[Steam Port] A Week In Paradise Forever

Tutaj rozmawiamy i prezentujemy mody dla gry Postal 2 w wersji na Steam, u nas dla rozróżnienia zwanej skrótem P2C.
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

02 sie 2017, 01:49

Po wielu godzinach przerabiania, skryptowania, dłubania i szukania, mam zaszczyt ukazać nową odsłonę kultowego już moda do Postal 2, którego niemal w całości przeniosłem na Steamową wersję gry, przy okazji naprawiając i usprawniając go o nowe dodatki :)

Co wprowadza mod? Praktycznie wszystko to, co wprowadził nam AWP 1.0-1.3 Link łącząc przy tym świat AWP z światem P2C, dzięki czemu mamy do dyspozycji wszystkie 'ficzery' znane z wersji Steamowej. Dodatkowo wprowadziłem kilka zmian mniej lub bardziej słusznych, takich jak dodanie nowego menu MaDIntro autorstwa M@DJ@cK@L'a, naprawa broni z ED, dzięki czemu przykładowo M79 nie będzie strzelał już zwykłymi granatami, tylko wybuchowymi pociskami, jak w Bozia przykazała :) Również dodałem parę nieużytych dialogów Kolesia podczas rozgrywki. Poprawiłem także niektóre mniej lub bardziej drażniące błędy oraz pozbyłem się dokuczających przycięć po oddaniu strzału bądź zabiciu kogoś. Przywróciłem stare dobre kody takie jak 'ghost', 'walk', 'fly', Game balance został też usprawniony pod kątem zdobywania mocniejszych bądź słabszych broni i apteczek np: Maczetę w szopie przeniosłem na Wtorek, czy zmieniłem balans misji, które z założenia miały być tymi trudniejszymi (chodzi głównie o tą śmiesznie uproszczoną Bazę wojskową względem wersji no steamowej) W minigrze 'Mortal Kombat' będzie teraz leciała przyjemna nutka z owej gry, Dodałem kilka nowych znajdziek, naprawiłem błędy związane z niektórymi dźwiękami np: zbyt głośne słonie na placu parad. W przyszłości będzie wsparcie dla map i modów do AWP zrobionych przez naszych użytkowników i nie tylko ;)

Jeśli chcesz poznać pełną listę zmian, znajdziesz ją na 7 stronie owego tematu ;)

Link do Warsztatu Steam z modem oraz screenami: https://steamcommunity.com/sharedfiles/ ... 1300887994

Czemu nazwa AWP Forever? by było wiadomo, że stary dobry mod powraca na tory w odświeżonych i old school'owych szatach, który będzie w miarę potrzeb stale wspierany łatkami tworzonymi przeze mnie :)

Jest to finalna wersja oznaczona jako v1.2.2. Wszelkie uwagi, znalezione błędy/glicze mile widziane :)

Autor Moda AWP: Kamek
Autor konwersji na Steam pod nową nazwą "AWP Forever": Dev4ever

Link do pobrania Moda: https://postalsite.info/infusions/pro_do ... hp?did=315

Instalacja:

- Wypakować folder 'AWP Forever' do folderu z zainstalowanym Postal 2 Complete
- Wejść do folderu 'System' zawartym w modzie
- Znaleźć skrót 'AWP.exe'
- Utworzyć skrót na pulpicie i cieszyć się grą :)

Chcesz grać wraz z innymi modami oraz mieć naliczane godziny na Steam? Nie ma problemu, pobierz ten skonfigurowany przez użytkownika Pan Szatan launcher, zainstaluj go wypakowując pliki do: ...\steamapps\common\POSTAL2Complete\System, odpal Postala 2, wybierz opcję "AWP Forever" i ciesz się grą na absolutnym full wypasie :faja:
Ostatnio zmieniony 21 wrz 2018, 04:07 przez Dev4ever, łącznie zmieniany 15 razy.


Awatar użytkownika
Devi90
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1409
Rejestracja: 22 cze 2014, 16:56
Lokalizacja: Galaktyka Kurvix

02 sie 2017, 02:04

O kuźde! Sporo tego, na prawdę świetna robota :ok:
Ogram w najbliższym czasie :)


왜 이걸 읽나요?
Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

02 sie 2017, 02:04

Heh ja powiem tyle że czekałem od dawna na ten port :)


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
Awczarek
Początkujący morderca
Posty: 83
Rejestracja: 01 sty 2017, 02:01
Lokalizacja: Outer Heaven

02 sie 2017, 10:50

Bardzo fajne :D


Twórca gier Cry Engine V. Tworząca Uniwersum TLA ze złożoną fabułą. Także recenzuje gry.
Obrazek
Awatar użytkownika
ShaQ
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2230
Rejestracja: 25 mar 2016, 16:04

