Strona Główna Postal Site

Postal Forum Strona Główna
Największe na świecie forum o grach z serii Postal. U nas zawsze jest krwawo!

 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
   
 Ogłoszenie 
Zapraszamy wszystkich nowych do udzielania się na naszym forum i do przeczytania Regulaminu.
Zanim napiszesz nowy temat użyj opcji szukaj!

Poprzedni temat «» Następny temat
[Steam Port] A Week In Paradise Forever
Autor Wiadomość
Dev4ever 
Moderator
Znawca P2



Pomógł: 7 razy
Wiek: 19
Dołączył: 27 Lis 2010
Posty: 1865
Skąd: Gdynia
  Wysłany: 2017-08-02, 01:49   [Steam Port] A Week In Paradise Forever
   Preferencje MP: Śr. ping: 50. Godziny 18-22, Nick: Allahu_Akbar


Witam :) Po wielu godzinach przerabiania, skryptowania, dłubania i szukania, mam zaszczyt ukazać Wam nową odsłonę kultowego już moda do Postal 2 STP, którego praktycznie w całości przeniosłem na Steamową wersję gry, przy okazji naprawiając i usprawniając go o nowe ficzery.

Co wprowadza mod? Niemal wszystko to, co wprowadził nam AWP 1.0-1.3 Link , przy czym mapy zostały scalone z mapami P2C, dzięki czemu mamy wszystkie "ficzery" znane z wersji na Steam. Dodatkowo wprowadziłem kilka zmian takich jak dodanie nowego menu M@DIntro autorstwa M@DJ@cK@L'a, naprawiłem większości broni z ED dzięki czemu np: M79 nie będzie strzelał już zwykłymi granatami, tylko wybuchowymi pociskami, jak w pierwowzorze. Również dodałem kilka nieużytych dialogów Kolesia podczas rozgrywki. Poprawiłem także niektóre mniej lub bardziej drażniące błędy oraz pozbyłem się stutteringu, który dotykał w mniejszym bądź większym stopniu odświeżone mapy w P2C. Przywróciłem kody takie jak 'ghost', 'walk', 'fly', zbalansowałem bardziej rozgrywkę, pod kątem zdobywania lepszych broni (maczeta w szopie jest od wtorku, nie od poniedziałku), w minigrze 'Mortal Kombat' będzie teraz leciała muzyka z owej gry, dodałem parę nowych znajdziek, naprawiłem błędy związane z niektórymi dźwiękami (np: słoni), poziom trudności w bazie wojskowej został podniesiony (nie będzie już możliwości odzyskania wszystkich przedmiotów zebranych wcześniej w grze oraz układ apteczek się nieco zmienił). W przyszłości będzie możliwe wsparcie dla map i modów do AWP zrobionych przez naszych użytkowników i nie tylko ;)

Jeśli chcesz poznać pełną listę zmian, znajdziesz ją na 7 stronie tego tematu ;)

Czemu nazwa AWP Forever? by było wiadomo, że stary dobry mod powraca na tory w odświeżonych szatach, który będzie jeszcze długo wspierany łatkami tworzonymi przeze mnie :)

Jest to już oficjalna gotowa wersja moda, nie mniej jednak mogą się znaleźć niedociągnięcia. Wszelkie uwagi, znalezione bugi, glicze mile widziane :)

Autor Moda AWP: Kamek
Autor portu (AWP Forever): Dev4ever

Nowa wersja ze wsparciem dla Xmoda jest już dostępna.

Link do pobrania Moda: http://postalsite.info/in...oad.php?did=315

Instalacja: Wypakować moda do folderu z Postal 2 Complete, wejść do folderu systemowego moda, znaleźć skrót AWP.exe, utworzyć skrót na pulpicie i cieszyć się grą :)
_________________
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |

Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Ostatnio zmieniony przez Dev4ever 2018-04-07, 16:20, w całości zmieniany 11 razy  
 
 
Devi90 
Junior Modder
ReVTeam



Pomógł: 5 razy
Wiek: 16
Dołączył: 22 Cze 2014
Posty: 563
Skąd: Galaktyka Kurvix
Ostrzeżeń:
 2/3/4
Wysłany: 2017-08-02, 02:04   
   Preferencje MP: Skill: Bardzo Wysoki, Ping: ~60 i tak dalej


O kuźde! Sporo tego, na prawdę świetna robota :ok:
Ogram w najbliższym czasie :)
_________________
왜 이걸 읽나요?
 
