[Problem] Kompilacja skryptu baseballa z AWP

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

22 maja 2017, 02:09

Siemka. Podczas przenoszenia kija bejsbolowego oraz licznika "stopy" z AWP do AWP Steam ciągle wyskakuje taki komunikat błędu:

Kod: Zaznacz cały

--------------------AWPBaseballBat - Release--------------------
Analyzing...
Parsing BaseballRankMessage
Parsing BaseballMessage
Parsing BaseballBatJingleMaker
Parsing BaseballBatPickup
Parsing BaseballBatAttachment
Parsing BaseballBatAmmoInv
Parsing BaseballBatWeapon
Parsing AW7Head
Compiling BaseballRankMessage
Compiling BaseballMessage
Compiling BaseballBatJingleMaker
D:\Programy\Steam\steamapps\common\POSTAL2Editor\AWPBaseballBat\Classes\BaseballBatJingleMaker.uc(56) : Error: Unrecognized member 'bBouncedOnce' in class 'Head'
Failed due to errors.

History&#58; CompileError <- TryCompile <- &#40;Class AWPBaseballBat.BaseballBatJingleMaker, Pass 1, Line 56&#41; <- FScriptCompiler&#58;&#58;CompileScript <- CompileScripts <- CompileScripts <- CompileScripts <- CompileScripts <- DoScripts <- UEditorEngine&#58;&#58;MakeScripts <- UMakeCommandlet&#58;&#58;Main

Exiting due to error
Ma ktoś pomysł jak/co zrobić, by skrypt się poprawnie skompilował? Bardzo zależy mi na tym, by w Odświeżonym AWP na Steam był licznik stopy, by można było bić rekordy tak, jak to było w starym AWP :?:

Dla chętnych pomocy daję cały folder z bronią w załączniku.
Załączniki
AWPBaseballBat.rar
(6.99 KiB) Pobrany 99 razy


Awatar użytkownika
Bartkov
Zabójca na sterydach
Zabójca na sterydach
Posty: 519
Rejestracja: 02 gru 2012, 10:43
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

22 maja 2017, 16:37

Hej, musisz zrobić dwie rzeczy:

1. Wejdź do skryptu "BaseballBatJingleMaker" i tam chyba w 12 linijce masz "var Head OurHead;" to zmień to na "var AW7Head OurHead;"

2. Wejdź do skryptu "AW7Head" i pod kodem "class AW7Head extends AWHead;" dopisz "var bool bBouncedOnce;"

Jakby coś nie zadziałało to daj znać, coś postaram się wykombinować ;)


Od śmiechu niedaleko jest do płaczu, bo szczęście jest kruche jak szkło.
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

22 maja 2017, 17:49

Wszystko działa jak należy :) Dzięki, jesteś zajebisty :peace: :faja:


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

18 cze 2017, 18:30

Nie zaglądałem do kodu, ale tak zapytam - skoro w AW7Head nie ma tej zmiennej bBouncedOnce, to na cholerę ją tam dopisywać, skoro i tak pewnie skrypty nie będą tą zmienną sterować i jej używać? :D


Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

18 cze 2017, 22:04

seebeek17 pisze:Nie zaglądałem do kodu, ale tak zapytam - skoro w AW7Head nie ma tej zmiennej bBouncedOnce, to na cholerę ją tam dopisywać, skoro i tak pewnie skrypty nie będą tą zmienną sterować i jej używać?
Trzeba ją dopisać, bo inaczej głowa po kontakcie z przeszkodą będzie nadal naliczała przebyty dystans, a chodzi o to, by głowa była jak najdłużej "w locie" ;)


ODPOWIEDZ