[youtube][/youtube]
ALLParadise jest to modyfikacja łącząca całe (no prawie całe jak widać na poniższym obrazku) Paradise w jedną całość
wymagania
którakolwiek z wersji Postal 2 (najlepiej P2:STP)
a zresztą macie Readme tam jest więcej informacji
tu powiem tylko tyle że archiwum zawiera trzy mapy
Cus-ALLParadise-Left-Half.fuk
Cus-ALLParadise-Right-Half.fuk
Cus-ALLParadise.fuk
link do pobrania
DOWNLOAD
i pamiętajcie
"whoever designed this town was on serious crack"
btw2 tymczasowy exclusive da PSI
dedykuje tą prace naszemu wspaniałemu adminowi Tiquillowi
ALLParadise
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- prawdziwy 666
- Master of Dead & Hell
- Posty: 2182
- Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
- Lokalizacja: Apocalyptic City
Ostatnio zmieniony 18 lut 2013, 08:18 przez prawdziwy 666, łącznie zmieniany 3 razy.
I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
- prawdziwy 666
- Master of Dead & Hell
- Posty: 2182
- Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
- Lokalizacja: Apocalyptic City
zmieniłem
a co powiesz o samej mapie???
i jak to zinterpretowałeś że się przeraziłeś???
a co powiesz o samej mapie???
i jak to zinterpretowałeś że się przeraziłeś???
I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Mapę już naprawiłem
BlockVolume koliduje z karma actor
Odznacz wszystkim ColisionKarma i będzie działać
Edit:
Edytuj teren by pasował, bo te kręcone schody w koty nie pasują
Będę miał na czym samochody testować
BlockVolume koliduje z karma actor
Odznacz wszystkim ColisionKarma i będzie działać
Edit:
Edytuj teren by pasował, bo te kręcone schody w koty nie pasują
Będę miał na czym samochody testować
Ostatnio zmieniony 18 lut 2013, 07:06 przez Rycho3D, łącznie zmieniany 1 raz.
8=======D
- prawdziwy 666
- Master of Dead & Hell
- Posty: 2182
- Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
- Lokalizacja: Apocalyptic City
dzięki zaraz to poprawie
nie mogę tylko znaleźć tego "ColisionKarma" i gdzie mak go odsnaczyć
pomysł z tą mapą jest by właśnie zostawić mapy nie zedytowane
aby pokazać jak to wszystko do siebie "pasuje"
nie mogę tylko znaleźć tego "ColisionKarma" i gdzie mak go odsnaczyć
pomysł z tą mapą jest by właśnie zostawić mapy nie zedytowane
aby pokazać jak to wszystko do siebie "pasuje"
Ostatnio zmieniony 18 lut 2013, 07:26 przez prawdziwy 666, łącznie zmieniany 1 raz.
I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
blockingVolume> properties> Collision> bBlockKarma=Falsenie mogę tylko znaleźć tego "ColisionKarma" i gdzie mak go odsnaczyć
Najprawdopodobniej to gdzieś koło banku, ale możesz odznaczyć wszystkim.
Ostatnio zmieniony 18 lut 2013, 07:36 przez Rycho3D, łącznie zmieniany 1 raz.
8=======D
- prawdziwy 666
- Master of Dead & Hell
- Posty: 2182
- Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
- Lokalizacja: Apocalyptic City
domyśliłem się że o to chodzi
właśnie wgrywam poprawioną wersje
właśnie wgrywam poprawioną wersje
I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
- prawdziwy 666
- Master of Dead & Hell
- Posty: 2182
- Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
- Lokalizacja: Apocalyptic City
gotowe poprawiona wersja już jest
i dodałem także muzykę
jestem pewien że nie zgadniecie jaką
i dodałem także muzykę
jestem pewien że nie zgadniecie jaką
I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Modyfikacja spoko ale możliwe ciąć bedzie
A muzyka - Neurologicial lub Guns N' Roses
EDIT: Pierwsze screeny
Tylko co do ogólnego designu - na przejściach mógłbyś dać inny terrain dla efektu (chociaż po bokach) i schody do stadionu parad spoko
A muzyka - Neurologicial lub Guns N' Roses
EDIT: Pierwsze screeny
Tylko co do ogólnego designu - na przejściach mógłbyś dać inny terrain dla efektu (chociaż po bokach) i schody do stadionu parad spoko
Ostatnio zmieniony 18 lut 2013, 14:25 przez Zaver, łącznie zmieniany 2 razy.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Ach, więc to to majstrowałeś ostatnio tak tajemniczo! No, nie zgadłem.