 
Pan Szatan 
Joker
Stalker



Pomógł: 26 razy
Wiek: 17
Dołączył: 05 Gru 2013
Posty: 3385
Skąd: Metro
Wysłany: 2017-08-02, 02:04   

Heh ja powiem tyle że czekałem od dawna na ten port :)
_________________
I'm fucking insane in the brain
 
 
Awczarek 
Początkujący morderca


Wiek: 14
Dołączył: 01 Sty 2017
Posty: 59
Skąd: Polska
Wysłany: 2017-08-02, 10:50   
   Preferencje MP: 40


Bardzo fajne :D
_________________
Aktualnie: Twórca Gier na silniku CryEngine 5.
 
 
ShaQ
Chwast


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 25 Mar 2016
Posty: 754
Ostrzeżeń:
 8/3/4
Wysłany: 2017-08-02, 11:58   

Dev4Ever napisał/a:
na mapie 'MortalKombat' dodałem adekwatną muzyczkę do klimatu owej "minigry"

Brzmi ciekawie. MUSZĘ TO PRZETESTOWAĆ! :diabeł:

Już przeczuwam, że to będzie zacny port. Skończę meczyk w CSGO i od razu przetestuję :)
 
 
Szynkacz 
Seryjny zabójca
Bóg Plugastwa PSI


Wiek: 13
Dołączył: 23 Maj 2017
Posty: 376
Skąd: Midgard
Ostrzeżeń:
 1/3/4
Wysłany: 2017-08-02, 12:31   
   Preferencje MP: Nicks Coop: 18 - 21


Cytat:
An error has occurred. If you continually get the same error, try loading a different save file, submit a bug report, and/or check the Support Forums for assistance.

POSTAL 2 Build Jul 15 2017 16:49:24

OS: Windows NT 6.2 (Build: 9200)
CPU: GenuineIntel PentiumPro-class processor @ 2409 MHz with 4095MB RAM
Video: No Video
Level: None

Unable to load Entry. Your installation of POSTAL 2 may be corrupt. Can't find file 'Entry'

History: UGameEngine::Init <- InitEngine


Lul, co się stało się :bolek:
Podejrzewam że port zacny, ale coś takiego mi wyskakuje. Źle mi się pobrało czy co?
Edit: :facepalm: Chryste jaki ja tępy jestem. Wkleiłem d ofolderu z STP xD
Problem załatwiony :ok: Tera testujemy!
Edit2: Okej, wszystko jak pamiętałem z AWP :) Jednak mam zastrzeżenia:
-KarmaGun nie działa na ludziach (a na głowach tak :bolek: )
-Brak tekstury siekiery
-Nie ma licznika przy baseballu :/
-Srebrny pistolet nie odrywa kończyń
-Jihad Grenade się nie rozczłonkowuje na mniejsze

Poza tym wszystko ok :ok: Mam nadzieję, że w następnych wersjach to naprawisz.
Oby tak dalej!
_________________
Mawiają, że prawdziwa moc wojownika wywodzi się z siły, lecz jego prawdziwą mocą jest jego umysł, gdyż to on kontroluje siłę.

"We don't fight because world make us fight. We fight for better purpose."
 
 
Dev4ever 
Moderator
Znawca P2



Pomógł: 7 razy
Wiek: 19
Dołączył: 27 Lis 2010
Posty: 1865
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2017-08-03, 01:33   
   Preferencje MP: Śr. ping: 50. Godziny 18-22, Nick: Allahu_Akbar


SzynkaczPL napisał/a:
-KarmaGun nie działa na ludziach (a na głowach tak )


Bo w oryginale KarmaGun nie podnosił ludzi, AWPMod to dopiero wprowadził ;)

SzynkaczPL napisał/a:
-Brak tekstury siekiery


Będę nad tym pracował.

SzynkaczPL napisał/a:
-Nie ma licznika przy baseballu


Dziwne, u mnie liczy stopę normalnie :drapanie:

SzynkaczPL napisał/a:
-Srebrny pistolet nie odrywa kończyń


Odrywał kończyny? :zdziw: Jeżeli to robił, to na Enhanced mode, a tego jeszcze nie ruszałem.

