[Steam Port] A Week In Paradise Forever

Tutaj rozmawiamy i prezentujemy mody dla gry Postal 2 w wersji na Steam, u nas dla rozróżnienia zwanej skrótem P2C.
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

01 sty 2018, 11:41

Na non-Steamowych Postalach tworzę sobie dodatkowy folder System, czysty, z wcześniej zrobionego backupu - i działam na nim do woli, zmieniając ile wlezie. Próbował ktoś tak na P2C, odpalić exe z takiego \SystemTest\ (oczywiście edytując w ini ścieżkę dla tego folderu dla plików.u)? Ciekawe, czy wyzeruje na Steamie achievmenty itp. Jak nie: Dziwne że tak właśnie nie tworzycie sobie własnego środowiska pracy. ;)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

01 sty 2018, 16:22

Aczików nie wyzeruje. One są zapisane na Steam. Ewentualnie mógłbyś stracić dostęp do Holidays, choć do końca nie wiem.
Tiquill pisze:Dziwne że tak właśnie nie tworzycie sobie własnego środowiska pracy.
Ja z drugiej strony polecam wgrywać wszystko jak leci do skopiowanego folderu z całym Postalem, a potem jak już zrobi się za duży śmietnik to usunąć i zrobić nową kopię całej gry. xD

Co do tamtego rozwalania bystków na kawałki, to już po problemie.
Najwyraźniej to przez AWPF jednak. :D Ale jak zwykle - usunięcie Postal2.ini i User.ini wszystko naprawia, po prostu. :) Dev, może wywal ini'acze i wtedy będzie Ci wszystko chodzić? xD


Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

01 sty 2018, 18:35

seebeek17 pisze:Najwyraźniej to przez AWPF jednak. Ale jak zwykle - usunięcie Postal2.ini i User.ini wszystko naprawia, po prostu. Dev, może wywal ini'acze i wtedy będzie Ci wszystko chodzić?
To by było zbyt proste, gdyby usunięcie iniaczy pomogło załatwić problem. Fakt, że bysków mi dawno nie rozwalało, ale fov jest nieobliczalny i notorycznie się zmienia po cutscenkach po przejściu na następny level. Widać, że mimo że postala się nie odpala "parowo" to nadal czuję, że jest on w jakiś ukryty sposób z nim powiązany.
seebeek17 pisze:Ja z drugiej strony polecam wgrywać wszystko jak leci do skopiowanego folderu z całym Postalem, a potem jak już zrobi się za duży śmietnik to usunąć i zrobić nową kopię całej gry.
Też tak kiedyś robiłem z modami, że wgrywałem je do nowego folderu z P2C. Tylko minusem tego jest to, że jest niemiłosierny burdel w plikach, oraz w przypadku przyszłych aktualizacji postala, wszystkie pliki są chamsko podmieniane na "nowsze" i jest to szybki sposób na utratę całego postępu edycji oryginalnych plików gry ;)


Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

09 lut 2018, 06:03

Już 99% ukończenia moda. Problemy z fovem i bystkami zażegnane. Stabilność o niebo lepsza jak w AWP. Wszystko co było w AWP zostało przeportowane na steamowego postala. Bugi i glitche znane z P2C ponaprawiane, brak zacięć animacji na mapach względem P2C, kody na koty i nożyczki do m16 działają. Pełny changelog zamieszczę kilka dni po premierze moda (i uwierzcie, nie jest tego mało) :czytaj:

W sobotę 10.02.2018 premiera moda na forum i na 99,9% dotrzymam terminu ;)


Awatar użytkownika
Dzienis
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 12106
Rejestracja: 03 lut 2012, 18:53
Lokalizacja: Pojezierze Litewskie
Postawił piwo: 14 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy
Kontakt:

09 lut 2018, 09:16

Dev4ever pisze:W sobotę 10.02.2018 premiera moda na forum i na 99,9% dotrzymam terminu
Yeeeey! :D
Zagram na pewno. ;)


I regret nothing
Yossarian
Grabarz
Grabarz
Posty: 6423
Rejestracja: 06 sie 2008, 14:54
Postawił piwo: 6 razy
Otrzymał  piwo: 3 razy

