[MOD] Paintball (for STP)

Bronie i bardziej rozbudowane projekty tworzone tylko przez naszych użytkowników.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
BloodLogin
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2310
Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
Lokalizacja: Rzadkochowa ?

29 gru 2014, 16:37

PIERWSZY NAPIS JAK WIDAĆ MASZYNKA DZIAŁA Z PERFEKCJĄ CHIRURGA.
Załączniki
PIERWSZY NAPIS JAK WIDAĆ MASZYNKA DZIAŁA Z PERFEKCJĄ CHIRURGA
PIERWSZY NAPIS JAK WIDAĆ MASZYNKA DZIAŁA Z PERFEKCJĄ CHIRURGA
PIERWZY TEKST.JPG (107.67 KiB) Przejrzano 3402 razy


"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

29 gru 2014, 22:37

No i po testach! :) Już pierwsza wersja opublikowana na Cmentarzu miała swój nowy element HUDa, gratki, to nie takie intuicyjne. Dobrze się zapowiada! myślę sobie.

Dźwięki świetne, pieszczą ucho. Mapa ze strzelnicą nie do końca działa jak trzeba, ale to i tak fajna zabawa. Może zmniejszyłbyś ich kolizje, bo nie można rzucić blisko pod nogi pickupa, wraca do rąk. Czy on w widoku 3D nie jest za duży względem postaci?? Plamy nie idzie zachlapać inną barwą, nowa trafia "pod spód", dziwne. Pigmentu nie pamięta po przejściu na inną mapę (chyba wiem jak to zrobić). Maska... będzie fajna! ;) Ale co ona ma właściwie robić? Chronić przed strzałami w głowę czy jeszcze przed czymś?

Zaglądałem do kodu. Trzeba trochę posiedzieć, żeby połapać się, jak to działa. Ale mechanizm działania zrobiłeś świetny. Jak pigment zmienia kolor kulek. Gratki, maestria! :ok: Ty już nie byle modder, ty już dobry kodder. (Dwa 'd' żeby rym był). ;)

Lecz czy nie za dużo tych itemów? Do rozgrywki multi, gdy ustala się co i jak - owszem. Ale w singlu większość jest po prostu zbędna. Starczy "niekolorowy" pistolet, kulki do niego - i więcej broni nie trzeba, ani rodzaju amunicji. Tylko zamotanie reszta powoduje. Bo reszta niepotrzebna, gdy... Gdy mam buteleczki pigmentu! :czarodziej: O, to jest dobre, tak, tych jak najwięcej. :)

Mapa multi do pięknych nie należy. :bolek: Rozplanowane to dobrze, ale mało widać bo nieczytelne wszystko i całość szkaradna. Nocna wersja tuszuje mankamenty, a fajne reflektory czynią całość - fajną. ;) A skoro jest paintball dla drużyn, mapa dla drużyn, to i snatch by się przydał.

Że paintball, że nie zabija? Głupoty gadają, zabija. Nie wszystko musi być zaraz śmiertelne. A obrażenia zadaje takie jak trzeba. Steven zrobił swego czasu taką broń. Mogę o niej powiedzieć tyle, że była. Twój zaś to wypas. :spoko:


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

23 lut 2016, 02:34

Tiquill pisze:Plamy nie idzie zachlapać inną barwą, nowa trafia "pod spód"
Wiem właśnie. Ale nie wiem jak sobie z tym poradzić.
Tiquill pisze:Pigmentu nie pamięta po przejściu na inną mapę
Naprawione.

Nowa wersja 1.2 w pierwszym poście.
Nowe wzorki splash'y do wypśtykania we wszystko dookoła. :D

W pierwszym poście w opisie filmiku są kody... no jak by ktoś szukał to pod każdym filmikiem z modem są kody. xD


Awatar użytkownika
ArtekXDPL
Seryjny zabójca
Posty: 461
Rejestracja: 16 maja 2009, 23:30
Lokalizacja: Przemyśl

26 lut 2016, 08:54

Pobrałem, i oceniłem... 5/10 za całego moda,
10/10 za chęć pracy i poświęcony czas.
Ostatnio zmieniony 26 lut 2016, 08:54 przez ArtekXDPL, łącznie zmieniany 1 raz.


Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

26 lut 2016, 20:06

Pobrałem, i oceniłem
Dzięki za testy. :)

Za jakiś czas wydam ostatnią poprawioną wersję i dam jakieś lepsze menu, bo to jest chu*owe. :D

ArtekXDPL, a mógłbyś jeszcze napisać, słabe i mocne strony moda?
Co jeszcze według Ciebie można by było poprawić a co lepiej wywalić...


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

27 lut 2016, 20:38

Fajna maszynka do robienia własnego graffiti
Przydałoby się jakieś menu do wyboru kolorów. Dla większości wprawdzie to nie problem przypisać kod do klawisza. W moim przypadku jednak trudno jest znaleźć wolny xD
Ostatnio zmieniony 27 lut 2016, 22:37 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 1 raz.


