ADrenaline STP Mod

Wszystkie modyfikacje dla Postala 2, StP, MP, oraz inne gry bazujące na P2
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

26 cze 2011, 13:48

Arax205 pisze:A czy takie dodawanie cudzych modów do swojego własnego nie podpada trochę pod plagiat, lub piractwo ?
Podpada jeśli ktoś twierdzi że jest autorem.
Ale ja żadnych modów nie dodawałem .Sam sobie musisz dodać . :P
Ja daje Obiekt do zabawy.


8=======D
Awatar użytkownika
rigstudio
Modder
Modder
Posty: 584
Rejestracja: 03 maja 2011, 20:37
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

26 cze 2011, 14:27

Skoro ktoś udostępnia model aby go dodać to co to za plagiat , chyba że zaczniesz go udostępniać bez zgody właściciela lub pod swoim imieniem.


Awatar użytkownika
Lothar
Pierwsi PSI
Pierwsi PSI
Posty: 2570
Rejestracja: 30 kwie 2007, 15:10
Lokalizacja: Lublin

26 cze 2011, 15:29

Prawda jest taka, że wszystko stworzone za pomocą edytora/modtools-ów do gry prawnie jest własnością wydawcy, chyba że licencja stanowi inaczej. Innymi słowy mamy prawa autorskie do naszego modelu, ale nie do jego wersji umieszczonej w grze (lub paczce od Unreal Engine). I tak na przykład Valve wcale nie musiało tak ładnie załatwiać sprawy z Counter-Strike - mogli po prostu wziąć moda i wydać go po swojemu za kasę, jednak nie mogli zabronić autorom tworzenia kolejnych darmowych wersji. Mogli też przejąć nazwę, jeśli ta nie została zarejestrowana w odpowiednim urzędzie. To jednak mogłoby wywołać znaczne pogorszenie opinii o tejże firmie.
Z prawnego punktu widzenia - nawet biorąc AWP i twierdząc, że ja jestem autorem - nie plagiatuję. Jednak na scenie moderskiej tracę cały szacunek i zaufanie, sprawa zostaje rozdmuchana tu i tam, przypadkiem trafia do przyszłego pracodawcy, a ten stwierdza, że nie jesteśmy godnym zaufania pracownikiem, więc nie podpisuje z nami umowy (to tylko teoria, jednak może bardzo łatwo sprawdzić się w praktyce). Z modami możemy robić co chcemy, jednak poczucie estetyki wymaga, by uszanować wolę autora/autorów 8-)




A teraz wracając do tematu - autobus genialny i daje kolejny pomysł na mody - P2: Transport Miejski xD


Nobody Expects The Spanish Inquisition! :biskup:
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

06 lip 2011, 20:09

Rozkminiłem przejazd samochodem z mapy do mapy. :)
Mapka z przykładem
Załączniki
testdrive1.zip
(7.62 KiB) Pobrany 215 razy


8=======D
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

07 lip 2011, 01:39

To działa! :spoko: Nie dodawałem do swojej mapy tego jeszcze, ale - działa!


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
rigstudio
Modder
Modder
Posty: 584
Rejestracja: 03 maja 2011, 20:37
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

07 lip 2011, 06:49

Niezłya rozkmina z tym Rycho3D :lol:


Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

07 lip 2011, 07:00

co takiego trzeba było zrobić aby to zaczęło działać???
Ostatnio zmieniony 07 lip 2011, 07:01 przez prawdziwy 666, łącznie zmieniany 1 raz.


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

07 lip 2011, 07:48

prawdziwy 666 pisze:co takiego trzeba było zrobić aby to zaczęło działać???
Pomyśleć ;)
śmieszne że koleś wysiada do auto zapisu ,ale z drugiej strony to dobrze.


8=======D
Awatar użytkownika
BLOOD M@DNESS
Miłośnik broni
Posty: 175
Rejestracja: 11 cze 2010, 16:34

07 lip 2011, 09:12

skopiowałem ten samochód z mapy Rycho3D na mapę aw7_suburbs-3 ale nie przejeżdża przez mapy


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

07 lip 2011, 11:31

BLOOD M@DNESS pisze:skopiowałem ten samochód z mapy Rycho3D na mapę aw7_suburbs-3 ale nie przejeżdża przez mapy
Tu akurat nie chodzi o samochód tylko o: trigger, scriptedtrigger, spawner ,itd


8=======D
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

07 lip 2011, 23:49

Rycho3D pisze:Tu akurat nie chodzi o samochód tylko o: trigger, scriptedtrigger, spawner ,itd
A szkoda. Bryka w AVPC byłaby ciekawym urozmaiceniem
No ale lepszy rydz niż nic. Gratz :ok:
Ostatnio zmieniony 07 lip 2011, 23:51 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 1 raz.


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

10 lip 2011, 20:21

Skompresowałem teksturę Hammera pod DXT1 i pakunek zmniejszył się o 15 MB :)
Różnicy nie widać ,a ile lżej dla komputera.


8=======D
Awatar użytkownika
rigstudio
Modder
Modder
Posty: 584
Rejestracja: 03 maja 2011, 20:37
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

01 sie 2011, 19:19

Nowa bryka do moda.
Plik ASE i tekstura BMP
Download
Załączniki
auto.jpg
auto.jpg (85.03 KiB) Przejrzano 3169 razy


Awatar użytkownika
Ryuq
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
Lokalizacja: Galicja
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

01 sie 2011, 20:36

Zajebista fura :d


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

24 lis 2011, 19:43

Erik [/ b] You can remove the shadow script?
Since the game slows down and causes errors.
I tried the same, but the UCC does not want to compile the script.
please.


8=======D
ODPOWIEDZ