[Steam Port] A Week In Paradise Forever

Tutaj rozmawiamy i prezentujemy mody dla gry Postal 2 w wersji na Steam, u nas dla rozróżnienia zwanej skrótem P2C.
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Dzienis
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 12106
Rejestracja: 03 lut 2012, 18:53
Lokalizacja: Pojezierze Litewskie
Postawił piwo: 14 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy
Kontakt:

12 lut 2018, 12:23

Dev4ever pisze:Ta... Jest to znany i lubiany błąd w P2C, który objawia się przy bardzo niskiej ilości fps lub przy bardzo gwałtownych ich dropach
W sumie gram na laptoku zwykłym, więc to możliwe.
Dev4ever pisze:Jedyny lek na to obecnie jest wyrzucenie broni i jej podniesienie
Dobre i to.
Dev4ever pisze: RWS musi w końcu ruszyć dupę i wydać obiecanego patcha
Tjaa...


I regret nothing
Awatar użytkownika
Radzik
Administrator
Administrator
Posty: 2111
Rejestracja: 13 gru 2008, 18:46
Lokalizacja: Warszawa
Postawił piwo: 7 razy
Otrzymał  piwo: 5 razy

12 lut 2018, 16:55

Dev4ever pisze:a... Jest to znany i lubiany błąd w P2C, który objawia się przy bardzo niskiej ilości fps lub przy bardzo gwałtownych ich dropach xD
On występuje czasami w trakcie rozgrywek na MP, i to chyba nie tylko M16 na to cierpi, wtedy właśnie pomaga wyrzucenie broni.


Niepoważny admin
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

15 lut 2018, 18:17

Radzik pisze:On występuje czasami w trakcie rozgrywek na MP, i to chyba nie tylko M16 na to cierpi, wtedy właśnie pomaga wyrzucenie broni.
Włączenie kodu thequick przy fps niższym niż 30 powoduje zacinanie się kastet, podobnie właśnie jest z m16, tylko w tym przypadku nie jest potrzebny kod xD U mnie osobiście problem z zacinaniem broni się nie pojawia (lub bardzo sporadycznie jeżeli zrobię totalną siekę przy użyciu kodów), lecz RWS powinien to naprawić, gdyż jest to mimo wszystko błąd przeszkadzający i psujący rozgrywkę ;)


Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

16 lut 2018, 01:19

Mod jest już dostępny na Steam Workshop, co prawda download i tak będzie poza nim (przynajmniej przez jakiś czas) ale kto jest ciekawy jak zrobiłem stronkę, zapraszam :)

link


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

16 lut 2018, 18:09

Warning! Polish language
Rozbawiło mnie to xD

Ogólnie mówiąc - DOBRA ROBOTA :ok:
Ostatnio zmieniony 16 lut 2018, 18:09 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 1 raz.


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

17 lut 2018, 13:20

Myślałem, że wrzucisz całego moda do Workshopa, a Ty tylko podałeś linka do downloadu PSI.

Cwaniak. xD

Nawet nie będę subskrybował bo się nie opłaca jakiegoś readme pobierać xD

no ale w końcu się doczekałem steam wersji, jakakolwiek by ona była


Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

19 lut 2018, 01:11

seebeek17 pisze:Myślałem, że wrzucisz całego moda do Workshopa, a Ty tylko podałeś linka do downloadu PSI.
Przez bliżej nieokreślony czas będzie on dostępny tylko na naszym downloadzie ;)

Wracając jeszcze do zacinania się broni i fps'ów: Odkryłem dwie ciekawe opcje w pliku AWP.ini, które poprawiają fps, a są to: "Channels" i "UseDefaultDriver". W Pierwszej ustawcie wartość na 32, a drugą ustawcie na False. W moim przypadku wydajność gry zauważalnie wzrosła, dajcie znać czy u was też :)


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

06 mar 2018, 23:50

Dev4ever pisze:Przez bliżej nieokreślony czas będzie on dostępny tylko na naszym downloadzie ;)
Super że w końcu jest. :ok: Sprytnie dałeś moda poza Steamem. Ale nie wiem czy jest to zabieg rozsądny. Brak bezpośredniego (czyli przy minimum inwencji własnej) dodania go sobie do gry ogranicza dostępność moda i jego - potencjał. Jakie są temu powody? Techniczna niemożność, czegoś? Zaplanowany zamiar, którego nie bardzo rozumiem? Co innego?? Jeśli to nie jest tajemnica ani coś niezręcznego, chętnie poznam. ;)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