09 lut 2018, 09:51

Też chętnie obczaję, ciekawe jak to wypadnie w porównaniu z oryginałem :)


Awatar użytkownika
Radzik
Administrator
Administrator
Posty: 2111
Rejestracja: 13 gru 2008, 18:46
Lokalizacja: Warszawa
Postawił piwo: 7 razy
Otrzymał  piwo: 5 razy

09 lut 2018, 11:29

Co tu dużo mówić, jest to pozycja obowiązkowa dla osób, które chcą poczuć się jak w AWP grając w P2C :)
Ja również z chęcią będę grał od czasu do czasu :)


Niepoważny admin
Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

09 lut 2018, 14:56

Ja jak już wcześniej obiecałem mogę pomóc z wersją dla Steam Workshop, mam nadzieję, że pamiętam jeszcze co i jak dawno nie tykałem skryptów xD

Myślę że moda ogram zwłaszcza że ostatnia wersja mi się crashowała albo bugowała w minigrach i odechciało mi się grać xD


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
Dzienis
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 12106
Rejestracja: 03 lut 2012, 18:53
Lokalizacja: Pojezierze Litewskie
Postawił piwo: 14 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy
Kontakt:

09 lut 2018, 15:43

Yossarian pisze:Też chętnie obczaję, ciekawe jak to wypadnie w porównaniu z oryginałem
Ja właśnie chcę zagrać, bo na streamach Radzika widać było, że jest sporo zmian i easter eggów, głównie to mnie zachęca, no i fakt że ma tak nie GPFować jak tradycyjne AWP. ;)


I regret nothing
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

09 lut 2018, 18:29

Dzienis pisze:Yeeeey!
Zagram na pewno.
Miło mi to słyszeć :)
Yossarian pisze:Też chętnie obczaję, ciekawe jak to wypadnie w porównaniu z oryginałem
W kwestii gameplay'u jest to misch mash AWP, STP i P2C, czyli wybuchowa mieszanka xD
Radzik pisze:Co tu dużo mówić, jest to pozycja obowiązkowa dla osób, które chcą poczuć się jak w AWP grając w P2C
Ja po dziś dzień dziwie się, że nikt wcześniej się tego nie podjął, ale może to i nawet lepiej, bynajmniej macie pewność, że nie kastrowałem moda i nie dałem żadnych zbędnych udziwnień jak RWS przy P2C :P
Pan Szatan pisze:Ja jak już wcześniej obiecałem mogę pomóc z wersją dla Steam Workshop, mam nadzieję, że pamiętam jeszcze co i jak dawno nie tykałem skryptów
Co do wersji na WS zrobię odnośnik na forum do pobrania moda, przycisk "subskrybuj" będzie zbędny, szkoda że nie można go schować. Jest to mod, który ma własny folder, własne paczki, niektóre znacząco zedytowane oryginalne paczki, więc nie ma praktycznie opcji by to połączyć i odpalać z poziomu P2C. To przy okazji nauczy niektórych steamowiczów że czasem trzeba kliknąć w więcej niż 5 przycisków by móc odpalić moda :lol:


Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

09 lut 2018, 19:15

Dev4ever pisze: Jest to mod, który ma własny folder, własne paczki, niektóre znacząco zedytowane oryginalne paczki, więc nie ma praktycznie opcji by to połączyć i odpalać z poziomu P2C.
W teorii tak normalnie to się nie da ale w praktyce wcale nie jest niemożliwe, można stworzyć taki skrypt jak w Happy Night, Nicks Coop czy Corkscrew Rules. Pliki moda będą w workshopcontent a skrypt będzie odpalać grę ponownie z wykorzystaniem specialnie zmodyfikowanego .ini które odpali moda i jego pliki (podmieniające orginalne) w pierwszej kolejności.