02 sie 2017, 11:58

Dev4Ever pisze:na mapie 'MortalKombat' dodałem adekwatną muzyczkę do klimatu owej "minigry"
Brzmi ciekawie. MUSZĘ TO PRZETESTOWAĆ! :diabeł:

Już przeczuwam, że to będzie zacny port. Skończę meczyk w CSGO i od razu przetestuję :)


Awatar użytkownika
Szynkacz
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1018
Rejestracja: 23 maja 2017, 00:41
Postawił piwo: 1 raz

02 sie 2017, 12:31

An error has occurred. If you continually get the same error, try loading a different save file, submit a bug report, and/or check the Support Forums for assistance.

POSTAL 2 Build Jul 15 2017 16:49:24

OS: Windows NT 6.2 (Build: 9200)
CPU: GenuineIntel PentiumPro-class processor @ 2409 MHz with 4095MB RAM
Video: No Video
Level: None

Unable to load Entry. Your installation of POSTAL 2 may be corrupt. Can't find file 'Entry'

History: UGameEngine::Init <- InitEngine
Lul, co się stało się :bolek:
Podejrzewam że port zacny, ale coś takiego mi wyskakuje. Źle mi się pobrało czy co?
Edit: :facepalm: Chryste jaki ja tępy jestem. Wkleiłem d ofolderu z STP xD
Problem załatwiony :ok: Tera testujemy!
Edit2: Okej, wszystko jak pamiętałem z AWP :) Jednak mam zastrzeżenia:
-KarmaGun nie działa na ludziach (a na głowach tak :bolek:)
-Brak tekstury siekiery
-Nie ma licznika przy baseballu :/
-Srebrny pistolet nie odrywa kończyń
-Jihad Grenade się nie rozczłonkowuje na mniejsze

Poza tym wszystko ok :ok: Mam nadzieję, że w następnych wersjach to naprawisz.
Oby tak dalej!
Ostatnio zmieniony 02 sie 2017, 20:35 przez Szynkacz, łącznie zmieniany 2 razy.


Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

03 sie 2017, 01:33

SzynkaczPL pisze:-KarmaGun nie działa na ludziach (a na głowach tak )
Bo w oryginale KarmaGun nie podnosił ludzi, AWPMod to dopiero wprowadził ;)
SzynkaczPL pisze:-Brak tekstury siekiery
Będę nad tym pracował.
SzynkaczPL pisze:-Nie ma licznika przy baseballu
Dziwne, u mnie liczy stopę normalnie :drapanie:
SzynkaczPL pisze:-Srebrny pistolet nie odrywa kończyń
Odrywał kończyny? :zdziw: Jeżeli to robił, to na Enhanced mode, a tego jeszcze nie ruszałem.
SzynkaczPL pisze:-Jihad Grenade się nie rozczłonkowuje na mniejsze
Lol, u mnie także działa jak trzeba i rozwala na kawałki :drapanie:
Dobra już wiem o co chodzi, tak jak wyżej, dodam to do enhanced mode ;)

Edit: Jak zainstalowałeś moda :?:

Edit: Jutro, daję mini patcha, bo znalazłem błędy przy telepadach i przenoszą gracza do lokacji z P2C, przeportuję komentarze kolesia przeglądając mapę podczas apokalipsy i jak się uda to naprawię siekierkę.
Ostatnio zmieniony 03 sie 2017, 01:46 przez Dev4ever, łącznie zmieniany 3 razy.


Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

03 sie 2017, 08:57

ja tam mam licznik w baseballu a na enhanced mode nie grałem więc nie wiem czy te funkcje działają ale z tego co pamiętam to M@D Mod ze Steam'a miał w opcjach możliwość zmiany broni na te ulepszone.

Tak czy inaczej lepiej popraw karmaguna bo podnoszenie ludzi i wsadzanie ich na kaktusy dawało dużo frqjdy :diabeł:

No i nwm maczeta powinna być od wtorku bo środa to trochę za długo...

Nowych lokacji nie ma na mapie

Efekty z AWP działają ale jak na moje oko jest mniej krwi.

W PostED jest logo MaD Moda :p

SMEG ma zepsutą texture a Bartkov to poprawił w swoim porcie, zapytaj go czy nie da ci poprawionej textury.

w Sklepie ludzie w kolejce nie mają młota, kosy i wideł

W Mortal Kombat nie ma broni

Narazie tyle.


