[ POMOC] Auto, jedna tekstura. Inny ślad po strzale w szybe.
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Ryuq
- Administrator
- Posty: 1338
- Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
- Lokalizacja: Galicja
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 4 razy
Mam jedną teksturę, i kiedy strzelam w drzwi auta mam czarną kulę, a jak zrobić żeby po strzale w szybę robił się inny ślad?
Ostatnio zmieniony 30 maja 2011, 21:04 przez Ryuq, łącznie zmieniany 1 raz.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Musisz edytować broń, z której to zrobiłeś. W AWPMod kank sporo to usprawnił, dodał wiele realistyczniejszych efektów po uderzeniach kul czy ostrzy broni białej. Na pewno nie zrobisz tego ze swoją teksturą, by na każdy strzał odpowiadała śladem jaki chcesz mieć. Chyba że...
Możesz użyć klasy PropBreakable (rozwijasz Prop w głównym drzewie klas) i jako BrokenStaticMesh dajesz tam swojego static mesha z nową teksturą, gdzie możesz narysować takie "postrzelenie" jakie sobie tylko życzysz.
Dla niezorientowanych. Klasa PropBreakable to nadrzędna kasa dla wszystkiego, co możemy spalić/zniszczyć, czyli: butelki, szyby okna, samochodu, garnka, arcade machine itp.
Możesz użyć klasy PropBreakable (rozwijasz Prop w głównym drzewie klas) i jako BrokenStaticMesh dajesz tam swojego static mesha z nową teksturą, gdzie możesz narysować takie "postrzelenie" jakie sobie tylko życzysz.
Dla niezorientowanych. Klasa PropBreakable to nadrzędna kasa dla wszystkiego, co możemy spalić/zniszczyć, czyli: butelki, szyby okna, samochodu, garnka, arcade machine itp.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 2 razy.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...