[Steam Port] A Week In Paradise Forever

Tutaj rozmawiamy i prezentujemy mody dla gry Postal 2 w wersji na Steam, u nas dla rozróżnienia zwanej skrótem P2C.
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

26 lip 2018, 05:35

Niedługo będzie nowa wersja oznaczona jako 'FV 1.2' z małymi poprawkami, wsparciem dla 'EDWeapons 2' oraz 'EAInventory' oraz wsparciem z najnowszym P2C 5023 :)

Wracając jeszcze:
Tiquill pisze:Przecież KarmaGun nie służy do przechodzenia misji, bo działa jak cheat. Więc o jakim upraszczaniu mówisz? Żadnego Enhanced, od razu! Tego się podczas misji nie używa wcale. A potem? Potem zaś to MAXIMUM frajdy od początku. I nie warto rezygnować w imię wierności z AWP z czegoś, co tak bardzo wrosło się w niego a pochodzi z AWPMod. Bierz to z AWPMod.
Wie ktoś, czy da radę i jak zrobić taki cheat, który by aktywował i deaktywował możliwość podnoszenia ludzi w Karma Gun? Wtedy do zwykłego przechodzenia bez kodów byłby prosty Karma Gun z podstawowymi funkcjami przenoszenia obiektów, a dla grającego na kodach miałby pełne pole do zabawy tym 'urządzeniem'. Owca cała i wilk syty :)


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

03 sie 2018, 01:04

Dev4ever pisze:Wie ktoś, czy da radę i jak zrobić taki cheat, który by aktywował i deaktywował możliwość podnoszenia ludzi w Karma Gun? Wtedy do zwykłego przechodzenia bez kodów byłby prosty Karma Gun z podstawowymi funkcjami przenoszenia obiektów, a dla grającego na kodach miałby pełne pole do zabawy tym 'urządzeniem'. Owca cała i wilk syty :)
Kod KarmaGuna znam, mogę zrobić, to proste. Robić?


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

03 sie 2018, 01:22

Tiquill pisze:Kod KarmaGuna znam, mogę zrobić, to proste. Robić?
Tak, byłbym bardzo wdzięczny, dzięki :)


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

03 sie 2018, 02:10

Zaraz, a czy aby na pewno chodzi Ci o cheat? Jak to ma działać od startu, to lepiej by dodać kod do gametype AWPF lub jego mutatora (nie pamiętam czy on tam ma teraz AW7Mutator czy zrobiłeś to inaczej, w kod luknę).


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

03 sie 2018, 03:16

Tiquill pisze:Zaraz, a czy aby na pewno chodzi Ci o cheat? Jak to ma działać od startu, to lepiej by dodać kod do gametype AWPF lub jego mutatora (nie pamiętam czy on tam ma teraz AW7Mutator czy zrobiłeś to inaczej, w kod luknę).
Chodziło mi o coś w stylu kodu 'nowwedance', który po jego wpisaniu przydziela nową właściwość broni. Podobna rzecz by była w przypadku KG, czyli ktoś sobie grając na cheatach wpisuje np: 'letmepickpawns' i gra to "realizuje" przydzielając nową funkcję KarmaGunowi, która umożliwiała by podnoszenie ludzi ;)


Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

30 sie 2018, 20:48

Nowa wersja AWPF v1.2 w pełni kompatybilna z P2 5023 jest już dostępna :)

Zmiany:

- Poprawki błędów znane z patcha P2 5023.
- Podczas apokalipsy tak jak w AWP ludzie będą uzbrojeni po zęby w przeróżne pukawki.
- Kosmetyczne poprawki na niektórych mapach.
- Od teraz chodzenie po dywanach i wykładzinach generuje prawidłowe dźwięki kroków i nie powoduje spowolnienia w ruchu Dude'a.
- Kilka ikon zostały zmienione, gdyż niektóre się niepoprawnie wyświetlały na pasku wyboru broni i w samym Hudzie broni.
- Wsparcie dla custom map stworzonych dla AWP (Uprzednio trzeba je zasubskrybować w warsztacie Steam i odpalić P2C by je pobrał)
- Aktualizacja skryptów, kilka drobnych zmian w broniach, pickupach oraz własny AW7Shell.u (tak, będę powolutku, powolutku dążył do stworzenia własnych skryptów, by nie musieć edytować tych oryginalnych. Pozwoli to w przyszłości o łatwiejsze i wygodniejsze danie moda na pełnoprawny WS pod przyciskiem "zasubskrybuj" oraz łatwiej będzie o modyfikacje owych skryptów)
- Posegregowanie niektórych paczek tekstur oraz Static meshów.
- Nowy kod na bronie z P2R "P2RInv" Dodaje on Znak protestantów, bombowego krotchiego i box launcher'a (owe bronie trzeba zdobyć przynajmniej raz w grze tak jak w przypadku WMD)
- Dodałem FellOutOfMap Volume na mapach z AWP, by w razie wylecenia poza nią teleportowało nas automatycznie w najbliższy Path Node.
- W czwartej części bazy Wojskowej dodałem znajdźkę w hangarze podczas próby ponownego wejścia do strefy z bombami atomowymi.

To chyba tyle, jak sobie przypomnę coś jeszcze, to dopiszę do listy.

Pobierać i mówić czy działa. U mnie śmiga, ale chcę mieć pewność czy u innych też :)
Ostatnio zmieniony 30 sie 2018, 23:27 przez Dev4ever, łącznie zmieniany 3 razy.


Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

30 sie 2018, 20:58

a jest zaktualizowane BasePeople.u które nie psuje napisów w Paradise Lost? :P


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

30 sie 2018, 21:01

Pan Szatan pisze:a jest zaktualizowane BasePeople.u które nie psuje napisów w Paradise Lost?
Ale... Co ma AWPF do Paradise Lost? :D


Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

30 sie 2018, 21:04

Dev4ever pisze:
Pan Szatan pisze:a jest zaktualizowane BasePeople.u które nie psuje napisów w Paradise Lost?
Ale... Co ma AWPF do Paradise Lost? :D
Noo... ja lubię modyfikowac pliki ini tak żeby mieć wszystko w jednym, AWPF działa dobrze na Paradise Lost, jest krew i flaki, bronie, wszystko śmiga tylko napisy nie pokazują nazw postaci, mówiłeś że nowa wersja jest kompatybilna z 5023 xD
Ostatnio zmieniony 30 sie 2018, 21:05 przez Pan Szatan, łącznie zmieniany 1 raz.


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

30 sie 2018, 21:07

To ni wim, powinno chyba być gut, bo cały Basepeople przeniosłem na nowy plik z P2C 5023 :drapanie:


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

30 sie 2018, 21:55

Dev4ever pisze:Nowa wersja AWPF v1.2 w pełni kompatybilna z P2 5023 jest już dostępna :)
Wow, super! Tak nagle - i jest! Znakomicie. :spoko:

AWPF to moje okno normalności na Steam. Najważniejsza rzecz w tym całym steamowym wariactwie, stabilizująca to. :)

Dev4ever pisze:- Wsparcie dla custom map stworzonych dla AWP (Uprzednio trzeba je zasubskrybować w warsztacie Steam i odpalić P2C by je pobrał)
(...)
AW7Shell.u (tak, będę powolutku, powolutku dążył do stworzenia własnych skryptów, by nie musieć edytować tych oryginalnych. Pozwoli to w przyszłości o łatwiejsze i wygodniejsze danie moda na pełnoprawny WS pod przyciskiem "zasubskrybuj" oraz łatwiej będzie o modyfikacje owych skryptów)
I to są teraz imho rzeczy najważniejsze, by AWPF było panem, Panem. 8-)

Pan Szatan pisze:AWPF działa dobrze na Paradise Lost
Ja bym tych słów nie lekceważył. Niezawodne odpalenie NAWET Paradise Lost na AWPF - to następny krok w karierze AWPF. ;)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

30 sie 2018, 22:23

Tiquill pisze:
Pan Szatan pisze:AWPF działa dobrze na Paradise Lost
Ja bym tych słów nie lekceważył. Niezawodne odpalenie NAWET Paradise Lost na AWPF - to następny krok w karierze AWPF. ;)
Jakbyś Dev dał radę dodać w menu opcję rozpoczęcia trybu Paradise Lost to byłoby genialnie, wszystko w jednym. Mod idealny. (Nawet jeśli w PL nie byłoby dodanych broni z AWP, wystarczyłaby sama możliwość jego odpalenia. Umożliwiło by to skakanie sobie z mapy na mapę, z gry do gry za pomocą kodów/debug mode.) Wszystko w jednym. Byłby to mod idealny :)
Ostatnio zmieniony 30 sie 2018, 22:24 przez Pan Szatan, łącznie zmieniany 1 raz.


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

30 sie 2018, 23:02

W oryginalnym AWP ludzie nie palili szlugów na ulicy. xD

A tak serio to u mnie wszystko śmiga git gut. :ok:


Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

30 sie 2018, 23:17

seebeek17 pisze:W oryginalnym AWP ludzie nie palili szlugów na ulicy.
Wielu tego typu rzeczy nie było w zwykłym AWP to co jest w AWPF tak na prawdę :D


Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

31 sie 2018, 11:54

Pobrałem nowe AWP, podmieniam, odpalam i.. HUD jest ok ale okazuje się że benzyna już nie działa, brawo jedno naprawiłeś drugie zepsułeś, powinni cię zatrudnić w RWS z takimi umiejętnościami xD

PS. No i ten, niby jest te AW7Game.u w Systemie ale w AWP.ini nawet nie jest ustawione, jest domyślne GameTypes.AWPGameInfo

PPS. Co ciekawe jak odpalam przez oryginalnego Postala 2 ze zmodyfikowanym ini to działa.

Może się komuś przyda, wystarczy podmienić "paths=" w Postal2.ini podstawki.

Kod: Zaznacz cały

Paths=..\Mods\Scripts\*.u
Paths=..\Mods\Maps\*.fuk
Paths=..\Mods\Textures\*.utx
Paths=..\Mods\Sounds\*.uax
Paths=..\Mods\StaticMeshes\*.usx
Paths=..\Mods\Animations\*.ukx
Paths=..\PL_Maps\*.fuk
Paths=..\PL_Textures\*.utx
Paths=..\PL_Sounds\*.uax
Paths=..\AWP Forever\System\*.u
Paths=..\AWP Forever\Maps\*.fuk
Paths=..\AWP Forever\Textures\*.utx
Paths=..\AWP Forever\Sounds\*.uax
Paths=..\AWP Forever\StaticMeshes\*.usx
Paths=..\AWP Forever\Animations\*.ukx
Paths=..\System\*.u
Paths=..\Maps\*.fuk
Paths=..\Textures\*.utx
Paths=..\Sounds\*.uax
Paths=..\StaticMeshes\*.usx
Paths=..\Animations\*.ukx
Paths=..\KarmaData\*.ka
Paths=..\KarmaData\*.ka
Ostatnio zmieniony 31 sie 2018, 14:33 przez Pan Szatan, łącznie zmieniany 3 razy.


I'm fucking insane in the brain. :axe:
ODPOWIEDZ