[Steam Port] A Week In Paradise Forever

Tutaj rozmawiamy i prezentujemy mody dla gry Postal 2 w wersji na Steam, u nas dla rozróżnienia zwanej skrótem P2C.
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

18 gru 2017, 19:16

Dev4ever pisze:To by wymagało edycji każdej mapy na której są cut scenki, czyli zbyt wiele czasu by to zajęło.
A może jak SceneManager zakończy "pracę" to wtedy gdzieś wcisnąć ustawianie FOV? Kompilujesz skrypty bazowe gry, więc raczej z tym nie było by problemu.
Dev4ever pisze:skrypt ustawiał by na sztywno fov na 90
Nie do końca. Można wczytać aktualnie ustawiony (w pliku ini) FOV i go ustawić, czyt.: będzie taki FOV jaki sobie wcześniej ustawił gracz. ;)


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

18 gru 2017, 22:01

[youtube][/youtube]

Na tym wczorajszym streamie gra wygląda jak marzenie. :) Poza problemem z FOV, nie było nic, co psułoby zabawę.

Naturalnie testy wydajności, testy problemów z TickAllActors itd najlepiej przeprowadzać, to takie jest moje zdanie, obciążając grę przy użyciu cheatów Massacre i ArmednDangerous. Jak długo taką siekę wytrzyma. xD ;) Mówiłeś, że Massacre jest dopiero w AWPMod/xMod. Do samej testowej wersji takie cheaty na twoim miejscu dodałbym obowiązkowo. Nawet dodał inne. Dla testów. A dopiero w wersji końcowej - usunął je.

Dev4ever pisze:czasem się zdarza, że po zabiciu kogokolwiek, rozwala go na kawałki jak po wpisaniu kodu 'ghosttown'
(...)
Dodam, ze w wersji 5021 nie było żadnych tego typu problemów
To najprawdopodobniej problemy z ragdollem. Nie wiem już od jakiej wersji, ale figury bystanderów zmodyfikowali kodem. W przypadku kobiet, którym wygięto ramiona (pewno by powiększyć biusty) ruchy te wyglądają komicznie. Jeśli jest to modyfikacja kodem, która też zmienia rozmiary, to mogli też coś robić z karma actors po zabiciu. Jeśli wystąpi jej brak lub jest jakiś błąd, to aby uniknąć nieruchomych i niemożliwych do kopnięcia ciał - uciekli się do triku i natychmiast gra je usuwa, właśnie przez efekt CatExplosion czy PawnExplosion. Albo więc przywrócenie starego stanu lub naprawa tego.

Dev4ever pisze:To by wymagało edycji każdej mapy na której są cut scenki
Wątpię, by to same cutscenki FOV zmieniały. To coś w grze. A skoro edytujesz same pliki gry, w nich szukaj.
Dev4ever pisze:zakładając, że skrypt ustawiał by na sztywno fov na 90, to nie każdemu będzie taka wartość pasowała, bo każdy preferuje inne ustawienia pola widzenia
To niech skrypt sczytuje z INI.
seebeek17 pisze:Nie do końca. Można wczytać aktualnie ustawiony (w pliku ini) FOV i go ustawić, czyt.: będzie taki FOV jaki sobie wcześniej ustawił gracz. ;)
Też nie do końca, bo jeśli te intra zapisują/edytują wartość zapisaną w INI, to też się nie da.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 2 razy.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

19 gru 2017, 00:34

Tiquill pisze:Też nie do końca, bo jeśli te intra zapisują/edytują wartość zapisaną w INI, to też się nie da.
I właśnie tu pojawia się ten problem. Po cutscence nawet AWP.ini zmienia sobie fov na wyższy, więc dodanie tego skryptu nic nie zmieni, bo on odczyta zmienioną wartość fov w pliku .INI czyli wyjdzie na to samo.
Tiquill pisze:Naturalnie testy wydajności, testy problemów z TickAllActors itd najlepiej przeprowadzać, to takie jest moje zdanie, obciążając grę przy użyciu cheatów Massacre i ArmednDangerous. Jak długo taką siekę wytrzyma. Mówiłeś, że Massacre jest dopiero w AWPMod/xMod. Do samej testowej wersji takie cheaty na twoim miejscu dodałbym obowiązkowo. Nawet dodał inne. Dla testów. A dopiero w wersji końcowej - usunął je.
Robiłem testy na Insane-O, który odzwierciedla totalną siekę bystków i momentami przycinało ale crashów raczej nie było jakoś dużo. Jak dla mnie jest o niebo stabilniej od AWP 1409, gdzie nieraz nawet co minutę wywalało do pulpitu. Niestety nadal silnik gry ma pewne ograniczenia i powiedzmy sobie szczerze, że jeden rdzeń CPU nie da rady obliczyć tak dużej rozróby ;) RWS musiałby pójść o krok dalej i zaktualizować silnik graficzny, by mógł rozdzielić pracę na większą ilość rdzeni, co by na pewno wpłynęło na większą stabilność, mniejsze frame dropy oraz większe wykorzystanie CPU jak i GPU, czyli więcej kl/s.
W Postal Redux pokazali, że jak chcą, to potrafią, bo tam gra korzysta z bibliotek dx 11, które to pozwalają wykorzystać dużo większy potencjał z podzespołów komputerowych niż prechistoryczny dziadek DX 8 ;)


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

24 gru 2017, 02:45

Pograłem chwilę w PreAlfe i po prostu aż się człowiek rozczula! ^^
Stary ale jary, dobry klimat, yeah!

