Annihilation Of Humanity

Bronie i bardziej rozbudowane projekty tworzone tylko przez naszych użytkowników.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
NIEtykajmnie
Wnerwiony urzędas
Posty: 21
Rejestracja: 20 cze 2014, 12:30

26 cze 2014, 20:19

Jest trochę błędów np. to że auto nie rozjechało tylko suneło zombiakiem i auto wbiło się w latarnie ale ciii..
Czekam na Final wer. bo klimat trzyma w napięciu i skupieniu od razu nasunęło się pytanie :
Dlaczego nie dostosowałeś mapki na ED ?? Agresywne zombie to byłoby na plus.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

27 cze 2014, 19:35

Dlaczego nie dostosowałeś mapki na ED ?? Agresywne zombie to byłoby na plus.
I tak zginą, co za różnica jacy byli :D


8=======D
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

29 cze 2014, 18:34

Dwa dni męczyłem jeden budynek.
W takim tempie trochę to potrwa, ale mapka będzie konkret ;)
Załączniki
aoh.jpg
aoh.jpg (114.34 KiB) Przejrzano 1620 razy


8=======D
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

29 cze 2014, 19:10

Jedwabiście wygląda :ok:
Jestem cierpliwy. Warto czekać na takie rzeczy ;)


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Mike
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1805
Rejestracja: 14 wrz 2013, 12:33

29 cze 2014, 19:33

Rycho, w czym modelowałeś ten budynek jeśli można zapytać :) ?


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

29 cze 2014, 19:43

mika90 pisze:Rycho, w czym modelowałeś ten budynek jeśli można zapytać :) ?
W 3DSmax, a stropy dodałem w PostalED by uzyskać dobre cienie i nie dawać BlockingVolume.


8=======D
Awatar użytkownika
Mike
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1805
Rejestracja: 14 wrz 2013, 12:33

29 cze 2014, 21:10

Dzięki ;)

Jeśli cała mapka będzie miała taki klimat to będę musiał podkarmić twojego chomika punktami :D


Awatar użytkownika
EvilYeah
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lut 2014, 18:56

29 cze 2014, 22:35

zarąbisty mod
zagram od razu jak znowu zacznę grać w Postala 2 :D


Pozdrawiam
Awatar użytkownika
NIEtykajmnie
Wnerwiony urzędas
Posty: 21
Rejestracja: 20 cze 2014, 12:30

30 cze 2014, 12:12

Rycho3D pisze:Dwa dni męczyłem jeden budynek.
Nie chce cię załamywać ale ledwo nawróciłem autem w tym pokręconym korytarzu ;)


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

30 cze 2014, 17:15

NIEtykajmnie pisze:Dlaczego nie dostosowałeś mapki na ED ?? Agresywne zombie to byłoby na plus.
Sssspierd... ]:->

Czy mi za dużo zombie? Jeśli sensownie użyte - nigdy. Wolę je w post apokaliptycznych realiach niż w kolorowym AW. I jakoś wciąż rozwalać żołnierzy czy terrorystów też może znużyć. Jestem na tak dla zombie w AoH. 8-)
Rycho3D pisze:W 3DSmax
Rzadko robisz budynki dla map postalowych poza PostEd, mam rację?


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

30 cze 2014, 18:22

Tiquill pisze:Rzadko robisz budynki dla map postalowych poza PostEd, mam rację?
Bo to pierwszy :D
Jak dobrze pójdzie zrobię jakieś nowe zombi ;)


8=======D
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

30 cze 2014, 18:30

Rycho, budynek wyszedł super cacy. :D
Ej, a tak zapytam...
Z jakich widoków korzystasz?
Widzę, że z Lighting Only, pewnie też z Dynamic View, czy używasz wszystkich?
Bo ja tylko Textured (gdy ciemna mapa) i Dynamic Light, bo inne są według mnie zbęde. ;d


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

30 cze 2014, 18:34

seebeek17 pisze:Z jakich widoków korzystasz?
Widzę, że z Lighting Only, pewnie też z Dynamic View, czy używasz wszystkich?
Bo ja tylko Textured (gdy ciemna mapa) i Dynamic Light, bo inne są według mnie zbęde. ;d
Ze wszystkich, w jednym rzucie 3d, Widok z góry czy z boku jest mi zbędny.


8=======D
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

30 cze 2014, 18:56

Rycho3D pisze:Bo to pierwszy :D
Spostrzeżenia mnie więc nie myliły. :D
Rycho3D pisze:Jak dobrze pójdzie zrobię jakieś nowe zombi ;)
I nawet wiem, co będzie ich wyróżniało od standardowych! Podarte łaszki lepiej wykorzystają to, co już dreptaki w Eliminatorze używały. ;)
Rycho3D pisze:Widok z góry czy z boku jest mi zbędny.
E? :drapanie: To jak dbasz o dokładność?

A skoro seria pytań, to i ja zapytam. Kwestia tworzenia wnętrz. Co sądzisz o programach typu SweetHome3D? :D


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

30 cze 2014, 19:25

Tiquill pisze:Rycho3D napisał/a:
Jak dobrze pójdzie zrobię jakieś nowe zombi ;)
I nawet wiem, co będzie ich wyróżniało od standardowych! Podarte łaszki lepiej wykorzystają to, co już dreptaki w Eliminatorze używały. ;)
Taki jest plan :)
Tiquill pisze:Rycho3D napisał/a:
Widok z góry czy z boku jest mi zbędny.

E? :drapanie: To jak dbasz o dokładność?
Wpisuję wymiary co 8, 16, 32 itd.(Znam na pamięć do 8000 :D ) i przesuwam co 8. Zawsze pasuje ! ;)
Tiquill pisze:A skoro seria pytań, to i ja zapytam. Kwestia tworzenia wnętrz. Co sądzisz o programach typu SweetHome3D? :D
Pierwsze słyszę :D Odkąd mam Max'a, inne programy dla mnie nie istnieją.
Ostatnio zmieniony 30 cze 2014, 19:28 przez Rycho3D, łącznie zmieniany 1 raz.


8=======D
ODPOWIEDZ