Anatomia Kolesia

Rozmowy o P2: Share the Pain i podstawowym Postalu 2.
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

04 lis 2013, 19:19

  • Witam! Pod tym jakże fajnym tytułem wznowić chcę dyskusję o wzroście Kolesia. A liczę, że na temat wieku, pochodzenia, skąd ma ciuchy itp - też się pogada. ;)
Zamieszanie wokół przenosin PSI mija, to i można pogadać dalej, wg tego, co zaczęliśmy w tym temacie: Co Ty wiesz o Postalu?:
The Iceman pisze:Ile mierzy Koleś?
Padło to pytanie i zaraz ludzie zaczęli podawać swoje propozycje.
Mozal pisze:Brw ja strzelam, że tak z 185 cm. :diabeł:
No i się posypały wesołe sugestie, od 144 do 189. Oraz spostrzeżenia:
Rycho3D pisze:W edytorze mieści się na styk w przejściu 160cm A jego kolizja to 144x 56
Mr Minio pisze:Myślałem, że chodzi o wzrost filmowego Kolesia. ;)
The Iceman pisze:Postalowy Koleś owszem, jest dosyć wysoki, ale ten z gry dużo wyższy.
Mr Minio pisze:Obrazek

Czyli 2 metry i 7 cm.
ZigHor pisze:Obrazek
a na tym line upie ma z kolei 2,13 :P
The Iceman pisze:Tym bym się nie sugerował. Prawidłowa odpowiedź to 6' 8'' (203 cm): https://videogiochineidintorni.files.wor ... 5/dude.png
Pangia pisze:Tak mnie zagięliście tymi odpowiedziami, że aż się zalogowałem.
https://s6.postimg.org/5sphs047l/Shot00093.jpg
Z mapy cus_tautaya_094. Wzrost Colemana się zgadza (miał 142 cm), a ponad 2-metrowy Koleś brzmi absurdalnie, bo wtedy wszyscy w Paradise/Catharsis musieliby mieć podobny wzrost.
203 cm wzrostu? BE-ZE-DU-RA!!! Oto dobry przykład, jak sami twórcy nie wiedzą, co mają i pieprzą głupoty. Polegać na takich? NIE! :/ Wyssane z dupska dane, nijak nie mające się do rzeczywistości. A widzieliście chociaż raz Kolesia stojącego w drzwiach? Popatrzcie na załącznik.

Jeśli Koleś na 2 metry to te drzwi mają 3 metry. Jaka jest standardowa wysokość drzwi w Polsce? Średnio 2 metry. I sądzę, że w słonecznej Arizonie nie jest inaczej. Poza tym, ludzie drodzy. W grze Postal 2 wszyscy mają tą samą wysokość (ok, są rozróżnienia na płeć, masywną sylwetkę wojaka, grubasów - ale to przecież wiele nie zmienia). I co, nagle średnia populacji w mieście Paradise to dwumetrowe dryblasy? Bzdura.

W moim odczuciu, gdy grałem, to zdawało mi się, że Koleś ma jakieś 173 cm wzrostu. Ale patrząc według tych drzwi, to nie dałbym mu i tyle. Lecz co jak co, ale parametry budowlane (wysokość drzwi, stropu) są dla mniej najbardziej miarodajne. A te line-upy to se mogą w dupę wsadzić, tfurcy! :D

Zapraszam do dyskusji. :)
Załączniki
Shot01206_KolesWDrzwiach.jpg
Shot01206_KolesWDrzwiach.jpg (245.4 KiB) Przejrzano 4928 razy
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 2 razy.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
The Iceman
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1485
Rejestracja: 27 gru 2008, 12:06
Lokalizacja: بيروت

04 lis 2013, 19:28

Wzrost RJ i UB się zgadza:

https://www.runningwithscissors.com/post ... jeremy.png
https://videogiochineidintorni.files.wor ... 05/uwe.png

Osamy - nie. Także mamy 2:1, z tym że te dwa pierwsze raczej nie są dziełem przypadku.


