Strona Główna Postal Site

Postal Forum Strona Główna
Największe na świecie forum o grach z serii Postal. U nas zawsze jest krwawo!

 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
   
 Ogłoszenie 
Zapraszamy wszystkich nowych do udzielania się na naszym forum i do przeczytania Regulaminu.
Zanim napiszesz nowy temat użyj opcji szukaj!

Poprzedni temat «» Następny temat
[Steam Port] A Week In Paradise Forever
Autor Wiadomość
Dev4ever 
Moderator
Znawca P2



Pomógł: 7 razy
Wiek: 19
Dołączył: 27 Lis 2010
Posty: 1979
Skąd: Gdynia
  Wysłany: 2017-08-02, 01:49   [Steam Port] A Week In Paradise Forever
   Preferencje MP: Śr. ping: 50. Godziny 18-22, Nick: Allahu_Akbar


Po wielu godzinach przerabiania, skryptowania, dłubania i szukania, mam zaszczyt ukazać nową odsłonę kultowego już moda do Postal 2, którego niemal w całości przeniosłem na Steamową wersję gry, przy okazji naprawiając i usprawniając go o nowe dodatki :)

Co wprowadza mod? Praktycznie wszystko to, co wprowadził nam AWP 1.0-1.3 Link łącząc przy tym świat AWP z światem P2C, dzięki czemu mamy do dyspozycji wszystkie 'ficzery' znane z wersji Steamowej. Dodatkowo wprowadziłem kilka zmian mniej lub bardziej słusznych, takich jak dodanie nowego menu MaDIntro autorstwa M@DJ@cK@L'a, naprawa broni z ED, dzięki czemu przykładowo M79 nie będzie strzelał już zwykłymi granatami, tylko wybuchowymi pociskami, jak w Bozia przykazała :) Również dodałem parę nieużytych dialogów Kolesia podczas rozgrywki. Poprawiłem także niektóre mniej lub bardziej drażniące błędy oraz pozbyłem się dokuczających przycięć po oddaniu strzału bądź zabiciu kogoś. Przywróciłem stare dobre kody takie jak 'ghost', 'walk', 'fly', Game balance został też usprawniony pod kątem zdobywania mocniejszych bądź słabszych broni i apteczek np: Maczetę w szopie przeniosłem na Wtorek, czy zmieniłem balans misji, które z założenia miały być tymi trudniejszymi (chodzi głównie o tą śmiesznie uproszczoną Bazę wojskową względem wersji no steamowej) W minigrze 'Mortal Kombat' będzie teraz leciała przyjemna nutka z owej gry, Dodałem kilka nowych znajdziek, naprawiłem błędy związane z niektórymi dźwiękami np: zbyt głośne słonie na placu parad. W przyszłości będzie wsparcie dla map i modów do AWP zrobionych przez naszych użytkowników i nie tylko ;)

Jeśli chcesz poznać pełną listę zmian, znajdziesz ją na 7 stronie owego tematu ;)

Link do Warsztatu Steam z modem oraz screenami: https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1300887994

Czemu nazwa AWP Forever? by było wiadomo, że stary dobry mod powraca na tory w odświeżonych i old school'owych szatach, który będzie w miarę potrzeb stale wspierany łatkami tworzonymi przeze mnie :)

Jest to finalna wersja oznaczona jako v1.2.2. Wszelkie uwagi, znalezione błędy/glicze mile widziane :)

Autor Moda AWP: Kamek
Autor konwersji na Steam pod nową nazwą "AWP Forever": Dev4ever

Link do pobrania Moda: http://postalsite.info/in...oad.php?did=315

Instalacja:

- Wypakować folder 'AWP Forever' do folderu z zainstalowanym Postal 2 Complete
- Wejść do folderu 'System' zawartym w modzie
- Znaleźć skrót 'AWP.exe'
- Utworzyć skrót na pulpicie i cieszyć się grą :)

Chcesz grać wraz z innymi modami oraz mieć naliczane godziny na Steam? Nie ma problemu, pobierz ten skonfigurowany przez użytkownika Pan Szatan launcher, zainstaluj go wypakowując pliki do: ...\steamapps\common\POSTAL2Complete\System, odpal Postala 2, wybierz opcję "AWP Forever" i ciesz się grą na absolutnym full wypasie :faja:
_________________
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |

Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Ostatnio zmieniony przez Dev4ever 2018-09-21, 04:07, w całości zmieniany 15 razy  
 
 
Devi90 
Junior Modder
ReVTeam



Pomógł: 5 razy
Wiek: 16
Dołączył: 22 Cze 2014
Posty: 563
Skąd: Galaktyka Kurvix
Ostrzeżeń:
 2/3/4
Wysłany: 2017-08-02, 02:04   
   Preferencje MP: Skill: Bardzo Wysoki, Ping: ~60 i tak dalej


O kuźde! Sporo tego, na prawdę świetna robota :ok:
Ogram w najbliższym czasie :)
_________________
왜 이걸 읽나요?
 
