[ POMOC] Jak zrobić latarke jako broń ?
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Jeśli chcesz coś dodać w animacji, to można to zrobić w samym pliku z animacją.
Add Notyfication, tyle że to nie będzie ruchome.
Zobacz jak jest zrobiony "boltons" Jest przyczepiony do "Node_Parent" i porusza się z głową gracza.
Jest jeszcze coś takiego jak "sock" to gotowe ustawienia dla bolton'a (Patrz)
Add Notyfication, tyle że to nie będzie ruchome.
Zobacz jak jest zrobiony "boltons" Jest przyczepiony do "Node_Parent" i porusza się z głową gracza.
Jest jeszcze coś takiego jak "sock" to gotowe ustawienia dla bolton'a (Patrz)
- Załączniki
-
- Image2.jpg (64.62 KiB) Przejrzano 1393 razy
8=======D
Latarka inv , nie działa w 100% tak jak bym chciał bo działa tylko w lewo i prawo
Ps. Jak ktoś ma pomysł jak to naprawić to skrypty dołączam w paczce
Ps. Jak ktoś ma pomysł jak to naprawić to skrypty dołączam w paczce
- Załączniki
-
- FlashLight_inv.zip
- (21.14 KiB) Pobrany 87 razy
- EvilT-ModZ
- Modder
- Posty: 159
- Rejestracja: 16 sie 2010, 17:30
I took a look at your codeMxxx4 pisze:Latarka inv , nie działa w 100% tak jak bym chciał bo działa tylko w lewo i prawo
Ps. Jak ktoś ma pomysł jak to naprawić to skrypty dołączam w paczce
1st: Code from DF's flashed pistol isn't very good, especially replication section (it's just doesn't work at all)
2nd:
OwnedInv classes works with 'Activated' state
Kod: Zaznacz cały
state Activated
{
ignores Activate;
function TurnOn()
{
MakeLight();//correct?
}
Begin:
TurnOn();
GotoState('');
}
Kod: Zaznacz cały
function ForceFinish();
function ServerForceFinish();
simulated function ClientForceFinish();
EvilT-ModZ pisze:Code from DF's flashed pistol isn't very good
Mxxx4 pisze:What you mean , and what do I do with the script to work well ?
Kod: Zaznacz cały
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Replication
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
replication
{
// send it to client
unreliable if (Role == ROLE_Authority)
PrepareToSpawnLight, MakeLight,
KillLight, bLightActive;
// it's just for server
reliable if ( Role < ROLE_Authority )
FLP, LightActor;
}
Mxxx4, zobacz jak aktywowane są przedmioty z ekwipunku. Odpala je "State Activated" a nie funkcja Activate(). Tak też powinno działać, ale poprawnie powinno się to odpalać ze "State Activated" właśnie.EvilT-ModZ pisze:OwnedInv classes works with 'Activated' state