Tutaj mam 2 pytania
1. Zamierzasz wywalić te nowe muzzle flashe z broni i dać stare?
2. AWPF będzie wspierało Workszop content czy rezygnujesz z tej opcji?

Co do problemów z FOVem - nie doświadczyłem.
Ustawiłem sobie w opcjach od razu na 100. Jak kończyłem grę dalej miałem 100. :bolek:
W którym dokładnie momencie te problemy z nim u Ciebie występują?


Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

24 gru 2017, 03:16

seebeek17 pisze:Pograłem chwilę w PreAlfe i po prostu aż się człowiek rozczula! ^^
Stary ale jary, dobry klimat, yeah!
Dzięki za testy jak znalazłęś jakieś bugi, śmiało możesz je wymienić a postaram się je w miarę możliwości wyeliminować :)
seebeek17 pisze:1. Zamierzasz wywalić te nowe muzzle flashe z broni i dać stare?
Myślałem o tym, podobnie jak z przywróceniem starego modelu animacji pistoletu, ale narzuciło mi się tyle poprawek, że kompletnie o tym zapomniałem. Jak znajdę czas i chęci zabawy z plikami animacji, to zobaczę ;)
seebeek17 pisze:2. AWPF będzie wspierało Workszop content czy rezygnujesz z tej opcji?
W teorii każdy mod z WS powinien działać na AWPF, lecz w praktyce jeszcze nie testowałem tej opcji. Wiem tyle, że custom mapy i z AWP i z P2C działają bez większych problemów, z tym że te z AWP nie wszystkie zadziałają lub będą miały błędy i tu potrzebny będzie również port ich na AWPF, co mam już w planach zrobić :)
seebeek17 pisze:Co do problemów z FOVem - nie doświadczyłem.
Ustawiłem sobie w opcjach od razu na 100. Jak kończyłem grę dalej miałem 100.
W którym dokładnie momencie te problemy z nim u Ciebie występują?
No to żeś mnie zagiął, bo ja i Radzik miewamy te problemy zawsze po cutscence i jednocześnie przejściu na następny level :zdziw:

Takie mam pytanie. Z jakiego Windowsa obecnie korzystasz i czy grasz na GPU od AMD czy Nvidii? :drapanie:


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

24 gru 2017, 03:28

Dev4ever pisze:Dzięki za testy jak znalazłęś jakieś bugi, śmiało możesz je wymienić a postaram się je w miarę możliwości wyeliminować
Spoko. Chcę jeszcze sprawdzić kilka rzeczy ze starego AWP czy działają w AWPF, ale to jak już będę mieć chwilę po nowym roku. ;)
Dev4ever pisze:W teorii każdy mod z WS powinien działać na AWPF
Dla jaj sobie załączyłem mojego Postal Goes Skrra, i latało mi się z nim bez problemów. Z resztą modów powinno być to samo, choć nie sprawdzałem (mam na myśli nowe bronie, mapy itp. Np już taki Superhot - fajny mod z zatrzymywaniem czasu - mógłby już nie działać. Trzeba by to było sprawdzić).
Dev4ever pisze:No to żeś mnie zagiął, bo ja i Radzik miewamy te problemy zawsze po cutscence i jednocześnie przejściu na następny level
Po Intrze z nowej gry - FOV nadal 100 miałem
Po cut-scence po wzięciu czeku u Vince'a - nadal 100 fov
Jeszcze co jakiś czas sprawdzałem w opcjach czy się zmienia. Cały czas był na 100 i się nie zmieniał
Dev4ever pisze:Z jakiego Windowsa obecnie korzystasz i czy grasz na GPU od AMD czy Nvidii?
Windows 7 & Nvidia GTX 1050 dla biedaków :P


Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

24 gru 2017, 03:52

seebeek17 pisze:Po Intrze z nowej gry - FOV nadal 100 miałem
Po cut-scence po wzięciu czeku u Vince'a - nadal 100 fov
Jeszcze co jakiś czas sprawdzałem w opcjach czy się zmienia. Cały czas był na 100 i się nie zmieniał
U mnie czasem było ok ale zwykle jak odpalam grę to co każdą cutscenkę fov się zmienia i zawsze o + 16 jednostek.
seebeek17 pisze:Windows 7 & Nvidia GTX 1050 dla biedaków
Ja mam Win10 i R9 290X. Hmmm, czyżby Win 10 miał jakieś problemy z UE2, a może to sterowniki od radeona się nie lubią z postalem i tworzą jakieś zawirowania podczas grania w P2C i pochodne :drapanie:
Ciężko mi jest wysuwać jakieś daleko idące wnioski ale skoro ja i Radzik mamy dokładnie ten sam problem z AWPF a mamy obydwaj Radeony i Win10 to coś mogłoby być na rzeczy, sam z resztą nie wiem...


Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

24 gru 2017, 10:55

Ja też nie mam problemów z FOV, raz się zmienił na 80 ale ustawiłem spowrotem 90 i było gites.


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
Radzik
Administrator
Administrator
Posty: 2111
Rejestracja: 13 gru 2008, 18:46
Lokalizacja: Warszawa
Postawił piwo: 7 razy
Otrzymał  piwo: 5 razy

24 gru 2017, 12:21

seebeek17 pisze:Windows 7 & Nvidia GTX 1050 dla biedaków :P
Win 10 i Radeon RX460, chcesz się bić :): ?
Dev4ever pisze:Ciężko mi jest wysuwać jakieś daleko idące wnioski ale skoro ja i Radzik mamy dokładnie ten sam problem z AWPF a mamy obydwaj Radeony i Win10 to coś mogłoby być na rzeczy, sam z resztą nie wiem...
Jutro będę mógł sprawdzić na Win 7 i GTX 650Ti Boost na tej samej kopii Moda, którą posiadam na kompie z Radeonem.

seebeek17 i Pan Szatan podstawowe pytanie a cheaty mieliście włączone? pamiętam, że jak raz testowałem z autosavem wyłączonym, i nie włączonymi kodami, to fov się nie zmieniał.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Radzik, łącznie zmieniany 1 raz.


Niepoważny admin
Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

24 gru 2017, 12:33

Użyłem tylko kodu na broń i ammo chyba


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
Radzik
Administrator
Administrator
Posty: 2111
Rejestracja: 13 gru 2008, 18:46
Lokalizacja: Warszawa
Postawił piwo: 7 razy
Otrzymał  piwo: 5 razy

24 gru 2017, 12:39

U mnie to zwykle wystarczało by przy kolejnych cutscenkach, fov zaczął się zmieniać.

Dev4ever ja kompletnie zapomniałem o tym, że na kompie z Radeonem mam też Win 7 postawione obok Win 10, więc później sprawdzę jak działa, gdy będę miał trochę luzu.
Ostatnio zmieniony 24 gru 2017, 12:41 przez Radzik, łącznie zmieniany 1 raz.


Niepoważny admin
Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

24 gru 2017, 12:51

A ten bug z FOVem to wina ostatniego update P2C, tak mi sie wydaje w podstawke nie grałem ale w Happy Night też jest z tym problem. Kacpi26 też zauważył ten bug w HN.


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

24 gru 2017, 15:20

Radzik pisze:seebeek17 i Pan Szatan podstawowe pytanie a cheaty mieliście włączone?
tylko jeden iwant na Postal Goes Skrra :diabeł:


Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

24 gru 2017, 16:59

Pan Szatan pisze:A ten bug z FOVem to wina ostatniego update P2C, tak mi sie wydaje w podstawke nie grałem ale w Happy Night też jest z tym problem. Kacpi26 też zauważył ten bug w HN.
Coś się ewidentnie pierdzieli podczas grania w różne mody, bo jak pamiętam w Sztoporze na Let's playu u Asasyna08 bystki się rozwalały na kawałki, co też nie jest normalne by tak się działo :bolek:


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

30 gru 2017, 21:30

Dziwna sprawa. Nie wiem tylko czy to się zaczęło dziać odkąd wgrałem AWPF, czy odkąd poprzestawiałem kilka pierdół w edytorze (autoaiming, jakieś bajery graficzne domyślnie wyłączone i parę innych opcji), ale średnio w dwóch na trzy razy odpalenia gry z .exe a nie przez Steam (czy to samo jest na Steam nie patrzyłem), rozwala mi bystków tak jak Tobie Dev w AWPF. :bolek: O dziwo w AWPF wszystko było git, a nagle zwykły Postal mi się spierdzielił. xD rzal.PyLy

Wywaliłem AWPF z dysku ale problem nadal istnieje. Bym spróbował usunąć configi .ini wszystkie, ale teraz nie za bardzo mi to na rękę, bo sobie je elegancko przerobiłem pod swoje potrzeby, eh. Będę się z tym błędem pomęczyć aż skończę moda, bo teraz nie będę ich usuwać.

A, i dodam, że po wyjściu z gry komendą "exit" wywala od razu mało znaczący błąd
"An error has occurred. If you continually get the same error, try loading a different save file, submit a bug report, and/or check the Support Forums for assistance."

Najgorsza niewiadoma, to że nie wiem czy to przez AWPF (nie obwiniam Cię oczywiście Dev :P ), czy to przez zmianę ustawień edytora (chociaż z tego co pamiętam to normalnie wszystko działało, oprócz autoaiming, które ustawiłem tak jak było). Ciężkie jest życie modera, heh. :)


ODPOWIEDZ