 
Pan Szatan 
Joker



Pomógł: 26 razy
Wiek: 17
Dołączył: 05 Gru 2013
Posty: 3525
Skąd: Lost Paradise
Wysłany: 2017-08-02, 02:04   

Heh ja powiem tyle że czekałem od dawna na ten port :)
_________________
I'm fucking insane in the brain.
 
 
Awczarek 
Początkujący morderca


Wiek: 15
Dołączył: 01 Sty 2017
Posty: 59
Skąd: Raccoon City
Wysłany: 2017-08-02, 10:50   
   Preferencje MP: 40


Bardzo fajne :D
_________________
Twórca gier Cry Engine V. Tworząca Uniwersum TLA ze złożoną fabułą. Także recenzuje gry.
 
 
ShaQ
Chwast


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 25 Mar 2016
Posty: 754
Ostrzeżeń:
 8/3/4
Wysłany: 2017-08-02, 11:58   

Dev4Ever napisał/a:
na mapie 'MortalKombat' dodałem adekwatną muzyczkę do klimatu owej "minigry"

Brzmi ciekawie. MUSZĘ TO PRZETESTOWAĆ! :diabeł:

Już przeczuwam, że to będzie zacny port. Skończę meczyk w CSGO i od razu przetestuję :)
 
 
Szynkacz 
Seryjny zabójca
DOOM SLAYER


Wiek: 13
Dołączył: 23 Maj 2017
Posty: 384
Skąd: Midgard
Ostrzeżeń:
 1/3/4
Wysłany: 2017-08-02, 12:31   
   Preferencje MP: Nicks Coop: 18 - 21


Cytat:
An error has occurred. If you continually get the same error, try loading a different save file, submit a bug report, and/or check the Support Forums for assistance.

POSTAL 2 Build Jul 15 2017 16:49:24

OS: Windows NT 6.2 (Build: 9200)
CPU: GenuineIntel PentiumPro-class processor @ 2409 MHz with 4095MB RAM
Video: No Video
Level: None

Unable to load Entry. Your installation of POSTAL 2 may be corrupt. Can't find file 'Entry'

History: UGameEngine::Init <- InitEngine


Lul, co się stało się :bolek:
Podejrzewam że port zacny, ale coś takiego mi wyskakuje. Źle mi się pobrało czy co?
Edit: :facepalm: Chryste jaki ja tępy jestem. Wkleiłem d ofolderu z STP xD
Problem załatwiony :ok: Tera testujemy!
Edit2: Okej, wszystko jak pamiętałem z AWP :) Jednak mam zastrzeżenia:
-KarmaGun nie działa na ludziach (a na głowach tak :bolek: )
-Brak tekstury siekiery
-Nie ma licznika przy baseballu :/
-Srebrny pistolet nie odrywa kończyń
-Jihad Grenade się nie rozczłonkowuje na mniejsze

Poza tym wszystko ok :ok: Mam nadzieję, że w następnych wersjach to naprawisz.
Oby tak dalej!
_________________
Czy mój avek nie jest za wulgarny?
 
 
Dev4ever 
Moderator
Znawca P2



Pomógł: 7 razy
Wiek: 19
Dołączył: 27 Lis 2010
Posty: 1979
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2017-08-03, 01:33   
   Preferencje MP: Śr. ping: 50. Godziny 18-22, Nick: Allahu_Akbar


SzynkaczPL napisał/a:
-KarmaGun nie działa na ludziach (a na głowach tak )


Bo w oryginale KarmaGun nie podnosił ludzi, AWPMod to dopiero wprowadził ;)

SzynkaczPL napisał/a:
-Brak tekstury siekiery


Będę nad tym pracował.