SzynkaczPL napisał/a:
-Jihad Grenade się nie rozczłonkowuje na mniejsze


Lol, u mnie także działa jak trzeba i rozwala na kawałki :drapanie:
Dobra już wiem o co chodzi, tak jak wyżej, dodam to do enhanced mode ;)

Edit: Jak zainstalowałeś moda :?:

Edit: Jutro, daję mini patcha, bo znalazłem błędy przy telepadach i przenoszą gracza do lokacji z P2C, przeportuję komentarze kolesia przeglądając mapę podczas apokalipsy i jak się uda to naprawię siekierkę.
_________________
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |

Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Ostatnio zmieniony przez Dev4ever 2017-08-03, 01:46, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
Pan Szatan 
Joker
Stalker



Pomógł: 26 razy
Wiek: 17
Dołączył: 05 Gru 2013
Posty: 3385
Skąd: Metro
Wysłany: 2017-08-03, 08:57   

ja tam mam licznik w baseballu a na enhanced mode nie grałem więc nie wiem czy te funkcje działają ale z tego co pamiętam to M@D Mod ze Steam'a miał w opcjach możliwość zmiany broni na te ulepszone.

Tak czy inaczej lepiej popraw karmaguna bo podnoszenie ludzi i wsadzanie ich na kaktusy dawało dużo frqjdy :diabeł:

No i nwm maczeta powinna być od wtorku bo środa to trochę za długo...

Nowych lokacji nie ma na mapie

Efekty z AWP działają ale jak na moje oko jest mniej krwi.

W PostED jest logo MaD Moda :p

SMEG ma zepsutą texture a Bartkov to poprawił w swoim porcie, zapytaj go czy nie da ci poprawionej textury.

w Sklepie ludzie w kolejce nie mają młota, kosy i wideł

W Mortal Kombat nie ma broni

Narazie tyle.
_________________
I'm fucking insane in the brain
 
 
Dev4ever 
Moderator
Znawca P2



Pomógł: 7 razy
Wiek: 19
Dołączył: 27 Lis 2010
Posty: 1865
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2017-08-03, 14:40   
   Preferencje MP: Śr. ping: 50. Godziny 18-22, Nick: Allahu_Akbar


Pan Szatan napisał/a:
Tak czy inaczej lepiej popraw karmaguna bo podnoszenie ludzi i wsadzanie ich na kaktusy dawało dużo frqjdy


Dam to do enhanced mode jeżeli już, bo normalnie nie było takiej możliwości (dopiero AWPMod dawał), a to jednak upraszcza znacznie rozgrywkę ;)

Pan Szatan napisał/a:
No i nwm maczeta powinna być od wtorku bo środa to trochę za długo...


Jak się dobrze porozglądasz po paradise i mini grach , to uda ci się znaleźć m.in katanę :) Chodziło mi o to żeby nie od razu mieć wszystko, a żeby trzeba było się trochę porozglądać za lepszymi broniami :mgun2:

Pan Szatan napisał/a:
Nowych lokacji nie ma na mapie


W dzisiejszym patchu to poprawię :)

Pan Szatan napisał/a:
Efekty z AWP działają ale jak na moje oko jest mniej krwi.


Dziwne, ja jakoś nie zauważyłem różnicy :drapanie:

Pan Szatan napisał/a:
W PostED jest logo MaD Moda


Zapomniałem o tym :D Poprawi się.

Pan Szatan napisał/a:
SMEG ma zepsutą texture a Bartkov to poprawił w swoim porcie, zapytaj go czy nie da ci poprawionej textury.


Będzie naprawione :)

Pan Szatan napisał/a:
w Sklepie ludzie w kolejce nie mają młota, kosy i wideł


Zajrzyj tam w środę :)

Pan Szatan napisał/a:
W Mortal Kombat nie ma broni


Żadnych, czy białych? Jeżeli białych, poszukaj pod spawnerami przeciwników lub zajrzyj tam w inne dni :)
_________________
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |

Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
 
 
ShaQ
Chwast


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 25 Mar 2016
Posty: 754
Ostrzeżeń:
 8/3/4
Wysłany: 2017-08-03, 15:13   

Z tym Mortalem to pewnie zgaduję że dałeś tam tylko bronie białe, aby zachować zwyczaj tej serii, więc profilaktycznie* nie powinno być tam bronii palnej.