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

28 lut 2016, 02:18

Silver Dragon pisze:Przydałoby się jakieś menu do wyboru kolorów.
Silver Dragon pisze:W moim przypadku jednak trudno jest znaleźć wolny xD
Tak więc kolejna wersja ci się spodoba. :P


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

29 mar 2016, 02:28

Ostatnia wersja (1.3) dodaje w końcu użyteczne menu do wyboru kolorów i wzorów.

Aktualizacja w pierwszym poście.

Tutaj filmik:

[youtube][/youtube]

i screeny do nowej i starej wersji
Załączniki
Paintball_1.3_Menu.jpg
Paintball_1.3_Menu.jpg (80.23 KiB) Przejrzano 2528 razy
Paintball_1.3_final.jpg
Paintball_1.3_final.jpg (114.77 KiB) Przejrzano 2528 razy
Paintball_1.0.jpg
Paintball_1.0.jpg (109.49 KiB) Przejrzano 2528 razy


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

28 wrz 2017, 01:20

Obczajcie wersję Steam. ;)
https://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... 1149332968

Największa nowość, to w końcu działająca maska. No ii... w sumie to tylko to. :D No i w ogóle, że na workszopie już jest itp!!1


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

28 wrz 2017, 01:45

A maska będzie na StP?

Co do splashy. To wolałbym by ten z naszym logo się nie obracał.

Chm, a gdyby tak przycelować, obrócić, powiększyć rolką, pomniejszyć... Dobra, podpuszczam cię i byś siedział w kodzie i siedział... :diabeł:


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

28 wrz 2017, 11:45

A maska będzie na StP?
Niestety nie, bo chyba STP na to nie pozwala (skrypty P2C).

O właśnie, zapomniałem wspomnieć w opisie o masce. ;)
Kto właściwie robił skrypty na boltona tej maski? Ty i Rycho?
Tiquill pisze:Co do splashy. To wolałbym by ten z naszym logo się nie obracał.
To już trochę woda po parówkach, bowiem jak ruszę stare skrypty, to się wszystko popsuje (po rekompilacji PaintballMod,u np nie działa poprawnie menu do splashy, i pare innych rzeczy).

Niestety musisz przełknąć to obracanie loga. ;>
Tiquill pisze:Chm, a gdyby tak przycelować, obrócić, powiększyć rolką, pomniejszyć... Dobra, podpuszczam cię i byś siedział w kodzie i siedział...
Z chęcią, bo to moment klepania, tylko, że jak pisałem wyżej, nie można ruszać starych skryptów bo się zepsuje. :P Mimo to, pomysł fajny.
Ostatnio zmieniony 28 wrz 2017, 11:47 przez seebeek17, łącznie zmieniany 2 razy.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

28 wrz 2017, 12:11

seebeek17 pisze:Niestety nie, bo chyba STP na to nie pozwala (skrypty P2C).
Oj, nałożenie na głowę maski czy dodanie filtra na widok z oczu gracza - na to gra pozwala. Pozwala nawet po przełączeniu na inną broń, maska może być nadal.
seebeek17 pisze:Kto właściwie robił skrypty na boltona tej maski? Ty i Rycho?
Ja coś dla maski Rycha robiłem, tej gazowej. Ale odporność na napalm nie dało się uzyskać i tak została nieskończona. Leży sobie biedna na drodze, tam w Eliminatorze, koło silosów. :): Tobie zaś nie robiłem, nic takiego nie pamiętam. Rycho to być musiał. ;)
seebeek17 pisze:po rekompilacji PaintballMod,u np nie działa poprawnie menu do splashy, i pare innych rzeczy)
Jak się core gry zmieniło, to się skrypt do nowego core zmienia. I zadziała.
seebeek17 pisze:Mimo to, pomysł fajny.
No. To jeszcze pytanie gracza z FB. Czy będzie do multi?


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

29 wrz 2017, 11:37

Tiquill pisze:Jak się core gry zmieniło, to się skrypt do nowego core zmienia. I zadziała.
Dobra, zostawmy jak jest, olać
Tiquill pisze:Oj, nałożenie na głowę maski czy dodanie filtra na widok z oczu gracza
ale darth_fabar brał jakieś coś ze steamowego Postala czy coś
no mogę zobaczyć, i najwyżej dam update stable, ale to jak bede miec czas
Tiquill pisze:No. To jeszcze pytanie gracza z FB. Czy będzie do multi?
Z tym to jest tak, że "powinno działać" na multi" ale na wszelki trzebaby było zobaczyć. xD
Ja tego ogólnie pod multi nie robiłem, a mapki multi w paczce to z nudów


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

29 wrz 2017, 13:14

seebeek17 pisze:Dobra, zostawmy jak jest, olać
Spoko, rozumiem. :)
seebeek17 pisze:ale na wszelki trzebaby było zobaczyć
No, można stestować.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

18 lis 2017, 21:38

Mam tu małą prośbę do użyszkodników mających konto na Steam ( czyli 3/4 foruma).
Możecie polajkować mi playlistę?
https://steamcommunity.com/workshop/file ... 1198481837
Chcę mieć widoczne 5 gwiazdek :P


ODPOWIEDZ