Fix naprawiający School Daze w AWP.

Tylko o P2: AW, AW7/AWP oraz AWPMod - i o żadnych innych modach.
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Lolistatrolista
Niedorobiony bandzior
Posty: 29
Rejestracja: 13 cze 2017, 21:16
Lokalizacja: Cocietoobchodzi

26 lis 2017, 21:13

Dzień dobry, a bardziej dobry wieczór. Mam pewien problem z tą unikalną szkołą tylko z modem AWP (nie licząc wersji z workshopa). Otóż, gdy wezme sobię broń z ED z menu AWPMod 1.3 i strzele sobię od tak w kogoś w tej szkole, chociażby z nudów gra crashuje i wyskakuje ten sławny critical error :563: . Oto historia:

General protection fault!

History: KInitSkeletonKarma <- KInitActorKarma <- AActor::setPhysics <- UObject::ProcessEvent <- (DoubleBarrelWeapon AW7_School2.DoubleBarrelWeapon0, Function Postal2Game.P2Weapon.Idle.BeginState) <- UObject::GotoState <- UObject::ProcessEvent <- (DoubleBarrelWeapon AW7_School2.DoubleBarrelWeapon0, Function AWPModInventory.AW7ReloadWeapon.Reloading.AnimEnd) <- UpdateAnimation <- AActor::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop

Jakiś racjonalny powód pojawiania się tego i możliwość jego naprawienia?
Ostatnio zmieniony 01 gru 2017, 03:47 przez Lolistatrolista, łącznie zmieniany 2 razy.


Jasna cholera, to apokalipsa! Znowu...
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

26 lis 2017, 21:36

Jest to bardzo sławny błąd występujący na niektórych mapach w AWP i AVPC. W skrócie jest on spowodowany przekroczeniem maksymalnej dopuszczanej ilości obiektów karma na mapie.


Awatar użytkownika
Lolistatrolista
Niedorobiony bandzior
Posty: 29
Rejestracja: 13 cze 2017, 21:16
Lokalizacja: Cocietoobchodzi

27 lis 2017, 15:20

Dev4ever pisze:Jest to bardzo sławny błąd występujący na niektórych mapach w AWP i AVPC. W skrócie jest on spowodowany przekroczeniem maksymalnej dopuszczanej ilości obiektów karma na mapie.
To taki najedzony ten świat, że karmę odpycha? (suchar ;_;). Może wystarczy troche zmienić ustawienia optymalizacji (ilość przechodniów, zwłok itp.)?


Jasna cholera, to apokalipsa! Znowu...
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

27 lis 2017, 16:04

Lolistatrolista pisze:Może wystarczy troche zmienić ustawienia optymalizacji (ilość przechodniów, zwłok itp.)?
Pokombinuj z ustawieniami szmacianej lalki i daj na minimum, ograniczy w ten sposób nieco crashe, lecz wtedy zwłoki nie będą w żaden sposób interaktywne i będą blokować przejścia ;)


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

27 lis 2017, 18:35

Z tą mapą zawsze był problem. Zawsze jak gram mogę góra czterech bystków ciachnąć - później jest GPF
Dziwne, że z zombiakami nie ma żadnych problemów.
Ostatnio zmieniony 27 lis 2017, 18:35 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 1 raz.


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

27 lis 2017, 19:46

Na szczęście w P2C nie ma już tych problemów i za to chwała im :biskup:


Awatar użytkownika
Dzienis
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 12106
Rejestracja: 03 lut 2012, 18:53
Lokalizacja: Pojezierze Litewskie
Postawił piwo: 14 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy
Kontakt:

27 lis 2017, 20:03

Silver Dragon pisze:Z tą mapą zawsze był problem. Zawsze jak gram mogę góra czterech bystków ciachnąć - później jest GPF
Potwierdzam. Najbardziej wkurzająca mapa w AWP.


