Siemano, projektowałem sobie lokację do moda Inside i mam problem bo nie wiem czy dało by się zrobić trigger odpalający światło lub świecący mover/mover z przyczepioną żarówką?
Jak zrobić coś takiego, ktoś pomoże?
[POMOC] Włącznik światła
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Pan Szatan
- Modder
- Posty: 6207
- Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
- Lokalizacja: Paradise
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 8 razy
- Kontakt:
Ostatnio zmieniony 08 lis 2016, 15:00 przez Pan Szatan, łącznie zmieniany 1 raz.
I'm fucking insane in the brain.
da się to zrobić masz sprawdź sobie tą mape , a jeśli chcesz używać "useTriggera" to dopisz sobie w confingu user.ini comende "use" do jakiegoś klawisza czyli np. F=use
- Załączniki
-
- cus-Light.zip
- (172.71 KiB) Pobrany 94 razy
- Pan Szatan
- Modder
- Posty: 6207
- Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
- Lokalizacja: Paradise
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 8 razy
- Kontakt:
Mxxx4, ok zobaczę i useTrigger też się przyda do wielu innych rzeczy, dzięki
I'm fucking insane in the brain.
a ten środkowy trigger na mapie działa tylko w edytorze zapomniałem zmienić w zakłatcę object na normaltrigger. i on działa jak się na niego wejdzie.
Edit=PS. Nie zapomnij kliknąć pomógł
Edit=PS. Nie zapomnij kliknąć pomógł
Ostatnio zmieniony 08 lis 2016, 16:01 przez TiTmx4, łącznie zmieniany 2 razy.
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Obadajcie sobie również to: https://forum.postalsite.info/j ... vt2326.html
Aż dziw, że tak niewiele osób z tego patentu skorzystało
Aż dziw, że tak niewiele osób z tego patentu skorzystało
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
W light masz klasę TriggerLight
Tam ustawiasz triggerOn (żarówka musi być DynamicLight)
Lighting>DynamicLight=True
Wszystkiemu w P2 można ustawić świecenie
Tam ustawiasz triggerOn (żarówka musi być DynamicLight)
W samym mover wpisz parametry żarówki i będzie świecił, ale też musisz mu ustawićPan Szatan pisze:mover/mover z przyczepioną żarówką?
Lighting>DynamicLight=True
Wszystkiemu w P2 można ustawić świecenie
8=======D
- Pan Szatan
- Modder
- Posty: 6207
- Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
- Lokalizacja: Paradise
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 8 razy
- Kontakt:
Ten pierwszy też nie działa tylko ten po prawej aktywowany poprzez "use".Mxxx4 pisze:a ten środkowy trigger na mapie działa tylko w edytorze zapomniałem zmienić w zakłatcę object na normaltrigger. i on działa jak się na niego wejdzie.
I'm fucking insane in the brain.
- Pan Szatan
- Modder
- Posty: 6207
- Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
- Lokalizacja: Paradise
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 8 razy
- Kontakt:
Spoko mi tam zależało tylko na białym świetle ale może uda mi się rozkminić o co chodzi z tymi pozostałymi...
Niezły avek, mrauuuczuśny kotek Mxxx
Niezły avek, mrauuuczuśny kotek Mxxx
Ostatnio zmieniony 09 lis 2016, 07:59 przez Pan Szatan, łącznie zmieniany 1 raz.
I'm fucking insane in the brain.