07 mar 2018, 01:35

Tiquill pisze:Sprytnie dałeś moda poza Steamem.
Sprytnie, nie sprytnie, PSI zawsze było i jest docelowym miejscem publikowania moich projektów ;)
Tiquill pisze:Ale nie wiem czy jest to zabieg rozsądny. Brak bezpośredniego (czyli przy minimum inwencji własnej) dodania go sobie do gry ogranicza dostępność moda i jego - potencjał. Jakie są temu powody? Techniczna niemożność, czegoś? Zaplanowany zamiar, którego nie bardzo rozumiem? Co innego?? Jeśli to nie jest tajemnica ani coś niezręcznego, chętnie poznam.
Za bardzo w ingerowałem w oryginalne pliki P2, by mod mógł się znaleźć w wyszukiwarce Workshop i działać bez zarzutów, toteż dlatego między innymi nie zrobiłem automatycznej instalki i skryptu, który by pozwalał odpalać AWPF z poziomu P2C. Na razie i tak zrobiłem sobie przerwę od PostED i nie mam chęci i weny by się bawić w pojedyncze wgrywanie plików, potem przerabianie AWP.ini, robienie skryptu, który pozwoliłby odpalać moda z poziomu P2C na wzór HN, potem jeszcze się użerać z błędami, które na 100% się pojawią podczas tworzenia tego (choćby takie problemy z jak te bugujące się ragdolle jak w sztoporze itd.) Jak nabiorę większej siły i jak wyjdzie w końcu ten patch do P2C, to pewnie zrobię to. Póki co jest jak jest i chyba i tak nie jest źle, bo przecież jest opisane co zrobić, gdzie wejść, by poprawnie zainstalować moda, a że ktoś nie umie, bądź nie chce mu się wykonać czynności kopiuj/wklej (mimo, że jest podane, jak kawa na ławę co należy zrobić), to przykro mi, ale musi niestety poczekać :czytaj:


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

07 mar 2018, 14:09

Dev4ever, wszystko wyjaśnione, postawa racjonalna. :ok: I zawsze lepiej wydać swoją robotę, niż trzymać ją w szufladzie, bo coś tam nie coś.

Dev4ever pisze:PSI zawsze było i jest docelowym miejscem publikowania moich projektów ;)
Oto wzór godny naśladowania! ;)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

19 mar 2018, 02:49

Dobra, oto pełna lista zmian, jakie zaszły w modzie względem wersji nonsteamowej + lista zmian względem Postal 2 Complete, elaborat czas zacząć :diabeł:

Zmiany/poprawki w broniach (bronie z P2C)

-Wszystkie bronie mają naprawione pozycje na ekranie.
-Kastety zadają nieco mniej obrażeń, co uniemożliwi zbyt skutecznego eliminowania przeciwników używając kombinacji ppm+kopniak.
-Trzymając kastety, tekstura rąk od teraz jest poprawnie wyświetlana zależnie od przebrania.
-Nóż motylkowy posiada brakujący dźwięk podczas chowania/przełączania na inną broń, a sama broń jest odrobinę mniej skuteczna na nieuzbrojonych przechodniów.
-Glock i MP5 maja naprawiony problem z zanikającymi dźwiękami strzelania.
-Tryb automatyczny glocka jest skuteczniejszy, ma mniejszy rozrzut pocisków, a tryb pojedynczy strzela nieco wolniej
-SawnOff nie czerpie już amunicji z zwykłej strzelby, od teraz ma własną amunicję.
-Original shotgun ma przywrócony stary dźwięk przeładowywania z ED.
-Dynamit i M79 działają niemal identycznie jak w ED
-Naprawione m16, od teraz użycie kodów na strzelanie kotami/nożyczkami działają poprawnie, a sama broń strzela z szybkością niezależną od ilości FPS, oraz przywrócony został stary muzzle flash z STP.
-Przywrócona została oryginalna animacja pistoletu.
-Naprawione kody na odbijające koty przy użyciu strzelby.
-Oryginalne ikony broni oraz przedmiotów, co nie powoduje już problemów z powiększonymi ikonami w trakcie minigry "Chompy".
-Wyrzutnia atomówek ma stary wygląd z AWP.
-Przechodnie odpowiednio reagują podczas gdy ktoś ma wyciągnięte nożyce do żywopłotu.
-Piła jak i dezodorant mają przywrócony stary wygląd, jak i dźwięki z AWP.

(Bronie z AWP)

-Naprawiony został błąd, który umożliwiał nieskończone rzucanie katany stojąc bezpośrednio przed przeciwnikiem.
-Opary strzykawki i cyklonu B konsekwentniej działają przy kontakcie z graczem/ofiarą.
-Święty granat ma stary dźwięk "Alleluja" z AW7.
-Alternatywny atak widłami został odpowiednio spowolniony.
-Naprawiony został alternatywny atak shurikenów, który powodował zbyt szybkie ich rzucanie.
-Przechodnie i policja konsekwentniej reagują na wyciągnięty toporek, katanę i tasaka.