SzynkaczPL napisał/a:
-Nie ma licznika przy baseballu


Dziwne, u mnie liczy stopę normalnie :drapanie:

SzynkaczPL napisał/a:
-Srebrny pistolet nie odrywa kończyń


Odrywał kończyny? :zdziw: Jeżeli to robił, to na Enhanced mode, a tego jeszcze nie ruszałem.

SzynkaczPL napisał/a:
-Jihad Grenade się nie rozczłonkowuje na mniejsze


Lol, u mnie także działa jak trzeba i rozwala na kawałki :drapanie:
Dobra już wiem o co chodzi, tak jak wyżej, dodam to do enhanced mode ;)

Edit: Jak zainstalowałeś moda :?:

Edit: Jutro, daję mini patcha, bo znalazłem błędy przy telepadach i przenoszą gracza do lokacji z P2C, przeportuję komentarze kolesia przeglądając mapę podczas apokalipsy i jak się uda to naprawię siekierkę.
_________________
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |

Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Ostatnio zmieniony przez Dev4ever 2017-08-03, 01:46, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
Pan Szatan 
Joker



Pomógł: 26 razy
Wiek: 17
Dołączył: 05 Gru 2013
Posty: 3525
Skąd: Lost Paradise
Wysłany: 2017-08-03, 08:57   

ja tam mam licznik w baseballu a na enhanced mode nie grałem więc nie wiem czy te funkcje działają ale z tego co pamiętam to M@D Mod ze Steam'a miał w opcjach możliwość zmiany broni na te ulepszone.

Tak czy inaczej lepiej popraw karmaguna bo podnoszenie ludzi i wsadzanie ich na kaktusy dawało dużo frqjdy :diabeł:

No i nwm maczeta powinna być od wtorku bo środa to trochę za długo...

Nowych lokacji nie ma na mapie

Efekty z AWP działają ale jak na moje oko jest mniej krwi.

W PostED jest logo MaD Moda :p

SMEG ma zepsutą texture a Bartkov to poprawił w swoim porcie, zapytaj go czy nie da ci poprawionej textury.

w Sklepie ludzie w kolejce nie mają młota, kosy i wideł

W Mortal Kombat nie ma broni

Narazie tyle.
_________________
I'm fucking insane in the brain.
 
 
Dev4ever 
Moderator
Znawca P2



Pomógł: 7 razy
Wiek: 19
Dołączył: 27 Lis 2010
Posty: 1979
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2017-08-03, 14:40   
   Preferencje MP: Śr. ping: 50. Godziny 18-22, Nick: Allahu_Akbar


Pan Szatan napisał/a:
Tak czy inaczej lepiej popraw karmaguna bo podnoszenie ludzi i wsadzanie ich na kaktusy dawało dużo frqjdy


Dam to do enhanced mode jeżeli już, bo normalnie nie było takiej możliwości (dopiero AWPMod dawał), a to jednak upraszcza znacznie rozgrywkę ;)

Pan Szatan napisał/a:
No i nwm maczeta powinna być od wtorku bo środa to trochę za długo...


Jak się dobrze porozglądasz po paradise i mini grach , to uda ci się znaleźć m.in katanę :) Chodziło mi o to żeby nie od razu mieć wszystko, a żeby trzeba było się trochę porozglądać za lepszymi broniami :mgun2:

Pan Szatan napisał/a:
Nowych lokacji nie ma na mapie


W dzisiejszym patchu to poprawię :)

Pan Szatan napisał/a:
Efekty z AWP działają ale jak na moje oko jest mniej krwi.


Dziwne, ja jakoś nie zauważyłem różnicy :drapanie:

Pan Szatan napisał/a:
W PostED jest logo MaD Moda


Zapomniałem o tym :D Poprawi się.

Pan Szatan napisał/a:
SMEG ma zepsutą texture a Bartkov to poprawił w swoim porcie, zapytaj go czy nie da ci poprawionej textury.


Będzie naprawione :)

Pan Szatan napisał/a:
w Sklepie ludzie w kolejce nie mają młota, kosy i wideł


Zajrzyj tam w środę :)

Pan Szatan napisał/a:
W Mortal Kombat nie ma broni


Żadnych, czy białych? Jeżeli białych, poszukaj pod spawnerami przeciwników lub zajrzyj tam w inne dni :)
_________________
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |

Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
 
 
ShaQ
Chwast


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 25 Mar 2016
Posty: 754
Ostrzeżeń:
 8/3/4
Wysłany: 2017-08-03, 15:13   

Z tym Mortalem to pewnie zgaduję że dałeś tam tylko bronie białe, aby zachować zwyczaj tej serii, więc profilaktycznie* nie powinno być tam bronii palnej.