*- [kaszel]... Niektóre postacie mają możliwość używania bronii palnych jako specjalne ruchy. Na przykład Stryker może korzystać z pistoletów i granatów. Albo Jax w MKX ma pistolet maszynowy i wyrzutnie rakiet i też można ich używać (spokojnie, zadają zwykle 15-20% obrażeń xD ). Taka miniciekawostka z mojej strony ;)
 
 
ShaQ
Chwast


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 25 Mar 2016
Posty: 754
Ostrzeżeń:
 8/3/4
Wysłany: 2017-08-04, 11:26   

Dobra, grałem na tym Mortalisku. Piosenka git dobrana (wziąłeś tą lepszą wersję ;) ) a bronie u mnie są więc coś ci się Szatan z modem popsuło :D
Grałem tam na poniedziałku.

Ogólnie git mod. Jak na wersję beta jest za-yeah-biście! W sumie to też zgadzam się z Szatanem. Krwi mogłoby być więcej. Jak skończę grę na tym modzie to opiszę pełne wrażenia :)
 
 
Dev4ever 
Moderator
Znawca P2



Pomógł: 7 razy
Wiek: 19
Dołączył: 27 Lis 2010
Posty: 1865
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2017-08-04, 12:38   
   Preferencje MP: Śr. ping: 50. Godziny 18-22, Nick: Allahu_Akbar


ShaQ napisał/a:
W sumie to też zgadzam się z Szatanem. Krwi mogłoby być więcej.


Na pewien czas dałem więcej krwi, ale gra po rozczłonkowaniu kilku przechodniów zaczęła bardzo się ciąć no i wg. mnie wyglądało to już na zbyt przekolorowane gore :P
_________________
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |

Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
 
 
Dev4ever 
Moderator
Znawca P2



Pomógł: 7 razy
Wiek: 19
Dołączył: 27 Lis 2010
Posty: 1865
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2017-08-04, 18:29   
   Preferencje MP: Śr. ping: 50. Godziny 18-22, Nick: Allahu_Akbar


Patch v1.1 jest dostępny do pobrania. Link w pierwszym poście. Łatka do AWPF dodaje komentarze kolesia, kiedy spojrzy na mapę podczas apokalipsy, dodaje zagubiony model siekiery, poprawia zakrwawianie tasaku, dodaje nowe miejsca na papierowej mapie (szkoła i skrzyżowanie), przeniosłem cel misji głosowania na miejsce szkoły oraz poprawiłem parę pomniejszych błędów na niektórych mapach. Pliki należy nadpisać starsze w folderze z modem AWPF.
_________________
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |

Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Ostatnio zmieniony przez Dev4ever 2017-08-04, 18:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
seebeek17 
V.I.P.
Game Expansion Team



Pomógł: 50 razy
Wiek: 21
Dołączył: 10 Cze 2013
Posty: 4412
Skąd: Z Zewnątrz
Wysłany: 2017-08-05, 15:48   
   Preferencje MP: Wole SP


Super sprawa, serio. Musiałeś włożyć w to dużo roboty. :)

Wrzuciłeś to już na Workshop czy tylko tutaj do testów? Pytam, bo nie widzę linku w tym temacie, a na Steam jeszcze nie zaglądałem.
_________________

 
 
Pan Szatan 
Joker
Stalker



Pomógł: 26 razy
Wiek: 17
Dołączył: 05 Gru 2013
Posty: 3385
Skąd: Metro
Wysłany: 2017-08-05, 16:16   

seebeek17 napisał/a:
Super sprawa, serio. Musiałeś włożyć w to dużo roboty. :)

Wrzuciłeś to już na Workshop czy tylko tutaj do testów? Pytam, bo nie widzę linku w tym temacie, a na Steam jeszcze nie zaglądałem.


Port do workshopu ja zrobię ale narazie Dev kazał czekać na finalną wersję bo bety woli nie dawać.
_________________
I'm fucking insane in the brain
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

www.Game-State.com www.Game-State.com
www.Game-State.com www.Game-State.com www.Game-State.com
FacebookSteamYouTubeDiscord

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by Kula & Gozda modified by prawdziwy 666
Śmieszne obrazki