I regret nothing
Awatar użytkownika
Szynkacz
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1018
Rejestracja: 23 maja 2017, 00:41
Postawił piwo: 1 raz

27 lis 2017, 20:25

Czy tylko mi nigdy się ta mapa nie crash'owała? :zdziw:
Lolista, zmniejsz wydajność jak możesz, powinno pomóc ;)
Ps. Kiedy nowe opowiadanie? :D


Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

27 lis 2017, 20:37

SzynkaczPL, u mnie też nie crashowało :P


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
Lolistatrolista
Niedorobiony bandzior
Posty: 29
Rejestracja: 13 cze 2017, 21:16
Lokalizacja: Cocietoobchodzi

27 lis 2017, 20:53

SzynkaczPL pisze:Lolista, zmniejsz wydajność jak możesz, powinno pomóc ;)
Ragdolle usunąłem i wszystko działało jak należy :). W P2C również mam tą mapkę, tylko, że gdy strzelam z jakiegoś SMG gra laguje niemiłosiernie :565: . Również takie pytanie: Dałoby się jakoś przekonwertować bronie DarkPS do P2C? Szczerze, to był mój ulubiony mod z brońmi do AWP i chciałbym go trochę skosztować w P2C :P.
SzynkaczPL pisze:Ps. Kiedy nowe opowiadanie? :D


Ostatnio mam ubytki w wenie twórczej, ale już 1/3 kolejnej części mam. Jeśli chodzi o tą zapowiedź moda to pojawiły się pewne małe komplikacje, ale usunąłem tam parę rzeczy i powinno być spoko. Na razie mam przerwę, poza tym nie przykładam się do tego moda tak strasznie bardzo, pracuje też nad mapką do Garry's Moda, ale to z innej beczki.


Jasna cholera, to apokalipsa! Znowu...
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

27 lis 2017, 21:48

Lolistatrolista pisze:W P2C również mam tą mapkę, tylko, że gdy strzelam z jakiegoś SMG gra laguje niemiłosiernie
Szkoła w P2C też jest totalnie skopana, gra laguje podczas strzelania jak i również konsekwentnie crashuje przy nieco większej sieczce.
Pan Szatan pisze:SzynkaczPL, u mnie też nie crashowało
Możliwe, że graliście po prostu na niższych ustawieniach ragdolli albo w małym odstępie czasu zabijaliście. Ogólnie rzez biorąc gra na tej mapie zawsze zaliczy crasha, jeżeli w momencie kilku/kilkunastu sekund wejdzie się w interakcję z 5/6 ragdollami.


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

28 lis 2017, 11:16

Lolistatrolista pisze:Również takie pytanie: Dałoby się jakoś przekonwertować bronie DarkPS do P2C?
Na pewno by się dało, tylko trzeba namówić autora moda, żeby to zrobił. :p
Wiem, że jest DarkFire, ale czy DarkPS na workszopie jest to już nie.

Możesz spróbować taki myk - Pobierz DarkPS z naszego downloadu, wklej pliki do P2C (Textury do textur, animations do animations itp) - wtedy będziesz prawdopodobnie mógł chociaż korzystać z kodów na bronie z DarkPS


Awatar użytkownika
Lolistatrolista
Niedorobiony bandzior
Posty: 29
Rejestracja: 13 cze 2017, 21:16
Lokalizacja: Cocietoobchodzi

28 lis 2017, 15:54

seebeek17 pisze:Możesz spróbować taki myk - Pobierz DarkPS z naszego downloadu, wklej pliki do P2C (Textury do textur, animations do animations itp) - wtedy będziesz prawdopodobnie mógł chociaż korzystać z kodów na bronie z DarkPS
Próbowałem, nic nie dało. Chyba, że zły kod wpisywałem. By the way, jaki jest kod na DarkPS xD? Spawnowałem se je tylko za pomocą AWPModa.


Jasna cholera, to apokalipsa! Znowu...
Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

28 lis 2017, 20:05

Ja zainstalowałem DarkPS na P2C i teoretycznie bronie działały ale wszystkie były zbugowane, zepsute animacje, niektóre nawet nie działały.


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

01 gru 2017, 03:41

Dobra. Jako, że i tak często siedzę przy PostEd, przy okazji naprawiłem błąd ze szkołą w AWP i już nie wywala gry po zabiciu określonej liczby osób.

EDIT: Temat przyklejam i zmieniam nazwę, by inni mający ten sam problem łatwiej mogli znaleźć solucję ;) Dev.

[ Komentarz dodany przez: Radzik: 2017-12-01, 12:18 ]
Popraw załącznik, bo mimo wszystko o czymś w nim zapomniałeś ;)
Załączniki
AW7_School2 Fixed.rar
Teraz powinno śmigać jak ta lala ;)
(3.8 MiB) Pobrany 93 razy
Ostatnio zmieniony 01 gru 2017, 16:35 przez Dev4ever, łącznie zmieniany 2 razy.


ODPOWIEDZ