[Steam Port] A Week In Paradise Forever

Tutaj rozmawiamy i prezentujemy mody dla gry Postal 2 w wersji na Steam, u nas dla rozróżnienia zwanej skrótem P2C.
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

24 lis 2017, 01:19

Tiquill pisze:Datę podajesz w pierwszym poście. Ale takie pytanie, do kogo jest kierowany ten amerykański system datowania, że miesiąc pierwszy? Czy ten system dominuje na Steamie? Z tego co widzę, wcale nie. To po grzyba toto?
To było tylko takie nawiązanie do Otwarcia Steme shop w East mall Link ;)


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

24 lis 2017, 02:32

Dev4ever pisze:To było tylko takie nawiązanie do Otwarcia Steme shop w East mall Link ;)
Jakoś nie zajarzyłem. Ten system datowania silniejszy od Reopening June. xD


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

25 lis 2017, 19:12

Dobra. Jako, iż projekt wielkimi krokami zbliża się ku końcowi, jeżeli ktoś byłby chętny przetestować wersję przedpremierową, pisać w tym temacie, a jutro mu ją podeślę :)

Procent ukończenia moda: 92%


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

25 lis 2017, 19:37

Wyślij i powiedz jak to się wgrywa w Psotala xD


Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

25 lis 2017, 19:38

W sumie mi też możesz podesłać.


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

25 lis 2017, 19:49

seebeek17 pisze:Wyślij i powiedz jak to się wgrywa w Psotala
Tak samo jak AWP 1.3, czyli folder przekopiowuje się do folderu z P2C i tworzy skrót na pulpicie.

Ok, jutro wrzucam i Wam podeślę na PW.


Awatar użytkownika
Szynkacz
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1018
Rejestracja: 23 maja 2017, 00:41
Postawił piwo: 1 raz

25 lis 2017, 21:16

Z chęcią obadam :D


Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

13 gru 2017, 00:58

Jeżeli ktoś się zastanawia kiedy będzie link do pobrania moda, to już mówię: Premierę moda przesunąłem na 16.12.2017.


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

13 gru 2017, 01:34

Czyli jeszcze przed świętami powinien być. ;) najs


Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

17 gru 2017, 19:03

Ze względu na niewybaczalne błędy powstałe z "nikąd" nie mogłem dotrzymać premiery moda (znowu) P2C ma takie dziury, o których nawet nie miałem pojęcia :bolek: Dopóki RWS nie wyda nowego patcha, który naprawi rozwalające się bystki i problemy z Fovem, moda nie mogę wydać. Po prostu są to błędy, które za bardzo przeszkadzają i psują rozgrywkę, a chcę żeby wszystko działało bez większych problemów. Z góry bardzo przepraszam za nie dotrzymanie terminu moda. Następnym razem nie będę podawał dokładnej daty premiery, bo jak życie pokazuje, w takich kluczowych momentach daje ono największy wpie**** :<


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

17 gru 2017, 20:29

Dev4ever pisze:Ze względu na niewybaczalne błędy powstałe z "nikąd" nie mogłem dotrzymać premiery moda (znowu) P2C ma takie dziury, o których nawet nie miałem pojęcia :bolek: Dopóki RWS nie wyda nowego patcha, który naprawi rozwalające się bystki i problemy z Fovem
Nie ma problemu, Dev4ever. :) Dla mnie to i lepiej bo będę miał może lepszą okazję na ogarnięcie tej premiery. A co do:
Dev4ever pisze:Następnym razem nie będę podawał dokładnej daty premiery
A podawaj, podawaj. To jest bardzo pomocne. Podawaj nawet z dużym wyprzedzeniem. Łatwiej będzie się na to przygotować. Ale podawaj z jednym magicznym słówkiem, który usprawiedliwi późniejsze opóźnienia jak i wszystko inne: "planowana". A nikt się nie przyczepi. ;) :ok:


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

18 gru 2017, 18:07

Co dokładnie Ci nie działa?


Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

18 gru 2017, 18:24

Generalnie to Fov się buguje zawsze po cut scence i przejściu na następny level, no i czasem się zdarza, że po zabiciu kogokolwiek, rozwala go na kawałki jak po wpisaniu kodu 'ghosttown' Wczoraj jak Radzik testował moda na strimie, to bystki działały normalnie ale fov się zmieniał jak poje***y. Nie mam bladego pojęcia dlaczego tak się dzieje ale wiem, że nie tylko w tym modzie jest ten problem ale ten sam błąd jest w HN czy Sztoporze, więc sądze że to nie wina źle skompilowanych skryptów. Dodam, ze w wersji 5021 nie było żadnych tego typu problemów. Mniemam, iż panowie z RWS znowu coś grzebali w zmiennych ustawieniach i gra po styknięciu się z cut scenką podwyższa sobie fov o około 16 jednostek.


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

18 gru 2017, 18:45

To jest nawet proste do naprawienia. Ustawiaj ręcznie po cut-scence, żeby chociażby odpalało scripted trigger, który ustawia FOV (choć nie wiem czy jest taka akcja tam, jak nie mogę Ci skrobnąć jak sie przyda)


Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

18 gru 2017, 18:57

seebeek17 pisze:To jest nawet proste do naprawienia. Ustawiaj ręcznie po cut-scence, żeby chociażby odpalało scripted trigger, który ustawia FOV (choć nie wiem czy jest taka akcja tam, jak nie mogę Ci skrobnąć jak sie przyda)
To by wymagało edycji każdej mapy na której są cut scenki, czyli zbyt wiele czasu by to zajęło. Ponad to zakładając, że skrypt ustawiał by na sztywno fov na 90, to nie każdemu będzie taka wartość pasowała, bo każdy preferuje inne ustawienia pola widzenia ;)


ODPOWIEDZ