Jest trochę błędów np. to że auto nie rozjechało tylko suneło zombiakiem i auto wbiło się w latarnie ale ciii..
Czekam na Final wer. bo klimat trzyma w napięciu i skupieniu od razu nasunęło się pytanie :
Dlaczego nie dostosowałeś mapki na ED ?? Agresywne zombie to byłoby na plus.
Annihilation Of Humanity
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Jedwabiście wygląda
Jestem cierpliwy. Warto czekać na takie rzeczy
Jestem cierpliwy. Warto czekać na takie rzeczy
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
W 3DSmax, a stropy dodałem w PostalED by uzyskać dobre cienie i nie dawać BlockingVolume.mika90 pisze:Rycho, w czym modelowałeś ten budynek jeśli można zapytać ?
8=======D
- NIEtykajmnie
- Wnerwiony urzędas
- Posty: 21
- Rejestracja: 20 cze 2014, 12:30
Nie chce cię załamywać ale ledwo nawróciłem autem w tym pokręconym korytarzuRycho3D pisze:Dwa dni męczyłem jeden budynek.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Sssspierd...NIEtykajmnie pisze:Dlaczego nie dostosowałeś mapki na ED ?? Agresywne zombie to byłoby na plus.
Czy mi za dużo zombie? Jeśli sensownie użyte - nigdy. Wolę je w post apokaliptycznych realiach niż w kolorowym AW. I jakoś wciąż rozwalać żołnierzy czy terrorystów też może znużyć. Jestem na tak dla zombie w AoH.
Rzadko robisz budynki dla map postalowych poza PostEd, mam rację?Rycho3D pisze:W 3DSmax
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Ze wszystkich, w jednym rzucie 3d, Widok z góry czy z boku jest mi zbędny.seebeek17 pisze:Z jakich widoków korzystasz?
Widzę, że z Lighting Only, pewnie też z Dynamic View, czy używasz wszystkich?
Bo ja tylko Textured (gdy ciemna mapa) i Dynamic Light, bo inne są według mnie zbęde. ;d
8=======D
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Spostrzeżenia mnie więc nie myliły.Rycho3D pisze:Bo to pierwszy
I nawet wiem, co będzie ich wyróżniało od standardowych! Podarte łaszki lepiej wykorzystają to, co już dreptaki w Eliminatorze używały.Rycho3D pisze:Jak dobrze pójdzie zrobię jakieś nowe zombi
E? To jak dbasz o dokładność?Rycho3D pisze:Widok z góry czy z boku jest mi zbędny.
A skoro seria pytań, to i ja zapytam. Kwestia tworzenia wnętrz. Co sądzisz o programach typu SweetHome3D?
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Taki jest planTiquill pisze:Rycho3D napisał/a:I nawet wiem, co będzie ich wyróżniało od standardowych! Podarte łaszki lepiej wykorzystają to, co już dreptaki w Eliminatorze używały.Jak dobrze pójdzie zrobię jakieś nowe zombi
Wpisuję wymiary co 8, 16, 32 itd.(Znam na pamięć do 8000 ) i przesuwam co 8. Zawsze pasuje !Tiquill pisze:Rycho3D napisał/a:Widok z góry czy z boku jest mi zbędny.
E? To jak dbasz o dokładność?
Pierwsze słyszę Odkąd mam Max'a, inne programy dla mnie nie istnieją.Tiquill pisze:A skoro seria pytań, to i ja zapytam. Kwestia tworzenia wnętrz. Co sądzisz o programach typu SweetHome3D?
Ostatnio zmieniony 30 cze 2014, 19:28 przez Rycho3D, łącznie zmieniany 1 raz.
8=======D