*- [kaszel]... Niektóre postacie mają możliwość używania bronii palnych jako specjalne ruchy. Na przykład Stryker może korzystać z pistoletów i granatów. Albo Jax w MKX ma pistolet maszynowy i wyrzutnie rakiet i też można ich używać (spokojnie, zadają zwykle 15-20% obrażeń xD ). Taka miniciekawostka z mojej strony ;)
 
 
ShaQ
Chwast


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 25 Mar 2016
Posty: 754
Ostrzeżeń:
 8/3/4
Wysłany: 2017-08-04, 11:26   

Dobra, grałem na tym Mortalisku. Piosenka git dobrana (wziąłeś tą lepszą wersję ;) ) a bronie u mnie są więc coś ci się Szatan z modem popsuło :D
Grałem tam na poniedziałku.

Ogólnie git mod. Jak na wersję beta jest za-yeah-biście! W sumie to też zgadzam się z Szatanem. Krwi mogłoby być więcej. Jak skończę grę na tym modzie to opiszę pełne wrażenia :)
 
 
Dev4ever 
Moderator
Znawca P2



Pomógł: 7 razy
Wiek: 19
Dołączył: 27 Lis 2010
Posty: 1979
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2017-08-04, 12:38   
   Preferencje MP: Śr. ping: 50. Godziny 18-22, Nick: Allahu_Akbar


ShaQ napisał/a:
W sumie to też zgadzam się z Szatanem. Krwi mogłoby być więcej.


Na pewien czas dałem więcej krwi, ale gra po rozczłonkowaniu kilku przechodniów zaczęła bardzo się ciąć no i wg. mnie wyglądało to już na zbyt przekolorowane gore :P
_________________
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |

Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
 
 
Dev4ever 
Moderator
Znawca P2



Pomógł: 7 razy
Wiek: 19
Dołączył: 27 Lis 2010
Posty: 1979
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2017-08-04, 18:29   
   Preferencje MP: Śr. ping: 50. Godziny 18-22, Nick: Allahu_Akbar


Patch v1.1 jest dostępny do pobrania. Link w pierwszym poście. Łatka do AWPF dodaje komentarze kolesia, kiedy spojrzy na mapę podczas apokalipsy, dodaje zagubiony model siekiery, poprawia zakrwawianie tasaku, dodaje nowe miejsca na papierowej mapie (szkoła i skrzyżowanie), przeniosłem cel misji głosowania na miejsce szkoły oraz poprawiłem parę pomniejszych błędów na niektórych mapach. Pliki należy nadpisać starsze w folderze z modem AWPF.
_________________
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |

Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Ostatnio zmieniony przez Dev4ever 2017-08-04, 18:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
seebeek17 
V.I.P.
Game Expansion Team



Pomógł: 56 razy
Wiek: 21
Dołączył: 10 Cze 2013
Posty: 4617
Skąd: Z Zewnątrz
Wysłany: 2017-08-05, 15:48   
   Preferencje MP: Wole SP


Super sprawa, serio. Musiałeś włożyć w to dużo roboty. :)

Wrzuciłeś to już na Workshop czy tylko tutaj do testów? Pytam, bo nie widzę linku w tym temacie, a na Steam jeszcze nie zaglądałem.
_________________

 
 
Pan Szatan 
Joker



Pomógł: 26 razy
Wiek: 17
Dołączył: 05 Gru 2013
Posty: 3525
Skąd: Lost Paradise
Wysłany: 2017-08-05, 16:16   

seebeek17 napisał/a:
Super sprawa, serio. Musiałeś włożyć w to dużo roboty. :)

Wrzuciłeś to już na Workshop czy tylko tutaj do testów? Pytam, bo nie widzę linku w tym temacie, a na Steam jeszcze nie zaglądałem.


Port do workshopu ja zrobię ale narazie Dev kazał czekać na finalną wersję bo bety woli nie dawać.
_________________
I'm fucking insane in the brain.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

www.Game-State.com www.Game-State.com
www.Game-State.com www.Game-State.com www.Game-State.com
FacebookSteamYouTubeDiscord

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang
Style created by Kula & Gozda modified by prawdziwy 666
Śmieszne obrazki