Genialne. Po trzykroć genialne. Raz: że to w końcu ktoś zrobił. Dwa: Że zrobiłeś to maksymalnie wiernie łącząc mapy "takie jakie są", nie przerabiając i nie ulepszając je, byleby tylko przejść się po nich dało. Trzy: Że to chodzi płynnie, nawet mapa Cus-ALLParadise.fuk idzie mi ze średnio 25 FPS. Kłaniam się nisko!
Przyjąłeś zupełnie przeciwną strategię niż moja kiedyś. Ja łączyłem te mapy ze wszystkim co się dało - a dało się wszystko, poza skryptami scen, one wywalały grę. Ale potem je i tak odtwarzałem, więc było wszystko. I cięło niemiłosiernie. 4 suburbsy i Greenbelt1, tyle udało mi się wtedy zrobić. Robiłem to na maksa piłując możliwości swoje, gry i komputera. Ty - odwrotnie. FPS ludzki, log malutki, bez błędów i wszystko pod ręką. Polecam każdemu włączyć kod na wysokie skoki i tak zwiedzać mapę, skacząc po dachach, ulicach i... z mapy do mapy! Bajucha!
Wreszcie każdy może zobaczyć otoczenie poczty, jak to mogło fajnie być, gdyby skończyli co zamierzali. I takie, przez większość wędrówki po tej mapie, towarzyszy odczucie: A więc tak to mogło wyglądać! To czwarta wielka rzecz, jaką zrobiłeś, każdy może "dotknąć" przeszłości Paradise.
Wstawiać WestMall, Brewery czy MeatWorld nie ma totalnie sensu, bo to zupełnie do siebie nie pasuje, zwłaszcza Brewery i WestMall to całkiem inna bajka, zupełnie nie pasują do otoczenia, wyłażą poza swój obręb. Słusznie więc, że zignorowałeś je. Zaś co do Industry2 (kopalnie) i Industry (szpital) - to akurat te mapy połączyłem i przerobiłem sam i niewiele brakuje, by je opublikować. Dałeś mi pan inspiracji, bym to skończył.
Wspaniała sprawa. Już dodałem sobie skrót do tej mapy, aby zawsze mieć pod ręką tą wędrówkę. I jeśli mam mieć jakieś zastrzeżenie, to brak przejścia z Greenbelt1 do suburbs-2. Nie pasuje, ok, ale jakbyś mimo wszystko dał jaką skośną kładkę wiodącą przez te niebezpieczne wertepy. I dzięki za dedykację.
Chyba za skriny się nie obrazisz, jak zapodam.
Genialne. Po trzykroć genialne. Raz: że to w końcu ktoś zrobił. Dwa: Że zrobiłeś to maksymalnie wiernie łącząc mapy "takie jakie są", nie przerabiając i nie ulepszając je, byleby tylko przejść się po nich dało. Trzy: Że to chodzi płynnie, nawet mapa Cus-ALLParadise.fuk idzie mi ze średnio 25 FPS. Kłaniam się nisko!
Przyjąłeś zupełnie przeciwną strategię niż moja kiedyś. Ja łączyłem te mapy ze wszystkim co się dało - a dało się wszystko, poza skryptami scen, one wywalały grę. Ale potem je i tak odtwarzałem, więc było wszystko. I cięło niemiłosiernie. 4 suburbsy i Greenbelt1, tyle udało mi się wtedy zrobić. Robiłem to na maksa piłując możliwości swoje, gry i komputera. Ty - odwrotnie. FPS ludzki, log malutki, bez błędów i wszystko pod ręką. Polecam każdemu włączyć kod na wysokie skoki i tak zwiedzać mapę, skacząc po dachach, ulicach i... z mapy do mapy! Bajucha!
