A Very Postal Christmas - przed premierą

Rozmowy o A Very Postal Christmas.

Moderatorzy: Admini, Moderatorzy

Awatar użytkownika
Mixer
Noob Killer
Noob Killer
Posty: 2203
Rejestracja: 11 gru 2006, 19:40

09 sie 2007, 20:34

Tiquill pisze:A stan ukończonych prac powoli już urósł z 60 na 64%.
heh napewno nie informuje nas o wszystkim ;) podobnie jak tworcy HAND tez juz nie daja newsow bo chca prace koncowe zatrzymac w tajemnicy ;) moze HAND nadchodzi wielkimi krokami


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14457
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

09 sie 2007, 21:11

Wcale bym się nie zdziwił. Reklama jest, a atmosfera pośpiechu niezbyt służy niewielkiej przecież grupie. Nie ponaglani przez "wycieki" informacji, spokojnie sobie tworzą mody.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Mixer
Noob Killer
Noob Killer
Posty: 2203
Rejestracja: 11 gru 2006, 19:40

09 sie 2007, 21:13

podobnie robi oagh pewnie ma ukonczome juz te 80% ale mowi ze 64 ;) chce nam zrobic niespodzianke :) xD


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14457
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

30 sie 2007, 21:11

A co powiecie na to? Czyż nie smakowne?
Obrazek
Obrazek

Oagh przysłał mi te obrazki, dałem je już na stronę. :)
Ostatnio zmieniony 02 wrz 2007, 16:57 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
kazik
Forumowy Inkwizytor
Forumowy Inkwizytor
Posty: 2236
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:40
Lokalizacja: Greenbelt

30 sie 2007, 21:13

Zajeboza :lol: Podoba mi się ta laseczka z rogami w pentagramie.


Awatar użytkownika
Robseßed
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4985
Rejestracja: 14 paź 2006, 12:33
Lokalizacja: Lodsch
Kontakt:

30 sie 2007, 21:15

Słodko! Nie mogę się już doczekać kiedy przerobię Yeti'ego na płaszcz :lol:


Obrazek
Awatar użytkownika
Mixer
Noob Killer
Noob Killer
Posty: 2203
Rejestracja: 11 gru 2006, 19:40

30 sie 2007, 21:30

no no yetti wyglada bardzo ciekawie tym bardziej ten jego kij xD
ciekawe czy to jakas bron...


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14457
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

31 sie 2007, 20:01

Mixer pisze:ciekawe czy to jakas bron...
Nie! to jego wykałaczka. :D

A pewnie, że to broń. ;) A sądząc z postury gościa, jak przywali to... :wpale:


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Marian
Miłośnik broni
Posty: 141
Rejestracja: 24 lut 2007, 22:14

31 sie 2007, 20:06

ee tam..ja tam bym sie do niego przytulił ^^


Obrazek
Awatar użytkownika
Robseßed
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4985
Rejestracja: 14 paź 2006, 12:33
Lokalizacja: Lodsch
Kontakt:

31 sie 2007, 20:16

Marian pisze:ee tam..ja tam bym sie do niego przytulił ^^
Chyba grając na kodach ;). Bez kodów chciałbym po jego śmierci odziedziczyć ;) maczugę!


Obrazek
Awatar użytkownika
Marian
Miłośnik broni
Posty: 141
Rejestracja: 24 lut 2007, 22:14

31 sie 2007, 20:34

ja bym go zabrał do domu....i bawił się z nim jego maczugą ;> ;> ;>


Obrazek
Awatar użytkownika
PSYCHOTOMEK
Miłośnik broni
Posty: 100
Rejestracja: 30 sie 2007, 21:34
Lokalizacja: Z twojej szafy !

31 sie 2007, 21:24

No tak...Marian lubi bawić się "maczugą". Nie zawsze swoją. Ale ja i tak wolę św.Mikołaja chociaż yeti też robi wrażenie.


Sex,drugs & rock'n'roll !!!
Awatar użytkownika
Mixer
Noob Killer
Noob Killer
Posty: 2203
Rejestracja: 11 gru 2006, 19:40

01 wrz 2007, 11:27

PSYCHOTOMEK pisze:yeti też robi wrażenie
co?? yetti powala
ciekawe kto zrobil yetti??
oagh czy moze volwe ale jeszcze ktos inny :)


Awatar użytkownika
Marian
Miłośnik broni
Posty: 141
Rejestracja: 24 lut 2007, 22:14

01 wrz 2007, 13:53

yeti jest supeer..ciekawe czy sa inne odmiany.. :lol: ..hmm to może byc ciekawe :diabel:


Obrazek
Awatar użytkownika
Mixer
Noob Killer
Noob Killer
Posty: 2203
Rejestracja: 11 gru 2006, 19:40

01 wrz 2007, 14:01

warto odwiedzic strone oagha i tam poczytac o tym jest jeszcze wiecej bajerow ;)


Zablokowany