[POMOC] Włącznik światła

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

08 lis 2016, 13:31

Siemano, projektowałem sobie lokację do moda Inside i mam problem bo nie wiem czy dało by się zrobić trigger odpalający światło lub świecący mover/mover z przyczepioną żarówką?

Jak zrobić coś takiego, ktoś pomoże?
Ostatnio zmieniony 08 lis 2016, 15:00 przez Pan Szatan, łącznie zmieniany 1 raz.


I'm fucking insane in the brain. :axe:
TiTmx4
Początkujący morderca
Posty: 65
Rejestracja: 29 mar 2016, 17:55

08 lis 2016, 15:29

da się to zrobić masz sprawdź sobie tą mape , a jeśli chcesz używać "useTriggera" to dopisz sobie w confingu user.ini comende "use" do jakiegoś klawisza czyli np. F=use
Załączniki
cus-Light.zip
(172.71 KiB) Pobrany 94 razy


Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

08 lis 2016, 15:51

Mxxx4, ok zobaczę i useTrigger też się przyda do wielu innych rzeczy, dzięki :D


I'm fucking insane in the brain. :axe:
TiTmx4
Początkujący morderca
Posty: 65
Rejestracja: 29 mar 2016, 17:55

08 lis 2016, 15:58

a ten środkowy trigger na mapie działa tylko w edytorze zapomniałem zmienić w zakłatcę object na normaltrigger. i on działa jak się na niego wejdzie.

Edit=PS. Nie zapomnij kliknąć pomógł ;)
Ostatnio zmieniony 08 lis 2016, 16:01 przez TiTmx4, łącznie zmieniany 2 razy.


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

08 lis 2016, 18:08

Obadajcie sobie również to: https://forum.postalsite.info/j ... vt2326.html
Aż dziw, że tak niewiele osób z tego patentu skorzystało


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

08 lis 2016, 20:18

W light masz klasę TriggerLight
Tam ustawiasz triggerOn (żarówka musi być DynamicLight)
Pan Szatan pisze:mover/mover z przyczepioną żarówką?
W samym mover wpisz parametry żarówki i będzie świecił, ale też musisz mu ustawić
Lighting>DynamicLight=True
Wszystkiemu w P2 można ustawić świecenie ;)


8=======D
Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

08 lis 2016, 21:05

Mxxx4 pisze:a ten środkowy trigger na mapie działa tylko w edytorze zapomniałem zmienić w zakłatcę object na normaltrigger. i on działa jak się na niego wejdzie.
Ten pierwszy też nie działa tylko ten po prawej aktywowany poprzez "use".


I'm fucking insane in the brain. :axe:
TiTmx4
Początkujący morderca
Posty: 65
Rejestracja: 29 mar 2016, 17:55

09 lis 2016, 02:29

robiłem to na szybko , więc parę błędów może się przydażyć :P


Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

09 lis 2016, 07:58

Spoko mi tam zależało tylko na białym świetle ale może uda mi się rozkminić o co chodzi z tymi pozostałymi...

Niezły avek, mrauuuczuśny kotek Mxxx xD
Ostatnio zmieniony 09 lis 2016, 07:59 przez Pan Szatan, łącznie zmieniany 1 raz.


I'm fucking insane in the brain. :axe:
ODPOWIEDZ