Ale w sumie sam pomysł aby w ten sposób wypromować forum jest niezły :lol:

Choć możnaby normalnie dać na workshop, po co utrudniać steamowiczom życie, to trochę takie... głupie.
Moim zdaniem nie ma co dzielić tego na My vs Oni.
Jak masz zamiar dać mod na steama aby dotarł do większej ilości osób to niech będzie on dostępny na Steamie w takiej formie jakiej powinien zwłaszcza że jest to możliwe. Ja co prawda w przypadku spolszczenia dałem link do forum a sama strona w workshop ma na celu promowanie spolszczenia.

Nie chcę ci narzucać co jest słuszne a co nie ale takie utrudnianie na siłę i chamska promocja forum jest... niezbyt.
Myślę że o wiele fajniejszym sposobem byłoby dodać reklamę postalsite zawartą w samym modzie lub/oraz na stronie workshop np. w opisie i na screenach ;)

Jeśli masz jakieś pytania jakby to miało wyglądać od strony technicznej to zapraszam na priv.
Ostatnio zmieniony 09 lut 2018, 19:17 przez Pan Szatan, łącznie zmieniany 1 raz.


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

09 lut 2018, 19:46

Pan Szatan pisze:W teorii tak normalnie to się nie da ale w praktyce wcale nie jest niemożliwe, można stworzyć taki skrypt jak w Happy Night, Nicks Coop czy Corkscrew Rules. Pliki moda będą w workshopcontent a skrypt będzie odpalać grę ponownie z wykorzystaniem specialnie zmodyfikowanego .ini które odpali moda i jego pliki (podmieniające orginalne) w pierwszej kolejności.
Powiem prosto z mostu. Osobiście modderka w postalu mnie już tak zmęczyła, że po prostu nie chce mi się tego robić, a moda chcę wydać jutro i zrobię to, choćby to była ostatnia rzecz jaką miałbym wykonać w życiu . :<
Pan Szatan pisze:Choć możnaby normalnie dać na workshop, po co utrudniać steamowiczom życie, to trochę takie... głupie.
Moim zdaniem nie ma co dzielić tego na My vs Oni.
Ja nie idę w ilość, wystarczy że moda pobierze 100 osób i 90% z tych osób będzie zadowolona z mojej roboty, a to, że komuś się nie chce wypakować moda do folderu z P2C i zrobić skrót .exe na pulpicie, to nie mój problem ;) STP i P2C zostały już podzielone, więc trzeci podział bardziej już nie może zaszkodzić. Tak działa konkurencja, są podziały na różne marki i każda ma swoich zwolenników i przeciwników.
Pan Szatan pisze:Nie chcę ci narzucać co jest słuszne a co nie ale takie utrudnianie na siłę i chamska promocja forum jest... niezbyt.
Nikomu nie każę pobierać, jeżeli nie chce mu się poświęcić 5 minut na rozpakowanie folderu i zrobienie skrótu na pulpicie, a forum zawsze było moim priorytetowym miejscem, gdzie prezentowałem swoje mody/mapy, więc AWPF nie będzie pod tym względem gorsze ;)


Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

09 lut 2018, 20:18

Dev4ever, spoko, rób jak uważasz ¯\_(ツ)_/¯


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
Radzik
Administrator
Administrator
Posty: 2111
Rejestracja: 13 gru 2008, 18:46
Lokalizacja: Warszawa
Postawił piwo: 7 razy
Otrzymał  piwo: 5 razy

09 lut 2018, 23:03

Twoje podejście jest dla mnie w pełni zrozumiałe, choć do końca nie popieram. Jesteś twórcą moda, więc rób to co uważasz sam za słuszne :)
Jeżeli dasz krótką instrukcję jak należy postępować z modem to ludzie Ci, którzy będą chcieli nie powinni mieć problemów z jej ogarnięciem :)


Niepoważny admin
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

09 lut 2018, 23:38

Obawiam się, że AWPF pobierze bardzo dużo osób, ale zagra tylko garstka, bowiem, proces instalacji jest zbyt skomplikowany.

Heh.

Szkoda, że nie zagram na premierę. Naukę mam. :v Chyba, że się uwinę szybciej, to może jeszcze skrobnę jakąś mini reckę. :ok:


ODPOWIEDZ