Poprawki i zmiany dotyczące map

-Usunięto pickupy siekiery z P2C, za to w niektóre jej miejsca dodany został toporek z AWP.
-Dodano kilka nowych znajdziek.
-Niektórym pickupom zmieniono dni w jakich one występują np: Maczetę w szopie kolesia znajdziemy od wtorku, podobnie jak katanę w domu, przy drodze prowadzącej do mapy z policją i bankiem.
-Niektóre pickupy dodane wraz z patchem 1412 steam zostały usunięte lub zamienione na pickupy z AWP.
-Nie będzie możliwe ominięcie misji związanej z odebraniem prania, podobnie sprawa tyczy się ucieczki z fabryki napalmu, czy biblioteki poprzez użycie pewnych "trików".
-Mapa z biurowcem RWS została lekko zmodernizowana, dodany został nowy sprzedawca oraz kilka obiektów static mesh, dla bogatszego wyglądu tej mapy.
-W klubie "fire in the hole" barman ma do zaoferowania browara z M@d mods.
-Poprawki optymalizujące mapy, pod katem pozbycia się denerwującego stutteringu występującego w P2C.
-W sklepie Habiba ludzie stojacy w kolejce w zależności od dnia mają różne bronie białe.
-Zmiany w balansie bazy Wojskowej, została utrudniona wględem P2C, nie mniej jednak jest ona lepiej zbalansowana w porównaniu do klasycznego AW.
-ilość wymaganych zabitych zombie do ukończenia misji w domu Vince'a powtórnie wzrosła z 50 do 80.
-Ilość zabitych słoni wymaganych do ukończenia misji powtórnie zwiększono z 10 do 21.
-W minigrze "Mortal Kombat" dodana została muzyka z owej gry.
-W minigrze "Fag Hunter" niektóre osoby homo, mogą się bronić pięściami.
-Na mapie z sklepem Habiba zaszło kilka zmian pod kątem przywrócenia starego oświetlenia, usunięcia lub przesunięcia niektórych obiektów, o które npc się często blokowały oraz usunięcia blokady po kradzieży mleka.
-Usunięta została barierka na schodach na mapie z domem kolesia.
-Kilka pomniejszych błędów z dźwiękami i muzyką w niektórych lokacjach.
-Naprawiony został błąd w cut scence w sklepie mięsnym, jeden spawner rzeźnika był wbity w podłogę co powodowało, że niektóre kwestie i dźwięki nie mogły zostać odtworzone.
-Kilka pomniejszych błędów związanych z gubieniem ścieżek talibów w podziemiach, powodujac pojawianie się przeciwnika perfidnie na oczach gracza.
-Naprawione problemy z zbyt głośnymi dźwiękami słoni na mapie z placem parad.
-Naprawione zostały niektóre kolizje obiektów, jak krzak z donicą obok banku, który czasem powodował zaklinowanie się npc.

Ogólne zmiany.

-Na Poziomie trudności "Nightmare mode" i "Really Fucking Hard" radar ma ograniczoną baterię jak w AWP.
-Zmniejszona częstotliwość "random dropów" z zabitych przez kolesia osób.
-Dźwięk podnoszenia jest przypisany do pickupa, co nie będzie powodować kolidowania z kwestiami kolesia, czy z dźwiękami wyciągania broni. Same zaś dźwięki podnoszenia Maryśki, czy piwa z M@d inventory dzięki temu są cichsze i nie biją tak po uszach, jak wcześniej.
-Naprawione problemy z zmieniającym się fovem po cut scenkach.
-Stare/Nowe menu Startup z pokazanym arsenałem M@dMods i krwawą czaszką wydającą różne dźwięki. Stare menu było niestabilne, powodowało ścinki na słabszych PC'tach, o wiele dłuższe ładowanie gry i czasem powodowało crashe.
-Doszło kilka nowych nieużytych dialogów kolesia, które można usłyszeć podczas rozgrywki.
-Na poziomie łajzowatym, podobnie jak w STP, niektórzy będą biegać z paralizatorem.

O niektórych zmianach mogłem zapomnieć lub były na tyle mało istotne, że nie warto było ich umieszczać w changelogu. ;) Pozdrawiam, Dev.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

19 mar 2018, 12:07

No teraz to mnie naprawdę zaciekawiłeś.
Muszę to ograć :)


8=======D
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

04 kwie 2018, 01:58

Dev4ever pisze:Dobra, oto pełna lista zmian, jakie zaszły w modzie względem wersji nonsteamowej + lista zmian względem Postal 2 Complete, elaborat czas zacząć
Ależ tego jest! Uf... Samą listę miło czytać. :diabeł: Kiedy ja znajdę czas na ogranie tego. :)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

04 kwie 2018, 16:20

Tiquill pisze:Ależ tego jest! Uf... Samą listę miło czytać. Kiedy ja znajdę czas na ogranie tego.
I to nie jest wszystko, bowiem niedługo nowa wersja v1.1 Xmod ready :)


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

04 kwie 2018, 17:27

Dev4ever pisze:I to nie jest wszystko, bowiem niedługo nowa wersja v1.1 Xmod ready :)
No to wolę zacząć z tą nową. ;)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
ODPOWIEDZ