Posiadam zasilacz z białej listy.
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

04 lis 2013, 19:39

Czyli co? W P2 Koleś jest niższy a w P3 wyższy? Może do tych dwu panów to się zgadza, ale o wzroście Kolesia, nawet w Trójce, to autorzy tych obrazków mają g*** pojęcie. Niech ktoś zrobi skrin Kolesia z Trójki także w drzwiach. To będzie miarodajne. I dobre wyjście do dalszej dyskusji.

A nie te hucpiarskie obrazki. Fueh!


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
The Iceman
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1485
Rejestracja: 27 gru 2008, 12:06
Lokalizacja: بيروت

04 lis 2013, 19:51

Teraz zmierzasz do tego, ile Koleś powinien mieć wzrostu, a nie ile dano mu oficjalnie. Niedopracowanie twórców, ot co. Posłużę się nawet przykładem z innej gry. Agent 47 mierzy 188 cm, ale w poprzednich częściach Hitmana (przed Absolution), wzorując się długościami futryn, nie dałbym mu więcej niż 175 cm.
Tiquill pisze: autorzy tych obrazków mają g*** pojęcie
To oficjalne grafiki.
Ostatnio zmieniony 04 lis 2013, 19:53 przez The Iceman, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

04 lis 2013, 19:57

właśnie oglądam cut scenki z p3 i powiem tak

Koleś jest tylko trochę wyższy od Jennifer

Kroothy jest (troszeczkę) wyższy od kolesia

i Koleś jest równy z Ronem jeremy


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
Awatar użytkownika
The Iceman
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1485
Rejestracja: 27 gru 2008, 12:06
Lokalizacja: بيروت

04 lis 2013, 20:03

Tego bym nie brał nawet pod uwagę. Takie skalowanie i i jest tak w wielu grach. Nawet w Hitmanie kobiety dorównywały wzrostem bohaterowi. Tak samo w Stalkerze - postacie tej samej postury. Przypadek?
Ostatnio zmieniony 04 lis 2013, 20:03 przez The Iceman, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

04 lis 2013, 20:06

The Iceman pisze:To oficjalne grafiki.
Może i oficjalne. Ale ja je w życiu ile razy obejrzę? 2 razy, 12, może 20. A w grę gram stale. I to realia gry są dla mnie podstawą a nie jakieś oficjalne dane. Skoro coś nie zgadza się ze światem z gry, w jaką gram, to są to głupoty. A skoro to są oficjalne dane, to są to oficjalne głupoty. :wodzu:
The Iceman pisze:Posłużę się nawet przykładem z innej gry. Agent 47 mierzy 188 cm, ale w poprzednich częściach Hitmana (przed Absolution), wzorując się długościami futryn, nie dałbym mu więcej niż 175 cm.
Owszem, jeśli w NOWEJ wersji gry bohater jest wyższy - to mamy dwie równoprawne cechy. Z rozróżnieniem, że to wersja stara, a to wersja nowa. I jeśli w tej nowej wersji wysokość widziana w grze zgadza się z danymi oficjalnymi dla nowej wersji - wszystko jest w jak najlepszym porządku. W sposób dopracowany i skończony twórcy gry zmienili bohatera - mają prawo i zrobili to DOBRZE.

Ale jeśli nowa wersja gry nie jest w pełni uznawana za faktyczną kontynuację, i jeśli dodatkowo dane oficjalne są z d*** wzięte - to jest to zupełnie inna rzecz. 8-)
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

04 lis 2013, 20:24

Koleś i Uwe boll są równi w p3

wiec te arty nawet nie zgadzają się z grą do której były stworzone :bolek:


w p3 postacie różnią się wzrostem (na przykład All (przywódca eko terrorystów) jest niższy od kolesia)
Ostatnio zmieniony 04 lis 2013, 20:28 przez prawdziwy 666, łącznie zmieniany 1 raz.


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

04 lis 2013, 20:34

prawdziwy 666 pisze:te arty nawet nie zgadzają się z grą do której były stworzone
Te arty były tak samo olane jak cała P3. :(
prawdziwy 666 pisze:w p3 postacie różnią się wzrostem
Przynajmniej zróżnicowanie postaci jest na plus.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
The Iceman
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1485
Rejestracja: 27 gru 2008, 12:06
Lokalizacja: بيروت

04 lis 2013, 20:37

Spierdzielili skalowanie. To powszechne w grach. Nawet jak wzrost jest nieznany, to i tak postacie są równe sobie. Długo by można wymieniać. Zazwyczaj są dwa podstawowe szkielety - męski i żeński, dalej odpowiednio zmodyfikowany dla postaci szczupłej i grubej. O wzroście wciąż się zapomina.