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

03 sie 2017, 14:40

Pan Szatan pisze:Tak czy inaczej lepiej popraw karmaguna bo podnoszenie ludzi i wsadzanie ich na kaktusy dawało dużo frqjdy
Dam to do enhanced mode jeżeli już, bo normalnie nie było takiej możliwości (dopiero AWPMod dawał), a to jednak upraszcza znacznie rozgrywkę ;)
Pan Szatan pisze:No i nwm maczeta powinna być od wtorku bo środa to trochę za długo...
Jak się dobrze porozglądasz po paradise i mini grach , to uda ci się znaleźć m.in katanę :) Chodziło mi o to żeby nie od razu mieć wszystko, a żeby trzeba było się trochę porozglądać za lepszymi broniami :mgun2:
Pan Szatan pisze:Nowych lokacji nie ma na mapie
W dzisiejszym patchu to poprawię :)
Pan Szatan pisze:Efekty z AWP działają ale jak na moje oko jest mniej krwi.
Dziwne, ja jakoś nie zauważyłem różnicy :drapanie:
Pan Szatan pisze:W PostED jest logo MaD Moda
Zapomniałem o tym :D Poprawi się.
Pan Szatan pisze:SMEG ma zepsutą texture a Bartkov to poprawił w swoim porcie, zapytaj go czy nie da ci poprawionej textury.
Będzie naprawione :)
Pan Szatan pisze:w Sklepie ludzie w kolejce nie mają młota, kosy i wideł
Zajrzyj tam w środę :)
Pan Szatan pisze:W Mortal Kombat nie ma broni
Żadnych, czy białych? Jeżeli białych, poszukaj pod spawnerami przeciwników lub zajrzyj tam w inne dni :)


Awatar użytkownika
ShaQ
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2230
Rejestracja: 25 mar 2016, 16:04

03 sie 2017, 15:13

Z tym Mortalem to pewnie zgaduję że dałeś tam tylko bronie białe, aby zachować zwyczaj tej serii, więc profilaktycznie* nie powinno być tam bronii palnej.

*- [kaszel]... Niektóre postacie mają możliwość używania bronii palnych jako specjalne ruchy. Na przykład Stryker może korzystać z pistoletów i granatów. Albo Jax w MKX ma pistolet maszynowy i wyrzutnie rakiet i też można ich używać (spokojnie, zadają zwykle 15-20% obrażeń xD). Taka miniciekawostka z mojej strony ;)


Awatar użytkownika
ShaQ
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2230
Rejestracja: 25 mar 2016, 16:04

04 sie 2017, 11:26

Dobra, grałem na tym Mortalisku. Piosenka git dobrana (wziąłeś tą lepszą wersję ;) ) a bronie u mnie są więc coś ci się Szatan z modem popsuło :D
Grałem tam na poniedziałku.

Ogólnie git mod. Jak na wersję beta jest za-yeah-biście! W sumie to też zgadzam się z Szatanem. Krwi mogłoby być więcej. Jak skończę grę na tym modzie to opiszę pełne wrażenia :)


Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

04 sie 2017, 12:38

ShaQ pisze:W sumie to też zgadzam się z Szatanem. Krwi mogłoby być więcej.
Na pewien czas dałem więcej krwi, ale gra po rozczłonkowaniu kilku przechodniów zaczęła bardzo się ciąć no i wg. mnie wyglądało to już na zbyt przekolorowane gore :P


Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

04 sie 2017, 18:29

Patch v1.1 jest dostępny do pobrania. Link w pierwszym poście. Łatka do AWPF dodaje komentarze kolesia, kiedy spojrzy na mapę podczas apokalipsy, dodaje zagubiony model siekiery, poprawia zakrwawianie tasaku, dodaje nowe miejsca na papierowej mapie (szkoła i skrzyżowanie), przeniosłem cel misji głosowania na miejsce szkoły oraz poprawiłem parę pomniejszych błędów na niektórych mapach. Pliki należy nadpisać starsze w folderze z modem AWPF.
Ostatnio zmieniony 04 sie 2017, 18:29 przez Dev4ever, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

05 sie 2017, 15:48

Super sprawa, serio. Musiałeś włożyć w to dużo roboty. :)

Wrzuciłeś to już na Workshop czy tylko tutaj do testów? Pytam, bo nie widzę linku w tym temacie, a na Steam jeszcze nie zaglądałem.


Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

05 sie 2017, 16:16

seebeek17 pisze:Super sprawa, serio. Musiałeś włożyć w to dużo roboty. :)

Wrzuciłeś to już na Workshop czy tylko tutaj do testów? Pytam, bo nie widzę linku w tym temacie, a na Steam jeszcze nie zaglądałem.
Port do workshopu ja zrobię ale narazie Dev kazał czekać na finalną wersję bo bety woli nie dawać.


I'm fucking insane in the brain. :axe:
ODPOWIEDZ