Przynajmniej tak mi się wydaje.mrv pisze:Powie mi ktoś, co to jest ten 'eggnogg'?
Wracając do tematu, chciałbym wydać opinię dotyczącą płynności gry z zainstalowanym modem A Very Postal Christmas. A więc tak... jego twórcy nie zadbali o optymalizację. Tak po prostu. Bo po co? Na mapie jest zbyt dużo obiektów, przez co drastycznie spada ilość wyświetlanych klatek FPS. Ostatnimi czasy zmodernizowałem dwuletni komputer, dokupując pamięć RAM (1.5GB firmy Kingston) i kartę graficzną (NVIDIA GeForce 8600GTS 256MB). Twórcy owszem, zadbali o klimat, ale jestem wielce oburzony działaniem gry. Poza tym większość modów nie działa stabilnie, a to dlatego, że jest tam zbyt wiele umieszczonych rzeczy. Błędów graficznych poza niedopracowaną mapą nie doświadczyłem. Tak, tu i ówdzie mogłem niespodziewanie znaleźć się na jej spodzie - bez możliwości powrotu. Mam nadzieję, że twórcy docenią opinie graczy i w końcu przygotują stabilną wersję.
EDIT:
Jeszcze tego brakowało - nieoteksturowane podłoże i niebo w wersji 1300.
Ostatnio zmieniony 29 gru 2008, 12:23 przez The Iceman, łącznie zmieniany 2 razy.
Musisz skopiować teksturkę Spew.utx. To brakujący śnieg.Elvis Scatter pisze:Jeszcze tego brakowało - nieoteksturowane podłoże i niebo w wersji 1300.
- The Iceman
- V.I.P.
- Posty: 1485
- Rejestracja: 27 gru 2008, 12:06
- Lokalizacja: بيروت
Ależ śnieg występuje w grze. Nie ma tam tekstur podłoża i nieba - to na pewno dodałoby uroku tej grze. Wielkie problemy są z tym modem, zrobię spolszczenie i dam sobie z nim spokój lub poczekam na wersję finalną.Robsessed pisze:Musisz skopiować teksturkę Spew.utx. To brakujący śnieg.
Posiadam zasilacz z białej listy.
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Nie zmienia to faktu, że kopia spew.utx z AW do AVPC rozwiąże problem z teksturami.
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
- The Iceman
- V.I.P.
- Posty: 1485
- Rejestracja: 27 gru 2008, 12:06
- Lokalizacja: بيروت
Raczej tak zrobię, ale przecież obecne teksty nie zostaną raczej usunięte. Tworząc spolszczenie wywnioskowałem, że modyfikacji nie stworzyła zbyt inteligentna osoba, jednak ma ona doświadczenie w Unreal Editor.
W sprawie mojego problemu - przekopiowanie pliku spew.utx pochodzącego z Apocalypse Weekend do katalogu Textures z zainstalowanym modem w zasadzie nic nie dało. Co prawda pojawiło się nieco nowych tekstur, jednak problem pozostaje niezmieniony. Jako dowód, że nie kłamię, zamieszczam obrazek:
Z góry zakładam, że mam zainstalowane najnowsze sterowniki do zespołów komputera.
W sprawie mojego problemu - przekopiowanie pliku spew.utx pochodzącego z Apocalypse Weekend do katalogu Textures z zainstalowanym modem w zasadzie nic nie dało. Co prawda pojawiło się nieco nowych tekstur, jednak problem pozostaje niezmieniony. Jako dowód, że nie kłamię, zamieszczam obrazek:
Z góry zakładam, że mam zainstalowane najnowsze sterowniki do zespołów komputera.
- The Iceman
- V.I.P.
- Posty: 1485
- Rejestracja: 27 gru 2008, 12:06
- Lokalizacja: بيروت
Nie, tak występuje w większości grach opartych na silniku Unreal, jeśli brakuje jakiejś tekstury, to tzw. tekstura zastępcza.
Posiadam zasilacz z białej listy.
- prawdziwy 666
- Master of Dead & Hell
- Posty: 2182
- Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
- Lokalizacja: Apocalyptic City
https://forum.postalsite.info/st ... 101,15.html w tym temacie znajduje się poprawny spew.utx do pobrania, to powinno rozwiązać problem
I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
- The Iceman
- V.I.P.
- Posty: 1485
- Rejestracja: 27 gru 2008, 12:06
- Lokalizacja: بيروت
Nawet tamten plik nie pomaga (to ten sam, który podmieniłem). Również skopiowanie brakujących plików z Apocalypse Weekend i Share the Pain nie skutkuje. Bardzo się tym załamałem i wolę poczekać na finalną wersję.
Posiadam zasilacz z białej listy.
- prawdziwy 666
- Master of Dead & Hell
- Posty: 2182
- Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
- Lokalizacja: Apocalyptic City
zaraz musze coś przeanalizować
wersja pliku z STP jest nie poprawna
wersja w AW poprawna
umieszczenie wersji z AW w folderze tekstur z AVPC powinno pomóc (u mnie to zadziałało)
a na finalna wersje niema co liczyć plik spew.utx jest jednym z domyślnych plików wiec wersja moda czy to finalna czy nie niema tu nic do rzeczy
wersja pliku z STP jest nie poprawna
wersja w AW poprawna
umieszczenie wersji z AW w folderze tekstur z AVPC powinno pomóc (u mnie to zadziałało)
a na finalna wersje niema co liczyć plik spew.utx jest jednym z domyślnych plików wiec wersja moda czy to finalna czy nie niema tu nic do rzeczy
I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Mnie spew.utx z AW pomaga. Gdyby nie pomagał, skłonny byłbym twierdzić, Elvis Scatter, że to wina map, które odwołują się do innych tekstur, albo wcale ich nie mają. Jednak działa u mnie i nie wiem co jest powodem twojego problemu.
Gra mi się nie wykrzacza, ale spowolnienie jej jest wyjątkowe w modach do P2. Być może jest to spowodowane złym ustawieniem mgły, czyli: widać za daleko, stąd komputer ma więcej do roboty z obsługą gry. Albo:
Za spowolnienie odpowiada sam śnieg, odwzorowanie tekstur śniegu jest bardziej wymagające niż tekstur zwykłego podłoża. Za dużo śniegu. Bo seria map NewLow Oagha, map podobnych do tych z AVPC, ale będących ze zwykłym podłożem, chodzi lepiej.
Gra mi się nie wykrzacza, ale spowolnienie jej jest wyjątkowe w modach do P2. Być może jest to spowodowane złym ustawieniem mgły, czyli: widać za daleko, stąd komputer ma więcej do roboty z obsługą gry. Albo:
Za spowolnienie odpowiada sam śnieg, odwzorowanie tekstur śniegu jest bardziej wymagające niż tekstur zwykłego podłoża. Za dużo śniegu. Bo seria map NewLow Oagha, map podobnych do tych z AVPC, ale będących ze zwykłym podłożem, chodzi lepiej.
Ostatnio zmieniony 31 gru 2008, 22:52 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...