Nowa wersja AWPF v1.2 w pełni kompatybilna z P2 5023 jest już dostępna
Zmiany:
- Poprawki błędów znane z patcha P2 5023.
- Podczas apokalipsy tak jak w AWP ludzie będą uzbrojeni po zęby w przeróżne pukawki.
- Kosmetyczne poprawki na niektórych mapach.
- Od teraz chodzenie po dywanach i wykładzinach generuje prawidłowe dźwięki kroków i nie powoduje spowolnienia w ruchu Dude'a.
- Kilka ikon zostały zmienione, gdyż niektóre się niepoprawnie wyświetlały na pasku wyboru broni i w samym Hudzie broni.
- Wsparcie dla custom map stworzonych dla AWP (Uprzednio trzeba je zasubskrybować w warsztacie Steam i odpalić P2C by je pobrał)
- Aktualizacja skryptów, kilka drobnych zmian w broniach, pickupach oraz własny AW7Shell.u (tak, będę powolutku, powolutku dążył do stworzenia własnych skryptów, by nie musieć edytować tych oryginalnych. Pozwoli to w przyszłości o łatwiejsze i wygodniejsze danie moda na pełnoprawny WS pod przyciskiem "zasubskrybuj" oraz łatwiej będzie o modyfikacje owych skryptów)
- Posegregowanie niektórych paczek tekstur oraz Static meshów.
- Nowy kod na bronie z P2R "P2RInv" Dodaje on Znak protestantów, bombowego krotchiego i box launcher'a (owe bronie trzeba zdobyć przynajmniej raz w grze tak jak w przypadku WMD)
- Dodałem FellOutOfMap Volume na mapach z AWP, by w razie wylecenia poza nią teleportowało nas automatycznie w najbliższy Path Node.
- W czwartej części bazy Wojskowej dodałem znajdźkę w hangarze podczas próby ponownego wejścia do strefy z bombami atomowymi.
To chyba tyle, jak sobie przypomnę coś jeszcze, to dopiszę do listy.
Pobierać i mówić czy działa. U mnie śmiga, ale chcę mieć pewność czy u innych też