Wreszcie każdy może zobaczyć otoczenie poczty, jak to mogło fajnie być, gdyby skończyli co zamierzali. I takie, przez większość wędrówki po tej mapie, towarzyszy odczucie: A więc tak to mogło wyglądać! To czwarta wielka rzecz, jaką zrobiłeś, każdy może "dotknąć" przeszłości Paradise.
Wstawiać WestMall, Brewery czy MeatWorld nie ma totalnie sensu, bo to zupełnie do siebie nie pasuje, zwłaszcza Brewery i WestMall to całkiem inna bajka, zupełnie nie pasują do otoczenia, wyłażą poza swój obręb. Słusznie więc, że zignorowałeś je. Zaś co do Industry2 (kopalnie) i Industry (szpital) - to akurat te mapy połączyłem i przerobiłem sam i niewiele brakuje, by je opublikować. Dałeś mi pan inspiracji, bym to skończył.
Wspaniała sprawa. Już dodałem sobie skrót do tej mapy, aby zawsze mieć pod ręką tą wędrówkę. I jeśli mam mieć jakieś zastrzeżenie, to brak przejścia z Greenbelt1 do suburbs-2. Nie pasuje, ok, ale jakbyś mimo wszystko dał jaką skośną kładkę wiodącą przez te niebezpieczne wertepy. I dzięki za dedykację.
Chyba za skriny się nie obrazisz, jak zapodam.
- Załączniki
-
- Była sobie poczta.jpg (489.56 KiB) Przejrzano 5310 razy
-
- Zobaczyć to i umrzeć.jpg (439.02 KiB) Przejrzano 5310 razy
Ostatnio zmieniony 18 lut 2013, 15:54 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Holy Moly!!!
Toż to jest istny poligon doświadczalny dla mnie
Chwała Ci za to
Toż to jest istny poligon doświadczalny dla mnie
Chwała Ci za to
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
- prawdziwy 666
- Master of Dead & Hell
- Posty: 2182
- Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
- Lokalizacja: Apocalyptic City
wiedziałem SD że ci się spodoba (naprawdę ciężko jest zrobić tak dużą pustą mape i niepomyśleć otym jak SD mógłby ją udekorować)
i tak ciekawe
Tiq bardzo cieszy mnie twój post
co do przejścia z Greenbelt1 do suburbs-2 zastanawiam się czy właśnie nie zrobić takiej kładki
myślę także o dodatkowej kładce z suburbs-2 do placu parad (taką po której dało by się wjechać autem ) oczywiście schody zostają
jeśli się zdecyduje na te przeróbki to jutro pewnie była by nowa wersja
chciałem to nawet rano zaproponowaćRycho3D pisze:Ciekawe jak ta mapa będzie wyglądać w wersji tropikalnej .
i tak ciekawe
Tiq bardzo cieszy mnie twój post
co do przejścia z Greenbelt1 do suburbs-2 zastanawiam się czy właśnie nie zrobić takiej kładki
myślę także o dodatkowej kładce z suburbs-2 do placu parad (taką po której dało by się wjechać autem ) oczywiście schody zostają
jeśli się zdecyduje na te przeróbki to jutro pewnie była by nowa wersja
I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
- prawdziwy 666
- Master of Dead & Hell
- Posty: 2182
- Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
- Lokalizacja: Apocalyptic City
UPDATE
dodałem nową wersje
z kładką łączącą tunele z suburbs-2 do placu parad
dodałem nową wersje
z kładką łączącą tunele z suburbs-2 do placu parad
I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
- prawdziwy 666
- Master of Dead & Hell
- Posty: 2182
- Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
- Lokalizacja: Apocalyptic City
pracuje właśnie nad dodaniem industry (obu)
postanowiłem zrobić też parę testów
oto efekty
postanowiłem zrobić też parę testów
oto efekty
- Załączniki
-
- a tu pokazanie różnicy w wysokości
- rwsbetunels.png (1.55 MiB) Przejrzano 5130 razy
-
- rws i dzielnice (same brushe i statikmeshe)
- rwsbe.png (1.89 MiB) Przejrzano 5130 razy
-
- Paradise Mall po dodaniu do ALLParadise
jak widać jest ciekawie :D - ALLPPMALL.PNG (2.18 MiB) Przejrzano 5130 razy
- Paradise Mall po dodaniu do ALLParadise
I am not dead, I'm a Death muhahahahaha