Posiadam zasilacz z białej listy.
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

04 lis 2013, 23:08

Porównywanie wysokości Kolesia z P2 i P3 wg mnie mija się z celem. Koleś z trójki wygląda jak młodszy o 10 lat brat Kolesia z dwójki. To czysty wymysł twórców i tyle

Co do futryn. One również nie są miarodajne ponieważ są całkiem niewymiarowe. Patrząc na futrynę, Koleś to kurdupel

Ja proponuję obadać jak wysoki jest w rzeczywistości ŚP Gary i porównać wysokość obu panów w grze. Wtedy będzie można określić przybliżone widełki

:P Ewentualnie (jeśli się da) niech ktoś zrobi mapę z linijką. Zmierzymy :P


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

04 lis 2013, 23:27

Silver Dragon pisze:Patrząc na futrynę, Koleś to kurdupel
No, parametry budowlane też nie są do końca podstawą na 100 procent. Taka wysokość sufitu zrobiona jest po to, by gracz skacząc bohaterem nie wbił się głową/wzrokiem w sufit. Lecz w realu też można, jak się uprze, w podskoku sięgnąć głową sufitu. (Kto spróbuje, czy można :D co?).

Parametry budowlane to na pewno dobre odniesienie. Choć nie jedyne i nie idealne.
Silver Dragon pisze:Ewentualnie (jeśli się da) niech ktoś zrobi mapę z linijką. Zmierzymy
Dobry pomysł!

No, można też odgadnąć ile w UnrealEd centymetrów ma siatka, najmniejsza część "ósemki". Czy ktoś wie?
Silver Dragon pisze:Ja proponuję obadać jak wysoki jest w rzeczywistości ŚP Gary i porównać wysokość obu panów w grze. Wtedy będzie można określić przybliżone widełki
Dobre kryterium. Postal 2 jako standard tej serii nadal wpływa na wyobrażenia o grze i jej bohaterze. Postal 3 ma swoich żywych bohaterów, ale tam wszystko jest inaczej i "na wesoło". A w Dwójce mamy jeszcze Vince'a. Jest tylko w scence. Ale gdyby znać wysokość pana Desi, to już druga podpowiedź. Jeśli wzrost Garego i Vince'a w Postal 2 został w ogóle oddany zgodnie z prawdą. Ale jakieś odniesienie musimy w końcu zaakceptować.
Ostatnio zmieniony 04 lis 2013, 23:29 przez Tiquill, łącznie zmieniany 2 razy.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Pangia
Koleś
Koleś
Posty: 3710
Rejestracja: 20 lip 2009, 11:06

05 lis 2013, 13:35

Wg Google G. Coleman miał 142 centymetry wzrostu. Gdy Koleś w grze przykucnie, to jest mu równy wzrostem, więc i tak wychodzi, że musiałby mieć ze 2 metry.
A szukając info o Desim znalazłem zabawną opinię na - a jakże - FilmWebie:
Psychol którego spłodził Szatan waląc w dupsko orangutana.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

05 lis 2013, 14:43

Pangia pisze:Gdy Koleś w grze przykucnie, to jest mu równy wzrostem, więc i tak wychodzi, że musiałby mieć ze 2 metry.
Nie bardzo to spostrzeżenie.
Załączniki
DdGsDs.jpg
DdGsDs.jpg (305.85 KiB) Przejrzano 4839 razy


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
The Iceman
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1485
Rejestracja: 27 gru 2008, 12:06
Lokalizacja: بيروت

05 lis 2013, 15:24

Gary 15,3:23 Koleś
153:230
153-7,2%=142
230-7,2%= 213
142:213

213 cm - tyle mniej więcej mierzy Koleś w dwójce.

Ale matematyk ze mnie kiepski, więc nie bić...

Po dokładniejszym sprawdzeniu wychodzi mi ok 212.
Ostatnio zmieniony 05 lis 2013, 15:34 przez The Iceman, łącznie zmieniany 1 raz.


ODPOWIEDZ