[ POMOC] Jak zrobić latarke jako broń ?

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

18 kwie 2016, 23:19

Każdy interpretuje to jak chce xD w kazdym bądź razie bardzo dziwnie i zarazem śmiesznie to wygląda :D


Awatar użytkownika
Pangia
Koleś
Koleś
Posty: 3710
Rejestracja: 20 lip 2009, 11:06

19 kwie 2016, 10:05

Może masz zwiększone pole widzenia i dlatego to widać?


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

19 kwie 2016, 15:51

Chyba czegoś brakuje po prostu, i dlatego gra wyświetla takiego oto orzełka, czy tam "skarpetę" jak kto woli. ;) Tak mi się wydaje przynajmniej.


Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

19 kwie 2016, 16:06

Już naprawilem błąd. W animacji FP_Weapons w zakładce FP_Dude Nothing Wystarczyło ustawienie translation na 0 bo miałem na -15.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

07 sie 2016, 09:25

Fajna latareczka, świeci bardzo dobrze. :) A ja mam taką propozycję, że czy nie lepiej zrobić ją jako powerupa, czyli HUD dla pączka, radaru i innych Inv?
Mxxx4 pisze:w modzie brakuje tylko animacji trzymania latarki bo nie umiem tego zrobić
jak macie jakieś propozycje na zmiany to napiszcie moge pare rzeczy pozmieniać
Zamiast kombinować nad animacją broni - zrobić Inv. Przyczepić do głowy projektor. Sam chciałem takie coś zrobić. Ręka wolna i trzyma broń a latarką na czole sobie świecisz. I gites malines. Aha, ikonka huda ciut przy mała.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
TiTmx4
Początkujący morderca
Posty: 65
Rejestracja: 29 mar 2016, 17:55

09 sie 2016, 12:50

Myślałem już nad tym wcześniej żeby latarka działała w ten sposób , więc zobacze co da się zrobić.

Ps. Zastanawiam się czy zrobić też noktowizor , ale jak narazie to tylko pomysł.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

09 sie 2016, 14:07

Musiałbyś sporo tekstur i roboty dla HUDa przyłożyć, aby to wyszło. Tak jak Heat w AW7DudePlayer. Ale byłoby genialnie mieć to jako inv.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
TiTmx4
Początkujący morderca
Posty: 65
Rejestracja: 29 mar 2016, 17:55

09 sie 2016, 21:17

Textury to już mam , więc tylko jedynie pozostają mi skrypty do napisania.


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

14 paź 2016, 16:01

Mxxx4 pisze:Ps. Zastanawiam się czy zrobić też noktowizor , ale jak narazie to tylko pomysł.
Ja kiedyś próbowałem, ale stwierdziłem, że chyba mnie posrało. xD Jak Ci się uda, będziesz moim masterem. :*

Noktowizor zrobiłem jako Inv, pamiętam, że chciałem poodwracać kolory na ekranie (czarny na biały itp) za pomocą PostRender() w skrypcie czy coś takiego. Każdy kolor osobno. Kolorów jest z kilka milionów. To fajnie. XD
Po części działało, ale technicznie to zła koncepcja była. :P

Powodzenia


TiTmx4
Początkujący morderca
Posty: 65
Rejestracja: 29 mar 2016, 17:55

14 paź 2016, 16:16

ja zrobiłem bardzo prosty noktowizor jako broń bo nie chciało mi się tego pisać jako Inv.

a tu masz plik sprawdź sobie jak chcesz ;)
Załączniki
nv.zip
kod w grze na to grantitem class'nv.nvweapon'
włączasz i wyłączasz prawym przyciskiem myszy
(8.12 KiB) Pobrany 84 razy


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

14 paź 2016, 16:18

Kolorów jest z kilka milionów. To fajnie. XD
Po części działało, ale technicznie to zła koncepcja była. :P
A gdyby zamiast kolorów podmienić tekstury, albo użyć osobnych kolorów dla SM, BSP, Mesh ? :P


8=======D
TiTmx4
Początkujący morderca
Posty: 65
Rejestracja: 29 mar 2016, 17:55

21 paź 2016, 09:32

Mam dwie dobre wiadomości:
1.Zrobiłem noktowizor inv ale ma 2 bugi nie działa na terariny i postacie.
2.Zrobiłem latarke inv tylko musze dokończyć skrypt , aktualna wersja ukończona w 90% . :czytaj:

Ps. Za nie długo do pobrania ;)


Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

21 paź 2016, 09:45

Mxxx4 pisze:Mam dwie dobre wiadomości:
1.Zrobiłem noktowizor inv ale ma 2 bugi nie działa na terariny i postacie.
2.Zrobiłem latarke inv tylko musze dokończyć skrypt , aktualna wersja ukończona w 90% . :czytaj:

Ps. Za nie długo do pobrania ;)
No to świetna robota! :ok:
Mógłbym użyć twojej latarki w moim modzie?
Dopiszę oczywiście do creditsów ;)


I'm fucking insane in the brain. :axe:
TiTmx4
Początkujący morderca
Posty: 65
Rejestracja: 29 mar 2016, 17:55

21 paź 2016, 11:12

Spoko niema problemu , ale jeszcze dokańczam skrypt od latarki może jeszcze dzisiaj skończę ale nie jestem pewien jak będę mieć jakieś informację to napisze. ;)
Ostatnio zmieniony 21 paź 2016, 11:12 przez TiTmx4, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

21 paź 2016, 15:52

Mxxx4 pisze:nv.zip
A dałbyś radę wrzucić sam skrypt (albo wysłać na priv)? Bo nie mam czym wypakować teraz


ODPOWIEDZ