Witam. Kiedy zmieniłem sobie rozdzielczość na panoramiczną 1920x1080, to pozycja broni się "przybliżyła" do ekranu, a HUD się zniekształcił i znacznie powiększył Wie ktoś może jakie skrypty odpowiadają za zmianę położenia broni i HUD'u? Po dłuższym czasie grania w Postala ten ogromny HUD i przybliżone bronie do ekranu zaczynają mnie irytować
Poniżej macie przykładowy obrazek jak to wygląda:
[ POMOC] Zmiana pozycji broni i HUD'u na ekranie
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Załączniki
-
- Shot00012.jpg (633.51 KiB) Przejrzano 3550 razy
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Shell.u Widescreen Support - to było tu: https://runningwithscissors.com/main/ind ... opic=115.0 ale d/l padł. Wydaje mi się, że dodałem to downloadu, ale nie znajduję. Niech więc będzie jako załącznik.
- Załączniki
-
- Shell.u_Widescreen_Support.zip
- (175.65 KiB) Pobrany 593 razy
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Niestety ten Widescreen Support nie pomógł Dalej HUD jest taki wielki i nachodzi na siebie a pozycja broni jest nadal taka przybliżona do ekranu. Ma ktoś jakiś inny pomysł jak to naprawić/zmienić?
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Czemu wydaje mi się, że to było tylko dla AW?Tiquill pisze:Shell.u_Widescreen_Support.zip
spróbuj wklepać:Dev4ever pisze:pozycja broni jest nadal taka przybliżona do ekranu
Kod: Zaznacz cały
set fov 85
Jak będę w domu to poszukam.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Tak przypuszczałem, bo po drodze widziałem skriny u innych takie same. To chyba taki ich myk dla większych rozdzielczości, by było... lepiej. Albo po prostu nie przewidzieli, że HUD tak to zeskaluje. Trzeba by było edytować na nowo P2HUD. Określić na nowo proporcje i położenie.Dev4ever pisze:Niestety ten Widescreen Support nie pomógł
To nie wina broni. Po prostu masz ucięty widok dolnych partii ekranu. Zrób skrina w poprawnej mniejszej rozdzielczości. Przytnij mu dolną i górną krawędź. Osiągniesz widok panoramiczny. Tylko że przytniesz także broń, tą jej część, którą widać na samym dole ekranu.Dev4ever pisze:a pozycja broni jest nadal taka przybliżona do ekranu.
Tak właśnie działa widok panoramiczny. Taki fake, bo nic ci nie poszerzy na boki, a przytnie górę i dół. Skalując tylko na nowo pozycję HUDa. Wypas, że nie wiem.
Nie, ten Shell.u można stosować też dla StP.Pangia pisze:wydaje mi się, że tylko Complete obsługuje widescreen
Nie. Ja wyżej.seebeek17 pisze:Czemu wydaje mi się, że to było tylko dla AW?
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 2 razy.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Mi chodziło o to, że chyba tylko Complete ma wbudowaną obsługę szerokokątnych rozdzielczości; chyba gdzieś mi się to obiło przy czytaniu changeloga na Steamie.
A w ogóle to i tak to M16 lepiej wygląda niż w Complete, tam poprzestawiali pozycję wszystkich broni i wyłącznie na gorzej. Widzieliście zwiastun Paradise Lost? Tak samo wygląda wyrzutnia rakiet w Complete, co w PL, kompletnie spi♥rdolone.
A w ogóle to i tak to M16 lepiej wygląda niż w Complete, tam poprzestawiali pozycję wszystkich broni i wyłącznie na gorzej. Widzieliście zwiastun Paradise Lost? Tak samo wygląda wyrzutnia rakiet w Complete, co w PL, kompletnie spi♥rdolone.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Co napisali, to napisali. A co wydali wcześniej, to wydali. Wydali i sam na StP używałem. Zresztą, edycja tego Shell.u to nie wielkie zdarzenie.Pangia pisze:Mi chodziło o to, że chyba tylko Complete ma wbudowaną obsługę szerokokątnych rozdzielczości; chyba gdzieś mi się to obiło przy czytaniu changeloga na Steamie.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Trochę poszerza i obcina dół.Tiquill pisze:Tak właśnie działa widok panoramiczny. Taki fake, bo nic ci nie poszerzy na boki, a przytnie górę i dół. Skalując tylko na nowo pozycję HUDa. Wypas, że nie wiem.
Dlatego nie widziałem ramienia kolesia w M4. Mi tam widok broni bardzo nie przeszkadza, ale HUD mógłby być mniejszy
Może ktoś zrobi moda na nowy HUD Zgrabniejszy i lepiej dopasowany.
Z większą rozdzielczością tekstur.
8=======D
Witam ponownie. Wie ktoś może jakie skrypty gry odpowiadają za zmianę wielkości HUD'u i celownika? Z góry dzięki za pomoc
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Witam ponownie w tym temacie. Czy mógłby mi ktoś napisać mini poradnik, opisujący jak zmniejszyć cały Hud (pasek poszukiwania razem z odznaką policyjną, serducho, ikony broni, ikony przedmiotów leczących, radar, celownik i te otoczki w których jest pasek życia itp...) W postal complete widziałem, że tam Hud na wysokiej rozdziałce jest odpowiednio zeskalowany a w wersji non steamowej jest on tak duży, że aż to dziwnie i nienaturalnie wygląda. Z góry dzięki za pomoc
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Gdzieś był (możliwe że w klasie HUD albo P2HUD) globalna zmienna skalująca cały HUD na ekranie, odpowiednio modyfikowana przez ustawioną rozdzielczość (i np. FOV [w przypadku Paradise Lost]).
Trochę byłoby trzeba się przy tym naszukać, bo to tak jak byś chciał znaleźć fragment kodu odpowiadającego za przypisanie jakiegoś Actora do deklaracji Instigator.
Trochę byłoby trzeba się przy tym naszukać, bo to tak jak byś chciał znaleźć fragment kodu odpowiadającego za przypisanie jakiegoś Actora do deklaracji Instigator.